Dat leken gewoon jongens die hun kleren uit moesten doen om te checken of ze wapens hadden. Verschillende broeken aanquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb op twitter vier gasten met witte pakken op een rijtje zien staan.
Iemand had een foto gemaakt uit het raam.
Lijkt me niet maar zou kunnen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want die gasten zitten op twitter tijdens de aanslag?
Gewoon Poephoofd volgen:quote:Op maandag 2 november 2020 22:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Multitasken, of is dr al een 1st person livestream uit Wenen.
Wordt ook nergens meer benoemdquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Minimaal 2 lijkt mij. Eentje heeft zichzelf opgeblazen, toch?
Als het om één persoon gaat heeftie wel een verdomd lage suikerspiegelquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er wordt altijd gesproken over meerdere daders in eerste instantie. Bij elke aanslag zo'n beetje. Zegt idd weinig.
Dus die explosie was ook fake news?quote:
Dat kan. En er zitten ook veel gastjes over de hele wereld met een bobbel in de broek te kijken naar filmpjes van paniek, angst en doden. Daar helpen kattenplaatjes ook tegen, in de meeste gevallen dan.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leo? Nee man, Beatrice! En Mark! Laten we allen vooral waken voor radicaal extremisme! Wij zijn met meer! Tot op de volgende iftar.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef SuperKaas het volgende:
Rustig blijven iedereen.
Wacht op de duiding van onze vaderlandslievende professor Leo Lucassen..!
Ja hoor. De moslimmeneer die de Franse docent heeft onthoofd nam ruim de tijd er een foto van te maken en te twitteren.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ze daar op dit moment ook maar enig belang aan hechten in plaats van de actuele situatie, is er iets goed mis met de prioriteiten.quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk dat populisten hier anders weer goed mee gaan scoren onder de tokkie bevolking
Lijkt er wel op, ook nergens beelden van een explosie. Had je anders echt wel gezien. Je blijft maar dezelfde beelden zien, van die gast die mensen en politieagent beschootquote:Op maandag 2 november 2020 22:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus die explosie was ook fake news?
Ik kan me Las Vegas nog wel herinneren, daar werd op een gegeven moment in zeker vijf hotels geschoten. Nou ja, niet dus.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er wordt altijd gesproken over meerdere daders in eerste instantie. Bij elke aanslag zo'n beetje. Zegt idd weinig.
Gaat iig wel om 6 locaties heeft de politie bevestigd op Twitter.quote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me Las Vegas nog wel herinneren, daar werd op een gegeven moment in zeker vijf hotels geschoten. Nou ja, niet dus.
Had de dader de foto van het hoofd gemaakt? Zo ja, wtf dat wist ik niet.quote:Op maandag 2 november 2020 22:45 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ja hoor. De moslimmeneer die de Franse docent heeft onthoofd nam ruim de tijd er een foto van te maken en te twitteren.
Heb de dader flink zien rennen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat iig wel om 6 locaties heeft de politie bevestigd op Twitter.
Ja. En nee, die ga ik hier niet posten.quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Had de dader de foto van het hoofd gemaakt? Zo ja, wtf dat wist ik niet.
Inderdaad, ik doelde vooral op de initiële chaos die er sowieso altijd is bij zoiets. En dan nog erger als allerlei sukkels exact dezelfde filmpjes pakken, die posten met de naam van een andere stad erbij en mensen dat overnemenquote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat iig wel om 6 locaties heeft de politie bevestigd op Twitter.
Tarant reed ook gewoon rond in z'n vlogmobiel.quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb de dader flink zien rennen.
Owh. op die manier.quote:Op maandag 2 november 2020 22:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat leken gewoon jongens die hun kleren uit moesten doen om te checken of ze wapens hadden. Verschillende broeken aan
Dat vraag ik ook niet!quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ja. En nee, die ga ik hier niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |