quote:Dacht je dat het in Almere erg was? Kom het ff bekijken in hartje Rotterdam! Ongelofelijk!
Op woensdag 22 januari 2003 00:02 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd... en dat zijn juist de gasten die in veel gevallen de ruzies uitlokken en mensen etc lastig vallen.
al aantal keer meegemaakt dat ik zonder reden werd uitgescholden....
zonder die figuren zou het er stukken beter uitzien op straat.
quote:ik steek je neer met mijn geweer
Op woensdag 22 januari 2003 00:03 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
je vergeet:
ik ga je schieten met die mes
quote:Precies, altijd maar provoceren die irritantjes. Heb al vaak meegemaakt dat er eentje zo maar tegen je oploopt. Die figuren zouden ze van de straat moeten plukken en eens een maand in een echte Amerikaanse ghetto neergooien. Dan leren ze het wel af.
Op woensdag 22 januari 2003 00:02 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd... en dat zijn juist de gasten die in veel gevallen de ruzies uitlokken en mensen etc lastig vallen.
al aantal keer meegemaakt dat ik zonder reden werd uitgescholden....
zonder die figuren zou het er stukken beter uitzien op straat.
quote:dat geloof ik best.
Op woensdag 22 januari 2003 00:04 schreef Shirley het volgende:[..]
Dacht je dat het in Almere erg was? Kom het ff bekijken in hartje Rotterdam! Ongelofelijk!
quote:idd.
Op woensdag 22 januari 2003 00:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Precies, altijd maar provoceren die irritantjes. Heb al vaak meegemaakt dat er eentje zo maar tegen je oploopt. Die figuren zouden ze van de straat moeten plukken en eens een maand in een echte Amerikaanse ghetto neergooien. Dan leren ze het wel af.
quote:WAAROM? kan iemand antwoord geven... aangezien jullie het zo goed weten?
Op woensdag 22 januari 2003 00:06 schreef L4zY het volgende:
waarom fopneger?
quote:Het gaat overal de verkeerde kant op... alleen al in Rotterdam is 45% (!!!)
Op woensdag 22 januari 2003 00:06 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
dat geloof ik best.
ik irriteer me al aan die sloebers in almere... en heb 18 jaar in de bijlmermeer gewoond... en dacht dat almere veel beter zou zijn.
almere is opzich nog wel beter, maar echt lang zal het niet duren denk ik.
Niet dat ze allemaal het zelfde zijn,maar hele winkelstraten met alleen maar allochtone winkels,vind ik erg overdreven
quote:Respect willen ze juist afdwingen met hun debiele gedrag. Van mij mogen ze een maandje toeven in een Amerikaanse ghetto. Als ze het dan overleven, dan weten ze tenminste dat ze niet langer dat ghetto-gedrag hoeven te verheerlijken.
Op woensdag 22 januari 2003 00:07 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd.
volgens mij zien veel mensen dat soort als de oorzaak van veel problemen in nederland.
athans veel problemen op straat komt zeker door dat soort... dat durf ik met de 100% volle overtuiging te zeggen.
als ze dat nou eens aanpakken... echt dan komt nederland er weer goed uit te zien.
leer die gasten maar eens wat respect is.
quote:bijlmermeer werden schattingen gedaan van 90+% allochtoon....
Op woensdag 22 januari 2003 00:08 schreef Shirley het volgende:[..]
Het gaat overal de verkeerde kant op... alleen al in Rotterdam is 45% (!!!)
allochtoon!
Niet dat ze allemaal het zelfde zijn,maar hele winkelstraten met alleen maar allochtone winkels,vind ik erg overdreven
quote:Fopnegers zijn blanke pubertjes die zich kleden als een ghetto-warrior en dito taal uitslaan en zich ook zo gedragen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:10 schreef L4zY het volgende:
waarom geeft niemand antwoord?
quote:ja... ik snap het echt niet.
Op woensdag 22 januari 2003 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Respect willen ze juist afdwingen met hun debiele gedrag. Van mij mogen ze een maandje toeven in een Amerikaanse ghetto. Als ze het dan overleven, dan weten ze tenminste dat ze niet langer dat ghetto-gedrag hoeven te verheerlijken.
Als het zo doorgaat dan is Almere binnen 10 jaar vergelijkbaar met de Bijlmer. Afgelopen jaar is de criminaliteit met 20% gestegen!!!
echt.. ik snap het gewoon niet wat die gasten bezielt.
quote:de wiggers dus.
Op woensdag 22 januari 2003 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Fopnegers zijn blanke pubertjes die zich kleden als een ghetto-warrior en dito taal uitslaan en zich ook zo gedragen.
quote:waarom ben je dan een fopneger? omdat je de kleding draagt en de taal uitslaan die btw nog STRAATtaal is dus geen "neger" taal ofzo
Op woensdag 22 januari 2003 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Fopnegers zijn blanke pubertjes die zich kleden als een ghetto-warrior en dito taal uitslaan en zich ook zo gedragen.
quote:Ze gedragen zich er naar. En of je het nou fopnegertaal of straattaal noemt, het komt op exact hetzelfde neer.
Op woensdag 22 januari 2003 00:15 schreef L4zY het volgende:[..]
waarom ben je dan een fopneger? omdat je de kleding draagt en de taal uitslaan die btw nog STRAATtaal is dus geen "neger" taal ofzo
dat je dna gelijk een zwarte wil zijn...???
quote:DNA is genetisch bepaald,lieverd
waarom ben je dan een fopneger? omdat je de kleding draagt en de taal uitslaan die btw nog STRAATtaal is dus geen "neger" taal ofzo
quote:Ik ook niet echt. Ik denk dat ze respect willen van anderen, en dat respect in hun ogen inhoudt dat iedereen bang van ze is, en dat iedereen tien kleuren stront schijnt als ze er aan komen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:13 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja... ik snap het echt niet.
die gasten maken het er gewoon naar dat ze gehaat worden.
1 slecht woord en je bent een racist, maar ondertussen schelden ze je verrot.
keer op keer denk ik er weer overna... een veilig land ligt gewoon in hun handen en dat zo'n groep dit land eigenlijk overheerst.
bij zichzelf denken ze niet van hey laat ik eens normaal doen en geen mensen lastig vallen en me gewoon gedragen etc.echt.. ik snap het gewoon niet wat die gasten bezielt.
quote:nee want als jet het fopneger taal noemt wil je dus op een neger lijke en als jet het straat taal noemt niet :/
Op woensdag 22 januari 2003 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ze gedragen zich er naar. En of je het nou fopnegertaal of straattaal noemt, het komt op exact hetzelfde neer.
quote:sorry hoor, maar dat straattaal komt erg veel overeen met surinaams... en die kleding vind ik ook belachelijk... broek afgezakt tot hun knieen en onderbroek opgetrokken tot boven hun navel en dan 4 doekjes en mutsen over elkaar heen op hun hoofd.
quote:Hetgeen jij schaart onder het noemertje 'straattaal' is in de praktijk hetzelfde als 'fopnegertaal'.
Op woensdag 22 januari 2003 00:18 schreef L4zY het volgende:[..]
nee want als jet het fopneger taal noemt wil je dus op een neger lijke en als jet het straat taal noemt niet :/
quote:sja... zo zal het zijn.
Op woensdag 22 januari 2003 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik ook niet echt. Ik denk dat ze respect willen van anderen, en dat respect in hun ogen inhoudt dat iedereen bang van ze is, en dat iedereen tien kleuren stront schijnt als ze er aan komen.
Kan er niet veel anders van maken als ik ze weer eens bezig zie.
quote:in praktijk? op de straat ofzo?
Op woensdag 22 januari 2003 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hetgeen jij schaart onder het noemertje 'straattaal' is in de praktijk hetzelfde als 'fopnegertaal'.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:22 schreef L4zY het volgende:[..]
in praktijk? op de straat ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |