SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik niet want die dingen komen vast nog wel eens weer van pas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Echt, als corona voorbij is dan doe ik een rituele mondkapjes verbranding
Dan koop ik wel nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet want die dingen komen vast nog wel eens weer van pas.
Ik ga een week zitten rimpelen in een thermaalbad in Boedapestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Echt, als corona voorbij is dan doe ik een rituele mondkapjes verbranding
Als het nog mag en ik heb geen corona ga ik volgende week naar de sauna denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een week zitten rimpelen in een thermaalbad in Boedapest
Dan moet je nakendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nog mag en ik heb geen corona ga ik volgende week naar de sauna denk ik
Mijn sterkste band met Polen momenteel.quote:
O, leuke vrouwquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn sterkste band met Polen momenteel.En een dame die alleen maar mooier wordt
![]()
Monia in 2003:
[ afbeelding ]
in 2009 (die linkse, lolbroeken)
[ afbeelding ]
en in 2013
[ afbeelding ]
Daar heeft het ooit vanuit de verte wel op geleken op zich. Haar toenmalige vriend had mijn tweelingbroer kunnen zijn. Maar nee.quote:
Oh jammer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heeft het ooit vanuit de verte wel op geleken op zich. Haar toenmalige vriend had mijn tweelingbroer kunnen zijn. Maar nee.
Ja en ja.quote:
Jammer. Maar wel leuk dat je nog contact hebt sinds je studietijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ja.
Niet dat ik daar wat aan heb hoor, sluit de boeken maar.
intentie is er steeds.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Maar wel leuk dat je nog contact hebt sinds je studietijd.
Misschien eens opzoeken na ceaureauna?
Tof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
intentie is er steeds.
Morgen gaan we videochattenWordt ook leuk
Klinkt top in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
intentie is er steeds.
Morgen gaan we videochattenWordt ook leuk
Dat laatste erbij zeggen is verdacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja wordt vast gezellig![]()
Maar verder niks hoor
Zolang hij zijn broek aanhoudt, komt het vast goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste erbij zeggen is verdacht.
Ja bij ieder ander misschien, Maar bij mij niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste erbij zeggen is verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |