Dat is toch 1 dubbelpartij maarquote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo uit naar Litouwen - Gibraltar, Hong Kong - China (al is dat wel een pikante partij), Duitsland - Finland, Zweden - Griekenland, dat soort partijen..
Schindlerquote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo uit naar Litouwen - Gibraltar, Hong Kong - China (al is dat wel een pikante partij), Duitsland - Finland, Zweden - Griekenland, dat soort partijen..
Weten we al of Noppie of Bengi voorquote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De World Cup vind ik maar een matig toernooi
Noppertquote:Op zondag 1 november 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weten we al of Noppie of Bengi voorgaat meedoen?
Wij kijken uit naar nieuwe snuifgodquote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 1 november 2020 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Voor de liefhebbers trouwensHamster gaat wonderbaarlijk genoeg weer schroeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League dit jaar nogquote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wright komt steeds dichterbij een 9-darter. Die heeft hij nog nooit op tv gegooid, toch?
quote:Op zondag 1 november 2020 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Voor de liefhebbers trouwensNoord-Ierland is een walgelijk land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Sorry, volgde het niet meer zo intiemquote:Op zondag 1 november 2020 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Premier League dit jaar nog
Die missen we helemaal nietquote:Op zondag 1 november 2020 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whitlock/Heta is wel sterk al missen we hier natuurlijk Corey
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |