Ik heb die ook altijd en nu de Stockholm besteld. Volgens mij geen vernieuwde / gewijzigde smaak.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal vernieuwd en zijn nu alle sinds jaar en dag verkrijgbare smaken ruchsichtlos uit het assortiment gegooid. Ik drink altijd Fortissio Lungo en wilde net weer een bestelling doen. Weg! Ervoor in de plaats is gekomen de World Explorations Stockholm Fortissio Lungo, maar ik weet niet of dit alleen maar oude wijn in nieuwe zakken betreft of dat het echt een volledig nieuwe smaak is.
Ik baal wel, want ik bestel al 10 jaar dezelfde koffie
rustigquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal vernieuwd en zijn nu alle sinds jaar en dag verkrijgbare smaken ruchsichtlos uit het assortiment gegooid. Ik drink altijd Fortissio Lungo en wilde net weer een bestelling doen. Weg! Ervoor in de plaats is gekomen de World Explorations Stockholm Fortissio Lungo, maar ik weet niet of dit alleen maar oude wijn in nieuwe zakken betreft of dat het echt een volledig nieuwe smaak is.
Ik baal wel, want ik bestel al 10 jaar dezelfde koffie
Met de verkoop van Starbucks cups is Nespresso ook blij. Is het zelfde moederbedrijf en de cupjes van Starbucks komen gewoon uit de Nespresso fabriek.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik had meestal Vivalto en dat is nu Tokyo nogiets geworden en niet hetzelfde. Haal nu soms Starbuckscapsules in de supermarkt. Jammere actie van Nespresso.
Ja, weet ikquote:Op woensdag 28 april 2021 08:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Met de verkoop van Starbucks cups is Nespresso ook blij. Is het zelfde moederbedrijf en de cupjes van Starbucks komen gewoon uit de Nespresso fabriek.
Geldt dat ook voor NL? Linkt alleen naar Belgische websites..quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:53 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie net dat L’or een aanbieding heeft. Als je nu een machine koopt krijg je het aankoopbedrag in koffie terug.
https://www.lorespresso.com/nl_be/lorbarista
Ik zie geen beperkingen tot België alleen bij https://www.lorespresso.com/nl_be/actievoorwaardenquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor NL? Linkt alleen naar Belgische websites..
Oei, geen idee. Als ik op de Nederlandse site kijk (https://www.lorespresso.nl/assortiment/ ) zie ik alleen koffie en geen machines staan. Maar als ik op de Belgische site kijk zie ik niet staan dat je in Belgie moet wonen om aan deze actie mee te mogen doen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor NL? Linkt alleen naar Belgische websites..
L'or koffie komt gewoon bij Douwe Egberts vandaan.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Zal er een mail aan wagen. De voorwaarden sluiten het niet uit en het is een prima aanbieding. De koffie van l'or is verder ook echt goed!
Ik vind de koffie van l'or anders erg matig. rare nasmaak.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Zal er een mail aan wagen. De voorwaarden sluiten het niet uit en het is een prima aanbieding. De koffie van l'or is verder ook echt goed!
Ik ben benieuwd. Anders nog leuk voor moederdag. Hou je ons op de hoogte van het antwoord?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Uiteraard!quote:Op donderdag 6 mei 2021 16:32 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Anders nog leuk voor moederdag. Hou je ons op de hoogte van het antwoord?
L’or aan de lijn gehad. De actie is helaas alleen in Belgie geldig. Maar misschien is er via FHF een belg zo vriendelijk om zijn/ haar adres beschikbaar te stellen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard!
Mijn apparaatje is bijna vijf jaar oud (ooit gekocht op FOK!) en ik verwacht dat ik 'm binnenkort moet vervangen. Dus fingers crossed.
Wilde morgen bellen omdat ik geen mail krijgquote:Op maandag 10 mei 2021 19:13 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
L’or aan de lijn gehad. De actie is helaas alleen in Belgie geldig. Maar misschien is er via FHF een belg zo vriendelijk om zijn/ haar adres beschikbaar te stellen.
De Dolce Gusto cupjes zijn bijna altijd wel ergens in de aanbieding. Ik drink ze al 1,5 jaar en de meeste koffie heb ik 2 voor 1 gekocht zonder echt te zoeken. Dan kom je uit op zo'n 15 cent per kopje. Prima te doen voor de kwaliteit die je krijgt. Niet alleen die van Nespresso zelf trouwens. Ik koop meestal die van Lavazza in de aanbieding omdat die nog net iets beter smaakt dan de originele van Nespresso.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:49 schreef Beathoven het volgende:
In het verlengde. Ik heb laatst de dolce gusto even geprobeerd. Wat ik wel top vond is de smaak van de koffie; vol en bitter zoals het hoort te zijn. Ik snap de marktpositie als concurrent van bijvoorbeeld de senseo.
Qua prijs per cupje vind ik het weer wat jammer want je zet voor minder een goede pot en je moet behoorlijk wat voorraad hebben als je 'm geregeld gebruikt. De stap naar de nog kleinere cupjes van nespresso is daarom imho wat een twijfel.
Misschien dat het een aardigheid is voor erbij soms. Het is nog niet dat ik iets mis
Nog niet gehad. Maar je kunt de koffie tot nu toe alleen nog via Nespresso kopen. Dat vind ik een beetje onhandig. De “gewone” cups zijn in iedere suup te krijgen en daardoor heb je ook meer keuze in smaken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:50 schreef theSlowRush het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die Nespresso Vertuo? Ik twijfel om een nieuw koffieapparaat te halen. Ik drink niet alleen espresso's normaal gesproken.
Ja, hier. En ik vind het helemaal niks, dus dat ding staat nu op zolder.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:50 schreef theSlowRush het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die Nespresso Vertuo? Ik twijfel om een nieuw koffieapparaat te halen. Ik drink niet alleen espresso's normaal gesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |