SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:30 schreef phoenyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:45 schreef phoenyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 13:48:51 ]![]()
nog offline, absoluut geen tijd of energie voor gehad nog. Maar dit weekend ga ik vrij houden en dan gooi ik hem online.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:13 schreef phoenyx het volgende:
Ja waar is die website eigenlijk te vinden? Of is het nog een offline project?
Wat moet er nog gebeuren?
• Profielpagina om je gegevens te wijzigen
• Video's tonen op de frontpage en de database doorzoekbaar maken
• Opgeslagen video's ergens op een storage locatie opslaan en kunnen streamen naar de user agent
• Ohja, gebruikers moeten video's kunnen "liken" en commentaar kunnen plaatsen.
Lijk veel werk, maar ik denk dat het wel haalbaar is
Als je wilt zou jij of iemand anders kunnen helpen met de front-end?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 14:28:32 ]![]()
Nou ja front-end ben ik niet zo sterk maar wil er best wel even naar kijken als je iets gemaakt hebt hoor :p Zelf maken alleen niet, daarvoor druk genoeg met mijn eigen dingetje. Dit weekend wel echt wat te tonen trouwens, gaat nu wel vlot vooral nu ik alles gelijk getrokken heb en een aangesmeerde weekendban maakt ook wel wat x uren uit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
nog offline, absoluut geen tijd of energie voor gehad nog. Maar dit weekend ga ik vrij houden en dan gooi ik hem online.
Wat moet er nog gebeuren?
• Profielpagina om je gegevens te wijzigen
• Video's tonen op de frontpage en de database doorzoekbaar maken
• Opgeslagen video's ergens op een storage locatie opslaan en kunnen streamen naar de user agent
• Ohja, gebruikers moeten video's kunnen "liken" en commentaar kunnen plaatsen.
Lijk veel werk, maar ik denk dat het wel haalbaar is
Als je wilt zou jij of iemand anders kunnen helpen met de front-end?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 15:08:51 ]![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef phoenyx het volgende:
Wat ga je nu doen trouwens denk je met je baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 18:34:31 ]![]()
Noise komt het mss allemaal wel goed gewoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Nou als mijn directrice mij ooit ermee gaat benaderen dat ze mij wil houden dan weet ik dat ik wat meer eisen kan stellen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:05 schreef DevFreak het volgende:
Is het een groot bedrijf? Zelf werk ik in een groot bedrijf en ik weet vrij zeker dat zoiets echt heel lastig zou zijn met alle bureaucratie door alle lagen van het bedrijf heen. En aangezien dat mijn bedrijf niet verantwoordelijk is voor mijn vervoer, zal ik het ook niet voor elkaar krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in een spoiler gezet
Sowieso snap ik niet helemaal waarom het het probleem van de werkgever zou moeten zijn als jouw auto kapot gaat. Het zou mooi van ze zijn als ze dat wel doen, maar imho niet meer dan dat.
Mooi wel mooi van je directeur dat hij mee wilt denken. Heb je het imho goed mee staan.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.![]()
Ik zou dan eisen dat we alles in rust maken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:47 schreef phoenyx het volgende:
Nou als mijn directrice mij ooit ermee gaat benaderen dat ze mij wil houden dan weet ik dat ik wat meer eisen kan stellen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
C#quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou dan eisen dat we alles in rust maken.![]()
![]()
yupquote:Op donderdag 3 december 2020 16:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
PHP staat zeker onder 'dreaded'?
Ik vind het meh at best.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:47 schreef phoenyx het volgende:
Nou, php is dikke prima hoor. Laat jullie niks wijs maken
Maar... ik merk vooruitgang.
Php is in de core gewoon nog steeds kut maar het is wel inmiddels wat minder kut dan het ooit was. En met een goed framework merk je er minder van hoe kut het is.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:47 schreef phoenyx het volgende:
Nou, php is dikke prima hoor. Laat jullie niks wijs maken
Een goede taal is natuurlijk ook kaal gewoon goed maar de meeste van die talen hebben geen last van de enorme noodzaak tot backwards compatibility, waardoor php nog steeds kut is.![]()
Ja ik bedoelde het ook een beetje luchtig omdat ik in php werk en verder geen andere talen kan. Maar als ik ook zou hebben mogen stemmen dan was er 1 hele dikke plus bij voor phpquote:Op donderdag 3 december 2020 18:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Php is in de core gewoon nog steeds kut maar het is wel inmiddels wat minder kut dan het ooit was. En met een goed framework merk je er minder van hoe kut het is.
Een goede taal is natuurlijk ook kaal gewoon goed maar de meeste van die talen hebben geen last van de enorme noodzaak tot backwards compatibility, waardoor php nog steeds kut is.![]()
Is ook wel zo. Prima taal verder dat PHP tegenwoordig, maar ik zou het niemand aanraden om ermee te beginnen als het de eerste taal is die ze leren...
Verder is C# voor mij wel de heilige graal
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2020 18:20:47 ]![]()
Ik moet dit weekend wat zaken bijleren voor mijn beoordelingsgesprek (doelen om te behalen). Maakt niet ontzettend veel uit want heb mijn onbepaalde tijd gekregen, hoezee hoezee, geen 3 maanden lekker relaxen met WWIk moet denk ik nog iets van 24 uur spenderen en dan ben ik op de helft van wat ik wil hebben als MVP.
![]()
Vandaag onderzoek gedaan naar Fauna DB, werkt heel vet ga ik zeker gebruiken in een project.
Een beetje net als elastic search?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Vandaag onderzoek gedaan naar Fauna DB, werkt heel vet ga ik zeker gebruiken in een project.
Van een intro
Fauna is a unique indexed document system that supports relations,
Is zoiets veel beter dan wat ik gebruik met mariadb?![]()
Hmje kan er vergelijkbare dingen mee, maar je kan er ook meer mee. Zo hoef je niks zelf te hosten en met cloud functions kan je dan een front end app serven zonder zelf een back end te maken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een beetje net als elastic search?
Van een intro
Fauna is a unique indexed document system that supports relations,
Is zoiets veel beter dan wat ik gebruik met mariadb?
Fauna DB heeft ook een persistent data structure, je kan de mutatie geschiedenis van je data zien. Het ondersteunt Graphql en FQL, heeft fine grained security mogelijkheden.
Het is wel anders dan elastic, elastic slaat data op in RAM voor super quick access, dat is doorgaans een laag boven je normale persistente data volgens mij. Dit is qua purpose vergelijkbaar met mariadb.
Of het beter is ligt denk ik aan de mate van controle die je nodig hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Met zwijgen kruist men de duivel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: