Het zwerkbal is zeker al afgelast?quote:Op maandag 2 november 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
Naar het schijnt wordt er op Zweinstein ook al op COVID-19 getest
[ afbeelding ]
Nee moeitequote:Op maandag 2 november 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar meestal als er een film op tv is, kan ik het dan toch niet laten om wel te gaan kijkenZo ben ik ook wel weer
Ja dat vind ik ook nog steeds wel gekquote:Op maandag 2 november 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat ze een keer op Netflix komen joh... Fantastic Beasts staat er wel op
Heee dat heb ik!quote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HP staat op Amazon Prime.
Oh god ja hemel, dat is echt zo irritant altijdquote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu op Net5. Maar dat liever dan SBS, waar ze dan nog HvN tussendoor doen.
Lijkt mij nou juist een sport die vrij makkelijk op 1,5m te spelen isquote:Op maandag 2 november 2020 20:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het zwerkbal is zeker al afgelast?
quote:
Ja, maar dat heb ik weer niet. Ik denk dat ik het qua abo's gewoon op Netflix hou en de rest maar op een andere manier bekijk.quote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HP staat op Amazon Prime.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 november 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je dat bevestigen of er nadere uitspraken over doen?
Helaas welquote:Op maandag 2 november 2020 20:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het zwerkbal is zeker al afgelast?
Ik ben wel bij m'n ouders, dat is zo'n vier uur vanaf Zeelandquote:
Grunn of Fryslân?quote:Op maandag 2 november 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben wel bij m'n ouders, dat is zo'n vier uur vanaf Zeeland![]()
Ja, het blijft toch uiteindelijk onderdeel van dezelfde franchise. Maar kennelijk dus toch apart rechten voor alleen die filmreeks.quote:Op maandag 2 november 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook nog steeds wel gek
quote:Op maandag 2 november 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik weer niet. Ik denk dat ik het qua abo's gewoon op Netflix hou en de rest maar op een andere manier bekijk.
Ik had laatst wel The Crimes of Grindelwald gekeken (die had ik in de bios gemist), maar denk niet dat ik die filmreeks tot nu toe heel geweldig vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Hè fijn, eindelijk ben je eens ergens duidelijk overquote:
@Strani denkt van wel.quote:
Da's een heel goed idee jaquote:Op maandag 2 november 2020 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moet snel weer eens rijstwafels kopen.
Wat ben je toch moeilijk te peilenquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als ik iets lekker zou vinden dat jij gemaakt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |