quote:Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Emma Wortelboer is eindelijk uitgegild
De Himalaya lampjes en etherische oliën hebben me anders helemaal gemaakt tot wie ik nu ben!quote:
Thanks!quote:
Bedankt voor de waarschuwing, nog niet gehoordquote:Op maandag 2 november 2020 12:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of Justin Bieber, met z'n nieuwe kutnummer. SO LOOOEWOOOWOWIELOONEEELYEEEEE![]()
![]()
![]()
Niet aan te raden dus.quote:Op maandag 2 november 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Himalaya lampjes en etherische oliën hebben me anders helemaal gemaakt tot wie ik nu ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Laten we wel wezen; zo stonden de meesten van ons in onze huiskamers op dat moment. Met of zonder roze boa (of wat het ook is).quote:
neequote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; zo stonden de meesten van ons in onze huiskamers op dat moment. Met of zonder roze boa (of wat het ook is).
quote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet aan te raden dus.Dat zou ik ook zeggen als ik zo zou zijn geworden als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; zo stonden de meesten van ons in onze huiskamers op dat moment. Met of zonder roze boa (of wat het ook is).
DIt ^quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik zo zou zijn geworden als jij
En daar had ik niet eens etherische oliën voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Komt er iemand in een serie een drukke bar binnen lopen en omhelst iedereen daarquote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het gisteren met mijn vader over dat ik het gek vind wanneer ik nu programma's zie die pre-corona zijn opgenomen, dat ik dat nu er apart uit vind zien.
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het gisteren met mijn vader over dat ik het gek vind wanneer ik nu programma's zie die pre-corona zijn opgenomen, dat ik dat nu er apart uit vind zien.
Een beetje ESF fan valt gewoon op de grond neer van al die weken inspanningquote:
Nou, wel veel powerfood en yang foods en havermoutsoepjes. Gelukkig maar, want anders was het al helemaal niks geweestquote:Op maandag 2 november 2020 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daar had ik niet eens etherische oliën voor nodig.
Dat had ik vooral in het begin van corona heel erg. Dan zag ik mensen omhelzen op tv en gelijk MAG NIETquote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies dat soort dingen. Mijn ouders kijken naar Dierenkliniek Australië en daar gaat die dokter dan ook op bezoek bij mensen en dan ook weer handen geven of omhelzen enzo...quote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt er iemand in een serie een drukke bar binnen lopen en omhelst iedereen daar
[ afbeelding ]
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik vooral in het begin van corona heel erg. Dan zag ik mensen omhelzen op tv en gelijk MAG NIET
Inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk kan me dat ook echt niet meer voorstellen, net als bij concerten enzo
![]()
Veel leek ook zo ontzettend vanzelfsprekend. Inderdaad ook concerten enzo, ik vind het zo lastig voor te stellen om zoiets op een gegeven moment weer te gaan doen. Denk dat ik de eerste keer echt het gevoel ga hebben dat ik in de personal space van anderen zitquote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk kan me dat ook echt niet meer voorstellen, net als bij concerten enzo
![]()
Ik vind het hier zelfs al vrij ongemakkelijk als we met z'n allen heel dicht op elkaar gaan zitten posten...quote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |