ipv, dat de allochtonen zich gaan intregeren aan ons, doe jij dat aan hun!
quote:Alleen durven ze toch niet. Simpelweg omdat ze alleen niks voorstellen. In hun eigen groepje, met lui die allemaal even debiel als hunzelf doen, voelen ze zich sterk en machtig, alleen zijn het mietjes en losers.
Op woensdag 22 januari 2003 00:21 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
sja... zo zal het zijn.
echt... ik word er zo pissig van... ik weet dat dat soort figuren de oorzaak zijn van die problemen... en liefst doe ik er wat aan, maar ga geen eigen rechtertje spelen en ga ook nix uitlokken, want ook alleen komen hebben ze blijkbaar moeite mee...
Ik ga ook geen eigen rechter spelen normaalgesproken. Een veroordeling wegens mishandeling zijn die sukkeltjes gewoon niet waard. Het wordt wat anders als ze echt gaan provoceren natuurlijk.
quote:Hmm, Swa is Frans..... (voor de zeikers zoals ik, hier fonetisch geschreven
Op dinsdag 21 januari 2003 23:43 schreef Ab_Normaal het volgende:
Yo faya man. Vandaag met een kill van me in Damsko, zag ik daar een bitch lopen. Meteen begon ze aan mijn dick te sucken. True, ze was ugly, maar tegen zo'n bitch zeg je geen nee. Swa, me doekoes vergeten, dus ikmkon d'r niet betalen. Even een cop gekilled. Faya man.
quote:ja... ik heb hier in de buurt een paar van die 14 t/m 18 jarige snotaapies die mij aan het uitdagen zijn met z'n 5'en.
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Alleen durven ze toch niet. Simpelweg omdat ze alleen niks voorstellen. In hun eigen groepje, met lui die allemaal even debiel als hunzelf doen, voelen ze zich sterk en machtig, alleen zijn het mietjes en losers.
Ik ga ook geen eigen rechter spelen normaalgesproken. Een veroordeling wegens mishandeling zijn die sukkeltjes gewoon niet waard. Het wordt wat anders als ze echt gaan provoceren natuurlijk.
het zit me gewoon dwars dat je het probleem kent, maar dat het zo groot is dat je het in je eentje toch niet red en heb altijd het gevoel alsof ik de enigste ben die dat inziet... politie snapt het volgens mij niet ofzo...
quote:dat is het probleem nou juist... zij komen hier, maar weigeren zich aan te passen en verwachten van ons dat we ze als goden ontvangen en alles voor ze doen... (zijn niet allemaal zo voor de duidelijkheid)
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef 2Mini het volgende:
zielige topic!!ipv, dat de allochtonen zich gaan intregeren aan ons, doe jij dat aan hun!
quote:Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
Op woensdag 22 januari 2003 00:23 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:
FOPNEGERS ZIJN LOSERS!!!![]()
quote:Politie doet toch niets. Die komen aanzetten met gelul van "ze overtreden de wet niet" en dergelijke... Dan moeten ze de wetten maar veranderen om het mogelijk te maken om dat gedrag eens in te perken.
Op woensdag 22 januari 2003 00:28 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja... ik heb hier in de buurt een paar van die 14 t/m 18 jarige snotaapies die mij aan het uitdagen zijn met z'n 5'en.
3 negers en 2 wiggers... die zomaar tegen mij aanliepen, waarbij er 1 over m'n voet struikelde en mij gaan vertellen dat ik uit moet kijken...het zit me gewoon dwars dat je het probleem kent, maar dat het zo groot is dat je het in je eentje toch niet red en heb altijd het gevoel alsof ik de enigste ben die dat inziet... politie snapt het volgens mij niet ofzo...
quote:Negeren is geen optie
Op woensdag 22 januari 2003 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Politie doet toch niets. Die komen aanzetten met gelul van "ze overtreden de wet niet" en dergelijke... Dan moeten ze de wetten maar veranderen om het mogelijk te maken om dat gedrag eens in te perken.
Meestal zijn ze met groepjes, en dan durven ze wel te provoceren. Als je ze wilt pakken, zijn er toch geen omstanders die mee willen knokken, dus dat heeft weinig zin.
quote:lijkt me niet aangezien hij een theedoek op z'n hoofd heeft
Op woensdag 22 januari 2003 00:29 schreef VRiL het volgende:[..]
Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
quote:Moet ik je op komen zoeken ofzo vette kutmongool
Op woensdag 22 januari 2003 00:29 schreef VRiL het volgende:Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
quote:Wat is er mis met theedoeken?!?!
Op woensdag 22 januari 2003 00:31 schreef dJ-Zcore het volgende:lijkt me niet aangezien hij een theedoek op z'n hoofd heeft
quote:De hele discussie gelezen?
Op woensdag 22 januari 2003 00:30 schreef gelly het volgende:[..]
Negeren is geen optie
quote:Dim ff kut kloon.
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Moet ik je op komen zoeken ofzo vette kutmongool
Zal ik eens ff een paar gaatjes in die knieen van je schieten
quote:Oh, was er een discussie
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
De hele discussie gelezen?
quote:niks als je het voor de goede doeleinden gebruikt... afdrogen van de natte afwas.
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Wat is er mis met theedoeken?!?!
quote:Ja.
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef gelly het volgende:[..]
Oh, was er een discussie
quote:zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
mjah... zal wel ff een brief schrijven naar het nieuwe kabinet met het verzoek dat ze de regels eens aanpassen en eens wat nuttigs doen voor dit land i.p.v het vullen van hun eigen portomonnee met al die beloftes en niet nakomen.
quote:Waarom
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef gelly het volgende:[..]
Dim ff kut kloon.
quote:Waar zou je mensen voor willen oppakken dan, voor stoer gedrag
Op woensdag 22 januari 2003 00:35 schreef koeskoes het volgende:[..]
zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
nee de politie is al te druk bezig met het uitschrijven van verkeersbonne... ik bedoel met het oppakken van echte criminelen
quote:denk het... i.p.v geld besteden aan het ontwikkelen van nieuwe fotocamera's en het ontwikkelen van foto's van nummerborden, moeten ze dat eens investeren in meer blauw dat zich richt op de straatgebeurtenissen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:35 schreef koeskoes het volgende:[..]
zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
nee de politie is al te druk bezig met het uitschrijven van verkeersbonne... ik bedoel met het oppakken van echte criminelen
quote:Op bedreigingen staat een ban, ook in onzin. Dat je het weet.
Op woensdag 22 januari 2003 00:36 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Waarom
Is dit een goedlopende discussie ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |