abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:44:48 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196179148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nou, als ik dood ga omdat jij niet meewerkt dan heb ik daar echt wel een probleem mee.

Het blijft je eigen keus of je wel of niet wilt laten vaccineren maar dan moet je ook niet zeiken als je sommige dingen niet naar een evenement mag of zo. Keuzes maken dus.
Dood ga je toch. Juist door dit soort mainstream gevoerde nonsens hoop ik dat nog geen 20% zich vaccineert. Laat de angsthazen maar lekker in lockdown en de rest normaal doen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196179179
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:34 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Omdat hij al corona heeft gehad, en bij hem heeft het duidelijk de hersenen aangetast, dus nu heeft hij dit soort vreemde gedachtegangen!
Klopt idd
pi_196179846
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mwaoch, andere landen kunnen een covid-19 vaccinatie eisen voor je überhaupt voet op hun grond zet. Ook chantage? Of is de warme zuidelijke zon wel een prikkie waard?
Dat zijn aannames die je doet. Ik vraag mij ten zeerste af of er echt veel landen dat zullen eisen. Bovendien hebben die landen zelf ook een bevolking die niet verplicht gevaccineerd willen worden.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 10 november 2020 @ 23:26:38 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196179873
Engnek die De Jonge.
pi_196179883
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe kun je dit in godsnaam zeggen? Dus omdat ik niets in mijn lichaam wil spuiten verdien ik geen vrijheden?

Echt geen woorden voor
Waar wat je zegt. Maar gaat allemaal niet gebeuren joh.
Is geen draagvlak voor, is geen meerderheid in 2e en 1e kamer voor, we hebben een hoge raad. En anders hebben wij nog een bevolking die zich gaat roeren. Alle middelen zijn toegestaan om onze grondrechten te verdedigen. Dan gelden er wat mij betreft geen grenzen meer.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_196180227
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dood ga je toch. Juist door dit soort mainstream gevoerde nonsens hoop ik dat nog geen 20% zich vaccineert. Laat de angsthazen maar lekker in lockdown en de rest normaal doen.
De angsthazen zijn juist degene die op basis van pseudowetenschap en complottheorieën iets hebben tegen vaccinatie.
  woensdag 11 november 2020 @ 00:07:36 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196180287
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waar wat je zegt. Maar gaat allemaal niet gebeuren joh.
Is geen draagvlak voor, is geen meerderheid in 2e en 1e kamer voor, we hebben een hoge raad. En anders hebben wij nog een bevolking die zich gaat roeren. Alle middelen zijn toegestaan om onze grondrechten te verdedigen. Dan gelden er wat mij betreft geen grenzen meer.
Ik hoop het. Maar als ik de reacties hier lees heb ik niet zoveel vertrouwen in het volk. "Spuitje erin en weer lekker zuipen op Ibiza" dat werk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 11 november 2020 @ 00:09:15 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196180301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De angsthazen zijn juist degene die op basis van pseudowetenschap en complottheorieën iets hebben tegen vaccinatie.
Vaccinatie dient toch als bescherming tegen het killervirus? Dus wie is er precies een angsthaas?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196180361
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar als ik de reacties hier lees heb ik niet zoveel vertrouwen in het volk. "Spuitje erin en weer lekker zuipen op Ibiza" dat werk.
Gelukkig staat of valt de rechtstaat niet met anonieme internetkneuzen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 11 november 2020 @ 08:30:11 #110
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_196181856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vaccinatie dient toch als bescherming tegen het killervirus? Dus wie is er precies een angsthaas?
Als ik de reacties hier zo lees, is iedereen een mietje. De ene helft omdat ze voorzichtig omgaan met een virus dat wereldwijd voor problemen zorgt; de andere helft is bang voor een prikje in de arm.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_196181864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engnek die De Jonge.
pi_196181869
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe kun je dit in godsnaam zeggen? Dus omdat ik niets in mijn lichaam wil spuiten verdien ik geen vrijheden?

Echt geen woorden voor
pi_196182031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De angsthazen zijn juist degene die op basis van pseudowetenschap en complottheorieën iets hebben tegen vaccinatie.
Je hebt geen argumenten, dus gooi je het maar op het wegzetten van mensen die kritisch zijn. Dit vaccin is heel bijzonder, omdat het voor de eerste keer een mRNA gebaseerd vaccin is. https://www.bloomberg.com(...)out-safety-longevity We hebben nog geen enkel idee over wat dit op de lange termijn gaat doen. Dat is waarom je normaalgesproken tot wel 5 jaar de resultaten zou volgen, zeker met zo'n nieuw vaccin.

Quote:
It’s also important to continue watching those who received the vaccine for years. The messenger RNA technology used in the Pfizer/BioNTech vaccine has never been deployed in humans before.

“It will be crucial to track the safety and efficacy over the coming weeks and months,” said Kinch, the Washington University expert. “If nothing else, we have learned that we need to look to the long term.”


Een volgend punt is dat de criteria, die gehanteerd zijn bij de trials, nogal zwak zijn. Die 90% effectiviteit is helemaal niet gebaseerd op volledige immuniteit, maar op verminderde klachten. https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4037 Tsja, dan heb ik een veel beter middel in de aanbieding; vitamine D! Dat is bewezen, veilig, en beschikbaar.

Quote:
Peter Hotez, dean of the National School of Tropical Medicine at Baylor College of Medicine in Houston, said, “Ideally, you want an antiviral vaccine to do two things . . . first, reduce the likelihood you will get severely ill and go to the hospital, and two, prevent infection and therefore interrupt disease transmission.”7

Yet the current phase III trials are not actually set up to prove either (table 1). None of the trials currently under way are designed to detect a reduction in any serious outcome such as hospital admissions, use of intensive care, or deaths. Nor are the vaccines being studied to determine whether they can interrupt transmission of the virus.


Verder is de testgroep bij Pfizer samengesteld uit gezonde mensen van 18-55, en dus niemand uit de kwetsbare groepen. Al met al genoeg reden om nogal sceptisch te zijn ten aanzien van de gang van zaken, laat staan de vaccinatieplicht.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:31:10 #114
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196182444
Bizar dat er nog mensen zijn die zo'n beleid nog zouden snappen/goedkeuren.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_196184088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:54 schreef drexciya het volgende:

[..]

Je hebt geen argumenten, dus gooi je het maar op het wegzetten van mensen die kritisch zijn. Dit vaccin is heel bijzonder, omdat het voor de eerste keer een mRNA gebaseerd vaccin is. https://www.bloomberg.com(...)out-safety-longevity We hebben nog geen enkel idee over wat dit op de lange termijn gaat doen. Dat is waarom je normaalgesproken tot wel 5 jaar de resultaten zou volgen, zeker met zo'n nieuw vaccin.

Quote:
It’s also important to continue watching those who received the vaccine for years. The messenger RNA technology used in the Pfizer/BioNTech vaccine has never been deployed in humans before.

“It will be crucial to track the safety and efficacy over the coming weeks and months,” said Kinch, the Washington University expert. “If nothing else, we have learned that we need to look to the long term.”


Een volgend punt is dat de criteria, die gehanteerd zijn bij de trials, nogal zwak zijn. Die 90% effectiviteit is helemaal niet gebaseerd op volledige immuniteit, maar op verminderde klachten. https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4037 Tsja, dan heb ik een veel beter middel in de aanbieding; vitamine D! Dat is bewezen, veilig, en beschikbaar.

Quote:
Peter Hotez, dean of the National School of Tropical Medicine at Baylor College of Medicine in Houston, said, “Ideally, you want an antiviral vaccine to do two things . . . first, reduce the likelihood you will get severely ill and go to the hospital, and two, prevent infection and therefore interrupt disease transmission.”7

Yet the current phase III trials are not actually set up to prove either (table 1). None of the trials currently under way are designed to detect a reduction in any serious outcome such as hospital admissions, use of intensive care, or deaths. Nor are the vaccines being studied to determine whether they can interrupt transmission of the virus.


Verder is de testgroep bij Pfizer samengesteld uit gezonde mensen van 18-55, en dus niemand uit de kwetsbare groepen. Al met al genoeg reden om nogal sceptisch te zijn ten aanzien van de gang van zaken, laat staan de vaccinatieplicht.
er zitten ook ouderen in de groep. En de trial was opgezet om "bewezen covid infecties" te meten. Als mensen op de IC liggen of doodgaan, zijn ze meeeestal getest, dus die pik je er gratis uit, lijkt me.
#WeesGeenWhales
  woensdag 11 november 2020 @ 12:02:01 #116
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_196184496
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 16:29 schreef flipsen het volgende:
Argentinië heeft 25 miljoen doses van het Russische Spoetnik vaccin besteld, wordt vanaf december geleverd en de vaccinatie s bij wet verplicht :X voorlopig eerst ouderen en zorgpersoneel, maar daarna zal ik er kennelijk ook aan moeten geloven :(
Succes proefkonijn! Meld je even indien je een negerlul op je voorhoofd groeit? :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
  woensdag 11 november 2020 @ 12:04:50 #117
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_196184545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:54 schreef drexciya het volgende:

[..]

Je hebt geen argumenten, dus gooi je het maar op het wegzetten van mensen die kritisch zijn. Dit vaccin is heel bijzonder, omdat het voor de eerste keer een mRNA gebaseerd vaccin is. https://www.bloomberg.com(...)out-safety-longevity We hebben nog geen enkel idee over wat dit op de lange termijn gaat doen. Dat is waarom je normaalgesproken tot wel 5 jaar de resultaten zou volgen, zeker met zo'n nieuw vaccin.

Quote:
It’s also important to continue watching those who received the vaccine for years. The messenger RNA technology used in the Pfizer/BioNTech vaccine has never been deployed in humans before.

“It will be crucial to track the safety and efficacy over the coming weeks and months,” said Kinch, the Washington University expert. “If nothing else, we have learned that we need to look to the long term.”


Een volgend punt is dat de criteria, die gehanteerd zijn bij de trials, nogal zwak zijn. Die 90% effectiviteit is helemaal niet gebaseerd op volledige immuniteit, maar op verminderde klachten. https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4037 Tsja, dan heb ik een veel beter middel in de aanbieding; vitamine D! Dat is bewezen, veilig, en beschikbaar.

Quote:
Peter Hotez, dean of the National School of Tropical Medicine at Baylor College of Medicine in Houston, said, “Ideally, you want an antiviral vaccine to do two things . . . first, reduce the likelihood you will get severely ill and go to the hospital, and two, prevent infection and therefore interrupt disease transmission.”7

Yet the current phase III trials are not actually set up to prove either (table 1). None of the trials currently under way are designed to detect a reduction in any serious outcome such as hospital admissions, use of intensive care, or deaths. Nor are the vaccines being studied to determine whether they can interrupt transmission of the virus.


Verder is de testgroep bij Pfizer samengesteld uit gezonde mensen van 18-55, en dus niemand uit de kwetsbare groepen. Al met al genoeg reden om nogal sceptisch te zijn ten aanzien van de gang van zaken, laat staan de vaccinatieplicht.
Kom op man. Het is veilig! Laat je gewoon prikken!! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
pi_196185129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben voorstander dat iedereen die zich niet vaccineert voor zichzelf een gelen ster naait, deze op de kledij draagt teneinde den herkenning van niet-vaccinatie.
Same here, hoewel met zo'n ster enigszins overdreven, maar ik ben er helemaal voor om niet-gevaccineerden te weigeren daar waar veel mensen samenkomen (winkelcentra, festivals, uitgaansgelegenheden, theaters, etc.). Als je willens en wetens de volksgezondheid in gevaar wilt brengen, eigen keuze, maar dan verdien je het ook om als paria in de maatschappij te leven. Je bent onderdeel van deze samenleving. Ga anders lekker in een Ger op een steppe in Mongolië leven ofzo. :')

Maargoed, het gaat toch niet gebeuren, dus waar hebben we het over. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door DjVero op 11-11-2020 12:55:34 ]
  woensdag 11 november 2020 @ 14:51:11 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196187026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef DjVero het volgende:

[..]

Same here, hoewel met zo'n ster enigszins overdreven, maar ik ben er helemaal voor om niet-gevaccineerden te weigeren daar waar veel mensen samenkomen (winkelcentra, festivals, uitgaansgelegenheden, theaters, etc.). Als je willens en wetens de volksgezondheid in gevaar wilt brengen, eigen keuze, maar dan verdien je het ook om als paria in de maatschappij te leven. Je bent onderdeel van deze samenleving. Ga anders lekker in een Ger op een steppe in Mongolië leven ofzo. :')

Maargoed, het gaat toch niet gebeuren, dus waar hebben we het over. :)
:')

Voor deze uitlatingen alleen al moet je mijns inziens op de trein naar novosibirsk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 11 november 2020 @ 15:36:38 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196187738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef DjVero het volgende:

[..]

Same here, hoewel met zo'n ster enigszins overdreven, maar ik ben er helemaal voor om niet-gevaccineerden te weigeren daar waar veel mensen samenkomen (winkelcentra, festivals, uitgaansgelegenheden, theaters, etc.). Als je willens en wetens de volksgezondheid in gevaar wilt brengen, eigen keuze, maar dan verdien je het ook om als paria in de maatschappij te leven. Je bent onderdeel van deze samenleving. Ga anders lekker in een Ger op een steppe in Mongolië leven ofzo. :')

Maargoed, het gaat toch niet gebeuren, dus waar hebben we het over. :)
Is goed Mao.
pi_196188198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:')

Voor deze uitlatingen alleen al moet je mijns inziens op de trein naar novosibirsk.
Als jij dat ticket betaalt en zorgt dat er een rouwkaartje van jou bij mij in de bus valt, dan weet ik wanneer ik veilig terug kan keren ^O^ .

Bekijk het eens van de andere kant. Ik of een familielid van je pleurt van drie hoog naar beneden, ik of een familielid van je kan geen zorg krijgen omdat jij en je medestanders nog lekker vaccinatievrij hun aerosolen overal tentoonspreiden bij dit soort superspread-events en dus bedden bezet houden. Dan kun je mij wel naar Novosibirsk sturen, maar erg barmhartig is dat allemaal niet hea.

Beide verhalen bedoel ik enigszins gechargeerd, maar soit.

[ Bericht 1% gewijzigd door DjVero op 11-11-2020 16:21:23 ]
  woensdag 11 november 2020 @ 17:49:52 #122
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196189502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:14 schreef DjVero het volgende:

[..]

Als jij dat ticket betaalt en zorgt dat er een rouwkaartje van jou bij mij in de bus valt, dan weet ik wanneer ik veilig terug kan keren ^O^ .

Bekijk het eens van de andere kant. Ik of een familielid van je pleurt van drie hoog naar beneden, ik of een familielid van je kan geen zorg krijgen omdat jij en je medestanders nog lekker vaccinatievrij hun aerosolen overal tentoonspreiden bij dit soort superspread-events en dus bedden bezet houden. Dan kun je mij wel naar Novosibirsk sturen, maar erg barmhartig is dat allemaal niet hea.

Beide verhalen bedoel ik enigszins gechargeerd, maar soit.
Hoe verspreid ik corona als ik het überhaupt niet heb? Alsof geen vaccinatie = corona.

Zo werkt het niet helemaal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196189828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:14 schreef DjVero het volgende:

[..]

Als jij dat ticket betaalt en zorgt dat er een rouwkaartje van jou bij mij in de bus valt, dan weet ik wanneer ik veilig terug kan keren ^O^ .

Bekijk het eens van de andere kant. Ik of een familielid van je pleurt van drie hoog naar beneden, ik of een familielid van je kan geen zorg krijgen omdat jij en je medestanders nog lekker vaccinatievrij hun aerosolen overal tentoonspreiden bij dit soort superspread-events en dus bedden bezet houden. Dan kun je mij wel naar Novosibirsk sturen, maar erg barmhartig is dat allemaal niet hea.

Beide verhalen bedoel ik enigszins gechargeerd, maar soit.
Als er genoeg mensen zich laten vaccineren, wat ik hier in NL wel verwacht, dan valt er simpelweg geen overbelasting van de zorg meer te verwachten. Dus dat is dan ook geen argument meer om het iedereen te laten nemen. Doen we met de griepprik ook niet.
I'll give you something to do
pi_196189899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef DjVero het volgende:

[..]

Same here, hoewel met zo'n ster enigszins overdreven, maar ik ben er helemaal voor om niet-gevaccineerden te weigeren daar waar veel mensen samenkomen (winkelcentra, festivals, uitgaansgelegenheden, theaters, etc.). Als je willens en wetens de volksgezondheid in gevaar wilt brengen, eigen keuze, maar dan verdien je het ook om als paria in de maatschappij te leven. Je bent onderdeel van deze samenleving. Ga anders lekker in een Ger op een steppe in Mongolië leven ofzo. :')

Maargoed, het gaat toch niet gebeuren, dus waar hebben we het over. :)
Waarom ben je als gevaccineerde zo bang voor iemand die niet gevaccineerd is?
  woensdag 11 november 2020 @ 18:16:10 #125
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196189901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef DjVero het volgende:

[..]

Same here, hoewel met zo'n ster enigszins overdreven, maar ik ben er helemaal voor om niet-gevaccineerden te weigeren daar waar veel mensen samenkomen (winkelcentra, festivals, uitgaansgelegenheden, theaters, etc.). Als je willens en wetens de volksgezondheid in gevaar wilt brengen, eigen keuze, maar dan verdien je het ook om als paria in de maatschappij te leven. Je bent onderdeel van deze samenleving. Ga anders lekker in een Ger op een steppe in Mongolië leven ofzo. :')

Maargoed, het gaat toch niet gebeuren, dus waar hebben we het over. :)
Welnee.. Als jij en jouw medestanders gewoon een spuitje laten zetten, kunnen wij jullie in ieder geval niet besmetten ^O^.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')