abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 15:23:38 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195982867
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:17 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik heb een beetje uitgesteld gekeken, maar wat een sneue kuttactiek van Red Bull zeg. Kneuzenkermis daar. Op het moment dat ze Max belachelijk vroeg naar binnen haalden terwijl hij op mediums reed zei ik gelijk al deze race is verloren. Waarom in godsnaam waarom. Je vecht tegen 2 Mercedessen (Ik mag toch hopen dat kneusje Albon na vandaag exit is). Je hebt ze gesplit. Laat het initiatief dan aan hun. Laat hun maar bedenken wat ze nu gaan doen. Nu speelde je ze volledig in de kaart door als eerste te gaan. Verstappen vast achter Bottas en Hamilton die de overwinning weer in de schoot geworpen kreeg. En als je niet zo debiel vroeg voor de bandenwissel was gegaan dan had je wellicht ook geen klapband gekregen.
Ze gingen er iets te makkelijk van uit dat Bottas wilde winnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_195982870
Dit zat dus de hele race onder de auto van Bottas.



:o
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 15:24:27 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195982875
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit zat dus de hele race onder de auto van Bottas.

[ afbeelding ]

:o
Extra downforce
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_195982893
Jammer dat ze het bij Ziggo het er niet over hebben, maar was de pitstop van Verstappen en Bottas niet cruciaal voor Hamilton zijn overwinning?

Hamilton reed immers harder met de gele banden
hij kon het veel langer uithouden met geel
een gelukje was de SC, maar zonder was hij ook sneller geweest dan die twee.
Verstappen en Bottas moesten veel langer uithouden met de witte band en daardoor misschien een klapband? Ik zeg maar wat...
pi_195982900
Ric weet al van tevoren dat alle vragen die Sjek hem gaat stellen uiteindelijk toch om Max draaien _O-
Flesje bier
pi_195982919
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja ik zie oma al in haar Kia met das rijden :P
Warme bandjes als je bij de rotonde aankomt. ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 15:27:51 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195982949
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Jammer dat ze het bij Ziggo het er niet over hebben, maar was de pitstop van Verstappen en Bottas niet cruciaal voor Hamilton zijn overwinning?

Hamilton reed immers harder met de gele banden
hij kon het veel langer uithouden met geel
een gelukje was de SC, maar zonder was hij ook sneller geweest dan die twee.
Verstappen en Bottas moesten veel langer uithouden met de witte band en daardoor misschien een klapband? Ik zeg maar wat...
Bottas was niet vooruit te branden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 1 november 2020 @ 15:28:02 #58
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195982954
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat mogen ze niet ivm kostenbesparing en het Token systeem.
Als ze de motor willen aanpassen mogen ze niks meer aan het chassis doen, daar gaat McLaren volgend jaar ook een probleem mee krijgen wanneer ze overstappen naar de Mercedesmotor.
Kunnen ze geloof ik wel omzeilen door een motor van dit jaar te nemen.

Zo wil RacingPoint/Aston Martin volgend jaar ook weer zaken van Mercedes gaan kopieren, nemen gewoon onderdelen van het jaar ervoor.
Voor die teams maakt dat minder uit dan voor de teams die om de podiums strijden.
Dit verklaart meteen dat je er gewoon niets van weet. Er is geen kostenbesparing en tokensysteem voor de ontwikkeling van de motor (waar we het over hadden) en het tokensysteem voor het chassis is er pas dit jaar gekomen vanwege Covid-19.

Zowel Ferrari als Honda hebben gezegd volgend jaar met een compleet nieuwe motor te komen. Dat kan niet met kostenbesparing (een freeze die er niet komt) en een tokensysteem.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 1 november 2020 @ 15:28:56 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_195982970
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:21 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dan is bij alle teams wel wat illegaals want niet alles is beschreven.

Het is juist de kunst om de grenzen van de regels op te zoeken om een zo snel mogelijke auto/motor te ontwikkelen.
Grenzen van de regels zitten nog binnen de regels.

En opzich hoeft het ook geen probleem te zijn als de anderen het jaar daarna door mogen ontwiikkelen maar dat mag dus niet.
Afgezien wat tweaks mag er niks aan de motor veranderd worden, 12 jaar lang!
Pas in 2026 komt er een nieuwe motor met nieuwe regels en pas dan hebben de anderen weer een kans om een betere motor dan de huidige mercedes motor te maken.
Overigens zou die nieuwe motor eigenlijk dit jaar gekomen zijn maar de FIA heeft dat constant uitgesteld.
pi_195982999
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:17 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik heb een beetje uitgesteld gekeken, maar wat een sneue kuttactiek van Red Bull zeg. Kneuzenkermis daar. Op het moment dat ze Max belachelijk vroeg naar binnen haalden terwijl hij op mediums reed zei ik gelijk al deze race is verloren. Waarom in godsnaam waarom. Je vecht tegen 2 Mercedessen (Ik mag toch hopen dat kneusje Albon na vandaag exit is). Je hebt ze gesplit. Laat het initiatief dan aan hun. Laat hun maar bedenken wat ze nu gaan doen. Nu speelde je ze volledig in de kaart door als eerste te gaan. Verstappen vast achter Bottas en Hamilton die de overwinning weer in de schoot geworpen kreeg. En als je niet zo debiel vroeg voor de bandenwissel was gegaan dan had je wellicht ook geen klapband gekregen.
Inderdaad, ik zat hier ook met verbazing naar te kijken, Bottas moest zijn banden opbranden, die actie begreep ik, maar dat Verstappen juist zijn banden ging sparen, waarom ga je dan een pitstop maken. Volkomen onbegrijpelijk. Volgens mij heeft Verstappen niet eens zijn banden opgemaakt, je hoorde hier niks over op de radio.
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 15:30:54 #61
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195983013
Hoe kan dat stuk Ferrari nou de hele race eraan vast hebben gehangen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195983018
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bottas was niet vooruit te branden.
Die is nooit vooruit te branden. Die is er alleen maar om Hamilton aan de overwinning te helpen. Een soort robot.
Check it out
pi_195983022
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Grenzen van de regels zitten nog binnen de regels.

En opzich hoeft het ook geen probleem te zijn als de anderen het jaar daarna door mogen ontwiikkelen maar dat mag dus niet.
Afgezien wat tweaks mag er niks aan de motor veranderd worden, 12 jaar lang!
Pas in 2026 komt er een nieuwe motor met nieuwe regels en pas dan hebben de anderen weer een kans om een betere motor dan de huidige mercedes motor te maken.
Overigens zou die nieuwe motor eigenlijk dit jaar gekomen zijn maar de FIA heeft dat constant uitgesteld.
6 jaar Mercedes overwinning genot dan nog 🤐
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 15:31:46 #64
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195983029
Ericsson _O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195983034
:D
pi_195983045
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bottas was niet vooruit te branden.
Bottas doet precies, wat hij moet doen en dat is Hamilton dienen.
pi_195983051
redactie faal
pi_195983055
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
redactie faal
Ja wat was dit nou weer :')
  zondag 1 november 2020 @ 15:32:55 #69
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195983058
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Grenzen van de regels zitten nog binnen de regels.

En opzich hoeft het ook geen probleem te zijn als de anderen het jaar daarna door mogen ontwiikkelen maar dat mag dus niet.
Afgezien wat tweaks mag er niks aan de motor veranderd worden, 12 jaar lang!
Pas in 2026 komt er een nieuwe motor met nieuwe regels en pas dan hebben de anderen weer een kans om een betere motor dan de huidige mercedes motor te maken.
Overigens zou die nieuwe motor eigenlijk dit jaar gekomen zijn maar de FIA heeft dat constant uitgesteld.
Je praat onzin.

Er mag binnen de huidige regels alles aan de motor aangepast worden. Zo zou je een complete Mercedesmotor kunnen nabouwen. Alleen doen ze dat niet.

En de teams hebben dat nieuwe motorreglement uitgesteld omdat ze niet tegelijk een nieuwe chassis en motor wilden ontwikkelen niet de FIA.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_195983067
Je ziet het, 1 Ferrari onderdeel op zo'n Mercedes en hij wordt direct langzamer.
  zondag 1 november 2020 @ 15:34:37 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195983093
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je ziet het, 1 Ferrari onderdeel op zo'n Mercedes en hij wordt direct langzamer.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195983106
Wel heel vervelend voor Verstappen dat hij precies in een periode zit waar Mercedes zo verschrikkelijk dominant is. Ik zie Verstappen echt geen wereldkampioen worden. Want ook met een vervanger voor Hamilton heeft Verstappen geen schijn van kans als hij niet bij Mercedes mag rijden.
  zondag 1 november 2020 @ 15:35:23 #73
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_195983108
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dit verklaart meteen dat je er gewoon niets van weet. Er is geen kostenbesparing en tokensysteem voor de ontwikkeling van de motor (waar we het over hadden) en het tokensysteem voor het chassis is er pas dit jaar gekomen vanwege Covid-19.

Zowel Ferrari als Honda hebben gezegd volgend jaar met een compleet nieuwe motor te komen. Dat kan niet met kostenbesparing (een freeze die er niet komt) en een tokensysteem.
Dat tokensysteem is er al jaren, hoor je alleen tegenwoordig wat minder over.
Ferrari heeft gezegd dat ze zich focussen op 2022 en Honda stopt dan, komen wel nog met een upgraden maar dat is geen nieuwe motor.
Zou ook raar zijn, nieuwe motor maken en vervolgens stoppen, dan verdien je je investering niet terug.
pi_195983185
Reed Perez nou op soft of hard toen hij pitte tijdens de safetycar? Als hij toen op hard stond dan hebben ze bij Racing Point behoorlijk geblunderd door hem binnen te halen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lokale_Notabele op 01-11-2020 15:44:46 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 1 november 2020 @ 15:39:44 #75
21467 franske19
Hit the deck!
pi_195983206
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:35 schreef MakkieR het volgende:
Wel heel vervelend voor Verstappen dat hij precies in een periode zit waar Mercedes zo verschrikkelijk dominant is. Ik zie Verstappen echt geen wereldkampioen worden. Want ook met een vervanger voor Hamilton heeft Verstappen geen schijn van kans als hij niet bij Mercedes mag rijden.
Volgend jaar nog even uitzingen en dan kijken wat er gaat gebeuren.

Verstappen is net 23. Tijd genoeg.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')