quote:Dan laat je dus zien dat je bang bent, en dan ben je de lul. Hoe bezopen dat ook klinkt. Als er zo'n figuur tegen me oploopt kijk ik 'm aan en lach 'm uit. Dan zijn ze pas in hun zak gegraaid.
Op woensdag 22 januari 2003 01:24 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
*scenario*
je staat rustig op de bushalte...
komt zo'n "apart geval" aangelopen...
je kijkt um ffies aan, maar vanwege z'n blik in z'n ogen (die op onweer staat as usual) kijk je snel weer weg.
mr. apart geval loopt express tegen je aan...
je vraagt normaal "waar is dat voor nodig?"
antwoord wat je terug krijgt kan je zoeken in de richting van "wat doe je stoer?, bek houwe k***** kaaskop, zoek je ruzie, en noem maar op"
vaak staan er dan ook wel wat vriendjes bij...zo gaat dat tegenwoordig...
quote:dat zal best, maar zoiets is toch niet normaal?? en de bink uithangen is echt niet de oplossing, want ze hebben vaak last van losse handjes...
Op woensdag 22 januari 2003 01:26 schreef gelly het volgende:[..]
Dan laat je dus zien dat je bang bent, en dan ben je de lul. Hoe bezopen dat ook klinkt. Als er zo'n figuur tegen me oploopt kijk ik 'm aan en lach 'm uit. Dan zijn ze pas in hun zak gegraaid.
ik vind dat dat soort dingen gewoon aangepakt moeten worden...
ik vind het niet normaal dat zoveel mensen er maar vrede mee hebben en zich eraan gaan aanpassen.
quote:Die voornaam
Op dinsdag 21 januari 2003 23:50 schreef ZixS het volgende:
oud maar leuk:
quote:Komt me bekend voor deze situatie.
Op woensdag 22 januari 2003 01:24 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
*scenario*
je staat rustig op de bushalte...
komt zo'n "apart geval" aangelopen...
je kijkt um ffies aan, maar vanwege z'n blik in z'n ogen (die op onweer staat as usual) kijk je snel weer weg.
mr. apart geval loopt express tegen je aan...
je vraagt normaal "waar is dat voor nodig?"
antwoord wat je terug krijgt kan je zoeken in de richting van "wat doe je stoer?, bek houwe k***** kaaskop, zoek je ruzie, en noem maar op"
vaak staan er dan ook wel wat vriendjes bij...zo gaat dat tegenwoordig...
quote:Dan moet je het niet in onzin zetten denk ik
Op woensdag 22 januari 2003 01:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
alleen jammer dat er op dit soort topics altijd zo weinig mensen zijn die reageren..... altijd maar een klein groepje en net als je beetje zin hebt om te gaan discusieren, houden ze er allemaal mee op...![]()
Aan de andere kant, als je dit in GC zet zit ie binnen 1 uur op slot vanwege racistische posts. Helaas.
quote:En wat gaat 'rechts' eraan doen denk je ?
Op woensdag 22 januari 2003 01:33 schreef American_Nightmare het volgende:
jep.. tijd om rechts te stemmen!
quote:Nouja, wat jij vindt dat racistisch is natuurlijk. Het is ook moeilijk om je politieke overtuiging niet te laten interfereren met je werkzaamheden als mod, he.
Op woensdag 22 januari 2003 01:49 schreef gelly het volgende:[..]
Dan moet je het niet in onzin zetten denk ik
![]()
Aan de andere kant, als je dit in GC zet zit ie binnen 1 uur op slot vanwege racistische posts. Helaas.
quote:Ben er nog
Op woensdag 22 januari 2003 01:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
alleen jammer dat er op dit soort topics altijd zo weinig mensen zijn die reageren..... altijd maar een klein groepje en net als je beetje zin hebt om te gaan discusieren, houden ze er allemaal mee op...![]()
Overigens misschien wel beter zo. In GC is er misschien geen beginnen aan omdat iedereen dan maar even snel wat gaat roepen.
quote:wat een verschil.... ik gebruik altijd actieve topics, dus ik post echt werkelijk op alles wat ik voorbij zie komen... ik een hokje gaan hangen.. blegh daar kan ik niet tegen
Dan moet je het niet in onzin zetten denk ik
![]()
quote:Ik heb geloof ik nog niks geëdit in dit topic
Op woensdag 22 januari 2003 01:50 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Nouja, wat jij vindt dat racistisch is natuurlijk. Het is ook moeilijk om je politieke overtuiging niet te laten interfereren met je werkzaamheden als mod, he.
quote:Die lui manieren bijbrengen, hopelijk. Links is in ieder geval van plan om niks te gaan doen.
En wat gaat 'rechts' eraan doen denk je ?
quote:Nee dat bedoel ik ook niet..
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb geloof ik nog niks geëdit in dit topic
quote:de meeste zijn zakkenvullers denk ik...
En wat gaat 'rechts' eraan doen denk je ?
eerlijk gezegd was Pim de enigste waarvan ik echt de indruk had dat er werkelijk wat ging gebeuren in dit land.
dat alles op orde zou komen, maja dat zullen we nooit weten
quote:Als je dit in GC zet dan trekt het nogal "extreme" figuren aan zeg maar. In onzin valt zo'n topic niet zo op.
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
wat een verschil.... ik gebruik altijd actieve topics, dus ik post echt werkelijk op alles wat ik voorbij zie komen... ik een hokje gaan hangen.. blegh daar kan ik niet tegen
raar dat er zo'n verschil in zit.
quote:En hoe zie je dat voor je ? Rechtse policiti die de straat opgaan en "foei !" zeggen tegen de boefjes ?
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Die lui manieren bijbrengen, hopelijk. Links is in ieder geval van plan om niks te gaan doen.
Ohhh nee da's niet waar. Links gaat geld in het onderwijs steken. Alsof die lui ooit op school komen...
quote:ja okej, maar active topics dan zie ik alles waar wat gepost word en dan kan ik zien of er na mij al gereageerd is en anders moet je bij elk deel apart gaan kijken en dat zie je de rest weer over het hoofd.. athans dat heb ik dan.
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Active Topics gebruik ik nooit. Teveel subfora die me totaal niet boeien.
quote:Als dat er zoveel zijn dan wordt 't eerder tijd om de policy aan te passen dan dat er gezegd zou moeten worden dat zij hun mening niet zouden mogen verkondigen, vind ik.
Op woensdag 22 januari 2003 01:52 schreef gelly het volgende:[..]
Als je dit in GC zet dan trekt het nogal "extreme" figuren aan zeg maar. In onzin valt zo'n topic niet zo op.
quote:ik ben ook zo'n extreem figuur hoor... ik ben echt pisnijdig over hoe dit land ervoor staat.
Op woensdag 22 januari 2003 01:52 schreef gelly het volgende:[..]
Als je dit in GC zet dan trekt het nogal "extreme" figuren aan zeg maar. In onzin valt zo'n topic niet zo op.
quote:Ik heb een beetje een vaste procedure
Op woensdag 22 januari 2003 01:53 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja okej, maar active topics dan zie ik alles waar wat gepost word en dan kan ik zien of er na mij al gereageerd is en anders moet je bij elk deel apart gaan kijken en dat zie je de rest weer over het hoofd.. athans dat heb ik dan.
quote:FOK! is strict qua modering, daarom valt het zo mee.
Op woensdag 22 januari 2003 01:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Racisme op Fok vind ik erg meevallen, sommige zien dat echter anders.
quote:ik zit alleen maar op active... echt de hele dag...
Op woensdag 22 januari 2003 01:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik heb een beetje een vaste procedure
Eerst MED even kijken wie er een bannetje hebben gehad, dan Politiek, als daar niets te doen is OOG, dan VBL, etc etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |