SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
De regionale variant.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:02 schreef mschol het volgende:
2de rangs telegraaf, is er iets lagers dan riooljournalistiek?
Wat is een tweederangs Telegraaf, staan ze dan enkellaags wc-papier uit te delenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, hoeveel duidelijker dan nee wil je het hebben, denk ik dan. Zelfs de gratis krant hoef ik niet, want tweederangs Telegraaf.
Het regionale vod, is eigendom van Telegraaf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is een tweederangs Telegraaf, staan ze dan enkellaags wc-papier uit te delen
Die gratis kranten zijn vaak tenenkrommend.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het regionale vod, is eigendom van Telegraaf.
Ah, hier staan ze altijd van de persgroep, dan hebben ze meestal AD, NRC en BNdeStem.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het regionale vod, is eigendom van Telegraaf.
Dzień dobry.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom de badkamer uit, staat er een kerel op mijn balkon. Schrok me de tering
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Alles drijfnat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is de glazenwasser. Hij gaat nu tekeer met zijn lange slang huehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |