Wel opletten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik heb nu pas door dat dat een sneer naar jou was
Hou je bakkus tegen user @Anneloosquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:16 schreef Charrell het volgende:
Hoezo ben ik eigenlijk een dikzak als ik soep eet...
Als ik nou banaan pannekoekjes zou maken...
ach laat ook maar.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik denk ik post alles wat hij echt toevoegt, dan missen de mensen dat tijdens zijn ban niet.
Dus dit was het
Ja, had besloten dat het beter was om mij misschien toch maar niet tot dat level te verlagen. Ach, ik heb het geprobeerd @GGMMquote:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:37 schreef onlogisch het volgende:
Je kunt een Rituals pakketje verdienen @:Anneloos
Ik zou maar snel antwoorden.
Ik hoef geen cadeaus van andere mannen. Ik word thuis goed verwend. Zo goed dat ik zelfs geen man van Charrel hoef te dm’en om aandacht.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:37 schreef onlogisch het volgende:
Je kunt een Rituals pakketje verdienen @:Anneloos
Ik zou maar snel antwoorden.
Oh nou netjes jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, had besloten dat het beter was om mij misschien toch maar niet tot dat level te verlagen. Ach, ik heb het geprobeerd @:GGMM
KOEKOEK KOEKOEKquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoef geen cadeaus van andere mannen. Ik word thuis goed verwend. Zo goed dat ik zelfs geen man van Charrel hoef te dm’en om aandacht.
Slappe zak.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nou netjes ja
Dan edit ik de boel even!
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoef geen cadeaus van andere mannen. Ik word thuis goed verwend. Zo goed dat ik zelfs geen man van Charrel hoef te dm’en om aandacht.
Ik draai de boel niet terug, dat deed anneloosquote:
Staat hier nou dat Charrel Wereldgozer loopt te DM'en voor aandacht?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |