Beetje hetzelfde niveau als te laat de papieren aanleveren om mee te mogen doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik las dat hij op zichzelf had gestemd als write-in, want stond in zijn eigen staat niet op de ballot
Ik lig al op bed en ga zo maar slapen...quote:Op woensdag 4 november 2020 01:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Miami ziet er so far niet goed uit voor Biden
Dat is de grootste county in Florida
Zijn hier nog mensen?
FOX is er van overtuigd dat Biden die gaat winnen. Je zou zeggen, enige keer dat je FOX wel kan geloven is als ze iets beweren wat ze echt niet willen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef ijs_beer het volgende:
T zou zomaar kunnen dat @:Arizona de beslissende staat wordt.
Niet slecht niet slechtquote:
Ik ben blauw inmiddelsquote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef ijs_beer het volgende:
T zou zomaar kunnen dat @:Arizona de beslissende staat wordt.
En “nice to have”quote:Op woensdag 4 november 2020 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Trump noemt @:Arizona Trump-territorium.
Een land krijgt de president die het verdient.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:28 schreef Momo het volgende:
Als je dit ziet dan kan je toch niet anders dan cringen dat ongeveer de helft van de volwassen bevolking van een land hier op stemt
Dat het al spannend is is al treurig jaquote:Op woensdag 4 november 2020 08:28 schreef Momo het volgende:
Als je dit ziet dan kan je toch niet anders dan cringen dat ongeveer de helft van de volwassen bevolking van een land hier op stemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |