Deze heldinquote:
ga t zo doenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze heldin
Heb je al bij de gesloten topics vN KLB gekeken?
Die braddiequote:Op dinsdag 3 november 2020 08:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze heldin
Heb je al bij de gesloten topics vN KLB gekeken?
Die dikke pad is sneller terug dan de airfryer in zn keukenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat topic had eigenlijk in Juichbaak moeten staan.
Jij maakt je ook overal druk om zeg de teringquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja hoor maakt met users zelf oorlog. roept continu dat hij gepest wordt deelt veel te graag zelf uit las iedereen de les...
roept continu overal dat mensen van fok hem pesten hem thuis lastig vallen eieren gooien tegen zijn huis. eten bestellen op zijn naam , maar was zelf een persoon die iedereen de les las uitschold
dat denk jij dat ik mij druk maak. is maar 1 die dat deed en doet en die is aan jankenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij maakt je ook overal druk om zeg de tering
Ja jij dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat denk jij dat ik mij druk maak. is maar 1 die dat deed en doet en die is aan janken
mooiquote:
vind het helemaal geweldigquote:
Je was afgekickt, eiquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:49 schreef Solotovski het volgende:
Lekker 2 strips oxycodon gekregen lekker man
Je had gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die dikke pad is sneller terug dan de airfryer in zn keuken
Nee maar @Fok-it wil niet hierheen komenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:10 schreef doggy112 het volgende:
Wrm zit iedereen in onz ipv klb? Is onz de nieuwe klb?
Vind dit wel beetje enge SC altijd jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar @:fok-it wil niet hierheen komen
Wtf moet jij hierquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dit wel beetje enge SC altijd ja
Weet niet waar ik anders heen moetquote:
Nee grapje welkom vriendquote:
Dankjequote:
Schijt aan het beleidquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeHoe zou je deze SC beschrijven in een paar woorden?
Oh dan pas ik perfectquote:
Het is hier alleen niet zo druk meer over t algemeenquote:
Nee met zo'n motto zit dat erinquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is hier alleen niet zo druk meer over t algemeen
Ik eet een paprikaquote:
FTS dit!! Welke users kwamen hier wel vaak dan?quote:
Heb helemaal geen zin om hier over na te denkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FTS dit!! Welke users kwamen hier wel vaak dan?
Ik zeker niet iigquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FTS dit!! Welke users kwamen hier wel vaak dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |