Oh ben ik niet bekend mee, waarom ben je er groot fan van?quote:
Omdat je normaal $$$ moet betalen voor een CDN. Nu kun je de libraries gewoon daar vanaf plukken.quote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ben ik niet bekend mee, waarom ben je er groot fan van?![]()
Misschien eens naar kijken dan.
Ah oke klinkt als iets waar ik meer over moet lezen.quote:
Nee.quote:Op zondag 8 november 2020 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke klinkt als iets waar ik meer over moet lezen.![]()
Ben je bekend met pika?
https://www.pika.dev/
Ben je bekend met esm.run?quote:Op zondag 8 november 2020 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je bekend met pika?
https://www.pika.dev/
Maar begrijp ik het goed dat je in je applicatie verwijst naar npm packages van zo'n CDN omdat die packages al cached zijn waardoor users een snellere load time hebben?quote:Op zondag 8 november 2020 15:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ben je bekend met esm.run?
https://esm.run
Yeah vandaag ook niks gedaan. Ik heb morgen mijn eerste dag en had echt even wat rust nodig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja verder ook weinig gedaan vandaag, in totaal 4,5 uur bezig geweest vandaag, morgen weer een dag.
Nu eerst richten op mijn pre-nachtbagger zometeen etc.
Wil wel graag over 1,5 maand alles (veilig/goed werkende basis) m.b.t. de navigatie, posts en addresses (dus ook de CRUD en EDIT wat dat betreft) gereed hebben.
Daarna het informationcentre, betaalmethodes implementeren en de server veilig krijgen wat ook wel 1,5 maand gaat duren. Het zal me niet verbazen als ik voor het servergedeelte iemand ga inhuren, mijn grootste angst is dat er data lekt en wat ik weet over servers is verwaarloosbaar dus tjah.
Prima toch. Zo snel kan je al beginnen dus? Nice!quote:Op zondag 8 november 2020 18:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Yeah vandaag ook niks gedaan. Ik heb morgen mijn eerste dag en had echt even wat rust nodig.![]()
Goede ja dat moet ik ook goed uitzoeken.quote:Op zondag 8 november 2020 18:20 schreef investeerdertje het volgende:
Vergeet deze CDN's niet op te nemen in je cookiemelding
Zo dat is snel.quote:Op zondag 8 november 2020 18:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Yeah vandaag ook niks gedaan. Ik heb morgen mijn eerste dag en had echt even wat rust nodig.![]()
Same goes for embeded YouTube etc etcquote:Op zondag 8 november 2020 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede ja dat moet ik ook goed uitzoeken.
En je data extern opslaan ook zeker? En API calls met user input?quote:Op zondag 8 november 2020 18:50 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Same goes for embeded YouTube etc etc
API cals met user input ligt er aan wat voor user input (en van waaruit de api call gedaan is)quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En je data extern opslaan ook zeker? En API calls met user input?
Ah ja ik haal die twee door elkaar. Valt localstorage en de web DB ook onder een cookie eigenlijk voor die wet?quote:Op zondag 8 november 2020 19:26 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
API cals met user input ligt er aan wat voor user input (en van waaruit de api call gedaan is)
data extern opslaan, ligt er aan wat voor een data :-P Maar dat is meer AVG
De techniek, zekerquote:Op maandag 9 november 2020 10:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja ik haal die twee door elkaar. Valt localstorage en de web DB ook onder een cookie eigenlijk voor die wet?
Spaghetticode, maar dan nog 10 keer erger dan jij je voor kunt stellen. Hoofdpijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:48 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb eigenlijk de laatste dagen niet in mijn vrije tijd gecodeerd. Iemand nog een update? devfreak hoe bevallen de eerste dagen van je werk?
Ik heb een hello world applicatie gehost met google cloud run. Werkt wel goed moet ik zeggen, ik zou nu met 2 minuten een nieuw project in de lucht kunnen hebben en de maandelijks kosten staan voor nu nog op 0 cent.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:48 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb eigenlijk de laatste dagen niet in mijn vrije tijd gecodeerd. Iemand nog een update? devfreak hoe bevallen de eerste dagen van je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wss ga ik de app maken met NestJs, React en GraphQL en pak ik steeds wat nieuwe technieken op zodat ik nieuwe dingen leer wat wel een vereiste is om er tijdens de researchdagen aan te mogen werken.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Moet je dat refactoren?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Spaghetticode, maar dan nog 10 keer erger dan jij je voor kunt stellen. Hoofdpijn.
Schrijf je code voor jezelf of voor anderen om het te begrijpen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je dat refactoren?
Op mijn werk krijgen mensen juist hoofdpijn van mijn code.![]()
Ik schrijf code op een leesbare manier met het soel om en testbaar te zijn en door de code review heen te komen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schrijf je code voor jezelf of voor anderen om het te begrijpen?
Ja dan herschrijf je het zodat het leesbaarder is.
Ook vraag je tips, welk stukje begrijp je niet en waarom?![]()
Ow, dat klinkt wel alsof het weekend extra welkom isquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef DevFreak het volgende:
Nu een weekje bij dat bedrijf en zit echt tegen mentale crash aan.
Weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |