abonnement Unibet Coolblue
pi_196048242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De burgemeester zal in elk geval geen moment twijfelen om Rotterdam in een lockdown te gooien als Rutte hem dat vraagt. Hij heeft zelf ook corona gehad, dus hij weet wat de gevolgen van de ziekte kunnen zijn.
Wat ik hier uit op maak is dat er geen aparte maatregelen voor veiligheidsregio's komen zolang ze niet van boven op worden gelegd....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_196048296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Wat ik hier uit op maak is dat er geen aparte maatregelen voor veiligheidsregio's komen zolang ze niet van boven op worden gelegd....
Het gaat altijd in overleg met elkaar. Initiatief kan van beide partijen komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196048369
Rotterdam krijgt nog even een kans, ik denk niet dat het veel uitmaakt, die avondklok komt er wel in Rotterdam. Men peilt nu wat er onder de bevolking gebeurt nu ze het hebben aangekondigd. Ik ben voor, Mark!
pi_196048934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
En waarom loopt die zorg vast, als dat al zo is? Zit een boel media gekte bij.
Niet voldoende bedden en handjes?

Het is niet voor niets dat men de reguliere zorg aan het afschalen is.
Dat Spoedeisende Hulp (SEH) hier en daar afgesloten is?

Men moet voorbereid zijn, omdat het aantal Covid-19 patiënten heel snel kan oplopen in een week, of zelfs dagen. Dus wordt normale zorg afgebouwd om gereed te zijn voor de Covid-19 patiënten.

Voorbeelden genoeg te vinden van de laatste weken in het nieuws.
pi_196057235
Primark open, dierentuin, bibliotheek en museum dicht. Het lijkt erop dat men niet wil dat mensen zich vermaken terwijl zorgpersoneel hard moet werken. Daar slaat 'we moeten solidair' zijn op. Op de radio wordt een museumdirecteur een beetje voor de show uitgenodigd, die mocht 2 zinnen zeggen terwijl een zorgbobo weer helemaal los kon gaan een halfuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')