Oh wauw, gefeliciteerd, ik ben blij voor jequote:Op donderdag 5 november 2020 17:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja zal alleen maar een voordeel zijn toch als je zo snel het al inlevert (en het resultaat gewoon goed is)? Ben alleen benieuwd wat je zou zeggen als hij vraagt hoelang je erover hebt gedaanHij zal niet verwachten dat je een nacht hebt doorgehaald lijkt mij
Ik vandaag contract voor onbepaalde tijd gekregen toevallig, hoezee hoezee (nou ja moet nog wat papieren gedoe maar het is officieel genoeg om het zeker te weten). Ook al weet je het nooit zeker tot je getekend hebt, hmm.. nou ja
Lekker gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja zal alleen maar een voordeel zijn toch als je zo snel het al inlevert (en het resultaat gewoon goed is)? Ben alleen benieuwd wat je zou zeggen als hij vraagt hoelang je erover hebt gedaanHij zal niet verwachten dat je een nacht hebt doorgehaald lijkt mij
Ik vandaag contract voor onbepaalde tijd gekregen toevallig, hoezee hoezee (nou ja moet nog wat papieren gedoe maar het is officieel genoeg om het zeker te weten). Ook al weet je het nooit zeker tot je getekend hebt, hmm.. nou ja
Fingers crossedquote:
Ik heb de baan en de champagnefles is net geopend!quote:
Gefeliciteerd!!! Lekker bezig ouwe dibbes terechte champagne.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb de baan en de champagnefles is net geopend!
![]()
![]()
![]()
Ik heb het voor elkaar, een baan en 100% afgekickt van die rotzooi. Na regen komt zonneschijn. Eindelijk een beetje wind mee. Ik vind dat ik het verdient heb na de afgelopen duistere 5 weken.
nu heb je nog tijdquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:30 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel
Dit weekend lekker LibVid af maken![]()
Wauw, gefeliciteerd Dev!quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb de baan en de champagnefles is net geopend!
![]()
![]()
![]()
Ik heb het voor elkaar, een baan en 100% afgekickt van die rotzooi. Na regen komt zonneschijn. Eindelijk een beetje wind mee. Ik vind dat ik het verdient heb na de afgelopen duistere 5 weken.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:32 schreef phoenyx het volgende:
Nou de eerste 2,5 uur zijn voorbij, nieuwe pagina gemaakt met alles in orde m.b.t. de backend
[ afbeelding ]
Straks maar alle if en elsjes plaatsen in de views (wat nogal veel zijn dus maar ja)
Oh ben ik niet bekend mee, waarom ben je er groot fan van?quote:
Omdat je normaal $$$ moet betalen voor een CDN. Nu kun je de libraries gewoon daar vanaf plukken.quote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ben ik niet bekend mee, waarom ben je er groot fan van?![]()
Misschien eens naar kijken dan.
Ah oke klinkt als iets waar ik meer over moet lezen.quote:
Nee.quote:Op zondag 8 november 2020 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke klinkt als iets waar ik meer over moet lezen.![]()
Ben je bekend met pika?
https://www.pika.dev/
Ben je bekend met esm.run?quote:Op zondag 8 november 2020 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je bekend met pika?
https://www.pika.dev/
Maar begrijp ik het goed dat je in je applicatie verwijst naar npm packages van zo'n CDN omdat die packages al cached zijn waardoor users een snellere load time hebben?quote:Op zondag 8 november 2020 15:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ben je bekend met esm.run?
https://esm.run
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |