Gelukkig vraag je het hem zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:39 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Waarom zet deze man zich zo voorschut
Is echt awk
Ama wil gratis wiet wat denk jequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ben je voor de democraten of republikeinen
Maar ze heeft pas sinds vandaag een kerstmutsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik haar altijd een muts noem
ja daar heeft het ook niks mee te maken, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar ze heeft pas sinds vandaag een kerstmuts
*Kanyequote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je nek aan nek met trump gaat kun je beter je biezen pakken en een nieuwe baan zoeken
In geval van Biden met pensioenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je nek aan nek met trump gaat kun je beter je biezen pakken en een nieuwe baan zoeken
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
misschien kan hij nog iets in de kinderopvang doen
Nee maar ik denk dat over een paar uur wel duidelijk is welke kant het op gaatquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:16 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Denk je dat ze morgen al de uitslag hebben?
Hoop voor murica richting blauwquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat over een paar uur wel duidelijk is welke kant het op gaat
Wat een verrijking voor het forumquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoop dat trump wint puur en alleen zodat aber stopt met al die hillary gifjes
Tfoe heb meer skye gezien dan hillaryquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoop dat trump wint puur en alleen zodat aber stopt met al die hillary gifjes
ja maar dat is een mooie jonge dame en geen oude goblinquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tfoe heb meer skye gezien dan hillary
Nou daar ben je na 500x ook wel klaar mee hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar dat is een mooie jonge dame en geen oude goblin
Hoop niet dat jouw toekomstige man zo over jou denktquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar ben je na 500x ook wel klaar mee hoor.
Jammer dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hoop niet dat jouw toekomstige man zo over jou denkt
nietesquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar ben je na 500x ook wel klaar mee hoor.
Algemene verkiezingstopicquote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef Solotovski het volgende:
@:fugue
Welk topic kan ik het beste f5en in avk?
Niet eens ff linkje gevenquote:
JA IK MOET 3 SITES PLUS CNN IN DE GATEN HOUDEN HEB HET DRUK AWIFNEOIGNVquote:
Bedankt, top van jequote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
JA IK MOET 3 SITES PLUS CNN IN DE GATEN HOUDEN HEB HET DRUK AWIFNEOIGNV
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #12 BidenGod
Nachtzuster geweest? Beetje met patienten sjansen en ondertussen verkiezingen volgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry beetje lichtgeraakt ik moet nog slapen
Meen je nietquote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry beetje lichtgeraakt ik moet nog slapen
Wat heb je liever, wakker worden en weten dat Trump heeft gewonnen of een slugfest als dit wat nog maanden aan kan houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja wilde niet zo'n nachtmerrie meemaken als in 2016
Heeeey hallo welkom in deze scquote:
simpquote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeey hallo welkom in deze sc
Nicequote:Op woensdag 4 november 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze lederjacke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi clean, geen onnodige poespas. Ik zeg doenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze lederjacke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
odverdomme is ie uitverkochtquote:Op woensdag 4 november 2020 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooi clean, geen onnodige poespas. Ik zeg doen
Hm mwah mwah. Vind ik toch aanzienlijk minder dan zwart manquote:Op woensdag 4 november 2020 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
g
[..]
odverdomme is ie uitverkocht
ze hebben hem wel in midnight blue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |