SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Weet er iemand wat het verschil is tussen harde en zachte schuimpjes?
Ohja mijn momentje dat ik ff klaar was met smal talk.quote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Weet er iemand wat het verschil is tussen harde en zachte schuimpjes?
quote:Op maandag 2 november 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
meerdere daders op 6 plekken blijkbaar
Ja, zit net wat filmpjes te kijken op Krone.at. Heftig.quote:Op maandag 2 november 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Zie het, een van die daders op beeld ook, een islamiet met zijn baardje en een te groot geweer dus.quote:Op maandag 2 november 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zit net wat filmpjes te kijken op Krone.at. Heftig.
surprise surprise :pquote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het, een van die daders op beeld ook, een islamiet met zijn baardje en een te groot geweer dus.
Jeetjequote:Op maandag 2 november 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Jup. Lijkt ook een soort traditionele kleding te dragen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het, een van die daders op beeld ook, een islamiet met zijn baardje en een te groot geweer dus.
Ja inderdaad, gaat nog een zootje worden als er nog vijf rond los lopen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Lijkt ook een soort traditionele kleding te dragen.
Dit is helemaal waar, maar in onze westerse ogen is het nu helemaal kapot omdat er 60 jaar geen zak gebeurd is.quote:Op maandag 2 november 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. Er zijn nog nooit zo weinig conflicten geweest als nu
Mensen die op straat liepen?quote:Op maandag 2 november 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oostenrijkse media spreekt nu over 7 doden
Ja ik keek eerst altijd NPO livestream ofzo daarom dat ik ook vroeg waar moet ik kijken.quote:Op maandag 2 november 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dit is best wel een ding. En geen enkele zender besteed er aandacht aan.
Raar toch?
Niet de scherpste messen in de la.quote:Op maandag 2 november 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
6 schutters,1 al dood. Aanval op een synagoge maar die was blijkbaar al dicht
Er staan er wel wat op stapel, Turkije, Oekraīne, de Levant wederom, China. Armenië, de Krim, Frankrijk is intern een Kruidvat.quote:Op maandag 2 november 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. Er zijn nog nooit zo weinig conflicten geweest als nu
quote:Op maandag 2 november 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet de scherpste messen in de la.
Ja, volgens een ooggetuige was de synagoge niet het doelwit, maar is er geschoten op de mensen die op straat liepen.quote:
Vier shampoos voor de prijs van twee.quote:Op maandag 2 november 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staan er wel wat op stapel, Turkije, Oekraīne, de Levant wederom, China. Armenië, de Krim, Frankrijk is intern een Kruidvat.
Jezus.quote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens een ooggetuige was de synagoge niet het doelwit, maar is er geschoten op de mensen die op straat liepen.
quote:Op maandag 2 november 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet de scherpste messen in de la.
Dacht dat is nog niet helemaal weg is.quote:Op maandag 2 november 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staan er wel wat op stapel, Turkije, Oekraīne, de Levant wederom, China. Armenië, de Krim, Frankrijk is intern een Kruidvat.
quote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens een ooggetuige was de synagoge niet het doelwit, maar is er geschoten op de mensen die op straat liepen.
Ja dat zag je in dat filmpje al.quote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en die krijgen hun macht meer en meer terug dankzij de zijsprong van Trump, kan goed zijn dat Wenen is opgezet door ze.quote:Op maandag 2 november 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat is nog niet helemaal weg is.
dat was ook bizar he. isis . en dat ze ook zo ver zijn gekomen
Ja, zes mannen met geweren. Dit is wel één van de grotere aanslagen ja.quote:Op maandag 2 november 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
'15 gewonden in ziekenhuis'
Een verslaggever van de Oostenrijkse publieke omroep ORF meldt dat vijftien slachtoffers zijn opgenomen in meerdere Weense ziekenhuizen. Zeven van hen zouden zwaargewond zijn.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-zeker-een-dode.html
6 mensen kunnen echt ehct veel slachtoffers maken.
nou ja anders claimen ze hettoch welquote:Op maandag 2 november 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die krijgen hun macht meer en meer terug dankzij de zijsprong van Trump, kan goed zijn dat Wenen is opgezet door ze.
Niks op TV.quote:Op maandag 2 november 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zes mannen met geweren. Dit is wel één van de grotere aanslagen ja.
Ik kijk geen tv, maar het journaal zou nu toch gewoon live verslag moeten doen?
Is dat godverdomme niet ons grondrecht, dat we live aanlagen kunnen volgen?quote:Op maandag 2 november 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zes mannen met geweren. Dit is wel één van de grotere aanslagen ja.
Ik kijk geen tv, maar het journaal zou nu toch gewoon live verslag moeten doen?
Bizar.quote:Op maandag 2 november 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks op TV.
Thierry zit bij Jinek.
oh echtquote:Op maandag 2 november 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks op TV.
Thierry zit bij Jinek.
Mja, zijn we echt zo afgestompt dat we dit geen extra journaal meer waard vinden?quote:Op maandag 2 november 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat godverdomme niet ons grondrecht, dat we live aanlagen kunnen volgen?
quote:
Alles draait nu om keroowna.quote:Op maandag 2 november 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zijn we echt zo afgestompt dat we dit geen extra journaal meer waard vinden?
Dit uitzenden stigmatiseert alleen maarquote:Op maandag 2 november 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zijn we echt zo afgestompt dat we dit geen extra journaal meer waard vinden?
3 plus 1 dood zouden er nog 2 moeten zijnquote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben er wel een paar te pakken. Kijk maar naar die foto:
https://www.krone.at/
Wie?quote:
Daar bij die tram worden er twee doodgeschoten zo te zien.quote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben er wel een paar te pakken. Kijk maar naar die foto:
https://www.krone.at/
Mja, het zijn niet de scherpste messen in de la, om die prachtige uitdrukking nog maar eens te gebruikenquote:Op maandag 2 november 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 plus 1 dood zouden er nog 2 moeten zijn
geloof niet dat deze jongens hier erg lang over na hebben gedacht.
nou ja gelukkig maar.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het zijn niet de scherpste messen in de la, om die prachtige uitdrukking nog maar eens te gebruiken
Heb geen rtl4.quote:
nee denk ik nietquote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh jeetje zie nu op Twitter filmpje hoe iemand is neergeschoten (heeft iedereen hier al gezien wrs).
Lastig te zienquote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar bij die tram worden er twee doodgeschoten zo te zien.
Web of op telefoon?quote:
Ja wilde net zeggen. Ik zag hem net ook Ik stop weer.quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh jeetje zie nu op Twitter filmpje hoe iemand is neergeschoten (heeft iedereen hier al gezien wrs).
Zwijgen om niet te stigmatiseren is ook niet echt OKquote:Op maandag 2 november 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit uitzenden stigmatiseert alleen maar
De gemiddelde terrorist is ook niet echt het meest heldere lampie he.quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk niet goed over nagedacht, die terroristen willen voornamelijk angst aanjagen om de westerse levenswijze te ondermijnen maar dan vallen ze horeca gelegenheden aan terwijl half Europa in lockdown zit.
Blijkbaar gaat de horeca morgen weer dicht daar.quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk niet goed over nagedacht, die terroristen willen voornamelijk angst aanjagen om de westerse levenswijze te ondermijnen maar dan vallen ze horeca gelegenheden aan terwijl half Europa in lockdown zit.
Waarom blijft die gast stilstaan?quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Heb je link naar filmpe?quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom blijft die gast stilstaan?
Waar moet je naartoe dan?quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we hetzelfde filmpje hebben gezien.. angst?quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vieze hond komt nog even zijn werk afmaken ook nog.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als we hetzelfde filmpje hebben gezien.. angst?
quote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://twitter.com/Centar_DBA/status/1323387126453575681
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vieze hond komt nog even zijn werk afmaken ook nog.
Ja je denkt "Ooh hij beweegt nog!" Nope.quote:Op maandag 2 november 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vieze hond komt nog even zijn werk afmaken ook nog.
Dacht ik ook even, oef hij gaat het overlevenquote:Op maandag 2 november 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je denkt "Ooh hij beweegt nog!" Nope.
Waar moet dit heen?quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Haha watquote:Op maandag 2 november 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar moet dit heen?
Aan het einde van november overal shootings?
Mensen bewapenen op straat?
Ik zou me in een wereldstad veiliger voelen en veel mensen kunnen redden met een goede gun in my pants.
Heb je een militaire opleiding dan?quote:Op maandag 2 november 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar moet dit heen?
Aan het einde van november overal shootings?
Mensen bewapenen op straat?
Ik zou me in een wereldstad veiliger voelen en veel mensen kunnen redden met een goede gun in my pants.
Erdogan zijn mening kan lekker de tering krijgen, net als hijzelf overigens.quote:
Je beseft je gewoon niet wat er gebeurt en dat die haatbaard het op jou heeft voorzien.quote:Op maandag 2 november 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik ook niet hard meer ren hoor als iemand met een geweer op mij afkomt.
Ja jij nietquote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een militaire opleiding dan?
Angst zaaien.quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
waarom zou je zon jongen nou zo dood schieten
Je broer, je kind, je vader, je vriend, je man, je ex, je collega, je zwager, je buurman, je huisgenoot, je studiegenoot, je leraar, je arts.quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
Ja Frankrijk is mij bekend maar van Oostenrijk staat mij zo niks bij vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het er altijd rustig geweest. Meer gedonder in Frankrijk.
Tja, zoveel mogelijk slachtoffers maken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
In dienst gezeten? En verder gekomen dan aardappelen schillen?quote:Op maandag 2 november 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel ja maar jij niet denk ik.
Pfff. Gewoon als een mug om zeep geholpen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Die jongen heeft nog 30 seconden kunnen nadenken over wat hem is overkomen.
Ik was toen in Parijs voor mijn werkquote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Er staat op Netflix een mooie maar ook nare docu over Bataclan.
Eerste keer, maar die haatbaarden verzieken overal alles... maakt niet uit waar ze zittenquote:Op maandag 2 november 2020 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Frankrijk is mij bekend maar van Oostenrijk staat mij zo niks bij vandaar mijn vraag.
begrijp het niet hoor. Die arme jongen stond daar gewoonquote:Op maandag 2 november 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, zoveel mogelijk slachtoffers maken.
Yep, vooral veel roze koeken opquote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dienst gezeten? En verder gekomen dan aardappelen schillen?
Nou dan kom je ook een week niet buiten zekerquote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was toen in Parijs voor mijn werk
Nee, dat valt ook niet te begrijpen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begrijp het niet hoor. Die arme jongen stond daar gewoon
Ik ben nog wel opgeroepen. Maar ik hoefde niet meer. Ergens vind ik het wel jammer. Denk dat het geen kwaad kan als onderdeel van volwassen worden.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, vooral veel roze koeken op
Wat?quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat het een kansloze missie was net nog maar nu twijfel ik
Parijs is groot, dus het was niet in de buurt. Alleen is het heel vreemd om te volgen in een stad waar je op dat moment ook bent.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan kom je ook een week niet buiten zekerof meteen met gierende banden naar huis.
nou dat het sukkeltjes waren. niet de scherpste in de la. dus hoopte dat ze snel werden opgepakt. Maar nu zie ik net dat filmpje dat die gewoon die jongen zo neerschiet ...quote:
Kameraadschap is een mooi en gouden iets en dat leer je daar, tenminste ik dan.quote:Op maandag 2 november 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog wel opgeroepen. Maar ik hoefde niet meer. Ergens vind ik het wel jammer. Denk dat het geen kwaad kan als onderdeel van volwassen worden.
Dat vergt ook niet veel intellect. Laagste van het laagste.quote:Op maandag 2 november 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat het sukkeltjes waren. niet de scherpste in de la. dus hoopte dat ze snel werden opgepakt. Maar nu zie ik net dat filmpje dat die gewoon die jongen zo neerschiet ...
Ik denk dat ze zo erg veel slachtoffers gemaakt hebben.quote:Op maandag 2 november 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat het sukkeltjes waren. niet de scherpste in de la. dus hoopte dat ze snel werden opgepakt. Maar nu zie ik net dat filmpje dat die gewoon die jongen zo neerschiet ...
quote:Kijk bijvoorbeeld naar de recente start-up van een groepje studenten: Het datingplatform Breeze. Niks swipen. Niks chatten. Elke dag toont het algoritme 2 voor jou geschikte profielen. Bij een wederzijdse match is de enige optie het invullen van een datumprikker.
Je kunt niet chatten.
Je moet...
Iedereen wordt tegenwoordig gewoon nog opgeroepen hoor, het is alleen niet meer verplicht om er ook daadwerkelijk iets mee te doen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog wel opgeroepen. Maar ik hoefde niet meer. Ergens vind ik het wel jammer. Denk dat het geen kwaad kan als onderdeel van volwassen worden.
Ja of angst?quote:Op maandag 2 november 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Die jongen blijft daar ook gewoon staan, het is er normaal zo vredig, hij snapt niet dat die man hem iets aan wil doen. Denk ik.
Eentje ontploft en ik zag er vier zich overgeven op een filmpje.quote:Op maandag 2 november 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het is rond acht uur begonnen en nog niet voorbij.
Ik behoorde tot de laatste lichting die nog in dienst zou moeten, vlak voordat dienstplicht opgeschort werd.quote:Op maandag 2 november 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen wordt tegenwoordig gewoon nog opgeroepen hoor, het is alleen niet meer verplicht om er ook daadwerkelijk iets mee te doen.
Parijs na Charlie Hebdo is ook nog de hele nacht doorgegaan destijds gevolgd met die gijzeling in een Joodse supermarktquote:Op maandag 2 november 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zullen de schavotten nu wel hebben opgedoekt hoop ik.
Dan waren het er meer dan 6.quote:Op maandag 2 november 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Er lopen nog drie daders rond, meldt de Oostenrijkse tv nu.
quote:Op maandag 2 november 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Er lopen nog drie daders rond, meldt de Oostenrijkse tv nu.
De avond van Bataclan duurde ook uren voordat de dreiging echt weg was. Café en bij het stadion was het toen ook raak. En als ik me niet vergis ook nog beschieting vanuit een auto.quote:Op maandag 2 november 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Parijs na Charlie Hebdo is ook nog de hele nacht doorgegaan destijds gevolgd met die gijzeling in een Joodse supermarkt
Nu pas?quote:Op maandag 2 november 2020 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet zo'n leuke wereld meer
Daarom wil ik gewoon mijn eigen eiland zodat je geen last hebt van mensenquote:Op maandag 2 november 2020 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet zo'n leuke wereld meer
Mogen wij dan allemaal met je mee?quote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom wil ik gewoon mijn eigen eiland zodat je geen last hebt van mensen
is dat die jongen die zo werd neergeschoten? K zieniet of hij nog beweegdquote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/NikhilCh_/status/1323376161318006784
Ja dat wel, moet nog wel een beetje gezellig zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mogen wij dan allemaal met je mee?
ZEG DE PAMAquote:Op maandag 2 november 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mogen wij dan allemaal met je mee?
Op zulke momenten zou een wat 'Amerikaansere' manier van ingrijpen wel nuttig zijnquote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/NikhilCh_/status/1323376161318006784
Die eerste is een politieagent die neergeschoten wordt en dat tweede filmpje is een en al chaos maar volgens mij rijd een motoragent een dader aan uiteindelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat die jongen die zo werd neergeschoten? K zieniet of hij nog beweegd
quote:Op maandag 2 november 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eerste is een politieagent die neergeschoten wordt en dat tweede filmpje is een en al chaos maar volgens mij rijd een motoragent een dader aan uiteindelijk.
oh. die gevel leek op waar die jongen stondquote:Op maandag 2 november 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eerste is een politieagent die neergeschoten wordt en dat tweede filmpje is een en al chaos maar volgens mij rijd een motoragent een dader aan uiteindelijk.
Volgens de Oostenrijkse tv heeft alles zich afgespeeld in de voetgangerszone in de Weense binnenstad. Smalle straatjes waar je makkelijk prijs kunt schietenquote:Op maandag 2 november 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. die gevel leek op waar die jongen stond
zullen ze wel bewust hebben gedaan natuurlijkquote:Op maandag 2 november 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de Oostenrijkse tv heeft alles zich afgespeeld in de voetgangerszone in de Weense binnenstad. Smalle straatjes waar je makkelijk prijs kunt schieten
Die jongen is dood.quote:Op maandag 2 november 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. die gevel leek op waar die jongen stond
Scherpe mesjes.quote:Op maandag 2 november 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zullen ze wel bewust hebben gedaan natuurlijk
Een echt Focqvillequote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom wil ik gewoon mijn eigen eiland zodat je geen last hebt van mensen
quote:Op maandag 2 november 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij nog zuurvlees met mayonaise en champignons?
