Hallo.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou lees ik toch dat het hier gezellig schijnt te zijn.
quote:
Hier wel goed daar ookquote:
quote:
Er stond in de balk dat het hier gezellig was en iedereen welkom wasquote:
nee dat stond er niet, misschien kan Dima je wijzen naar VBL SCquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond in de balk dat het hier gezellig was en iedereen welkom was
Ik vond het al zo raar
Oeps, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat stond er niet, misschien kan Dima je wijzen naar VBL SC
Saving angelquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Debiel!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Er is eigenlijk bijna nooit iemandquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb veel aandacht nodig dus post weinig als er bijna niemand is
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Zelfs rozevla post niet meer 3x daags over zijn stoelgang
Nou jeetje jij hebt ook 2 dingen gepost sinds weet ik wanneer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag geopend, nog niet dicht haha klb sc is dood. We hebben Niels en wch nodig
Ja want het is saai sorryquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou jeetje jij hebt ook 2 dingen gepost sinds weet ik wanneer.
Ja halloooo en wij dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want het is saai sorrygehad geen zin in rozevla en haags
Vooral niels en wch die ruzie makenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag geopend, nog niet dicht haha klb sc is dood. We hebben Niels en wch nodig
Nou doeiquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want het is saai sorrygehad geen zin in rozevla en haags
Je bent er ook nooit geweestquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Het is daardoor wel wat rustiger
Heb je voor de aandacht ook een ander account genomen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb veel aandacht nodig dus post weinig als er bijna niemand is
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Zelfs rozevla post niet meer 3x daags over zijn stoelgang
Net anders echt een hele dikke keutel gemaaktquote:
Je mocht the states toch niet inquote:Op zondag 8 november 2020 13:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik denk dat Joe Biden binnenkort neergeschoten wordt.
Klopt.quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mocht the states toch niet in
Op jouw leeftijd moet je wel rekening houden met diabetes dikzakquote:Op zondag 8 november 2020 13:02 schreef Rozevla het volgende:
En ben nu een hele bak met chocolade truffels aan het eten.
Joepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |