abonnement Unibet Coolblue
pi_195998451
Ik heb gisteren een one night stand gehad, waarbij ik duidelijk vroeg of ze de pil slikte, en of ze dat goed deed, aangezien ik geen condooms bijdehand had (heel dom). Ze zei dat ze zich er netjes aan hield en zag ook 2 pillenstrips op haar nachtkastje liggen, dus ik ging ervan uit dat het wel goed zat. Toen we klaar waren kwam ze er ineens mee dat ze de pil wel eens vergat, maar hem al zeker langer dan 1 maand goed had geslikt. Ik was totaal in shock en werd eigenlijk een beetje boos. Ze zei dat ze hem was vergeten (in week 2) ze had daarna de pil die ze was vergeten binnen de 12 uur geslikt, maar ik weet niet of ik dat moet geloven. We hadden geslachtsgemeenschap in week 2, waar ze dus de pil was vergeten. Ik heb met haar overlegd en zijn voor de zekerheid gegaan voor de MAP, deze heeft ze binnen de 12 uur ingenomen.

Kan het zijn dat ik me nog steeds erg druk moet maken of ze zwanger gaat worden? Ik lig er al de hele avond wakker van en kan er maar geen rust bij vinden. Ze zelf zegt dat ik teveel aan het stressen ben en zegt dat het goed komt, aangezien ze hem een periode constant heeft geslikt en een keer de pil missen geen kwaad kan. (ik weet niet of ik dat kan geloven of ze hem een keer heeft gemist of vaker)

Wat denken jullie?
  maandag 2 november 2020 @ 12:05:33 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_195998532
Alvast gefeliciteerd *O*
Tics van je petten.
pi_195998557
Gefeliciteerd *O*
pi_195998613
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef mencopp het volgende:
Ze zei dat ze zich er netjes aan hield
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef mencopp het volgende:
Toen we klaar waren kwam ze er ineens mee dat ze de pil wel eens vergat,
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_195998632
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:05 schreef nattermann het volgende:
Alvast gefeliciteerd *O*
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 12:07 schreef Leonos het volgende:
Gefeliciteerd *O*
Ja lachen zeg |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
pi_195998636
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef mencopp het volgende:

Wat denken jullie?
Ik denk dat je papa gaat worden O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2020 12:11:55 ]
pi_195998645
Maar die MAP is gemaakt om baby tegen te gaan, komt wel goed!
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 12:12:18 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195998651
Bij een aantal (de meeste? alle?) pillen is het zo dat vergeten in de 2e week van de 3 schijnbaar geen kwaad kan. In de bijsluiter staat dan zoiets van dat je de vergeten pil moet nemen op het moment dat je er aan denkt, ook als dat betekent dat je 2 pillen in 1x moet nemen, en dat de bescherming dan niet minder is.

Maar of dat voor de pil die zij neemt ook geldt, dat weet ik niet. Ik zou me in deze situatie niet heel druk maken al heb ik me daar jaren geleden, in een gelijke situatie ook e-norm druk over gemaakt.

Maar als ik het goed begrijp was het in week 2, heeft ze de vergeten pil genomen binnen 12 uur van het moment dat ze hem eigenlijk had moeten nemen, EN heeft ze nu een MAP genomen. Kijk dan kán het natuurlijk nog altijd, maar die kans is nihil.

Echter, eerst zeggen dat je hem netjes neemt en ná de daad roepen dat ze hem wel eens vergeet, daar zou ik ook pissig over zijn. Van de andere kant, je kunt niet alles bij haar neerleggen, want JIJ had niks bij je en je ging er toch overheen, en vertrouwde op haar woord. Dat is natuurlijk niet handig en dat moet je bij jezelf zoeken, niet bij haar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_195998660
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef Leonos het volgende:
Maar die MAP is gemaakt om baby tegen te gaan, komt wel goed!
er vanuitgaande dat die echt is ingenomen door haar, kans is aanwezig dat ze zegt van wel, maar het niet gehaald heeft of niet ingenomen.
pi_195998668
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

er vanuitgaande dat die echt is ingenomen door haar, kans is aanwezig dat ze zegt van wel, maar het niet gehaald heeft of niet ingenomen.
Naja, gewoon nummertje verwijderen en nooit meer contacten.
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 12:13:38 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195998674
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

er vanuitgaande dat die echt is ingenomen door haar, kans is aanwezig dat ze zegt van wel, maar het niet gehaald heeft of niet ingenomen.
Daar (onder andere) zijn dus condooms voor uitgevonden, maar daar had TS niet aan gedacht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_195998680
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 12:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Naja, gewoon nummertje verwijderen en nooit meer contacten.
en die kinderen laten opgroeien zonder vader?
lekker lullig
pi_195998798
Neem je verantwoordelijkheid.
Google is your friend, abuse your friends
pi_195998888
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef Leonos het volgende:
Maar die MAP is gemaakt om baby tegen te gaan, komt wel goed!
Tenzij je al een eisprong hebt gehad, dan werkt die MAP ook niet meer.

Niet bepaald netjes van je scharrel TS. Maar allemachtig, neem gewoon zelf condooms mee. De kans op SOA's is nu overigens waarschijnlijk groter dan de kans op een kind.
pi_195998899
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef Candaasje het volgende:
Niet bepaald netjes van je scharrel TS. Maar allemachtig, neem gewoon zelf condooms mee.
victim blaming :')
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 12:27:42 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195998912
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

victim blaming :')
Nee, dat is het niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_195998924
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

victim blaming :')
Neuh. Ik zeg toch dat het niet netjes is van die meid?
Maar als je zekerheid wil, neem je gewoon condooms mee. Dan voorkom je dit soort gelazer voor jezelf. Je kunt niet de hele wereld op zijn/haar blauwe ogen vertrouwen hè. Hoe spijtig dat ook is.
pi_195998931
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
Leg uit? Ze geeft de schuld aan TS, terwijl hij voor werd gehouden door zijn scharrel (waar hij op zou moeten kunnen vertrouwen) dat er geen kans op zwangerschap zou zijn.
pi_195998952
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Neuh. Ik zeg toch dat het niet netjes is van die meid?
Maar als je zekerheid wil, neem je gewoon condooms mee. Dan voorkom je dit soort gelazer voor jezelf. Je kunt niet de hele wereld op zijn/haar blauwe ogen vertrouwen hè. Hoe spijtig dat ook is.
Ik vind het wel meer dan "niet netjes". Genoeg levens die op deze manier verkloot worden. Niet alleen van diegene die geen zwangerschap wenst, maar ook van het kind dat geboren wordt.
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 12:30:36 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195998969
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Leg uit? Ze geeft de schuld aan TS, terwijl hij voor werd gehouden door zijn scharrel (waar hij op zou moeten kunnen vertrouwen) dat er geen kans op zwangerschap zou zijn.
Los van wat zij doet heeft TS zelf een verantwoordelijkheid, die hij niet genomen heeft. Dit was een ONS, een meid die hij verder niet kent en niet kan inschatten en af gaat op wat zij zegt. Even los van zwangerschap zijn er ook nog SOA's, waar je óók een condoom voor gebruikt.

TS had die niet bij zich, dat kan hij niet op die meid afschuiven en hij besloot zelf er tóch overheen te gaan, wat hij ook niet op die meid kan afschuiven. Wat nou victim blaming, hij had gewoon andere keuzes kunnen maken maar dat heeft hij niet gedaan. Dat is zijn eigen schuld.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_195999011
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Los van wat zij doet heeft TS zelf een verantwoordelijkheid, die hij niet genomen heeft. Dit was een ONS, een meid die hij verder niet kent en niet kan inschatten en af gaat op wat zij zegt. Even los van zwangerschap zijn er ook nog SOA's, waar je óók een condoom voor gebruikt.

TS had die niet bij zich, dat kan hij niet op die meid afschuiven en hij besloot zelf er tóch overheen te gaan, wat hij ook niet op die meid kan afschuiven. Wat nou victim blaming, hij had gewoon andere keuzes kunnen maken maar dat heeft hij niet gedaan. Dat is zijn eigen schuld.
Nee natuurlijk niet. TS is ontzettend dom, maar als iemand liegt over dit soort zaken dan moet je de schuld niet op de ander gaan schuiven. Stel TS prikt een paar gaten in een condoom en deze werkt niet, zeg je dan ook tegen die meid dat ze maar de pil had moeten gebruiken en de schuld niet op TS moet afschuiven?
pi_195999067
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Leg uit? Ze geeft de schuld aan TS, terwijl hij voor werd gehouden door zijn scharrel (waar hij op zou moeten kunnen vertrouwen) dat er geen kans op zwangerschap zou zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:29 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meer dan "niet netjes". Genoeg levens die op deze manier verkloot worden. Niet alleen van diegene die geen zwangerschap wenst, maar ook van het kind dat geboren wordt.
Je leest echt verkeerd hoor. Natuurlijk is het een rotstreek van die meid. Gewoon niet tof, netjes of hoe je het ook wil noemen. Daar is iedereen het hier wel over eens lijkt me.

Maar je bent wel gewoon een tikkie naief als je denkt dat je enkel op de pil kunt vertrouwen: al had ze hem wel alle dagen geslikt, een dag diarree of braken en je hebt hetzelfde probleem. Daar hoeft geeneens vergeetachtigheid of opzet voor in het spel te zijn. Dus, neem in godsnaam gewoon condooms mee als je écht geen kind wil. (En abortus een lastigere zaak wordt)
pi_195999074
Gefeliciteerd
Je Moet voortaan een slet betalen


- Kan dit ook op een normale toon, en met normale bewoording? -

[ Bericht 50% gewijzigd door fietsie op 02-11-2020 13:12:54 ]
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 12:39:26 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195999129
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:32 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. TS is ontzettend dom, maar als iemand liegt over dit soort zaken dan moet je de schuld niet op de ander gaan schuiven. Stel TS prikt een paar gaten in een condoom en deze werkt niet, zeg je dan ook tegen die meid dat ze maar de pill had moeten gebruiken en de schuld niet op TS moet afschuiven?
Technisch gezien heeft ze niet gelogen volgens mij, want ze heeft de pil genomen binnen 12 uur na het normale moment, dus dat telt volgens mij niet eens als 'vergeten'. Maar als hij gewoon een condoom had gebruikt (en dus gezorgd had er een bij zich te hebben) dan maakt het helemaal niet meer uit wat zij wel of niet gedaan/gezegd heeft.

Let wel, ik heb het hier puur over de eigen verantwoordelijkheid die TS niet heeft genomen. Dat zij haar verhaal verandert is natuurlijk alles behalve netjes, en zou mij, zoals ik al aan heb gegeven, ook pissig maken, maar onbeschermde seks met een ONS is hoe dan ook al ontzettend onverstandig. Zo'n meid vervolgens op haar woord geloven komt daar dan nog eens bij.

Kijk TS heeft geen invloed op wat zij (niet) doet/zegt, hij heeft alleen maar invloed op wat hij zelf doet, en dit hele probleem was er niet geweest met een condoom.

Dat gezegd hebbende krijg ik het gevoel dat ze beiden niet weten waar ze mee bezig zijn, want ik denk niet dat een van beiden in de bijsluiter van betreffende pil heeft gekeken. De kans op zwangerschap in deze situatie is nihil, en als je dan meerekent dat de pil sowieso niet 100% garantie is tegen zwangerschappen wordt het van de situatie die zich nu heeft voorgedaan niet erger, want week 2 en binnen 12 uur na het vergeten van de pil.

Maar de pil beschermd niet tegen SOA's. TS maakt zich heel druk over een zwangerschap, maar de kans daarop is véél kleiner dan de kans op een SOA.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 2 november 2020 @ 12:40:20 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195999149
Gefeliciteerd alvast
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 12:41:38 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195999177
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:36 schreef hoechst het volgende:
Gefeliciteerd
Je Moet voortaan een slet betalen
Reageer toch gewoon eens een keer ergens normaal man. Dat hoeft hij helemaal niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 13:08:16 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195999591
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Leg uit? Ze geeft de schuld aan TS, terwijl hij voor werd gehouden door zijn scharrel (waar hij op zou moeten kunnen vertrouwen) dat er geen kans op zwangerschap zou zijn.
Je moet op een scharrel kunnen vertrouwen ja?
  maandag 2 november 2020 @ 13:16:53 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195999738
Wat er in de op staat is niet heel zorgwekkend, zeker door die map erbij binnen dat tijdsbestek.

Voor de ts.
Vraag het merk van haar pil en zoek bij bijsluiter op.
Daarin staat keurig uitgelegd wat te doen bij vergeten in welke periode.

Maar nogmaals, als die map genomen is binnen dat tijdsbestek hoef je je geen grote zorgen te maken.

Wel wat apart dat je zonder condoom neukt met iemand waarvan je amper wat zeker weet.
Hou je eigen veiligheid in je eigen handen, of in dit geval om je kleine vriend.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 2 november 2020 @ 13:20:46 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195999806
Niet te druk maken. Een keertje vergeten is inderdaad niet heel problematisch, gezien ze gewoon een spiegel heeft opgebouwd. Ook heeft ze hem gewoon ingenomen, alleen wat later. Bovendien is de kans op zwangerschap van één keertje neuken al niet erg groot, zelfs op het meest vruchtbare moment gaat het maar om zo'n 10% kans. Dan heeft ze ook nog eens een MAP op. Als je je nu nog zorgen gaat zitten maken, dan zou ik overwegen geen ONS meer te doen.
  maandag 2 november 2020 @ 13:21:33 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195999823
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Leg uit? Ze geeft de schuld aan TS, terwijl hij voor werd gehouden door zijn scharrel (waar hij op zou moeten kunnen vertrouwen) dat er geen kans op zwangerschap zou zijn.
Je wil niet weten hoe vaak mannen zeggen dat ze wel voor het zingen de kerk uit zullen gaan (ben echt voorzichtig hoor) of dat er zelfs wordt gezegd dat ze onvruchtbaar zijn (kan geen kwaad hoor).

Je kan niet zomaar op een ander vertrouwen, zeker niet als je ze niet goed kent.
Zorg voor jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195999831
misoprostol
pi_195999836
Zou me er niet zo druk om maken
pi_195999850
Waarom zijn mannen zo goedgelovig wat betreft anticonceptie. Ik kan zo al 3 mannen opnoemen in mijn omgeving die een kind hebben van iemand die “per ongeluk” zwanger is geworden.

Mannen, neem je eigen verantwoordelijkheid en vertrouw niet zomaar op de dame.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 2 november 2020 @ 13:32:23 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196000052
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:22 schreef Avianflu het volgende:
Waarom zijn mannen zo goedgelovig wat betreft anticonceptie. Ik kan zo al 3 mannen opnoemen in mijn omgeving die een kind hebben van iemand die “per ongeluk” zwanger is geworden.

Mannen, neem je eigen verantwoordelijkheid en vertrouw niet zomaar op de dame.
Dit. Zoveel vrouwen die een man erin luizen :r
  maandag 2 november 2020 @ 13:34:05 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196000082
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:32 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. TS is ontzettend dom, maar als iemand liegt over dit soort zaken dan moet je de schuld niet op de ander gaan schuiven. Stel TS prikt een paar gaten in een condoom en deze werkt niet, zeg je dan ook tegen die meid dat ze maar de pil had moeten gebruiken en de schuld niet op TS moet afschuiven?
Bij een ons?
Ja.

Maar gaten in een condoom prikken en een keer de pil 12 uur later innemen is niet hetzelfde.

In dit geval namen beide een voor hun aanvaardbaar risico en is er zelfs een aardig zwaar middel gebruikt als zekerheid.

Als zij die map genomen heeft zou de ts niet zo om zichzelf moeten stressen, maar moeten vragen hoe het met haar gaat.
Het kan prima gaan, maar het kan ook zijn dat ze stevig beroerd is van de map.

Maar vooral, wat een gedoe zo.
Volgende keer, no glove, no love.
Wil je onbezorgde seks? Bescherm jezelf dan.
Dan zit je niet een maand in de stress tot de zwangerschapstest het antwoord geeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 2 november 2020 @ 13:34:50 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196000092
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:14 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

en die kinderen laten opgroeien zonder vader?
lekker lullig
Schuld van de moeder, niet van de vader...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196000124
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als zij die map genomen heeft zou de ts niet zo om zichzelf moeten stressen, maar moeten vragen hoe het met haar gaat.
_O- Die heeft ze helemaal aan haarzelf te danken
  maandag 2 november 2020 @ 13:40:38 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196000173
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef PzKpfw het volgende:
Gefeliciteerd alvast
Met zijn nieuwe levenslange vriend herpes ja.
Of niet perse levenslange chlamydia...

Of dacht de ts dat hij de eerste en enige was die er zonder condoom op mocht?
Bij een one night stand?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 2 november 2020 @ 13:42:52 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196000201
TS heb je haar de MAP eigenlijk zien innemen?
pi_196000214
quote:
5s.gif Op maandag 2 november 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
TS heb je haar de MAP eigenlijk zien innemen?
Heb ik, ze stelde zelf voor; als je me niet vertrouwd mag je komen kijken dat ik het inneem, en dat heb ik gedaan!
  maandag 2 november 2020 @ 13:44:08 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196000218
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:36 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

_O- Die heeft ze helemaal aan haarzelf te danken
Jij weet echt niets van de pil of wel soms?

Want als wat in de op staat klopt is het bij vrijwel alle pillen zo dat er geen probleem is en dat ze de map heeft genomen voor zijn gemoedsrust.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_196000219
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Niet te druk maken. Een keertje vergeten is inderdaad niet heel problematisch, gezien ze gewoon een spiegel heeft opgebouwd. Ook heeft ze hem gewoon ingenomen, alleen wat later. Bovendien is de kans op zwangerschap van één keertje neuken al niet erg groot, zelfs op het meest vruchtbare moment gaat het maar om zo'n 10% kans. Dan heeft ze ook nog eens een MAP op. Als je je nu nog zorgen gaat zitten maken, dan zou ik overwegen geen ONS meer te doen.
Dit, kans is zeer klein, maar wel aanwezig. De MAP heeft die kans nog veel kleiner gemaakt.
Whatever...
pi_196000226
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Bij een ons?
Ja.

Maar gaten in een condoom prikken en een keer de pil 12 uur later innemen is niet hetzelfde.

In dit geval namen beide een voor hun aanvaardbaar risico en is er zelfs een aardig zwaar middel gebruikt als zekerheid.

Als zij die map genomen heeft zou de ts niet zo om zichzelf moeten stressen, maar moeten vragen hoe het met haar gaat.
Het kan prima gaan, maar het kan ook zijn dat ze stevig beroerd is van de map.

Maar vooral, wat een gedoe zo.
Volgende keer, no glove, no love.
Wil je onbezorgde seks? Bescherm jezelf dan.
Dan zit je niet een maand in de stress tot de zwangerschapstest het antwoord geeft.
Very true, misschien zou ik me niet zo moeten stressen maar toch knaagt het wel. Het is al een stuk minder na de MAP tho. Lesje geleerd. Dont be like me.
  maandag 2 november 2020 @ 13:45:44 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196000236
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:43 schreef mencopp het volgende:

[..]

Heb ik, ze stelde zelf voor; als je me niet vertrouwd mag je komen kijken dat ik het inneem, en dat heb ik gedaan!
Goed zo :) Dan zou ik me niet te druk maken.
pi_196000263
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
Bij een aantal (de meeste? alle?) pillen is het zo dat vergeten in de 2e week van de 3 schijnbaar geen kwaad kan. In de bijsluiter staat dan zoiets van dat je de vergeten pil moet nemen op het moment dat je er aan denkt, ook als dat betekent dat je 2 pillen in 1x moet nemen, en dat de bescherming dan niet minder is.

Maar of dat voor de pil die zij neemt ook geldt, dat weet ik niet. Ik zou me in deze situatie niet heel druk maken al heb ik me daar jaren geleden, in een gelijke situatie ook e-norm druk over gemaakt.

Maar als ik het goed begrijp was het in week 2, heeft ze de vergeten pil genomen binnen 12 uur van het moment dat ze hem eigenlijk had moeten nemen, EN heeft ze nu een MAP genomen. Kijk dan kán het natuurlijk nog altijd, maar die kans is nihil.

Echter, eerst zeggen dat je hem netjes neemt en ná de daad roepen dat ze hem wel eens vergeet, daar zou ik ook pissig over zijn. Van de andere kant, je kunt niet alles bij haar neerleggen, want JIJ had niks bij je en je ging er toch overheen, en vertrouwde op haar woord. Dat is natuurlijk niet handig en dat moet je bij jezelf zoeken, niet bij haar.
Bedankt voor je goede input! :)
De kans lijkt mij ook nihil maar is toch aanwezig, heb in ieder geval alles gedaan wat ik zou kunnen doen om het te voorkomen, al stelde zij de MAP het eerst voor. Dat leek me meteen een goed idee. Ik ben inderdaad heel naïef geweest, en je leert er gauw van, haha! Hopen op het beste ..
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 13:49:01 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196000273
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:43 schreef mencopp het volgende:

[..]

Heb ik, ze stelde zelf voor; als je me niet vertrouwd mag je komen kijken dat ik het inneem, en dat heb ik gedaan!
Kwartiertje bij blijven zitten?
pi_196000306
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:49 schreef maily het volgende:

[..]

Kwartiertje bij blijven zitten?
Ik ben even binnen geweest en heb gekeken hoe ze de pil doorslikte met een groot glas water. Daarna 5 minuten gepraat en ben daarna naar huis gegaan. Ik verwacht niet dat ze iets geks heeft gedaan, aangezien ze het zelf voorstelde en zelf ook geen kinderen wilt met een vreemde (lijkt mij)
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 13:51:12 #48
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196000307
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:48 schreef mencopp het volgende:

[..]

Bedankt voor je goede input! :)
De kans lijkt mij ook nihil maar is toch aanwezig, heb in ieder geval alles gedaan wat ik zou kunnen doen om het te voorkomen, al stelde zij de MAP het eerst voor. Dat leek me meteen een goed idee. Ik ben inderdaad heel naïef geweest, en je leert er gauw van, haha! Hopen op het beste ..
Ik snap nog steeds niet waarom je je nu alsnog drukker maakt over een zwangerschap dan over een SOA.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 2 november 2020 @ 13:51:43 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196000314
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:44 schreef mencopp het volgende:

[..]

Very true, misschien zou ik me niet zo moeten stressen maar toch knaagt het wel. Het is al een stuk minder na de MAP tho. Lesje geleerd. Dont be like me.
Ach nou ja, van domme dingen leer je.
De kans is erg groot dat dit met een sisser afloopt.
Zelfs als ze erger gekloot heeft met de pil of die zelfs helemaal niet gebruikte is door de map binnen dat tijdsbestek de kans op een zwangerschap heel erg klein.

Nu nog een soa test doen...
Semi grappig bedoeld.

Geheel serieus. Ze verteld vrij open over zelfs een klein risico.
Ze neemt een map in je bijzijn binnen het meest effectieve tijdsbestek.
Stop met stressen. Je bent dom geweest jezelf niet te beschermen, maar in dit geval lijkt de ander serieus om te gaan met jouw zorgen en zelf niet zwanger worden.

Dat mag je best waarderen, beetje aardig zijn voor haar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_196000322
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom je je nu alsnog drukker maakt over een zwangerschap dan over een SOA.
Ja, je hebt gelijk. Even langs de GGD dan maar..
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 13:54:01 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196000341
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:21 schreef osodevo het volgende:
misoprostol
Echt ja? Jouw hele reactie in dit topic bestaat uit het neerplempen van 1 woord wat een middel is om een miskraam op te wekken in een situatie die, als je het goed had gelezen (en ook maar iets wist van hoe dit werkt) helemaal niet gaat leiden tot een zwangerschap, en je post dus nog misplaatster is dan 'ie anders al geweest was?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196000344
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ach nou ja, van domme dingen leer je.
De kans is erg groot dat dit met een sisser afloopt.
Zelfs als ze erger gekloot heeft met de pil of die zelfs helemaal niet gebruikte is door de map binnen dat tijdsbestek de kans op een zwangerschap heel erg klein.

Nu nog een soa test doen...
Semi grappig bedoeld.

Geheel serieus. Ze verteld vrij open over zelfs een klein risico.
Ze neemt een map in je bijzijn binnen het meest effectieve tijdsbestek.
Stop met stressen. Je bent dom geweest jezelf niet te beschermen, maar in dit geval lijkt de ander serieus om te gaan met jouw zorgen en zelf niet zwanger worden.

Dat mag je best waarderen, beetje aardig zijn voor haar.
Dat ben ik ook :) Ik waardeer het ook heel erg en dat heb ik der ook verteld. Thanks voor je input, kan ik igg met een gerust hart mijn dag door
pi_196000390
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ach nou ja, van domme dingen leer je.
De kans is erg groot dat dit met een sisser afloopt.
Zelfs als ze erger gekloot heeft met de pil of die zelfs helemaal niet gebruikte is door de map binnen dat tijdsbestek de kans op een zwangerschap heel erg klein.

Nu nog een soa test doen...
Semi grappig bedoeld.

Geheel serieus. Ze verteld vrij open over zelfs een klein risico.
Ze neemt een map in je bijzijn binnen het meest effectieve tijdsbestek.
Stop met stressen. Je bent dom geweest jezelf niet te beschermen, maar in dit geval lijkt de ander serieus om te gaan met jouw zorgen en zelf niet zwanger worden.

Dat mag je best waarderen, beetje aardig zijn voor haar.
  maandag 2 november 2020 @ 13:58:45 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196000407
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:54 schreef mencopp het volgende:

[..]

Dat ben ik ook :) Ik waardeer het ook heel erg en dat heb ik der ook verteld. Thanks voor je input, kan ik igg met een gerust hart mijn dag door
Vraag voor de zekerheid nog even het merk pil en lees de bijsluiter.
Er zijn er zoveel dat het erg lastig is iets met zekerheid te zeggen. Er is een algemene werking ( hormoon spiegel), maar wil je precies weten is er de specifieke product informatie.

Zelfde met die map, lees de bijsluiter gewoon even.

Naar alle waarschijnlijkheid zal het je gerust stellen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_196000411
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Echt ja? Jouw hele reactie in dit topic bestaat uit het neerplempen van 1 woord wat een middel is om een miskraam op te wekken in een situatie die, als je het goed had gelezen (en ook maar iets wist van hoe dit werkt) helemaal niet gaat leiden tot een zwangerschap, en je post dus nog misplaatster is dan 'ie anders al geweest was?
had me al voorbereid op dit soort berichten haha, is idd niet van toepassing
  maandag 2 november 2020 @ 13:59:41 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196000419
Gelijk de GGD maar ff bellen voor een testje.

Zulke personen zijn wandelende ziektekiemen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196000448
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vraag voor de zekerheid nog even het merk pil en lees de bijsluiter.
Er zijn er zoveel dat het erg lastig is iets met zekerheid te zeggen. Er is een algemene werking ( hormoon spiegel), maar wil je precies weten is er de specifieke product informatie.

Zelfde met die map, lees de bijsluiter gewoon even.

Naar alle waarschijnlijkheid zal het je gerust stellen.
Ga ik doen ;) Hoop dat het me idd gerust stelt. Heb in de apotheek het verhaal uitgelegd en zij stelde norlevo voor, aangezien ik er optijd bij was (binnen de 12 uur) ik heb gevraagd voor de bijsluiter van haar pil, even afwachten..
pi_196000464
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef fathank het volgende:
Gelijk de GGD maar ff bellen voor een testje.

Zulke personen zijn wandelende ziektekiemen.
Al gedaan, ivm met corona erg druk dus heb een test online aan moeten schaffen, die schijnen ook erg betrouwbaar te zijn
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 14:05:04 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196000499
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:02 schreef mencopp het volgende:

[..]

Al gedaan, ivm met corona erg druk dus heb een test online aan moeten schaffen, die schijnen ook erg betrouwbaar te zijn
Hebben jullie daar ook op gelet?
pi_196000525
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:05 schreef maily het volgende:

[..]

Hebben jullie daar ook op gelet?
Ik heb het virus al gehad en zij was negatief getest dus hebben er wel op gelet :)
  maandag 2 november 2020 @ 14:06:46 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196000528
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:01 schreef mencopp het volgende:

[..]

Ga ik doen ;) Hoop dat het me idd gerust stelt. Heb in de apotheek het verhaal uitgelegd en zij stelde norlevo voor, aangezien ik er optijd bij was (binnen de 12 uur) ik heb gevraagd voor de bijsluiter van haar pil, even afwachten..
Je hoeft niet te wachten
Als je het merk kent is Google je vriend.

Bijsluiters ed staan gewoon vrij verkrijgbaar op het internet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_196000557
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je hoeft niet te wachten
Als je het merk kent is Google je vriend.

Bijsluiters ed staan gewoon vrij verkrijgbaar op het internet.
Ja maar moet wel weten welke pil ze slikt, en dat weet ik niet helaas. Ik heb ze wel zien liggen en dat was volgens mij de normale combinatie pil. Ik ga het even opzoeken.
pi_196000815
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Echt ja? Jouw hele reactie in dit topic bestaat uit het neerplempen van 1 woord wat een middel is om een miskraam op te wekken in een situatie die, als je het goed had gelezen (en ook maar iets wist van hoe dit werkt) helemaal niet gaat leiden tot een zwangerschap, en je post dus nog misplaatster is dan 'ie anders al geweest was?
Ik kom met oplossingen. soms is één woord al voldoende.
  maandag 2 november 2020 @ 14:26:06 #64
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196000847
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:24 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik kom met oplossingen. soms is één woord al voldoende.
Kwam je maar eens met oplossingen voor je eigen leven. Zou heel wat topics schelen :{
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 14:26:35 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196000860
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:24 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik kom met oplossingen. soms is één woord al voldoende.
Oplossingen voor problemen die er niet zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 2 november 2020 @ 14:27:55 #66
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196000877
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:01 schreef mencopp het volgende:

[..]

Ga ik doen ;) Hoop dat het me idd gerust stelt. Heb in de apotheek het verhaal uitgelegd en zij stelde norlevo voor, aangezien ik er optijd bij was (binnen de 12 uur) ik heb gevraagd voor de bijsluiter van haar pil, even afwachten..
Als ze de MAP heeft genomen komt het wel goed joh :) Nog even een SOA testje en je kunt er weer (veilig) tegenaan ;)
  maandag 2 november 2020 @ 14:31:00 #67
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_196000929
Hmm zelf ook slechte ervaring mee. In vruchtbare periode zeggen dat je morning after pil gaat nemen en dat dan niet doen. Als ik 1 ding heb geleerd in mijn leven: vertrouw vrouwen nooit met deze zaken en wees zelf altijd voorbereid met een condoom. Of wees er persoonlijk bij als ze de pil (of morning afterpil) moet nemen. Bij vertrouwensbreuk is het gevolg namelijk niet iets kleins en neem je de rest van je leven mee.

Ik hoop i.i.g. voor je dat het meevalt en zou vervolgens nooit meer met haar omgaan, laat staan seks hebben.
pi_196000968
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:31 schreef Nederturk het volgende:
Hmm zelf ook slechte ervaring mee. In vruchtbare periode zeggen dat je morning after pil gaat nemen en dat dan niet doen. Als ik 1 ding heb geleerd in mijn leven: vertrouw vrouwen nooit met deze zaken en wees zelf altijd voorbereid met een condoom. Of wees er persoonlijk bij als ze de pil (of morning afterpil) moet nemen. Bij vertrouwensbreuk is het gevolg namelijk niet iets kleins en neem je de rest van je leven mee.

Ik hoop i.i.g. voor je dat het meevalt en zou vervolgens nooit meer met haar omgaan, laat staan seks hebben.
Ze heeft de MAP in TS zijn bijzijn genomen, op haar initiatief. Jouw ervaring is de zijne dus niet.

TS je hebt een wijze les geleerd, maar je zou weer rustig moeten kunnen ademhalen nu ;)
(Of nouja, nog even die SOA testresultaten afwachten natuurlijk. )
  maandag 2 november 2020 @ 14:35:45 #69
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_196000996
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 14:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze heeft de MAP in TS zijn bijzijn genomen, op haar initiatief. Jouw ervaring is de zijne dus niet.

TS je hebt een wijze les geleerd, maar je zou weer rustig moeten kunnen ademhalen nu ;)
(Of nouja, nog even die SOA testresultaten afwachten natuurlijk. )
Dat neemt niet weg dat ze heeft gelogen over iets wat TS zijn hele leven kan beïnvloeden/verneuken. Als iemand 1x over zoiets liegt zou hij haar nooit meer moeten vertrouwen als hij slim is. Dit is geen kinderspel.
pi_196001104
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:35 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat ze heeft gelogen over iets wat TS zijn hele leven kan beïnvloeden/verneuken. Als iemand 1x over zoiets liegt zou hij haar nooit meer moeten vertrouwen als hij slim is. Dit is geen kinderspel.
Joh rustig, dit verneukt TS heel zijn leven niet, want ze heeft de gemiste pil nog binnen de 12 uur geslikt en heeft er nog een MAP - in zijn bijzijn- tegenaan gegooid. Dat geeft wel aan dat ze het zelf toch ook niet zo'n handige actie vond om er om heen te draaien, en ze dus echt wil voorkomen dat er een kind komt.
  maandag 2 november 2020 @ 14:45:51 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196001187
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:31 schreef Nederturk het volgende:
Hmm zelf ook slechte ervaring mee. In vruchtbare periode zeggen dat je morning after pil gaat nemen en dat dan niet doen. Als ik 1 ding heb geleerd in mijn leven: vertrouw vrouwen nooit met deze zaken en wees zelf altijd voorbereid met een condoom. Of wees er persoonlijk bij als ze de pil (of morning afterpil) moet nemen. Bij vertrouwensbreuk is het gevolg namelijk niet iets kleins en neem je de rest van je leven mee.

Ik hoop i.i.g. voor je dat het meevalt en zou vervolgens nooit meer met haar omgaan, laat staan seks hebben.
Lol vrijwillig je zaad lozen omdat ze belooft de morning after pil te slikken _O-.

'spuit me maar vol hoor, ik heb geen soa's en de map ligt in m'n nachtkastje.'

Dan is er maar één iemand die je wat kwalijk kunt nemen en dat ben je zelf. Eigen verantwoording.

[ Bericht 8% gewijzigd door fathank op 02-11-2020 14:53:23 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 2 november 2020 @ 14:52:43 #72
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_196001340
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol vrijwillig je zaad lozen omdat ze belooft de morning after pil te slikken _O-
Dat was niet eens een onenightstand, maar een relatie van 2 jaar waarvan 1 jaar samenwonen. Moet je nagaan hoe voorzichtig je moet zijn, zelfs als je denkt dat je iemand lang genoeg kent om te kunnen vertrouwen :P
pi_196001348
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:35 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat ze heeft gelogen over iets wat TS zijn hele leven kan beïnvloeden/verneuken. Als iemand 1x over zoiets liegt zou hij haar nooit meer moeten vertrouwen als hij slim is. Dit is geen kinderspel.
dat doe ik ook zeker niet, ik wou er ook perse bij zijn, maar zij stelde het eerder voor dan dat ik het kon vragen. Ik heb het er daarna bij gelaten en ben vertrokken, goede les voor mij en idd, ik moet ONS sws niet zomaar vertrouwen
pi_196001360
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:31 schreef Nederturk het volgende:
Hmm zelf ook slechte ervaring mee. In vruchtbare periode zeggen dat je morning after pil gaat nemen en dat dan niet doen. Als ik 1 ding heb geleerd in mijn leven: vertrouw vrouwen nooit met deze zaken en wees zelf altijd voorbereid met een condoom. Of wees er persoonlijk bij als ze de pil (of morning afterpil) moet nemen. Bij vertrouwensbreuk is het gevolg namelijk niet iets kleins en neem je de rest van je leven mee.

Ik hoop i.i.g. voor je dat het meevalt en zou vervolgens nooit meer met haar omgaan, laat staan seks hebben.
Ik heb zelf gezien dat ze het innam, ik stond er langs :)
pi_196001395
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Dat was niet eens een onenightstand, maar een relatie van 2 jaar waarvan 1 jaar samenwonen. Moet je nagaan hoe voorzichtig je moet zijn, zelfs als je denkt dat je iemand lang genoeg kent om te kunnen vertrouwen :P
Damn haha, nou in ieder geval hoop ik niet dat het hierop uit gaat lopen. Ik denk zelf dat ik geluk heb gehad, wijze les.
pi_196001515
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 14:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze heeft de MAP in TS zijn bijzijn genomen, op haar initiatief. Jouw ervaring is de zijne dus niet.

TS je hebt een wijze les geleerd, maar je zou weer rustig moeten kunnen ademhalen nu ;)
(Of nouja, nog even die SOA testresultaten afwachten natuurlijk. )
hahaha gelukkig, ben ik even blij .. en inderdaad wijze les geleerd, hopelijk leren mensen ook van mijn fouten mochten ze dit forum zien haha ;)
En inderdaad, ik zal jullie op de hoogte houden!
pi_196003434
Hebben jullie al een naam gekozen?
pi_196003441
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:02 schreef mencopp het volgende:

[..]

hahaha gelukkig, ben ik even blij .. en inderdaad wijze les geleerd, hopelijk leren mensen ook van mijn fouten mochten ze dit forum zien haha ;)
En inderdaad, ik zal jullie op de hoogte houden!
Er wordt nooit geleerd als men geil is :P
pi_196003537
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Er wordt nooit geleerd als men geil is :P
Sws, ook wel is zo’n “foutje” gemaakt en de volgende dag een MAP moeten nemen.

Gewoon vanaf nu ten alle tijden een condoom in tas etcetera.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196003660
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Sws, ook wel is zo’n “foutje” gemaakt en de volgende dag een MAP moeten nemen.

Gewoon vanaf nu ten alle tijden een condoom in tas etcetera.
Zo te horen bij jou goed afgelopen?
pi_196003728
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Leg uit? Ze geeft de schuld aan TS, terwijl hij voor werd gehouden door zijn scharrel (waar hij op zou moeten kunnen vertrouwen) dat er geen kans op zwangerschap zou zijn.
Pil slikken (ook correct) geeft geen uitsluitsel. Als je geen kind wilt, moet je hem echt inpakken.
pi_196003736
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef fathank het volgende:
Gelijk de GGD maar ff bellen voor een testje.

Zulke personen zijn wandelende ziektekiemen.
Mensen zoals ts bedoel je?
pi_196003753
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 17:09 schreef Magica het volgende:

[..]

Mensen zoals ts bedoel je?
hahaha dat moet nog blijken, overigens nooit een soa gehad! :)
pi_196003808
Beter gewoon een condoom. Soatesten zijn tandjesduur man. Heb 166 af mogen tikken voor een volledige. :')
pi_196003903
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:04 schreef mencopp het volgende:

[..]

Zo te horen bij jou goed afgelopen?
Ja, je wordt niet zo makkelijk zwanger, maar die kans bestaat altijd.
Maargoed beetje het zelfde verhaal. Wat onvoorzichtig de pil geslikt blablabla. Een van de voornaamste redenen dat ik een spiraal heb.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196003973
Overigens een SOA kan iedereen overkomen, het bewijst alleen maar dat je seks hebt.

Met condoom kan je (wel kleinere kans) ook een SOA oplopen. Dus bij wisselende contacten gewoon af en toe een testje doen, ook al doe je het veilig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196004033
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 17:14 schreef Azula het volgende:
Beter gewoon een condoom. Soatesten zijn tandjesduur man. Heb 166 af mogen tikken voor een volledige. :')
ik ook man, echt niet normaal haha. Maar beter wel doen ..
pi_196004414
-dat kan ook wel wat fatsoenlijker he-

[ Bericht 80% gewijzigd door Lenny77 op 03-11-2020 10:02:19 ]
pi_196004487
Gelukkig gebruik je een condoom alleen om zwangerschap te voorkomen, je moet er toch niet aan denken dat het ook andere dingen voorkomt.
pi_196004558
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:54 schreef klipper het volgende:
Gelukkig gebruik je een condoom alleen om zwangerschap te voorkomen, je moet er toch niet aan denken dat het ook andere dingen voorkomt.
Sommigen zijn immuun voor geslachtsziekten.

Iedereen die vaak scharrelt en/of vaak ONS heeft moet altijd een condoom bij zich hebben, voor hun eigen bestwil. Man of vrouw. Bewaar het standaard met je pinpas in je portemonnee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2020 18:08:14 ]
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 18:18:11 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196004950
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 17:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Sommigen zijn immuun voor geslachtsziekten.

Iedereen die vaak scharrelt en/of vaak ONS heeft moet altijd een condoom bij zich hebben, voor hun eigen bestwil. Man of vrouw. Bewaar het standaard met je pinpas in je portemonnee.
Hoelang blijft dat "goed"?
  maandag 2 november 2020 @ 18:21:46 #92
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196005053
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 18:18 schreef maily het volgende:

[..]

Hoelang blijft dat "goed"?
Er staat een houdbaarheidsdatum op de verpakking :P
pi_196005070
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 18:18 schreef maily het volgende:

[..]

Hoelang blijft dat "goed"?
Ik zou het niet weten. Lijkt me niet lang goed als je elke keer op je portemonnee gaat zitten. Maar mensen die seksueel actief zijn zullen éénzelfde vast ook niet lang hoeven meezeulen. :P
  maandag 2 november 2020 @ 20:18:32 #94
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196007905
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 17:14 schreef Azula het volgende:
Beter gewoon een condoom. Soatesten zijn tandjesduur man. Heb 166 af mogen tikken voor een volledige. :')
Dat is dom. SOA-testen zijn gratis, als je de juiste dingen zegt.
pi_196008448
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:18 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat is dom. SOA-testen zijn gratis, als je de juiste dingen zegt.
Ik betaal liever dan dat ik zeg dat ik prostitué ben dankt voor de tip.
pi_196010490
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

victim blaming :')
What about a good old druiper
  maandag 2 november 2020 @ 22:53:19 #97
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_196011304
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik iemand ken die ondanks de MAP zwanger is geworden? :{
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_196011416
Als je al een eisprong hebt gehad werkt de MAP idd niet. Maar goed, aangezien de dame maar 1 x de pil is “vergeten” en deze zelfs binnen 12 uur heeft ingenomen lijkt het mij sterk dat er een eisprong is geweest.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196011433
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:18 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat is dom. SOA-testen zijn gratis, als je de juiste dingen zegt.
_O_

Inderdaad gewoon zeggen dat je homo bent of prostituee bent. Test is toch anoniem.
pi_196012494
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 22:53 schreef Norma_Jeane het volgende:
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik iemand ken die ondanks de MAP zwanger is geworden? :{
Ja, zou best kunnen. Staat ook in de bijsluiter. Zodra het ei is gaan rollen, heeft het geen zin meer.
pi_196012504
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 23:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]

_O_

Inderdaad gewoon zeggen dat je homo bent of prostituee bent. Test is toch anoniem.
Ja zal er in het vervolg aan denken. Was nu echter geen mogelijkheid. :P Maar testen is ook niet nodig, scheelt weer.
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 10:01:15 #102
441859 crew  Lenny77
pi_196016324
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef fathank het volgende:
Gelijk de GGD maar ff bellen voor een testje.

Zulke personen zijn wandelende ziektekiemen.
Nuja, hij stopt hem er ook zo in zonder bescherming en zal dat vast ook wel eerder gedaan hebben. Dus dan zijn ze alletwee potentiële wandelende ziektekiemen.
Iedereen heeft hier een eigen verantwoordelijkheid in he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 10:04:46 #103
441859 crew  Lenny77
pi_196016373
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:53 schreef mencopp het volgende:

[..]

dat doe ik ook zeker niet, ik wou er ook perse bij zijn, maar zij stelde het eerder voor dan dat ik het kon vragen. Ik heb het er daarna bij gelaten en ben vertrokken, goede les voor mij en idd, ik moet ONS sws niet zomaar vertrouwen
Klopt, en onthouden dat je zelf ook niet erg veel gezond verstand meer over hebt in the heat of the moment, dus altijd condoompje bij je hebben ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196016392
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom je je nu alsnog drukker maakt over een zwangerschap dan over een SOA.
Ik wel. Een SOA kost minder geld.

Verwonder me er trouwens over dat die scharrel ook geen condooms in haar nachtkastje had liggen. Maar nog meer dat TS zonder condoom toch verder is gegaan
Het is wat.......
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 10:22:23 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196016715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:06 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik wel. Een SOA kost minder geld.

Verwonder me er trouwens over dat die scharrel ook geen condooms in haar nachtkastje had liggen. Maar nog meer dat TS zonder condoom toch verder is gegaan
Nee, want een kind hoef je niet te erkennen en kost je dan dus helemaal niets. :P Negeren we even dat je dan een enorme eikel bent natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 3 november 2020 @ 10:43:37 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196017064
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja, hij stopt hem er ook zo in zonder bescherming en zal dat vast ook wel eerder gedaan hebben. Dus dan zijn ze alletwee potentiële wandelende ziektekiemen.
Iedereen heeft hier een eigen verantwoordelijkheid in he?
Dat is correct en tevens juist.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 12:49:58 #107
441859 crew  Lenny77
pi_196019423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, want een kind hoef je niet te erkennen en kost je dan dus helemaal niets. :P Negeren we even dat je dan een enorme eikel bent natuurlijk.
Kan dat niet via gedwongen DNA-staal en de rechtbank? Of zit ik hier mis?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 13:05:09 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196019680
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan dat niet via gedwongen DNA-staal en de rechtbank? Of zit ik hier mis?
Ik heb geen idee, maar volgens moet je het kind erkennen als je niet getrouwd bent of nog wat van die dingen, dus als pa er uit naait en niet erkent dat het zijn kind is, volgens mij kun je dan niet zo heel veel.

Maar, kan zijn dat ik er volledig naast zit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196019868
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan dat niet via gedwongen DNA-staal en de rechtbank? Of zit ik hier mis?
Kan inderdaad, als biologische vader weigert te erkennen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 5 november 2020 @ 00:24:22 #110
53151 T42
Pinball Wizard
pi_196064127
Wat zei ggd over je soa?
  donderdag 5 november 2020 @ 00:25:43 #111
53151 T42
Pinball Wizard
pi_196064141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:06 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik wel. Een SOA kost minder geld.

Verwonder me er trouwens over dat die scharrel ook geen condooms in haar nachtkastje had liggen. Maar nog meer dat TS zonder condoom toch verder is gegaan
Nah kan je nog steeds flink aantasten..
pi_196064156
Goed tegen de vergrijzing joh laat gaan


En babies zijn best wel leuk hoor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 5 november 2020 @ 00:34:43 #113
269689 crew  Viv
pi_196064217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 13:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar volgens moet je het kind erkennen als je niet getrouwd bent of nog wat van die dingen, dus als pa er uit naait en niet erkent dat het zijn kind is, volgens mij kun je dan niet zo heel veel.

Maar, kan zijn dat ik er volledig naast zit.
Jawel, in Nederland worden moeder en kind beschermd in dit geval. Zij kan bijvoorbeeld alimentatie afdwingen via de rechter. Als hij niet spontaan erkent dat het zijn kind is, volgt er een vaderschapstest. Die mag hij weigeren, maar dan wordt dat beschouwd als een bevestiging van het vaderschap. Goed dichtgetimmerd dus. :D

Hier wordt wel vaker geroepen van "gewoon die meid blokkeren op WhatsApp", maar zo werkt het dus niet. Gelukkig maar.
pi_196065925
HAha lekker pik
  donderdag 5 november 2020 @ 10:55:34 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196068458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef Viv het volgende:

[..]

Jawel, in Nederland worden moeder en kind beschermd in dit geval. Zij kan bijvoorbeeld alimentatie afdwingen via de rechter. Als hij niet spontaan erkent dat het zijn kind is, volgt er een vaderschapstest. Die mag hij weigeren, maar dan wordt dat beschouwd als een bevestiging van het vaderschap. Goed dichtgetimmerd dus. :D

Hier wordt wel vaker geroepen van "gewoon die meid blokkeren op WhatsApp", maar zo werkt het dus niet. Gelukkig maar.
Niet zozeer moeder en kind, maar overheid.

Zodra de overheid moet komen helpen staan ze op oa die dna test.
Als je weigert zien ze dat als bevestiging.

De vrouw in kwestie wordt dan net zo goed onder druk gezet om de verwekker te noemen.

En eigenlijk is dat niet zo heel raar. Want waarom moeten jij en ik betalen als er een man en vrouw zijn die dit samen gedaan hebben?
Lijkt me vrij logisch eerst daar eens te gaan kijken
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 5 november 2020 @ 11:05:22 #116
269689 crew  Viv
pi_196068619
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet zozeer moeder en kind, maar overheid.

Zodra de overheid moet komen helpen staan ze op oa die dna test.
Als je weigert zien ze dat als bevestiging.

De vrouw in kwestie wordt dan net zo goed onder druk gezet om de verwekker te noemen.

En eigenlijk is dat niet zo heel raar. Want waarom moeten jij en ik betalen als er een man en vrouw zijn die dit samen gedaan hebben?
Lijkt me vrij logisch eerst daar eens te gaan kijken
Het is allebei waar. :) De moeder kan zelf kinderalimentatie afdwingen via de rechter. Als zij het erbij laat zitten, maar wel aanklopt voor bijstand, dan zal de overheid alsnog achter de verwekker aan gaan.
pi_196108253
Nu ja de volgende keer wel voorzichtig doen, ken uit mijn omgeving 2 gevallen waarbij een vrouw "plotseling" zwanger bleek van een one nightstand.
(Toevallig beide midden 30).
pi_196134874
Je moet niet zo stressen, dan beseft zij dat jij haat alimentatie en shit gaat betalen mocht er een baby komen
Dan gaat ze zeker zorgen dat ze zwanger gaat wirden
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 17:58:06 #119
441859 crew  Lenny77
pi_196138120
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:44 schreef KREEFTx het volgende:
Je moet niet zo stressen, dan beseft zij dat jij haat alimentatie en shit gaat betalen mocht er een baby komen
Dan gaat ze zeker zorgen dat ze zwanger gaat wirden
Nuja, dan ben je even dom als je m er onbeschermd in blijft steken he.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196296031
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 12:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Naja, gewoon nummertje verwijderen en nooit meer contacten.
En dan staat over 20 jaar een cameraploeg van de avro op de stoep zeker :D
pi_196467616
Jeukt je pik ook? Heb je pijn bij het plassen? Is je immuunsysteem aangetast? Naast de grootste seksuele overdraagbare aandoening -zwangerschap- zijn er nog meer he?
  zondag 29 november 2020 @ 19:45:58 #122
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196474217
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 23:22 schreef 111210 het volgende:

[..]

En dan staat over 20 jaar een cameraploeg van de avro op de stoep zeker :D
Van het Familie Diner zeker? :P
soooo, da's mooi!
pi_196477753
MAP erbij? Dan lijkt mij dat wel goed te komen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
...Kijk dan kán het natuurlijk nog altijd, maar die kans is nihil...
Als het 'nihil' is, dan kan het per definitie niet.
pi_196570302
Nee joh. Mijn vriendin en ik doen het heel vaak dagenlang zonder bescherming en dan haalt ze even een MAPje. Nog nooit wat gebeurd.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196738531
Wat lullig. De kans op een SOA is trouwens gigantisch veel hoger dan een mogelijke zwangerschap.

TS denkt dus niet aan de gezondheid!
Cindy De Vuyst
pi_196738851
ik zie het als mijn verantwoordlijkheid; dat ik niet zwanger of een soa oploop. Ik zorg er voor mijn anticonceptie (welke vorm dan ook) - ik heb condooms in mijn nachtkast en ik zorg (als eerder geschreven voor mijn eigen bescherming); ik vind niet dat je dat op iemand anders kan af schuiven
pi_196901869
Gewoon altijd condooms gebruiken. Altijd.
pi_196902676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef Sammeyzes het volgende:
Gewoon altijd condooms gebruiken. Altijd.
goeie kick
pi_196902992
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef Sammeyzes het volgende:
Gewoon altijd condooms gebruiken. Altijd.
Ook als je 30 jaar getrouwd bent?
pi_196903771
quote:
4s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ook als je 30 jaar getrouwd bent?
Ligt eraan of je kinderen wilt. Wanneer je ready bent kan je veel en diep spuiten natuurlijk
pi_196903835
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 15:18 schreef Sammeyzes het volgende:

[..]

Ligt eraan of je kinderen wilt. Wanneer je ready bent kan je veel en diep spuiten natuurlijk
Dus niet altijd...
  woensdag 23 december 2020 @ 15:27:09 #132
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_196903966
Het zou je maar overkomen, dat je ineens zo'n klein monster rond hebt lopen. :')
  woensdag 23 december 2020 @ 15:27:24 #133
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_196903973
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 15:18 schreef Sammeyzes het volgende:

[..]

Ligt eraan of je kinderen wilt. Wanneer je ready bent kan je veel en diep spuiten natuurlijk
:9~
pi_196904113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 15:21 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dus niet altijd...
Nope
pi_197168090
gefeliciteerd alvast!
brrr leef met je mee
Arrr!
pi_197171013
Eikel.

Je kunt ook een condoom gebruiken i.p.v. haar een geslachtsziekte bezorgen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 01:24:51 #137
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_197644165
Hoe is dit afgelopen @mencopp?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_198072142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 01:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe is dit afgelopen @:mencopp?
Het eerste bericht was van 2 november 2020, dus nog ongeveer 25 weken te gaan.

Is het geslacht al bekend?
Ik moest gewoon even reageren.
Enne.... Do not feed the troll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')