O, lekkerquote:Op maandag 2 november 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hierquote:Op maandag 2 november 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed ideequote:Op maandag 2 november 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ik ga ook maar richting bed. Slaap lekker jongens
Ja het is wel weer klaar voor vandaag, @Koen66 haal je zo de brug op?quote:Op maandag 2 november 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ik ga ook maar richting bed. Slaap lekker jongens
*haalt brug op, gevaarlijke elementen willen we hier nu helemaal nuetquote:Op maandag 2 november 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is wel weer klaar voor vandaag, @:Koen66 haal je zo de brug op?
Dagenlang? Was hij verdachte?quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het trouwens ook ooit meegemaakt dat ik verstijfde of zo, liep van café naar café samen met een maat in een donkere straat, hoorden we twee gedempte knallen achter ons, we keken heel even om en liepen toen verder, rent er een gast langs ons en die verliest iets zwaars in de straatgoot, dat was een pistool, dus hij staart ons een seconde of 5-6 aan, grijpt zijn pistool en rent zo verder, ik was te dronken om het helemaal door te hebben eigenlijk maar mijn maat kreeg ineens haast, die had alles wel duidelijk gezien en die had hem eerder door dan ik.
Was dus inderdaad een dodelijk slachtoffer in een café achter ons en die vriend van me heeft nog dagenlang op het politiebureau gezeten om een verklaring af te leggen.
Wat me bijgebleven is dat hoe snel alles verloopt (mede door de drank ook denk ik) maar toch je weet echt niet wat je overkomt.
Nee dat niet maar kan me iets herinneren dat hij drie dagen getuigenissen heeft moeten afleggen, daarna ook nooit meer iets van vernomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dagenlang? Was hij verdachte?
Erg hequote:Op dinsdag 3 november 2020 04:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik lees nu pas wat er gisteren in Wenen gebeurd is
Ik vind het zo bizar dat je tegenwoordig blijkbaar overal het risico loopt om neergestoken / neergeschoten / overreden te worden. En door zowel terroristen, als jongeren met een mes of pistool die je aanspreekt op asociaal gedrag.quote:
Ja je hoopt dat de kans groter is om een miljoen te winnen in de loterij. Da's helaas niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 04:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat je tegenwoordig blijkbaar overal het risico loopt om neergestoken / neergeschoten / overreden te worden. En door zowel terroristen, als jongeren met een mes of pistool die je aanspreekt op asociaal gedrag.
Als het vaak voorkomt is het niet echt meer nieuws toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het is nog relatief mild afgelopen in Wenen?
Schijnbaar zo onbelangrijk dat het AD er al niet meer over bericht, pas op plaats 35 ofzo.
Je bent een beetje donker geworden.quote:
hoe was de pizza gisteren?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent een beetje donker geworden.
Te lang in het vet gelegen?
is niet goed voor je, he.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen pizza gisteren, maar dit weekend wel
ja, maar het is meestal maar een enkeling.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
zien jullie nog mensen zonder mondkapjes in de supers?
zag gisteren 2. Het valt nu gelijk op als je het niet op hebtquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar het is meestal maar een enkeling.
Bij Dirk heel veel. Alle Lange Frans fans doen daar hun boodschappen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Dirk heel veel. Alle Lange Frans fans doen daar hun boodschappen.
Ja, het is ook een supermarkt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
kom nooit bij de dirk. is dat vergelijkbaar met de jumbo?
Ik was laatst in een overdekt winkelcentrum. Ik hield daar gewoon de hele tijd mn mondkapje op, maar daar zag ik toch erg veel mensen die dat niet hadden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Dirk heel veel. Alle Lange Frans fans doen daar hun boodschappen.
Verder geen idee. Nooit bij een dirk geweest geloof ik.quote:
Het is ook niet verplicht toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een overdekt winkelcentrum. Ik hield daar gewoon de hele tijd mn mondkapje op, maar daar zag ik toch erg veel mensen die dat niet hadden.
Ik weet eigenlijk niet wat daar de regels zijn.
Helaas welquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
nee, NL is kennelijk het enige lang ter wereld waar dat niet afgedwongen kan worden zonder eerst de wet aan te passenquote:
Nee, het is sowieso niet verplicht, maar wel een dringend advies in openbare ruimtes.quote:
jijquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik was hem vorige week vergeten. Lag nog mooi bij de voordeur klaar![]()
Maar het was half tien en er waren nog twee andere mensen in de AH die bij elkaar hoorden. Waren we samen ongehoorzaam.
Niet verplicht, advies is bij alles binnen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een overdekt winkelcentrum. Ik hield daar gewoon de hele tijd mn mondkapje op, maar daar zag ik toch erg veel mensen die dat niet hadden.
Ik weet eigenlijk niet wat daar de regels zijn.
ik heb er normaal 1 in mn jaszak en in mn auto's liggen wegwerp kapjes.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik was hem vorige week vergeten. Lag nog mooi bij de voordeur klaar![]()
Maar het was half tien en er waren nog twee andere mensen in de AH die bij elkaar hoorden. Waren we samen ongehoorzaam.
Ja heb ze nu maar in de fietstas gelegd. "Doe ze dan standaard in je tas!" zei mn moeder. Ik heb zestien tassen.quote:
Met die spoedwet is t toch verplicht geworden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet verplicht, advies is bij alles binnen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Liep gister van de hema naar de zeeman aan het eind van de straat. Hield m'n mondkapje maar op. "Buiten hoeft ie niet op hoor!" zei nog iemand. Nee kut, maar het is niet de bedoeling dat je hem steeds op- en afzet. Spreek ik ook niemand op aan. Donder op.
is geen communicatie over geweestquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met die spoedwet is t toch verplicht geworden?
Die heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik schrok er zelf van toen het tot me doordrong toen ik m'n winkelwagentje paktequote:Op dinsdag 3 november 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
Maar een winkel mag het wel verplichten. DIe mogen je in principe weigeren als je er geen draagt
In een beetje sterke totalitaire staat zou dat meisje ter plekke geëxecuteerd zijn en jij tewerkgesteld in de plaatselijke chocoladefabriek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik schrok er zelf van toen het tot me doordrong toen ik m'n winkelwagentje pakteMaar het meisje zei zelf dat er toch niemand was dus als ik het zelf niet erg vond mocht ik gewoon naar binnen.
Denk dat dat Ger daar geen problemen mee heeftquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een beetje sterke totalitaire staat zou dat meisje ter plekke geëxecuteerd zijn en jij tewerkgesteld in de plaatselijke chocoladefabriek.
In een beetje totalitaire staat zaten we al sinds maart opgehokt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een beetje sterke totalitaire staat zou dat meisje ter plekke geëxecuteerd zijn en jij tewerkgesteld in de plaatselijke chocoladefabriek.
We leven hier nu gewoon onder een dicatuur hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een beetje totalitaire staat zaten we al sinds maart opgehokt.
Nou die executie vind ik wel heftig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat Ger daar geen problemen mee heeft
Oh ik dacht frituur.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We leven hier nu gewoon onder een dicatuur hoor
Ja we willen het allemaal niet te onmenselijk maken, jij kan bij een eerste overtreding naar de varkensfokkerij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat Ger daar geen problemen mee heeft
het voordeel als ik met de werkauto onderweg ben, is dat ik altijd wel een stapeltje pff3 maskertjes bij me heb.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik schrok er zelf van toen het tot me doordrong toen ik m'n winkelwagentje pakteMaar het meisje zei zelf dat er toch niemand was dus als ik het zelf niet erg vond mocht ik gewoon naar binnen.
ah misschien is er personeelsvarken wat mee naar huis magquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we willen het allemaal niet te onmenselijk maken, jij kan bij een eerste overtreding naar de varkensfokkerij.
Daarom snap ik niet dat de regering de winkels niet gewoon verplichtte het te verplichten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
Maar een winkel mag het wel verplichten. DIe mogen je in principe weigeren als je er geen draagt
Ik zag een vrouw op tv (in Tilburg geloof ik) die elke dag haar varken uit liet in de buurt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah misschien is er personeelsvarken wat mee naar huis mag
Heb ik ook gezien maar ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag een vrouw op tv (in Tilburg geloof ik) die elke dag haar varken uit liet in de buurt.
is eigenlijk wel leuker dan een hond.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
"wie heeft er vandaag aan de varkens lopen knagen"
Oh ja, in mn fietstasje zit er ook 1 in een ziplock.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ook inderdaad standaard wegwerp in de auto, de wasbare zitten gescheiden in een ziplock voor schoon en een voor gebruikt (anders raak ik ze kwijt). De mondkap voor het moment gaat in de jaszak.
niet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien maar ben ik niet met je eens
Ik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Wie van jullie wordt er knapper van een mondkapje?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
nee hond is toch veel leukerquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, in mn fietstasje zit er ook 1 in een ziplock.
[..]
niet?
Ik ben voor mijn doen al veel te lang wakker en ik heb nu trek, maar ik stel eten uit omdat ik van plan was te gaan hardlopen. (Maar nu zit ik wel lekker te niksen, maar wel met trek dus.quote:
quote:
Vrouwelijke collega stuurde een foto met mondkapje en dat is normaal best een suffe makreel om te zien maar die zag er echt geweldig uitquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar veel mannen lijken ook knapper, totdat ze het kapje af doen
Ik, maar dat is alleen als ik dit mondkapje op zet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Er is gewoon niets aan te redden hier.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met mooie ogen vallen wel meer op met mondkapjes jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb niet echt sprankelende ogen ofzo.
overdrijven is ook wel een kunst hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
O god gister was ik dus die chocoladetompouce ophalen, meteen afgerekend bij die kassa, ik doe het in m'n tas, draai om, bots meteen tegen zo'n wijf zonder mondkapje op dat echt recht achter me stond. Kan meteen in quarantaine. Die stond dus misschien al eventjes achter me met d'r zieke adem. Wat zijn dit voor mensen.
Tegen die mensen ben ik niet beleefdquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel een uitdaging om beleefd leurders af te wimpelen met mondkapje. Normaal glimlach ik erbij, maar ja, dat zie je nu niet.
Al verwonder ik me er wel over dat er überhaupt lui bij winkels met kranten(abo's) staan.
En verder naakt?quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Beter gewoon met een integraal helm op stap
Een wegwerp overall aantrekken voordat je het stadscentrum on gaat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Beter gewoon met een integraal helm op stap
Ben ik goed in.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
overdrijven is ook wel een kunst hoor
Het is beter voor mijn eigen humeur als ik het benader uit een "wat sneu, ze konden niets beters vinden, laat ik maar vriendelijk blijven". Zelf heb ik er niets aan als ik mezelf humeurig laat worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegen die mensen ben ik niet beleefd
moeten ze maar respectabel werk zoeken
Ik zag die echt 10 seconde geleden op iemand dr insta storie langs komenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
nieuwe spreekwoorden
Toen ging de vleermuis in de soep
Toen is het allemaal begonnen
https://speld.nl/2020/05/(...)tfBvKyQkNtD7FZxE0hr4
Ik ben altijd vriendelijk tegen ze maar ik zeg wel gewoon gelijk dat ik geen abonnement af ga nemen en geen gegevens ga achterlaten en dat ik alleen de gratis krant wilquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is beter voor mijn eigen humeur als ik het benader uit een "wat sneu, ze konden niets beters vinden, laat ik maar vriendelijk blijven". Zelf heb ik er niets aan als ik mezelf humeurig laat worden.En dan beseffen dat je (niet gemeend) glimlacht, waar de ander dus niets van ziet.
Overigens moeten ze niet gaan doorzeuren, dan zeur ik terug. Maar ik krijg ze echt te vaak achter mijn reet aan om meteen nors te reageren.
Ik zie ze maar zelden, maar ik kom dan ook vrijwel nooit in een stad.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is beter voor mijn eigen humeur als ik het benader uit een "wat sneu, ze konden niets beters vinden, laat ik maar vriendelijk blijven". Zelf heb ik er niets aan als ik mezelf humeurig laat worden.En dan beseffen dat je (niet gemeend) glimlacht, waar de ander dus niets van ziet.
Overigens moeten ze niet gaan doorzeuren, dan zeur ik terug. Maar ik krijg ze echt te vaak achter mijn reet aan om meteen nors te reageren.
Je stelde zeker gelijk een endlossung voor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
k heb een keer een afgensnauwd nadat die door bleef gaan terwijl ik al had gezegd dat ik geen interesse had.
Maar schrok van mezelf en heb mijn excuses aangeboden
zoietsquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je stelde zeker gelijk een endlossung voor.
Mja, hoeveel duidelijker dan nee wil je het hebben, denk ik dan. Zelfs de gratis krant hoef ik niet, want tweederangs Telegraaf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijk tegen ze maar ik zeg wel gewoon gelijk dat ik geen abonnement af ga nemen en geen gegevens ga achterlaten en dat ik alleen de gratis krant wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |