SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja kan mij niet voorstellen hoe het is om gewoon je buren nauwelijks te horen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook heel gevoelig voor geluiden dus ik snap Bal
Ik vind vooral contactgeluiden bloedirritant. Dat heb je in betonnen constructies helaas meer dan me lief is. Daarom zou ik heel graag een vrijstaand huisje willen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan mij niet voorstellen hoe het is om gewoon je buren nauwelijks te horen.
Kom een weekje hier slapen, dan weet je hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan mij niet voorstellen hoe het is om gewoon je buren nauwelijks te horen.
smoothquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom een weekje hier slapen, dan weet je het
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ben je gewoon een beetje dovig?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen smaak?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Die salami van Stegeman slaat echt nergens op
Mijn oren moeten af en toe wel worden uitgespoten, maar echt dovig ben ik niet, heb wel verdikte trommevliezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ben je gewoon een beetje dovig?
Het smaakt heel sterk naar nootmuskaat. En dat vind ik niet lekker sinds ik een keer nootmuskaat over mijn appelmoes strooide omdat ik dacht dat het kaneel wasquote:
Denk dat buda en ik doordraaien :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn oren moeten af en toe wel worden uitgespoten, maar echt dovig ben ik niet, heb wel verdikte trommevliezen
Ik heb echt een belachelijk scherp gehoor. Wat niet altijd een zegen is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn oren moeten af en toe wel worden uitgespoten, maar echt dovig ben ik niet, heb wel verdikte trommevliezen
k denk niet dat mijn gehoor heel goed is maar dta het wordt versterkt in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt een belachelijk scherp gehoor. Wat niet altijd een zegen is.
SMEKSMEKquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk niet dat mijn gehoor heel goed is maar dta het wordt versterkt in mijn hoofd.
net zoals dat iemand smakt. dat komt echt boven alles uit (in mijn hoofd)
Bij mij is het afhankelijk van het weer (de luchtdruk) hoe scherp mijn gehoor isquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt een belachelijk scherp gehoor. Wat niet altijd een zegen is.
@LTVDK ik ga deze wekker voor je kopenquote:
Misofoon?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk niet dat mijn gehoor heel goed is maar dta het wordt versterkt in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja. Ik kan heeeeeeel boos worden bij het gesmak of geadem ook.
Ik hoor geluiden die anderen niet horen. Ik kan bij mijn vader horen welk tv-programma de buren kijken. Terwijl mijn vader en mijn broer niks horenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bekijk ik al niet eensquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:ltvdk ik ga deze wekker voor je kopen
Ja ik vind zulke geluidjes altijd wel leuk eigenlijkquote:
Ik ken er meer met die gevoeligheid ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja. Ik kan heeeeeeel boos worden bij het gesmak of geadem ook.
vandaar die pleurismuziek ook van jequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind zulke geluidjes altijd wel leuk eigenlijk
van de buren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er meer met die gevoeligheid ja.![]()
Hier hoor ik goddank vooral pianospel.
Sinds mijn vader een kunstgebit heeft, maakt hij een klikkend geluid bij het eten. Echt superirritantquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
kon op een gegeven moment ook niet meer echt chill naast mijn vader zitten bij het eten
nah das niet te doen toch :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds mijn vader een kunstgebit heeft, maakt hij een klikkend geluid bij het eten. Echt superirritant
Jup. Eerst ook wel dingen als radio en leefgeluid vanaf de andere kant, maar de pianokant is erg rustig. Afgezien van de piano's dan, maar het zijn in ieder geval lui die kunnen spelen en na 19 uur is het bijna altijd stil.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaar die pleurismuziek ook van je
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik paar maanden terug onder de CT-scan moest waarschuwden ze me ook voor alle geluidjes maar die vond ik juist leukHadden ze nog een koptelefoon met muziek gegeven maar daarop speelde Bruno Sars
Daar zou ik wel mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Eerst ook wel dingen als radio en leefgeluid vanaf de andere kant, maar de pianokant is erg rustig. Afgezien van de piano's dan, maar het zijn in ieder geval lui die kunnen spelen en na 19 uur is het bijna altijd stil.
Das die MRIquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik paar maanden terug onder de CT-scan moest waarschuwden ze me ook voor alle geluidjes maar die vond ik juist leukHadden ze nog een koptelefoon met muziek gegeven maar daarop speelde Bruno Sars
Ik zou doordraaien :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Eerst ook wel dingen als radio en leefgeluid vanaf de andere kant, maar de pianokant is erg rustig. Afgezien van de piano's dan, maar het zijn in ieder geval lui die kunnen spelen en na 19 uur is het bijna altijd stil.
de radio van de buren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee kunnen leven.
nee maar de radio? Als het niet op standje 100 staatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Helemaal geen geluiden gaat simpelweg niet gebeuren. Gewoon NIET.
Vooral irritant als ze een stuk aan het leren zijn en er een stukje niet wil. Steeds dezelfde fout.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee kunnen leven.
Hoorde deze vandaag ook op de radio,quote:
Nee, als buren op gezette tijden oefenen op een piano. Als je dan weet dan het na een uurtje gewoon rustig is.quote:
Oh kan ook ja, heb ze allemaal gehadquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das die MRI
die trok ik erg slecht
Dat zou je niet moeten horen nee. Radio op normaal volume.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de radio? Als het niet op standje 100 staat
nah nee
dan liever iets horen vallen.
Ja ga dan bij hem inwonen, opgelost.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
nog zon huis en LTVDK kan mij afvoeren in een roze dwangbuis
Overdag niet thuis zijn helpt.quote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als buren op gezette tijden oefenen op een piano. Als je dan weet dan het na een uurtje gewoon rustig is.
oh dat. ja dat zou ik ook niet zo erg vinden nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als buren op gezette tijden oefenen op een piano. Als je dan weet dan het na een uurtje gewoon rustig is.
preciesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou je niet moeten horen nee. Radio op normaal volume.
Ballie heeft stiekem ook gewoon veel geduld hoor, anders had mijn hoofd al 5 jaar geleden op een stok gezeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Ligt ook wel aan je karakter denk ik, of je snel geïrriteerd raakt.
ben gewoon luiquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft stiekem ook gewoon veel geduld hoor, anders had mijn hoofd al 5 jaar geleden op een stok gezeten.
Nah, niet op die manier. De een hoort gewoon meer dan de ander en niet iedereen filtert geluid op dezelfde manier. En dingen als vermoeidheid spelen ook een rol, overprikkeld is een ding yo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Ligt ook wel aan je karakter denk ik, of je snel geïrriteerd raakt.
Nu komt je sig wel heel dichtbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft stiekem ook gewoon veel geduld hoor, anders had mijn hoofd al 5 jaar geleden op een stok gezeten.
Ballie is inderdaad mijn persoonlijke apocalypsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu komt je sig wel heel dichtbij![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie is inderdaad mijn persoonlijke apocalyps
Ja precies, heeft ook allemaal te maken met of je een makkelijk type bent dat goed in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, niet op die manier. De een hoort gewoon meer dan de ander en niet iedereen filtert geluid op dezelfde manier. En dingen als vermoeidheid spelen ook een rol, overprikkeld is een ding yo.
Autisme FTWquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, niet op die manier. De een hoort gewoon meer dan de ander en niet iedereen filtert geluid op dezelfde manier. En dingen als vermoeidheid spelen ook een rol, overprikkeld is een ding yo.
Mja, ik denk niet dat makkelijk of moeilijk type de juiste bewoording is. Hoe je mentaal zit, scheelt absoluut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, heeft ook allemaal te maken met of je een makkelijk type bent dat goed in zijn vel zit.
Ben je ooit getest op autisme??quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:49 schreef bitterbal het volgende:
had dat ook regelmatig op werk hoor. dat het geluid mij teveel werd. zo van woeeeeesjjj in jehoofd en dan al dat bestek en gerinkel, gepraat, stoelem die schuiven ,muziek, etc.
nee :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je ooit getest op autisme??
Da's niet alleen voor autisten hoor.quote:
Dat wat je omschrijft komt me bekend voor, en ik heb dus autisme, maar dat wil niet zeggen dat jij dus ook autisme hebt..quote:
ik zit vroeger met mijn beste vriendin in de auto met mijn vader. Had ze haar furby mee. Nah mijn vader heeft ons er bijna uitgezet,.. En waren nog jong hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
Maat van me heeft zo'n oude chagrijnige vader, als die een hondje twee keer hoort blaffen AAARGHHHHHH KUTHOND, JA DIE GA IK KAPOT SCHOPPEN MET ZIJN GEBLAF GODVERDOMME
ja geen idee :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wat je omschrijft komt me bekend voor, en ik heb dus autisme, maar dat wil niet zeggen dat jij dus ook autisme hebt..
Furbys zijn ook eikels. Uit het niets midden in de nacht gaan wauwelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit vroeger met mijn beste vriendin in de auto met mijn vader. Had ze haar furby mee. Nah mijn vader heeft ons er bijna uitgezet,.. En waren nog jong hehij ging finaal uit zijn stekker in het duits over die furby.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit vroeger met mijn beste vriendin in de auto met mijn vader. Had ze haar furby mee. Nah mijn vader heeft ons er bijna uitgezet,.. En waren nog jong hehij ging finaal uit zijn stekker in het duits over die furby.
hij heeft die auto gestopt en is gaan schreeuwen dat die furby er uit moest en toen wij ook oh god. de arme man.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft die auto gestopt en is gaan schreeuwen dat die furby er uit moest en toen wij ook oh god. de arme man.
Giev cupcakequote:
Begrijpelijk wel, had het ook nog wel kunnen begrijpen als die dat ding met benzine had overgoten en brandend van een brug had gegooidquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft die auto gestopt en is gaan schreeuwen dat die furby er uit moest en toen wij ook oh god. de arme man.
of er een paar keer overheen rijden terwijl wij beteuterd op de stoep staan kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, had het ook nog wel kunnen begrijpen als die dat ding met benzine had overgoten en brandend van een brug had gegooid
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n furbie helemaal naar de tering trappen langs de kant van de weg
Arme furby.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n furbie helemaal naar de tering trappen langs de kant van de weg
Ik wil godverdomme bowlenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje American History X op 'm gaan.
Even dat Furby smoelwerkje op de stoeprand en die batterijen er door zijn mond uit trappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje American History X op 'm gaan.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even dat Furby smoelwerkje op de stoeprand en die batterijen er door zijn mond uit trappen
Ik vertrouwde furby's vroeger al nooit, en toen had ik volgens mij Terminator nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb nog ergens een furby. Ik laat 't 'm maar niet lezen.
quote:Op zondag 1 november 2020 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vertrouwde furby's vroeger al nooit, en toen had ik volgens mij Terminator nog niet eens gezien
Een Apocalyps door wat hoesten en sterfte door verveling is iets dichterbij en plausibeler.quote:Op zondag 1 november 2020 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Robotrevolutie, het blijft mooie materie (en stiekem eng dichtbij)
Ja en dan zijn de films erover eigenlijk maar rooskleurig, zodra de techniek intelligenter is dan de mens zal het zo snel door evolueren dat onze menselijke geest het niet eens kan bevatten. Die hele mens tegen machine strijd zou eigenlijk nog het meest onrealistische scenario zijn, het is logischer dat de machine de mens niet eens meer aandacht schenkt, net zoals wij als mens met bacteriën omgaan.quote:Op zondag 1 november 2020 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Robotrevolutie, het blijft mooie materie (en stiekem eng dichtbij)
Laten we zeggen dat The Terminator danig indruk gemaakt heeft op je als kind.quote:Op zondag 1 november 2020 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan zijn de films erover eigenlijk maar rooskleurig, zodra de techniek intelligenter is dan de mens zal het zo snel door evolueren dat onze menselijke geest het niet eens kan bevatten. Die hele mens tegen machine strijd zou eigenlijk nog het meest onrealistische scenario zijn, het is logischer dat de machine de mens niet eens meer aandacht schenkt, net zoals wij als mens met bacteriën omgaan.
No one is ever safe.quote:Op zondag 1 november 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat The Terminator danig indruk gemaakt heeft op je als kind.
Die zijn bang voor alles wat ze te slim af is.quote:Op zondag 1 november 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat de viruswappies ook wel erg bang zijn voor robots.
A boring dystopia. Vermakelijke subreddit.quote:Op zondag 1 november 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Apocalyps door wat hoesten en sterfte door verveling is iets dichterbij en plausibeler.
Wij hebben de muggenlampen ook maar eens uitgezet.quote:
heerlijk dat amateuristische gedoequote:Op zondag 1 november 2020 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
MEXICOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEXICOOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit eigenlijk zelden in het weekend op fok. Het is dat ik nu zit te wachten tot kerel terug is van het toilet.quote:Op zondag 1 november 2020 01:26 schreef Koen66 het volgende:
vroegah was het op zaterdagnacht nog druk in de KSC
quote:Op zondag 1 november 2020 02:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk zelden in het weekend op fok. Het is dat ik nu zit te wachten tot kerel terug is van het toilet.
quote:
100 bekeuringen aan domme jongeren vind ik niet perse slecht nieuws.quote:
maar vast wc papier hamsterenquote:Op zondag 1 november 2020 09:02 schreef Karzai het volgende:
even een vers stokbroodje halen en bruine bonensoep bij mijn moeder
Ik weet van niksquote:
Nee echt niet hoorquote:
hmm neequote:Op zondag 1 november 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Moet de haai dood om de naakte aap te redden?
https://www.scientias.nl/(...)-de-rekening-worden/
nee, maar de hebzuchtige aap met witte jas ziet dat nietquote:Op zondag 1 november 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Moet de haai dood om de naakte aap te redden?
https://www.scientias.nl/(...)-de-rekening-worden/
Jeetje wat dom uitstraling.quote:Op zondag 1 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht even dat je geniaal en hoogbegaafd was, heel even
Nja, wil je je oma liever dood hebben dan jaws?quote:Op zondag 1 november 2020 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, maar de hebzuchtige aap met witte jas ziet dat niet
Ja dat vindt jij altijd ...quote:
Alsof je dat nog niet deed.quote:
ha, jokes on you, die liggen allang in de grondquote:Op zondag 1 november 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, wil je je oma liever dood hebben dan jaws?
mologenot?quote:Op zondag 1 november 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit als omelogelot en toen was ik vijftien seconden aan het nadenken.
Het is nog vroegquote:Op zondag 1 november 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit als omelogelot en toen was ik vijftien seconden aan het nadenken.
Volgens Google eens Deens kinderkledingmerk.quote:Op zondag 1 november 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
ik kwam er laatst achter wat de betekenis van Molo is
het is Fins voor pimmelquote:Op zondag 1 november 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Google eens Deens kinderkledingmerk.
Maar het zal vast iets ontzettend vuigs zijn.
Ik verheug ook al mijn kont er vanafquote:Op zondag 1 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rkiezingen~aeaa97ab/
Dit kan leuk worden
Zoiets viel te verwachtenquote:Op zondag 1 november 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is Fins voor pimmel
what else ¯\_(ツ)_/¯
ik hou mijn paneerlaagje vastquote:Op zondag 1 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit kan leuk worden
quote:Op zondag 1 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verheug ook al mijn kont er vanaf
Ik heb Netflix en Prime voorlopig niet nodigquote:Op zondag 1 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verheug ook al mijn kont er vanaf
Nou dan zie ik je straks wel verschijnenquote:
nee k ben vermomd.quote:Op zondag 1 november 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan zie ik je straks wel verschijnen
Halloween was gisteren ...quote:
Dat Florida verhaal is wel leuk, beetje de sleutelstaat voor de verdere uitslag heb ik begrepen en die kunnen na Gore-Bush nu wel snel tellen blijkbaarquote:Op zondag 1 november 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Netflix en Prime voorlopig niet nodig
my thoughts exactlyquote:Op zondag 1 november 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een voorbode van het straks niet willen erkennen dat Biden heeft gewonnen.
De polls wijzen op een ruime overwinning voor Biden. Benieuwd hoe ver ze daar dit keer naast zitten.quote:Op zondag 1 november 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Florida verhaal is wel leuk, beetje de sleutelstaat voor de verdere uitslag heb ik begrepen en die kunnen na Gore-Bush nu wel snel tellen blijkbaar
"Stand back and stand by"quote:Op zondag 1 november 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een voorbode van het straks niet willen erkennen dat Biden heeft gewonnen.
Ja we hopen allemaal dat Trump niet wint, maar ben bang dat we te hoopvol zijnquote:Op zondag 1 november 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De polls wijzen op een ruime overwinning voor Biden. Benieuwd hoe ver ze daar dit keer naast zitten.
Yup maar ik denk ook dat Trump pas verslagen is als zijn beide armen in China liggen, zijn benen in Siberië en zijn hoofd in Den Haag.quote:Op zondag 1 november 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De polls wijzen op een ruime overwinning voor Biden. Benieuwd hoe ver ze daar dit keer naast zitten.
k denk dat die wint. Biden is volgens mij al bijna het hoekje om. Komt ook totaal niet daadkrachtig overquote:Op zondag 1 november 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we hopen allemaal dat Trump niet wint, maar ben bang dat we te hoopvol zijn
quote:Op zondag 1 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup maar ik denk ook dat Trump pas verslagen is als zijn beide armen in China liggen, zijn benen in Siberië en zijn hoofd in Den Haag.
Zou wat zijn als hij weigert het Witte Huis te verlaten.quote:Op zondag 1 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup maar ik denk ook dat Trump pas verslagen is als zijn beide armen in China liggen, zijn benen in Siberië en zijn hoofd in Den Haag.
quote:Op zondag 1 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij weigert het Witte Huis te verlaten.![]()
En daarna als een soort tegenpaus door blijft konkelen
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we hopen allemaal dat Trump niet wint, maar ben bang dat we te hoopvol zijn
k kijk nu iets over trump. Bij zijn eerste perso begon hij al over fake news en noemde hij ze leugenaarsquote:Op zondag 1 november 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Minimaal dat Trump bij winst van Biden meteen gaat kakelen over Fake News en ja dan heb je wel de ingrediënten voor minimaal een volksopstand.
Jupquote:Op zondag 1 november 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Minimaal dat Trump bij winst van Biden meteen gaat kakelen over Fake News en ja dan heb je wel de ingrediënten voor minimaal een volksopstand.
Ja dat hij zijn eigen staat uitroept in Florida en geheel Red Neck country meekrijgtquote:Op zondag 1 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
echt, dat land gaat regelrecht naar een nieuwe burgeroorlog toe op deze manierquote:Op zondag 1 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit kan leuk worden
Trumplandquote:Op zondag 1 november 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat hij zijn eigen staat uitroept in Florida en geheel Red Neck country meekrijgt
Ja en Amerikaanse artsen maken mensen dood om maar geld te verdienen aan Coronaslachtoffersquote:Op zondag 1 november 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kijk nu iets over trump. Bij zijn eerste perso begon hij al over fake news en noemde hij ze leugenaars
ik vond de heel manier van monteren enzo en dat ineens richting de camera ouwehoeren bloed irritant.quote:Op zondag 1 november 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
damn dat was een goeie serie ook ,.met spacey en zijn accent en blik.
quote:Op zondag 1 november 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
damn dat was een goeie serie ook ,.met spacey en zijn accent en blik.
nee ze maken ze niet dood maar ze claimen dat ze een aan covid zijn overleden terwijl het iets anders isquote:Op zondag 1 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Amerikaanse artsen maken mensen dood om maar geld te verdienen aan Coronaslachtoffers
ik zie de beelden al voor me waarbij hij door anti-terrorisme units het witte huis uit wordt gesleurdquote:Op zondag 1 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh ja ik niet :p maar vind die man sowieso iets fascinerends hebbenquote:Op zondag 1 november 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vond de heel manier van monteren enzo en dat ineens richting de camera ouwehoeren bloed irritant.
Zo danst ballie ook in de keuken als de kippetjes goed zijn geluktquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo danst ballie ook in de keuken als de kippetjes goed zijn gelukt
Het bitterkipdansjequote:Op zondag 1 november 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo danst ballie ook in de keuken als de kippetjes goed zijn gelukt
Ja eerst sta je er al een kwartier zo voor te wachtenquote:Op zondag 1 november 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het klopt. zodra ik die oven optrek gaat het automatisch
quote:Op zondag 1 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst sta je er al een kwartier zo voor te wachten
[ afbeelding ]
Onafgestemd, als de rare oom met een biertje op terwijl een nichtje toekijkt "wat kan hij dansen hè" en de overige vier nichtjes terugdenken aan de hand onder de dekens toen hij moest oppassen.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst sta je er al een kwartier zo voor te wachten
[ afbeelding ]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op zondag 1 november 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onafgestemd, als de rare oom met een biertje op terwijl een nichtje toekijkt "wat kan hij dansen hè" en de overige vier nichtjes terugdenken aan de hand onder de dekens toen hij moest oppassen.
Ik vind hem echt viezig.quote:Op zondag 1 november 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen
K vind het een wezel. Die ene die zo graciues achter dat konijntje aanhopt en hem dan toch opeetquote:
Mooi omschreven.quote:Op zondag 1 november 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind het een wezel. Die ene die zo graciues achter dat konijntje aanhopt en hem dan toch opeet
Tis echt prachtig hoe dat beestje er achter aan gaat. Zo op zijn dooie gemakje er een beetje achter aan dansenquote:
Moedig ook zoals hij erop springt op het laatst, als een springveer met stalen balletjes.quote:Op zondag 1 november 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis echt prachtig hoe dat beestje er achter aan gaat. Zo op zijn dooie gemakje er een beetje achter aan dansen
jaquote:Op zondag 1 november 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moedig ook zoals hij erop springt op het laatst, als een springveer met stalen balletjes.
En al die andere konijnen zitten daar maar gewoon een beetje glazig voor zich uit te starenquote:Op zondag 1 november 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis echt prachtig hoe dat beestje er achter aan gaat. Zo op zijn dooie gemakje er een beetje achter aan dansen
ja das raar he. daar aan zie je dat ze gewoon heel dom zijnquote:Op zondag 1 november 2020 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En al die andere konijnen zitten daar maar gewoon een beetje glazig voor zich uit te staren
En die andere konijnen die op hun gemakje de andere kant op kijken.quote:Op zondag 1 november 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze gewoon met zijn tienen achter die wezel aan rennen dan is die zo weg.quote:Op zondag 1 november 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das raar he. daar aan zie je dat ze gewoon heel dom zijn
Of slim. Niet bewegen. Niet mee bemoeien. Geen aandacht op mezelf vestigen. Liever dat konijn dan dit konijn.quote:Op zondag 1 november 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das raar he. daar aan zie je dat ze gewoon heel dom zijn
Hij brengt gewoon een offer voor het grote goedquote:Op zondag 1 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of slim. Niet bewegen. Niet mee bemoeien. Geen aandacht op mezelf vestigen. Liever dat konijn dan dit konijn.
Niks menselijks is zo’n konijn vreemd
jepsquote:Op zondag 1 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze gewoon met zijn tienen achter die wezel aan rennen dan is die zo weg.
hmm jadat kan ookquote:Op zondag 1 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of slim. Niet bewegen. Niet mee bemoeien. Geen aandacht op mezelf vestigen. Liever dat konijn dan dit konijn.
Niks menselijks is zo’n konijn vreemd
quote:
Het konijn smekte teveel.quote:Op zondag 1 november 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
of ze mochten dit konijn niet
ze zijn wel lekker zachtquote:Op zondag 1 november 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt een konijn zijn kont opeten en ondertussen knabbelt hij gewoon verder op zijn grassprietje, daarom wippen ze ook zoveel, om alle domme konijnen weer te vervangen
quote:Op zondag 1 november 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het huidje, heb je de binnenkant niet voor nodig.
Ik heb er al 6km opzitten vandaag.quote:Op zondag 1 november 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, spulletjes bijeen geraapt, het is droog, op naar de Zwolsewijk585 steps nu.
Ik 0, ben m'n huis nog niet uitgeweestquote:Op zondag 1 november 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
ik slechts 1
naar de bakker voor lunchgenot en terug :p
En ben het ook niet van plan vandaagquote:Op zondag 1 november 2020 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 0, ben m'n huis nog niet uitgeweest
Samequote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
En ben het ook niet van plan vandaag
quote:Op zondag 1 november 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
brace yourself
'boompjes jongens' incoming
Die is al weg toch? Nee ga naar noordquote:Op zondag 1 november 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat bij Bokito in Blijdorp wonen?
Bokito krijgt een nieuw huis in Blijdorpquote:Op zondag 1 november 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is al weg toch? Nee ga naar noord
Wie ik?quote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bokito krijgt een nieuw huis in Blijdorp
Oh dacht dat die helemaal weg wasquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bokito krijgt een nieuw huis in Blijdorp
nopequote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dacht dat die helemaal weg was
Ik inmiddels 7,12quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er al 6km opzitten vandaag.
Vaak is dat positief als het lang duurt, dan is het meestal negatiefquote:
Heb het net doorgehad...quote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak is dat positief als het lang duurt, dan is het meestal negatief
Ik denk dat als je het wel hebt gehad en het niet veel voorstelt je daartoe sneller geneigd bentquote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeee Koen kan weer naar de schijthebbersparty
dit..quote:Op zondag 1 november 2020 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 0, ben m'n huis nog niet uitgeweest
quote:Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het net doorgehad...
Negatief dus!
quote:Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het net doorgehad...
Negatief dus!