abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 06:43:14 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195957766
quote:
Amsterdammer (19) aangehouden vanwege rechts-extremistische opruiing

AMSTERDAM - Een 19-jarige Amsterdammer is aangehouden op verdenking van rechts-extremistische opruiing. In het ouderlijk huis van de jongen werden bij een huiszoeking een hakenkruisvlag, nazi-uniformen, posters en verboden messen gevonden. Ook wordt hij verdacht van het plegen van misdrijven met een terroristisch oogmerk.

Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) vandaag. De jongen zou deel uitmaken van rechts-extremistische groepen die online aanzetten tot rassenhaat en antisemitisme. Ook wordt geweld verheerlijkt.

Twee weken in de cel
De jongen is vandaag samen met een leeftijdsgenoot uit Zwijndrecht door de officier van justitie voorgeleid. De rechter-commissaris in Rotterdam bepaalde dat het tweetal in elk geval de komende twee weken in de cel blijft.

Volgens het Openbaar Ministerie zijn naar beide mannen afzonderlijke onderzoeken gedaan. Deze kwamen begin oktober op gang met informatie van de inlichtingendienst AIVD.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)remistische-opruiing
---------------------

Verdacht van misdrijven met terroristisch oogmerk. Ik ben wel benieuwd wat dit is. Er zijn dus aanslagen ofzo gepleegd? .

In ieder geval fijn dat de AIVD dit soort lui in de gaten houden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195957774
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:43 schreef Starhopper het volgende:
In het ouderlijk huis van de jongen werden bij een huiszoeking een hakenkruisvlag, nazi-uniformen, posters en verboden messen gevonden.
En die ouders hadden niets door :?
pi_195958423
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:45 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

En die ouders hadden niets door :?
Naweeën van de puberteit, dachten ze. Soort subcultuur.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_195958827
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:45 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

En die ouders hadden niets door :?
Misschien vonden ze het zelf ook wel prima en gaven ze hun zoon soms een hakenkruisje voor zijn verjaardag.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_195958831
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:43 schreef Starhopper het volgende:
hakenkruisvlag, nazi-uniformen, posters en verboden messen gevonden.
Misschien wel gestolen uit dat oorlogsmuseum?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:40:56 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195958945
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:45 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

En die ouders hadden niets door :?
Musschien dachten ze dat hij gewoon interesse had in de oorlog?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195959018
Wat zijn dan " verboden messen " :? :? :? :? :? :?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:25:55 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195959457
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 09:47 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wat zijn dan " verboden messen " :? :? :? :? :? :?
Stiletto's, valmessen, vlindermessen, etc
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195959460
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Stiletto's, valmessen, vlindermessen, etc
Die mag je toch in HUIS hebben (verzamelen) maar niet mee op straat lopen?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:29:34 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195959512
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:45 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

En die ouders hadden niets door :?
Ik zal je eens een geheimpje vertellen, sommige mensen zijn waardeloze ouders die nog niet weten wat hun kind uitspookt al had die thuis een groot laboratorium staan om meth te koken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:32:47 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195959565
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Die mag je toch in HUIS hebben (verzamelen) maar niet mee op straat lopen?
Nee. Ze zijn verboden.

quote:
Welke wapens zijn verboden?
stroomstootwapens
vuurwapens
stiletto’s
vlindermessen
boksbeugels
pijlen en pijlpunten
messen met meerdere snijkanten*
luchtdrukwapens*
zelfverdedigingswapens, zoals pepperspray of traangas.

*deze wapens vallen in categorie IV. Dat betekent dat het voor meerderjarigen niet verboden is om deze in huis te hebben. Het dragen van de wapens is wel verboden.

https://www.politie.nl/themas/wapens.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195959602
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Nee. Ze zijn verboden.
[..]

*voetnoot
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_195959603
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:32 schreef Starhopper het volgende:
Dat betekent dat het voor meerderjarigen niet verboden is om deze in huis te hebben.
" Dat betekent dat het voor meerderjarigen niet verboden is om deze in huis te hebben. "

:P
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:37:16 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195959617
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:35 schreef recursief het volgende:

[..]

In huis hebben mag, dragen mag niet. Het staat nota bene in de tekst die je zelf quote.
Dat is een voetnoot :') Dat gaat om messen met meerdere snijkanten en luchtdrukwapens. Of denk je nou echt dat het legaal is om vuurwapens in huis te hebben? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195959618
Sow ze hebben een paar tieners met foute vlaggen gearresteerd, we zijn met zijn allen weer door het oog van de naald gekropen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:37:59 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195959624
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:36 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

" Dat betekent dat het voor meerderjarigen niet verboden is om deze in huis te hebben. "

:P
Zie post 14 :P Dat is een voetnoot.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195959637
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat is een voetnoot :') Dat gaat om messen met meerdere snijkanten en luchtdrukwapens. Of denk je nou echt dat het legaal is om vuurwapens in huis te hebben? :')
Ah duidelijk. Stiletto's en vlindermessen mag je inderdaad ook niet in huis hebben.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_195959641
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]

---------------------

Verdacht van misdrijven met terroristisch oogmerk. Ik ben wel benieuwd wat dit is. Er zijn dus aanslagen ofzo gepleegd?
Of misschien voorbereidingen voor een aanslag?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195959647
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zie post 14 :P Dat is een voetnoot.
Ja, en dat maakt niet uit je mag ze in huis hebben als meerderjarige.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195959661
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja, en dat maakt niet uit je mag ze in huis hebben als meerderjarige.
Vlindermessen en stiletto's dus niet. Luchtdrukwapens en messen met meerdere snijkanten wel.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_195959689
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:41 schreef recursief het volgende:

[..]

Vlindermessen en stiletto's dus niet. Luchtdrukwapens en messen met meerdere snijkanten wel.
Dan is de uitleg in de tekst niet bepaald duidelijk mijns inziens.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:49:25 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195959737
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dan is de uitleg in de tekst niet bepaald duidelijk mijns inziens.
Is dit duidelijker? :T

https://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/2012-05-01
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195959744
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dan is de uitleg in de tekst niet bepaald duidelijk mijns inziens.
* voetnoot
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:03:48 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195959875
Zo’n messsenverbod is wel raar, want ik heb ook allerlei messen in huis (nl de keuken) en als je een aanslag wil plegen is een vleesmes net zo effectief als een vlindermes.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_195959951
Nou mooi hoor dat extremisme goed word aangepakt. Dat zal dan ook wel een aanzienlijk effect hebben op extremisme van andere aard.

En twee weken, dat zal ze leren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195960025
quote:
Ja :s)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:57:52 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_195960546
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:37 schreef Hathor het volgende:
Sow ze hebben een paar tieners met foute vlaggen gearresteerd, we zijn met zijn allen weer door het oog van de naald gekropen.
Links extremisme veroordelen. Rechts extremisme bagatelliseren. Goed bezig knul
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195960749
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Links extremisme veroordelen. Rechts extremisme bagatelliseren. Goed bezig knul
Als je wat dom zit te blaten in een chatroom en je hebt een vlag met swastika verstopt op je slaapkamer dan ben je al extreem rechts? Volgens mij ben je dan gewoon een puber die een draai om zijn oren nodig heeft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:18:36 #29
319979 Fok-it
All is well
pi_195960844
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je wat dom zit te blaten in een chatroom en je hebt een vlag met swastika verstopt op je slaapkamer dan ben je al extreem rechts? Volgens mij ben je dan gewoon een puber die een draai om zijn oren nodig heeft.
Ze zullen hem niet voor niets in de gaten houden hoor? En dom blaten in een chatroom heeft wel vaker tot aanslagen geleid. Hoeveel van die schoolshooters hebben het vooraf niet online aangekondigd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195960884
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ze zullen hem niet voor niets in de gaten houden hoor? En dom blaten in een chatroom heeft wel vaker tot aanslagen geleid. Hoeveel van die schoolshooters hebben het vooraf niet online aangekondigd
Met zn vlindermesje :D

Na een onthoofding in frankrijk valt een beetje blaten online natuurlijk wel erg mee. Maar toch fijn dat ze in de gaten gehouden worden.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:25:43 #31
319979 Fok-it
All is well
pi_195960950
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Met zn vlindermesje :D

Na een onthoofding in frankrijk valt een beetje blaten online natuurlijk wel erg mee. Maar toch fijn dat ze in de gaten gehouden worden.
Oh ja natuurlijk. Omdat er aan de andere kant van de medaille iets gruwelijkers heeft plaatsgevonden is de rest het vermelden niet meer waard. Echt typisch fok dit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195961406
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je wat dom zit te blaten in een chatroom en je hebt een vlag met swastika verstopt op je slaapkamer dan ben je al extreem rechts? Volgens mij ben je dan gewoon een puber die een draai om zijn oren nodig heeft.
Volgens mij was die aanslagpleger in Frankrijk ook een 19 jarige, dus dat ze pubers zijn sluit niks uit
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195961489
Dit is gewoon een afleidingsmanoeuvre van de linkse politiek correcte kaste.. de berichtgeving zou anders een beetje eenzijdig anti-moslim worden. Dat moeten we niet hebben natuurlijk, dus snel op zoek met een vergrootglas naar de gevaarlijke rechts-extremisten.
pi_195962054
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is gewoon een afleidingsmanoeuvre van de linkse politiek correcte kaste.. de berichtgeving zou anders een beetje eenzijdig anti-moslim worden. Dat moeten we niet hebben natuurlijk, dus snel op zoek met een vergrootglas naar de gevaarlijke rechts-extremisten.
En waarachtig ze hebben er twee gevonden ergens op een zolderkamer. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195962158
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is gewoon een afleidingsmanoeuvre van de linkse politiek correcte kaste.. de berichtgeving zou anders een beetje eenzijdig anti-moslim worden. Dat moeten we niet hebben natuurlijk, dus snel op zoek met een vergrootglas naar de gevaarlijke rechts-extremisten.
Koekoek 8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:00:39 #36
319979 Fok-it
All is well
pi_195962439
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

En waarachtig ze hebben er twee gevonden ergens op een zolderkamer. :')
Ja want de veiligheidsdienst in Nederland is zo links ofzo _O- echt wat mensen voor onzin tegenwoordig erbij halen :') gaat echt helemaal nergens meer over
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195962804
Zijn het zolderkamerhelden, die stoer doen op het internet ?
Had men op het internet en in apps serieuze geweldsplannen besproken of was het fooling around ?
De politie heeft weinig bekend gemaakt is .Het zou best kunnen dat we pas over een jaar meer horen als iemand voor de rechter staat.
Wel heeft de politie genoemd dat de twee verdachten een link hebben met Amerikaanse nazi-achtige racisten The Base.
Wat voor link ? Fora bezocht, wat meegebruld? Of toch concreet gewelddadige plannetje gesmeed?

quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
De verdachten zouden deel uitmaken van rechts-extremistische groepen, die online aanzetten tot rassenhaat en antisemitisme en geweldplegers verheerlijken. Een van de groeperingen is bekend als ‘The Base’, een internationaal netwerk van rechts-extremisten, dat het bezit van vuurwapens aanprijst en dreigt met geweld van vuurwapens.
The Base is a neo-Nazi, white supremacist and accelerationist paramilitary hate group, formed in 2018 and active in the United States, Canada, Australia, South Africa and United Kingdom. The group advocates the formation of white ethnostates, a goal they see as achievable via terrorism and the violent overthrow of existing governments. It organizes "race war preppers" and operates "hate camps".
------
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Base_(hate_group)>
pi_195963017
Oei zeker teveel anti islam berichten dus even een stoffig dossier uit de kast halen en een extreem rechts iemand oppakken die nog niks gedaan heeft.
Waarom niet zo voortvarend richting de islam extremisten of is het dan weer polariserend en discrimineren?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:41:29 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195963140
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:34 schreef Bloemkool het volgende:
Oei zeker teveel anti islam berichten dus even een stoffig dossier uit de kast halen en een extreem rechts iemand oppakken die nog niks gedaan heeft.
Waarom niet zo voortvarend richting de islam extremisten of is het dan weer polariserend en discrimineren?
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195963438
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef SpaceOddity het volgende:
En twee weken, dat zal ze leren.
Dat gaat alleen over het voorarrest. Verlengd met nog minimaal twee weken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')