Als ze überhaupt nog in leven zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de mensen die jong waren in deze tijden zitten ook niet op dat soort websites natuurlijk.
Mijn vader was 14 op dat moment. Denk niet dat hij het heeft gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als ze überhaupt nog in leven zijn
Ik vermoed dat ieder land wel commentatoren zal hebben gehad, in ieder geval voor de radio.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:08 schreef Momo het volgende:
Ook wel opvallend dat alles in het Duits is op zon avond. Zou elk land live vertalen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ieder land wel commentatoren zal hebben gehad, in ieder geval voor de radio.
Ja dusquote:Each national broadcaster also sent a commentator to the contest, in order to provide coverage of the contest in their own native language.
Netherlands NTS Piet te Nuyl
Pieter Jacobus te Nuijl (Amsterdam, 9 februari 1892 - Hilversum, 11 mei 1960) was een Nederlands acteur.quote:
Zoiets jaquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Pieter Jacobus te Nuijl (Amsterdam, 9 februari 1892 - Hilversum, 11 mei 1960) was een Nederlands acteur.
Ja, wie is het nou??quote:Hij werd ook wel Piet te Nuyl sr. genoemd, omdat hij de vader was van televisieman Piet te Nuyl jr..
Al die Franstalige chansons lijken nogal op elkaar jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
En Zwitserland stuurt Eurovision Royalty.
Maar het nummer springt er helaas niet echt uit.
Het moet toch een andere zijn geweest. Deze Piet was er tot 1961quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Ja, wie is het nou??
EDIT: jr dus Piet te Nuyl - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |