Optimist, slim en wijs dat kloptquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie van de vier hebben we anders nog nooit bij je kunnen ontdekken
Spel pannekoek is lekker. Maar ik word er ontzettend ziek van als ik het eet☹️quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had inmiddels wel de eerste stem voor Spekpannenkoek verwacht, maar ja, het volk beslist he
Ik heb eens een keertje niet gestemd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had inmiddels wel de eerste stem voor Spekpannenkoek verwacht, maar ja, het volk beslist he
Je bent een volger.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb twee keer over zonder de context te zien in de polls de meestgekozen optie aangeklikt
Onbewust wel jaquote:
Waterkanon erop hoor, mensen die ziekenhuizen bezettenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:27 schreef Momo het volgende:
Mooie cijfers, hopelijk zien we snel ook een daling in de ziekenhuisbezetting.
Kookcursus?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Vanmorgen cursus gegeven. Nu ben ik gaar.
Hou die Spaanse taferelen daar, ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waterkanon erop hoor, mensen die ziekenhuizen bezetten
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hou die Spaanse taferelen daar, ja.
Zelfgemaakte popcorn?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al de hele dag wat onrustig, alsof het Sinterklaas, Pasen, m'n verjaardag en Kerst op 1 dag tegelijk is.
Zal komen door de verkiezingen in de USA.
Popcorn genoeg om de nacht door te komen...
Zakje mais in de magnetron, dus wel versquote:
Ik ook niet, maar dat kan ook komen door het feit DAT IK VAKANTIE HEBquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben ook echt totaal niet productief vandaag, stomme verkiezingen
Nou dat dus, het vat het wel samen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al de hele dag wat onrustig, alsof het Sinterklaas, Pasen, m'n verjaardag en Kerst op 1 dag tegelijk is.
Zal komen door de verkiezingen in de USA.
Zo, jij kan even vooruit! Ik zie wel dat je zoete popcorn uit Spanje komtquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Plastic er af, verpakking uitvouwen, in midden van magnetron leggen en volle kracht aanzetten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |