Hoor ze op het journaal net zeggen dat ze dicht gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef Welten het volgende:
Volgens mij blijven sportscholen wederom open?
Hell to the noquote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef Welten het volgende:
Volgens mij blijven sportscholen wederom open?
Pull ups de vorige keer dat ze dicht waren aan mijn deur gedaan, ging best oke. Beetje slechte grip maar was te doen. Ga ook mijn dumbells maar weer zoeken, paar bandjes heb ik nog en dan moet het maar weer voor 5 wekenquote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef BlackLining het volgende:
Zo ook maar vast weer eens gaan zoeken in de berging. Heb nog ergens een yogamat, een pull up bar en wat gewichten liggen.
Mja dat probeer ik ook wel eens. Ik klim als sport, dus die grip heb ik wel. Gaat vrij aardig. Alleen een front lever puur aan de deurstijl dat gaat wat te verquote:Op maandag 14 december 2020 14:20 schreef josja het volgende:
[..]
Pull ups de vorige keer dat ze dicht waren aan mijn deur gedaan, ging best oke. Beetje slechte grip maar was te doen. Ga ook mijn dumbells maar weer zoeken, paar bandjes heb ik nog en dan moet het maar weer voor 5 weken
Woah, front lever, leer mij dat! Bodybuilder hier dus dat soort skills heb ik nooit geleerd. Wellicht een idee voor de komende 5 weken. Ook de handstands weer eens oppakken. Kijk, ik krijg er al bijna zin inquote:
Geen gezondheidszorg meer voor jou omdat de ziekenhuizen vol liggen en omdat het zorgpersoneel overbelast is, dat is pas een aanslag op de gezondheid. En je krijgt vanavond naar alle waarschijnlijkheid te horen dat je gewoon thuis moet blijven als het niet anders kan. Bij iemand thuis langs gaan voor een gesprekje is dus zeker niet de bedoeling.quote:Op maandag 14 december 2020 14:21 schreef GemMagic het volgende:
Ik vind het wel heel kwalijk als de sportscholen weer dicht gaan. Weer een grote aanslag op de gezondheid. Ik denk wel dat als ik ook daar geen mensen meer tegenkom, ik weer vaker naar kantoor ga of bij iemand anders thuis ga trainen. Je wilt toch van nature af en toe wat mensen op je heen he.
Corespanning trainenquote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef josja het volgende:
[..]
Woah, front lever, leer mij dat! Bodybuilder hier dus dat soort skills heb ik nooit geleerd. Wellicht een idee voor de komende 5 weken. Ook de handstands weer eens oppakken. Kijk, ik krijg er al bijna zin in
Beetje overdreven en niet zo'n sterke vergelijkingquote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Geen gezondheidszorg meer voor jou omdat de ziekenhuizen vol liggen en omdat het zorgpersoneel overbelast is, dat is pas een aanslag op de gezondheid. En je krijgt vanavond naar alle waarschijnlijkheid te horen dat je gewoon thuis moet blijven als het niet anders kan. Bij iemand thuis langs gaan voor een gesprekje is dus zeker niet de bedoeling.
Sure. We zullen zien of Rutte de ME voor de deur zet of alleen een paar winkels sluit.quote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Geen gezondheidszorg meer voor jou omdat de ziekenhuizen vol liggen en omdat het zorgpersoneel overbelast is, dat is pas een aanslag op de gezondheid. En je krijgt vanavond naar alle waarschijnlijkheid te horen dat je gewoon thuis moet blijven als het niet anders kan. Bij iemand thuis langs gaan voor een gesprekje is dus zeker niet de bedoeling.
Same.quote:Op maandag 14 december 2020 14:13 schreef Rene het volgende:
Nou. Vanavond 17u nog maar even. Daarna keihard janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |