Lekker morgenochtend lezen dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Volgens Op1 komen de eerste uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen tussen 1 en 2 uur, maar is er dan nog niet heel veel over te zeggen
Dat je daar naar kan kijken, er zitten een paar afschuwelijke mensen aan tafel. Zit te wachten tot die verkiezingsuitzending begint.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Volgens Op1 komen de eerste uitslagen van de Amerikaanse verkiezingen tussen 1 en 2 uur, maar is er dan nog niet heel veel over te zeggen
Dat zeker ja. Waarbij per deelregel er ook nog weer eens verschillen zijn. Bij de een worden stemmen die later binnenkomen wel weer geteld, bij de ander weer niet. En ga zo maar door.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar ook nee, want het zou ook eens duidelijk zijn in die verkiezingen
Het is afhankelijk van de regels per staat. In uit mijn hoofd Florida en North Carolina bijvoorbeeld worden bij de eerste uitslagen allebei al verwacht. In bijvoorbeeld Pennsylvania mogen ze pas beginnen met de procedure van de poststemmen (openen van de envelop, zit de juiste briefjes in de juiste envelop, juiste handtekening en meer van dat soort) als de stembussen zijn gesloten. Daar gaan we dus waarschijnlijk echt dat effect zien van eerst voordelige uitslagen voor Trump en dan een verschuiving richting Biden.
Lang verhaal kort: het is allemaal fucking ingewikkeld.
Dan zijn zetels toch makkelijker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Waarbij per deelregel er ook nog weer eens verschillen zijn. Bij de een worden stemmen die later binnenkomen wel weer geteld, bij de ander weer niet. En ga zo maar door.
Zeker.quote:
Zullen vast exit polls en uitslagen van staten voorbij komen. NOS zend zo te zien ook uit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik me afvraag wat ze nu en vannacht gaan uitzenden?
Volgens mij heeft het meer nut om heel vroeg op te staan. Maarja, dat is minder gezellig
Ja ik ga wel even kijken wat het is. Ik zal denk ik hoe dan ook wel weinig slapen, want ook weer vroeg wakker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zullen vast exit polls en uitslagen van staten voorbij komen. NOS zend zo te zien ook uit.
Maar kan je er wel uitspraken over doen?quote:
Staat nog nul nul, maar ja de wedstrijd is pas net begonnen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
De NOS heeft natuurlijk een kaartje klaar staan, duurt alleen nog wel even voor dat er wat op te zien is.
https://nos.nl/artikel/23(...)zingen-in-de-vs.html
Ik ga zo naar bed en ik wordt toch meestal wakker rond half 7.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ga wel even kijken wat het is. Ik zal denk ik hoe dan ook wel weinig slapen, want ook weer vroeg wakker.
Ik heb dan ook alleen de laatste paar minuten gezien omdat ik aan het wachten was tot de andere uitzending zou beginnenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat je daar naar kan kijken, er zitten een paar afschuwelijke mensen aan tafel. Zit te wachten tot die verkiezingsuitzending begint.
Ik weet nog dat ik vier jaar geleden dacht "joh, ik ga lekker slapen, Trump gaat toch niet winnen". En toen bij het wakker worden:quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Het moment dat ik morgen wakker word en op mijn telefoon ga kijken, omg.
Ja dat was bizar wakker worden toen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vier jaar geleden dacht "joh, ik ga lekker slapen, Trump gaat toch niet winnen". En toen bij het wakker worden:![]()
![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar kan je er wel uitspraken over doen?
Áls Biden het echt heel goed doet, worden mogelijk staten als Florida, Georgia en/of North Carolina in de loop van de nacht wel gecalled voor hem. Dat betekent eigenlijk wel dat hij gaat winnen. Dus opblijven is vooral goed om te kunnen weten welke kant het op lijkt te gaanquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik me afvraag wat ze nu en vannacht gaan uitzenden?
Volgens mij heeft het meer nut om heel vroeg op te staan. Maarja, dat is minder gezellig
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef Cee het volgende:
Ineens realiseer ik me dat de afkorting van Joe Biden Jobi is.
Ik had toch gehoopt dat je wat minder voorspelbaar zou zijnquote:
Florida is eigenlijk altijd wel de beslissende staat toch? Als in, als Biden die heeft is de kans groot dat hij wint?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Áls Biden het echt heel goed doet, worden mogelijk staten als Florida, Georgia en/of North Carolina in de loop van de nacht wel gecalled voor hem. Dat betekent eigenlijk wel dat hij gaat winnen. Dus opblijven is vooral goed om te kunnen weten welke kant het op lijkt te gaan
Dat is dan toch echt hopen tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had toch gehoopt dat je wat minder voorspelbaar zou zijn
Hangt ervan af wat de rest doet. Het is wel een swing state die redelijk wat punten oplevert, waar grotere staten Californië en Texas meestal redelijk vast liggenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Florida is eigenlijk altijd wel de beslissende staat toch? Als in, als Biden die heeft is de kans groot dat hij wint?
Of is dat te makkelijk?
Edit: oke dat zeg je ook vrijwel letterlijkIk ben nu al van mijn a propos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |