abonnement Unibet Coolblue
pi_196070581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

De Jong speelt nu cv en dan vind jij het de juiste keuze? Het is maar net hoe je het bekijkt en Barcelona is al jaren een zooitje ook voordat hij daar heen ging.

Verder maakt het me ook niet veel uit waar spelers terecht komen als het maar de hoogste bieder is, ik wens ze verder het beste maar weg is weg.
Ik denk niet dat hij voor hij tekende al wist dat hij CV zou gaan spelen. Dat sommige keuzes achteraf niet goed zijn, kan ik inkomen, maar op het moment van tekenen vond ik en vele met mij het de juiste keuze.

Hoogste bieder ben ik gedeeltelijk mee eens, anders zouden er veel meer naar Midden Oosten en China gaan. Ook aanzien en dus welke competitie is een belangrijke motivatie. Maar geld is ook zeker een belangrijke drijfveer
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  donderdag 5 november 2020 @ 12:58:42 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196070774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:50 schreef Omega het volgende:
Hoogste bieder ben ik gedeeltelijk mee eens, anders zouden er veel meer naar Midden Oosten en China gaan. Ook aanzien en dus welke competitie is een belangrijke motivatie. Maar geld is ook zeker een belangrijke drijfveer
Hier bedoel meer mee wat voor Ajax het beste is en dat is de hoogste bieder, uiteraard wil je dat die spelers het goed doen omdat het visitekaartjes zijn maar meer niet, ManU vind ik bijvoorbeeld echt een kutclub en dat is niet veranderd omdat Donny daar nu speelt.
pi_196070861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:48 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Maar jij zou dus bij voorkeur met Tadic op links spelen, ook tegen Utrecht bijvoorbeeld? Daarmee dwing jezelf eigenlijk om zowel Neres als Promes op de bank te zetten. Tenzij je deze achter Traore laat spelen, maar dat is ook niet echt een succes gebleken.
Met de huidige vorm zou ik nooit Promes in de basis opstellen (behalve eventueel tegen de RKC's van deze wereld). Neres is een ander verhaal, want die doet het ook weer goed momenteel.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_196070916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hier bedoel meer mee wat voor Ajax het beste is en dat is de hoogste bieder, uiteraard wil je dat die spelers het goed doen omdat het visitekaartjes zijn maar meer niet, ManU vind ik bijvoorbeeld echt een kutclub en dat is niet veranderd omdat Donny daar nu speelt.
Sorry las het inderdaad verkeerd, dacht dat je bedoelde dat die spelers het niet uitmaakt zolang hoogste bieder, maar nu lees ik het wel goed.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_196071873
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:30 schreef RipCity het volgende:
:D

Donny van de Farmers school.. Heeft zeker net voordat hij begon met Engelse les afscheid genomen van school?!

What i need to say? What i need to say?
Wie doet het beter?

Tadic in het Nederlands of From the River in het Engels?
  donderdag 5 november 2020 @ 15:47:56 #281
80382 manny
30 is best veel
pi_196074181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wie doet het beter?

Tadic in het Nederlands of From the River in het Engels?
Is het niet From the Creek ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196074684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:47 schreef manny het volgende:

[..]

Is het niet From the Creek ?
Ja, maar Sierd de Vos ...

Juist is Donny from the Little River
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 5 november 2020 @ 16:23:39 #283
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196074805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:47 schreef manny het volgende:

[..]

Is het niet From the Creek ?
Donny Brooks
We have always been at war with Eastasia.
pi_196075923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:02 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Met de huidige vorm zou ik nooit Promes in de basis opstellen (behalve eventueel tegen de RKC's van deze wereld). Neres is een ander verhaal, want die doet het ook weer goed momenteel.
Toen Promes net bij Ajax kwam was iedereen hier lyrisch en waren er al wat verstandige users die zeiden dat hij prima is voor de ED, maar tekort komt voor het CL niveau. Die hadden het toch aardig bij het rechte eind.
  donderdag 5 november 2020 @ 17:15:26 #285
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196076002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:12 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Toen Promes net bij Ajax kwam was iedereen hier lyrisch en waren er al wat verstandige users die zeiden dat hij prima is voor de ED, maar tekort komt voor het CL niveau. Die hadden het toch aardig bij het rechte eind.
:?
Toen hij goed was deed hij het prima in de CL en scoorde 4 keer in 5 groepswedstrijden, nu hij zaad speelt lukt het tegen VVV ook niet meer.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 5 november 2020 @ 17:17:54 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196076047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:12 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Toen Promes net bij Ajax kwam was iedereen hier lyrisch en waren er al wat verstandige users die zeiden dat hij prima is voor de ED, maar tekort komt voor het CL niveau. Die hadden het toch aardig bij het rechte eind.
ik denk dat hij wel beter kan dan hij nu laat zien maar een topspeler is het uiteraard niet en zonder Ziyech die de ballen op z'n stropdas legde is moet hij z'n rendement ergens anders uit halen maar hem nu afschrijven is wat te vroeg.
  donderdag 5 november 2020 @ 17:18:36 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196076062
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:02 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Met de huidige vorm zou ik nooit Promes in de basis opstellen (behalve eventueel tegen de RKC's van deze wereld). Neres is een ander verhaal, want die doet het ook weer goed momenteel.
Ja laatst tegen Midgetland spande wel de kroon. Daar ging echt álles mis bij hem. Misschien iets psychologisch? Hij kan echt veel beter.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196076172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja laatst tegen Midgetland spande wel de kroon. Daar ging echt álles mis bij hem. Misschien iets psychologisch? Hij kan echt veel beter.
Wie weet. Vorm is vaak iets ongrijpbaars. Vaak een kwestie van zelfvertrouwen waardoor het niet meer 'vanzelf gaat'. Misschien heeft dat experiment op 10 hem wel parten gespeeld.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 5 november 2020 @ 17:31:02 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196076269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:25 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Wie weet. Vorm is vaak iets ongrijpbaars. Vaak een kwestie van zelfvertrouwen waardoor het niet meer 'vanzelf gaat'. Misschien heeft dat experiment op 10 hem wel parten gespeeld.
Of misschien is hij gewoon niet zo goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196077942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of misschien is hij gewoon niet zo goed?
Nou, hij kan een stuk beter dan hij nu speelt. Dat heeft hij vorig seizoen wel laten zien. Maar zijn piek ligt lager dan die van de twee Brazilianen, zoveel is ook wel duidelijk.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_196079801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:41 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Nou, hij kan een stuk beter dan hij nu speelt. Dat heeft hij vorig seizoen wel laten zien. Maar zijn piek ligt lager dan die van de twee Brazilianen, zoveel is ook wel duidelijk.
Gaat er vooral om dat hij een slechte basis heeft en vaak geen toegevoegde waarde heeft. Met Ziyech stond hij gewoon telkens op de goede plek, maar dat kwam door Ziyech die telkens gericht schoot.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_196079883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat hij wel beter kan dan hij nu laat zien maar een topspeler is het uiteraard niet en zonder Ziyech die de ballen op z'n stropdas legde is moet hij z'n rendement ergens anders uit halen maar hem nu afschrijven is wat te vroeg.
Te vroeg? Dit is al de tweede championsleague die hij verkloot.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_196082367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:54 schreef -XOR- het volgende:
Op het spel van vd Beek valt voor zover ik gezien heb overigens weinig aan te merken: maakt veel meters, zoekt de ruimte goed, houdt het simpel, probeert snelheid in het spel te krijgen met zijn passing. Het probleem is vooral dat Solskjaer geen flauw idee heeft hoe hij hem in het team moet inpassen.
Ze spelen voorin met Rashford en Martial en meestal Greenwood. Dat zijn vooral spelers die bediend moeten worden, liefst door ze weg te steken. Wat dat betreft was zo'n Bruno Fernandes een prima keuze. Van de Beek is allesbehalve een passer, die moet het hebben van slim lopen, het bijsluiten voorin en dan snelle (risicovolle, maar dat is prima op dat deel van het veld) combinaties maken of zelf gevaarlijk worden voor het doel. Hij is eigenlijk alleen goed in een dominant team waarin hij gebruik kan maken van de voetballende kwaliteiten van de medespelers.
pi_196083337
https://www.instagram.com/p/CHNVfyZHUCA/?igshid=fa1au9hteqyiM
Wie neemt z’n Ajax dekbed mee op date?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 6 november 2020 @ 06:07:12 #295
80382 manny
30 is best veel
pi_196089932
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gaat er vooral om dat hij een slechte basis heeft en vaak geen toegevoegde waarde heeft. Met Ziyech stond hij gewoon telkens op de goede plek, maar dat kwam door Ziyech die telkens gericht schoot.
Dit jaar staat ie er ook wel, maar mist toch ook gewoon een paar prima kansen. bijvoorbeeld tegen Liverpool een grote als ik me niet vergis. Juist dat ie zo makkelijk scoorde was het grote pluspunt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196090661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze spelen voorin met Rashford en Martial en meestal Greenwood. Dat zijn vooral spelers die bediend moeten worden, liefst door ze weg te steken. Wat dat betreft was zo'n Bruno Fernandes een prima keuze. Van de Beek is allesbehalve een passer, die moet het hebben van slim lopen, het bijsluiten voorin en dan snelle (risicovolle, maar dat is prima op dat deel van het veld) combinaties maken of zelf gevaarlijk worden voor het doel. Hij is eigenlijk alleen goed in een dominant team waarin hij gebruik kan maken van de voetballende kwaliteiten van de medespelers.
En in dat specifieke element is hij geen wereldtop; en juist daar heeft United behoefte aan. Spelers die lekker mee kunnen kabbelen op het bestaande niveau hebben ze al genoeg.
pi_196091731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 06:07 schreef manny het volgende:

[..]

Dit jaar staat ie er ook wel, maar mist toch ook gewoon een paar prima kansen. bijvoorbeeld tegen Liverpool een grote als ik me niet vergis. Juist dat ie zo makkelijk scoorde was het grote pluspunt.
Ik heb het niet zo op "bijna kansen". Dat betekent alleen dat hij op de goede plek stond maar dat hij verkeerd schoot. Niets meer, niets minder.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:37:02 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196094076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op "bijna kansen". Dat betekent alleen dat hij op de goede plek stond maar dat hij verkeerd schoot. Niets meer, niets minder.
toch is dat wel het begin dat op de goeie plek staan of komen
  vrijdag 6 november 2020 @ 14:49:35 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196097526
Onze spelers gaan weer lekker een andere bubbel in en reizen...

Oranje: Blind, Klaassen, Promes

Jong Oranje: Scherpen, Schuurs, Gravenberch, Ekkelenkamp

Argentinie; Tagliafico

Marokko: Mazraoui

Kameroen: Onana

En vast nog meer
  vrijdag 6 november 2020 @ 15:56:18 #300
80382 manny
30 is best veel
pi_196098862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze spelers gaan weer lekker een andere bubbel in en reizen...

Oranje: Blind, Klaassen, Promes

Jong Oranje: Scherpen, Schuurs, Gravenberch, Ekkelenkamp

Argentinie; Tagliafico

Marokko: Mazraoui

Kameroen: Onana

En vast nog meer
Als De Boer Promes nog

Edit: dat heeft ie blijkbaar gedaan...

[ Bericht 3% gewijzigd door manny op 06-11-2020 16:44:46 ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')