quote:Nee, Arabisch volgens mij.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:52 schreef Shirley het volgende:[..]
Dat is Marokkaans
![]()
[ontopic]Dat is niet boemlauw. Straks nog jonko temmen en dan sickah gaan slapen,vet lauw toch[ontopic]
![]()
Warano
(Def Rhymzzzzzz )
quote:wat is er schat?
Op woensdag 22 januari 2003 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
Schatje! Psttt pssst!
quote:Wha man, ga die bro een lesje lezen man
Op woensdag 22 januari 2003 00:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
wij
er is helemaal geen wij gek. Ik & jij hebben geen fuck met elkaar te maken en dat houden we lekker zo
quote:Aaaaaaaight laaaaaaaan ga jij tegen mij ouwehoeren noh? Jij weet niet swa... 1 telefoontje, ik zweer je la.
Op woensdag 22 januari 2003 17:17 schreef L4zY het volgende:[..]
zeg het of goed of wees stil....
quote:Yo yo Laaaaaa, jij weet niet wat een sanka is swa,... ik zeg swa, jij moet beter op je doekoe lette noh. Ga jij mij die jonko paasen swa dan worden wij samen helemaal penkie la. Jij weet toch la als jij gaat beroven swa, hebben wij meer doekoe la. Als jij die branaka spritst weetje, dan pikken we ook nog een scoobie la. Je weet, je weet.. dan gaan we shoarma eten la.
Op donderdag 23 januari 2003 16:09 schreef Nyles het volgende:
je weet toooooch
eeey saaa deze ding is wel flex hooor, waar heb je die gehaald?
quote:lol
Op donderdag 23 januari 2003 20:01 schreef EggsTC het volgende:[..]
Yo yo Laaaaaa, jij weet niet wat een sanka is swa,... ik zeg swa, jij moet beter op je doekoe lette noh. Ga jij mij die jonko paasen swa dan worden wij samen helemaal penkie la. Jij weet toch la als jij gaat beroven swa, hebben wij meer doekoe la. Als jij die branaka spritst weetje, dan pikken we ook nog een scoobie la. Je weet, je weet.. dan gaan we shoarma eten la.
Zie mij gaan swa..-Saaaaaaa check die bitchie swa, als jij die pakt ben je van mijjjjj brotah
[Dit bericht is gewijzigd door koeskoes op 24-01-2003 11:00]
quote:eeeej hoor deze tori dan ki'll, heb deze weekend nieuwe fonna weetje , die nokia die we van die ene boy wilde nemen, echt deze ding is zooo lauw he...
Op donderdag 23 januari 2003 20:01 schreef EggsTC het volgende:[..]
Yo yo Laaaaaa, jij weet niet wat een sanka is swa,... ik zeg swa, jij moet beter op je doekoe lette noh. Ga jij mij die jonko paasen swa dan worden wij samen helemaal penkie la. Jij weet toch la als jij gaat beroven swa, hebben wij meer doekoe la. Als jij die branaka spritst weetje, dan pikken we ook nog een scoobie la. Je weet, je weet.. dan gaan we shoarma eten la.
Zie mij gaan swa..-Saaaaaaa check die bitchie swa, als jij die pakt ben je van mijjjjj brotah
enne nee wigga's zuigen....vind ze allemaal overkomen als pubers met een identiteitscrisis!
quote:Waaaaaat ga jij mijn matties tellen dat ze een id crisis hebben, brotah? Jij wil niet weten swa. En jij denk dat die nieuwe fonna lauw is la? Wacht maar tot ik pik swa, dan zal ik jouw fonna laten zien noh. Daarna weet je swa.. 1 telefoontje, je weet toch, je weet toch. 1 telefoontje naar die lauwe sma.
Op maandag 27 januari 2003 08:50 schreef Nyles het volgende:[..]
eeeej hoor deze tori dan ki'll, heb deze weekend nieuwe fonna weetje , die nokia die we van die ene boy wilde nemen, echt deze ding is zooo lauw he...
enne nee wigga's zuigen....vind ze allemaal overkomen als pubers met een identiteitscrisis!
quote:doe niet zo kaolo stoer kill, die matties van jou zijn idd nogal id-loos en ik oewillet zeker niet weten boy....eeey saaa beter doe je rustig, want anders...eey wat zoek je problemen ofzo?
Op maandag 27 januari 2003 09:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
Waaaaaat ga jij mijn matties tellen dat ze een id crisis hebben, brotah? Jij wil niet weten swa. En jij denk dat die nieuwe fonna lauw is la? Wacht maar tot ik pik swa, dan zal ik jouw fonna laten zien noh. Daarna weet je swa.. 1 telefoontje, je weet toch, je weet toch. 1 telefoontje naar die lauwe sma.
quote:Of ik problemen zoek swa? Ik weet hoe lauw la, ik weet hoe lauw. Als ik die jonko getemt heb noh, ik laat zien swa, ik laat zien. Zorg nou niet dat ik me swa´s voor je moet laten komen la, je weet toch, gun la, gun. Je weet hoe lauw, je weet hoe lauw.
Op maandag 27 januari 2003 09:48 schreef Nyles het volgende:[..]
doe niet zo kaolo stoer kill, die matties van jou zijn idd nogal id-loos en ik oewillet zeker niet weten boy....eeey saaa beter doe je rustig, want anders...eey wat zoek je problemen ofzo?
quote:Je weet la,... gun, gun.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:18 schreef gigatech het volgende:
Pas op hoooooooor ik weeet waaar je huis woond
quote:Jij wil helemaal niet weten noh,.. jij ben die tvmeisje swa.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:23 schreef patty het volgende:
Fawaka peopz?
quote:Ik weet niet eens waar je huis woont
Op dinsdag 28 januari 2003 11:25 schreef EggsTC het volgende:[..]
Jij wil helemaal niet weten noh,.. jij ben die tvmeisje swa.
Gaan wijla?
quote:neee this met een D........ woond
Op dinsdag 28 januari 2003 11:32 schreef patty het volgende:[..]
Ik weet niet eens waar je huis woont
quote:LOL
Op vrijdag 24 januari 2003 00:23 schreef VinceCarter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |