Dacht het welquote:
quote:
quote:
Ja dit schiet niet echt op hequote:
Dat is Aberquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij ook die Blair Waldorf ofzo of was dat iemand anders
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dit schiet niet echt op he
Ah, die ken ik nietquote:
K ben als enige niet blauw dus neem maar van mij aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dit schiet niet echt op he
Neequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef Fugue het volgende:
Zal ik nog even een dutje doen
Hoe laat zal ik mijn wekker zetten
Zal ik wakker blijven en CNN kijken
Zal ik chips eten
Welke chipsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef Fugue het volgende:
Zal ik nog even een dutje doen
Hoe laat zal ik mijn wekker zetten
Zal ik wakker blijven en CNN kijken
Zal ik chips eten
heeft een mooie FOK! carriere gehad, een stuk of 15 accounts waarvan de meeste meerdere bans hebben gehad en nu blauwquote:
Jij zou wakker blijven abdfhsnxhjcquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta morgen wel eerder op om wat dingen te checken.
Oh dan zou ik hem/haar toch moeten kennen zou je zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft een mooie FOK! carriere gehad, een stuk of 15 accounts waarvan de meeste meerdere bans hebben gehad en nu blauw
echt iemand die je als leider wil
Ja maar pff wat valt er nou echt te zien dan de komende paar uur?quote:
Kans is nog redelijk aanwezig ook dat uitslag nog niet definitief is. Ben je dan de hele nacht opgeblevenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar pff wat valt er nou echt te zien dan de komende paar uur?
broodjes wassen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
En ik moet morgenochtend helpen met spullen schoonmaken voor een bakkerij.
Wat voor werk doe je tegenwoordig ama?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
En ik moet morgenochtend helpen met spullen schoonmaken voor een bakkerij.
Beetje schoonmaken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je tegenwoordig ama?
Wat waren de redenen voor die bans?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft een mooie FOK! carriere gehad, een stuk of 15 accounts waarvan de meeste meerdere bans hebben gehad en nu blauw
echt iemand die je als leider wil
Ja maar straks is om 02.00 uur Texas ineens bekend en zit jequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kans is nog redelijk aanwezig ook dat uitslag nog niet definitief is. Ben je dan de hele nacht opgebleven
Biden moet echt met een landslide winnen anders gaat Trump sowieso fraude callenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar straks is om 02.00 uur Texas ineens bekend en zit je
geen idee maar ze waren wel terechtquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat waren de redenen voor die bans?
Oh wow dat jij dit zegt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen idee maar ze waren wel terecht
Waarom nou weer zo? Is het negatieve dinsdag?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja hij vraagt het toch niet aan iemand anders muts
Provocerenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat waren de redenen voor die bans?
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Is het negatieve dinsdag?
het is elke dag negatieve dinsdagquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Is het negatieve dinsdag?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Wat jammer dit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is elke dag negatieve dinsdag
Bijna in Uutje hequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Azula het volgende:
Pff word moe van al die streams volgen wel. Vannacht Wenen, straks Murca en morgen ook nog een raketje kijken.
Zal ook wel weer een aanslag ergens tussen komen nog.
Ff niet zo negatiefquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is elke dag negatieve dinsdag
Ohquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dat bestaat helemaal niet
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
klopt het wat mijn derde beste vriend Hans zei dat jij hzaw's vriendin bent
Erg he, heel verdrietigquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dat klopt
Heeft je derde beste vriend trouwens zijn account door de shredder gehaald?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dat klopt
Heeft je derde beste vriend trouwens zijn account door de shredder gehaald?
Ik ga wel even ergens anders zittenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
negatieve dinsdag is pas weer weg als aber weg is
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helaas wel, hij kon het niet hebben dat ik populairder was bij onze terugkeer
Nooit dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
negatieve dinsdag is pas weer weg als aber weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |