SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koffie me minder?quote:Op zondag 1 november 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
Als ik me matig voel smaakt koffie me minder, dan is het thee met rum
Hoe kan iemand nou te veel hebbenquote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist teveel. Gooi wel ff wat jou kant op
Moet afvallen, zodat ik met kerst weer een paar kilo kan aankomenquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou te veel hebben
Nomnomquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens over twee maanden paaseitjesgenot.
Omg 🤤quote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Zijn meer dingen die me met verkoudheid minder smaken, geen idee waaromquote:Op zondag 1 november 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
koffie me minder?
Gewoon altijd koffie
Over 2 maanden allemaal oud&nieuw vieren via Teamsquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Virtueel vuurwerk afstekendquote:Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 maanden allemaal oud&nieuw vieren via Teams
Degenen die dan nog in leven zijnquote:Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen internet meer als er maar 5% van de wereldbevolking overquote:Op zondag 1 november 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die dan nog in leven zijn
Waarom moet je me nou weer zo somber maken.quote:Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terug naar de ruil samenleving, donkere middeleeuwenquote:Op zondag 1 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Er is geen internet meer als er maar 5% van de wereldbevolking over
Yesss, paar koeien ruilen tegen paar kratten bierquote:Op zondag 1 november 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terug naar de ruil samenleving, donkere middeleeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |