Jazeker kan dat.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:25 schreef fespo het volgende:
[..]
kan dat met een Magimix?
ik doe wel eens spoelen zonder een cup erin.
en waar ik bij kan maak ik schoon.
quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef JohnBercow het volgende:
Vanaf morgen heeft AH een actie voor een L'Or Barista koffiecupmachine voor 60 euro, inclusief 20 euro koffietegoed.
Nu ben ik zelf geen koffiedrinker, maar ik krijg nog weleens gasten die wel koffie drinken en wil straks in mijn nieuwe huis misschien een ander apparaat hebben dan Senseo of oploskoffie
Heeft iemand ervaringen met dat apparaat? Ik lees op internet dat er ook Nespresso cups in kunnen. Weet iemand of hier ook de koffiecups van bijvoorbeeld de Lidl in passen? @:valentijn101 misschien?Nou die van ons is alweer retour voor reparatie, plastic troep is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je voelt dat het plastic binnenin van de hendel soort van buigt en uiteindelijk doorboort 'ie het cupje.
Ik wil weer terug naar Nespresso, maar we geven het apparaat nog een kans.Shine bright like a diamond.
Oei, da’s vervelend. Die van mij doet het gelukkig nog altijd probleemloos. Ik heb al 2 keer een voorraad koffiecups met gratis machine erbij besteld en ik heb nog geen klachten van schoonouders en schoonzus gekregen over hun machine.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:46 schreef June. het volgende:
[..]
Nou die van ons is alweer retour voor reparatie, plastic troep is het![]()
Je voelt dat het plastic binnenin van de hendel soort van buigt en uiteindelijk doorboort 'ie het cupje.
Ik wil weer terug naar Nespresso, maar we geven het apparaat nog een kans.
Hm misschien hebben wij dan een maandagochtendmodelquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:56 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Oei, da’s vervelend. Die van mij doet het gelukkig nog altijd probleemloos. Ik heb al 2 keer een voorraad koffiecups met gratis machine erbij besteld en ik heb nog geen klachten van schoonouders en schoonzus gekregen over hun machine.
Echt goede koffie zetten is veel/meer werk. Nespresso is gemak. Dat snapt iedereen wel, lijkt me.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:06 schreef IkEetSlakken het volgende:
Zou de video's van James Hoffmann eens kijken over Nespresso en dan eens overwegen echt goede koffie te gaan drinken... Met Nespresso is op zich niets mis, maar uiteindelijk zit er gewoonweg te weinig koffie in een cup om goede koffie te kunnen zetten.
Dat laatste ben ik dan zeker met je eens inderdaad!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt goede koffie zetten is veel/meer werk. Nespresso is gemak. Dat snapt iedereen wel, lijkt me.
Nespresso maakt wmb de beste instant koffie.
Nespresso is geen instantkoffie. Instantkoffie is gevriesdroogd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt goede koffie zetten is veel/meer werk. Nespresso is gemak. Dat snapt iedereen wel, lijkt me.
Het verschil tussen "instant klaar" en oploskoffie kon je uit de context natuurlijk wel opmaken, maar fijn dat je het toch even benoemt. Wellicht is er iemand die er baat bij heeft. Thx.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nespresso is geen instantkoffie. Instantkoffie is gevriesdroogd.
Meer werk valt wel mee, je bent er dan 1-2 minuten mee bezig ipv capsule er in pleuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden dit apparaat gekocht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
De machine van m'n ouders is aan z'n einde. Ze hadden een Magimix M200, met zo'n stoompijpje. Ik ben nu aan het kijken voor wat nieuws, maar het stoompijpje lijkt 'uit' te zijn. Ik kom eigenlijk alleen nog de Sage Creatisto Uno tegen, die hier en daar ook al 'uitverkocht' of 'laatste stuks' is. Voor cappuccino en dergelijke lijkt het alleen nog ingebouwd reservoir of losse melkopschuimer te zijn.
Zo'n los ding of reservoir lijkt mij per kopje een hoop meer gedoe. Dat moet je iedere keer schoonmaken toch? Ik drink zelf nooit koffie met melk, maar hier zitten vast cappuccino-drinkers die ervaringen kunnen delen
Bedankt voor het delen, geprobeerd deze te gebruiken maar kreeg de volgende melding:quote:Op woensdag 15 november 2023 12:21 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb kortingscodes gekregen:![]()
F&F23.52N.5QK.NT5
F&F23.ABB.K9L.5CZ
F&F23.FHM.M82.VZZ
F&F23.LNV.QQ8.DHP
F&F23.RWK.YUV.VV3
Als je een van deze codes invoert, ontvang je 50 Master Origins-capsules als cadeau bij aankoop van 50 Original-capsules naar keuze (1 geldige code per account)*. Veel plezier met leuten! ✨
Laat even weten als een code gebruikt is.
quote:Uw code wordt niet herkend door ons systeem. Check deze nogmaals of probeer het opnieuw
Oke, dat ga ik navragen.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen, geprobeerd deze te gebruiken maar kreeg de volgende melding:
[..]
Ik ben nog op antwoord aan het wachten. (heeft nespresso acties die landgebonden zijn? Misschien alleen in belgie geldig?)quote:Op donderdag 16 november 2023 07:28 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb ook wel interesse wat mijn decafe capsules zijn bijna op.
Antwoord gekregen. Deze codes zijn alleen geldog op de Belgische website en boetieksquote:Op woensdag 15 november 2023 13:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen, geprobeerd deze te gebruiken maar kreeg de volgende melding:
[..]
Bedankt voor het navragen!quote:Op donderdag 16 november 2023 14:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Antwoord gekregen. Deze codes zijn alleen geldog op de Belgische website en boetieks
Niets bijzonders. Gratis kopjes.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:32 schreef Loll het volgende:
Weet iemand al wat de Gifting Friday aanbiedingen zullen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |