abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:25:31 #51
30560 2Mini
Official Logo
pi_8039309
zielige topic!!

ipv, dat de allochtonen zich gaan intregeren aan ons, doe jij dat aan hun!

Camera 1... 1!
pi_8039317
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:21 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

sja... zo zal het zijn.
echt... ik word er zo pissig van... ik weet dat dat soort figuren de oorzaak zijn van die problemen... en liefst doe ik er wat aan, maar ga geen eigen rechtertje spelen en ga ook nix uitlokken, want ook alleen komen hebben ze blijkbaar moeite mee...

Alleen durven ze toch niet. Simpelweg omdat ze alleen niks voorstellen. In hun eigen groepje, met lui die allemaal even debiel als hunzelf doen, voelen ze zich sterk en machtig, alleen zijn het mietjes en losers.

Ik ga ook geen eigen rechter spelen normaalgesproken. Een veroordeling wegens mishandeling zijn die sukkeltjes gewoon niet waard. Het wordt wat anders als ze echt gaan provoceren natuurlijk.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8039347
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:43 schreef Ab_Normaal het volgende:
Yo faya man. Vandaag met een kill van me in Damsko, zag ik daar een bitch lopen. Meteen begon ze aan mijn dick te sucken. True, ze was ugly, maar tegen zo'n bitch zeg je geen nee. Swa, me doekoes vergeten, dus ikmkon d'r niet betalen. Even een cop gekilled. Faya man.
Hmm, Swa is Frans..... (voor de zeikers zoals ik, hier fonetisch geschreven )
When does the hurting stop ? ...
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:28:06 #54
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8039354
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alleen durven ze toch niet. Simpelweg omdat ze alleen niks voorstellen. In hun eigen groepje, met lui die allemaal even debiel als hunzelf doen, voelen ze zich sterk en machtig, alleen zijn het mietjes en losers.

Ik ga ook geen eigen rechter spelen normaalgesproken. Een veroordeling wegens mishandeling zijn die sukkeltjes gewoon niet waard. Het wordt wat anders als ze echt gaan provoceren natuurlijk.

ja... ik heb hier in de buurt een paar van die 14 t/m 18 jarige snotaapies die mij aan het uitdagen zijn met z'n 5'en.
3 negers en 2 wiggers... die zomaar tegen mij aanliepen, waarbij er 1 over m'n voet struikelde en mij gaan vertellen dat ik uit moet kijken...

het zit me gewoon dwars dat je het probleem kent, maar dat het zo groot is dat je het in je eentje toch niet red en heb altijd het gevoel alsof ik de enigste ben die dat inziet... politie snapt het volgens mij niet ofzo...

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:29:21 #55
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8039378
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef 2Mini het volgende:
zielige topic!!

ipv, dat de allochtonen zich gaan intregeren aan ons, doe jij dat aan hun!

dat is het probleem nou juist... zij komen hier, maar weigeren zich aan te passen en verwachten van ons dat we ze als goden ontvangen en alles voor ze doen... (zijn niet allemaal zo voor de duidelijkheid)
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:29:42 #56
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_8039385
ey swa geef me die tranga boks swa, anders ga ik je knallen swa.
ik was gister bij die kaolo kino weet je wel
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_8039394
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:23 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:
FOPNEGERS ZIJN LOSERS!!!
Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
pi_8039398
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:28 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

ja... ik heb hier in de buurt een paar van die 14 t/m 18 jarige snotaapies die mij aan het uitdagen zijn met z'n 5'en.
3 negers en 2 wiggers... die zomaar tegen mij aanliepen, waarbij er 1 over m'n voet struikelde en mij gaan vertellen dat ik uit moet kijken...

het zit me gewoon dwars dat je het probleem kent, maar dat het zo groot is dat je het in je eentje toch niet red en heb altijd het gevoel alsof ik de enigste ben die dat inziet... politie snapt het volgens mij niet ofzo...

Politie doet toch niets. Die komen aanzetten met gelul van "ze overtreden de wet niet" en dergelijke... Dan moeten ze de wetten maar veranderen om het mogelijk te maken om dat gedrag eens in te perken.
Meestal zijn ze met groepjes, en dan durven ze wel te provoceren. Als je ze wilt pakken, zijn er toch geen omstanders die mee willen knokken, dus dat heeft weinig zin.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8039407
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Politie doet toch niets. Die komen aanzetten met gelul van "ze overtreden de wet niet" en dergelijke... Dan moeten ze de wetten maar veranderen om het mogelijk te maken om dat gedrag eens in te perken.
Meestal zijn ze met groepjes, en dan durven ze wel te provoceren. Als je ze wilt pakken, zijn er toch geen omstanders die mee willen knokken, dus dat heeft weinig zin.

Negeren is geen optie
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:31:55 #60
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8039434
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:29 schreef VRiL het volgende:

[..]

lijkt me niet aangezien hij een theedoek op z'n hoofd heeft
pi_8039439
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:29 schreef VRiL het volgende:

Moet ik je op komen zoeken ofzo vette kutmongool
Zal ik eens ff een paar gaatjes in die knieen van je schieten
pi_8039455
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:31 schreef dJ-Zcore het volgende:

lijkt me niet aangezien hij een theedoek op z'n hoofd heeft

Wat is er mis met theedoeken?!?!
pi_8039459
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Negeren is geen optie

De hele discussie gelezen?
pi_8039462
wat moet je nou stom konijn ..
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8039465
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:

[..]

Moet ik je op komen zoeken ofzo vette kutmongool
Zal ik eens ff een paar gaatjes in die knieen van je schieten

Dim ff kut kloon.
pi_8039473
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De hele discussie gelezen?

Oh, was er een discussie
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:33:57 #67
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8039489
mjah... zal wel ff een brief schrijven naar het nieuwe kabinet met het verzoek dat ze de regels eens aanpassen en eens wat nuttigs doen voor dit land i.p.v het vullen van hun eigen portomonnee met al die beloftes en niet nakomen.
word eens tijd dat ze zelf eens op bedoek gaan in dat soort gebieden i.p.v zeggen dat ze er niks van merken... logisch als je een villa hebt met een hekwerk erom heen en beveiliging...
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:34:56 #68
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8039509
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:

[..]

Wat is er mis met theedoeken?!?!

niks als je het voor de goede doeleinden gebruikt... afdrogen van de natte afwas.
pi_8039517
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh, was er een discussie

Ja.
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:35:38 #70
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_8039518
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
mjah... zal wel ff een brief schrijven naar het nieuwe kabinet met het verzoek dat ze de regels eens aanpassen en eens wat nuttigs doen voor dit land i.p.v het vullen van hun eigen portomonnee met al die beloftes en niet nakomen.
zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
nee de politie is al te druk bezig met het uitschrijven van verkeersbonne... ik bedoel met het oppakken van echte criminelen
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_8039524
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Dim ff kut kloon.

Waarom
Is dit een goedlopende discussie ofzo
pi_8039533
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:35 schreef koeskoes het volgende:

[..]

nee de politie is al te druk bezig met het uitschrijven van verkeersbonne... ik bedoel met het oppakken van echte criminelen

Waar zou je mensen voor willen oppakken dan, voor stoer gedrag Dan blijven er weinig pubers buiten de bajes denk ik.
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:37:25 #73
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8039539
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:35 schreef koeskoes het volgende:

[..]

denk het... i.p.v geld besteden aan het ontwikkelen van nieuwe fotocamera's en het ontwikkelen van foto's van nummerborden, moeten ze dat eens investeren in meer blauw dat zich richt op de straatgebeurtenissen.
pi_8039546
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:36 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:

[..]

Waarom
Is dit een goedlopende discussie ofzo

Op bedreigingen staat een ban, ook in onzin. Dat je het weet.
pi_8039558
Foknegers die zijn past triest
Je bericht of topic is NIET geplaatst, de afkomst is niet correct. Mogelijk probeert iemand jou iets te laten plaatsen, terwijl jij je daar niet bewust van bent. De gegevens van deze poging zijn opgeslagen en zullen onderzocht worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')