abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:44:17 #1
43509 Eksteroog
pijnlijk maar mooi.
pi_8038603
Oke, dit topic is specifiek voor als je bij andere mensen thuis eet, dus niet in een restaurant, of als je take-out eet, of zelf thuis.

Ik ben gewoon geinteresseerd in hoe jullie reageren als er iets in je eten ligt dat er niet in thuishoort, en dan bedoel ik niet iets anders eetbaars, maar bv een insect, een haar of een nagel. Je bent bij anderen thuis, en zij hebben het eten klaargemaakt, ze hebben er erg hun best op gedaan, en het ziet er best duur uit. Maakt het nog uit bij wie je eet (bv. een goede vriend, of de ouders van een goede vriend). Eet je rustig door, en probeer je je gezicht in een plooi te houden, en er uit te persen dat het lekker is, of attendeer je ze er op?

Ik heb het laatst meegemaakt, ik at bij de buren, we hebben er niet veel contact mee, en ik ken ze helemaal niet goed. Het zag er allemaal mooi uit, een lekkere ovenschotel, maar halverwege het eten zag ik ineens een plukje haar in mijn prutje liggen, veel was het niet, 4 of 5 haren. Die mensen zijn ook al wat ouder, dus ze hebben wel last van haarverlies denk ik.. De buurvrouw zat de hele tijd zo te vertellen over hoe lang ze er mee bezig geweest was, en vroeg de hele tijd of ik het lekker vond, toen kwam ik er achter dat ik medelijden met haar zou hebben als ik er wat van had moeten zeggen, dus heb het opgegeten.. Snel doorgeslikt, merkte er eigenlijk weinig van! Tijdens het eten bij vrienden zou ik precies hetzelfde doen denk ik.

Heb ook een keer bij een vriend van me een toetje gegeten en daar was de lepel niet helemaal schoon uit de vaatwasser gekomen (zat nog een stuk opgedroogde ui onder aan vastgekleefd), daar kan ik dus echt niet tegen, toen heb ik gewoon gezegd dat ik vol zat. Bij vrienden eten is wat dat betreft wel makkelijker, want die proberen je niet zo vol te stouwen, en vinden dingen al snel goed, omdat daar eten al gewoon is..

Ben benieuwd naar of jullie hetzelfde zouden reageren als ik..

verwar mij niet met raven.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:54:48 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8038807
Als ik iets tegen kom in het eten zal ik er niets van zeggen, maar ik eet het in geen enkel geval op! Ik zal het aan de rand van mijn bord bewaren en niet opeten.

Als ze vragen waarom ik het niet opeet,.. zal ik het wel zeggen. Maar uiteraard op een dusdanige manier dat ze zich niet schuldig voelen of zo hoor

zo goed gereageerd?

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8038831
Bij (vage) kennissen aan de kant van het bord leggen

Bij vrienden: opmerking maken en meestal nog even inwrijven dat ze beter de afwas moeten doen

† In Memoriam † dinsdag 21 januari 2003 @ 23:57:14 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_8038851
Ik zou het gewoon eerlijk zeggen. Ik heb laatst bij kennissen gegeten en er lag een haar in mn bord. Ik zei alleen maar dat ik wist dat ze me héél lief vond en ik haar ook, maar dat dr haar opeten me nét ff te ver ging.

Bij mijn oma vroeg ik gewoon of het al tijd was voor een pruik toen ik dr haar uit mn soep had gevist en aan dr gaf.

Zolang ik de haar niet in mn mond heb vind ik het niet zo'n probleem, maar als dat ding in mn mond beland ben ik voor de rest van de dag klaar met eten Gelukkig heb ik verder nog nooit iets aangetroffen in mn eten dan haren..

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8038855
HAHAHAHAHAH je hebt t opgegeten ! ! ! ! ! !
zwaaaar respect..
je bent overigens ook zwaaaar gestoord, als je andermans haren gaat eten, uit beleefdheid.
ik weet wel dat ik geen hap meer van dat eten had genomen.
Bah.
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:18:58 #6
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_8039204
Wel haren opeten maar een beetje vieze lepel kan je niet tegen. Your sick man.

Die haren had ik lekker laten liggen (verder wel gewoon door gegeten) maar die lepel had ik gewoon iets van gezegt, zeker als het bij vrienden is.

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_8043369
ik word meteen misselijk en kotst het uit kan er weinig aan doen, heb een enorme afkeer aan haar in mijn eten
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_8043735
Als ik dat dus tegenkom (meestal een haar) haal ik het er onopvallend uit en ik gooi het op de grond oid....ik eet wel gewoon door. Ik heb een sterke maag dus ik denk er verder niet bij na...

pi_8044516
Ik vind het zoooo ontzettend smerig.. Ik zou geen hap meer door m'n keel krijgen en me erg moeten beheersen wil ik niet kokhalzend van tafel gaan...

Als ik kook zorg ik ook altijd dat ik m'n haar goed vast heb gemaakt..met speldjes enzo.. Ik zou het ook erg gênant vinden als iemand dat in een door mij klaargemaakte maaltijd zou vinden..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 22 januari 2003 @ 12:13:15 #10
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_8044639
Wow, iedereen reageert hier wel heftig. Je wil volgens mij niet weten welke hoeveelheid er aan huidschilfers en dode cellen in een maaltijd zitten (die zie je alleen niet). Om nu meteen kokhalzend de deur uit te lopen
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  woensdag 22 januari 2003 @ 12:17:42 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8044721
Opeten zou ik niet doen! Brrrr... Maar ik zie wel kans om het er subtiel uit te vissen hoor! Zeker bij mensen zoals jij beschrijft zou ik het niet laten merken...

Bij vrienden: inderdaad voluit afzeiken! "Zeg was jij niet werkeloos? dan heb je toch alle tijd om de afwas te doen?" Moet kunnen, zouden ze ook bij mij doen!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 22 januari 2003 @ 12:31:25 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8044951
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 12:13 schreef Chielus het volgende:
Wow, iedereen reageert hier wel heftig. Je wil volgens mij niet weten welke hoeveelheid er aan huidschilfers en dode cellen in een maaltijd zitten (die zie je alleen niet). Om nu meteen kokhalzend de deur uit te lopen
Tjah sorry, kep nou eenmaal erg nare ervaringen met haar in voedsel..

M"n vader had een keer een calzone pizza besteld en bij het openmaken zat er echt een flinke pluk haar in.. alsof ie expres was afgeknipt en er tussen gestopt

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:24:29 #13
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8047317
Ik zou gelijk zeggen dat ik een haar in mijn eten heb of een vieze vork want ik ga echt kotsen als ik dat moet doorslikken....
Bovendien mijn vrienden/fam. hebben geloof ik wel liever dat ik om een nwe vork vraag dan met vies bestek te eten,zou ik andersom iig wel willen,kan toch gebeuren dat het niet goed uit de vaatwasser komt. Een haar of iets is natuurlijk wat anders maar zou het echt zeggen......ieieieieiei...het idee alleen al!!!
I don't care.....
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:56:37 #14
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8049113
jezus, het is maar een HAAR! Als je daar al van moet kotsen mankeer je volgens mij toch ergens iets hoor.

WTF is er nou zo ver-schrik-ke-lijk smerig aan een haar!?

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:59:02 #15
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_8049160
ik had gisteren ook zoiets. ik haal een bakje kwark uit de automaat, je weet wel zo'n chemisch goedje, maar als je zin in iets hebt, eet je alles.

Ben ik bijna op de bodem zit er gewoon een stuk blauw papier in de kwark.... . niet dat het vreemd smaakte, maar toch. Koop die dingen nooit meer!

Asumption is the mother of all fuck-ups
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:05:07 #16
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8049288
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:59 schreef Tsjernobelg het volgende:
ik had gisteren ook zoiets. ik haal een bakje kwark uit de automaat, je weet wel zo'n chemisch goedje, maar als je zin in iets hebt, eet je alles.

Ben ik bijna op de bodem zit er gewoon een stuk blauw papier in de kwark.... . niet dat het vreemd smaakte, maar toch. Koop die dingen nooit meer!

ja, om te kotsen gewoon
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8049649
Haha, ik had eens een keer de vrouw van mijn dromen uitgenodigd. Heel erg mijn best gedaan op het eten, was ook best goed gelukt, op 1 ding na: de grote haar van mij die ze in het eten vond, na slechts een paar happen... dat gezicht van haar sprak boekdelen. En ik ging redelijk door de grond. En toen had ze opeens geen trek meer, "want ze had ervoor al iets gegeten". Yeah right, ik kende haar al langer en ik wist wel dat ze daar echt niet tegen kon, (was echt zo'n meisje waar het altijd opgeruimd en brandschoon is) maar ze durfde dat misschien niet te zeggen ofzo. Ze ontkende het zelfs toen ik het opperde, nou ja, goed.

Het is overigens niets geworden, maar dat lag niet aan die haar (hoop ik dan maar )

Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')