SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik niet want die dingen komen vast nog wel eens weer van pas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Echt, als corona voorbij is dan doe ik een rituele mondkapjes verbranding
Dan koop ik wel nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet want die dingen komen vast nog wel eens weer van pas.
Ik ga een week zitten rimpelen in een thermaalbad in Boedapestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Echt, als corona voorbij is dan doe ik een rituele mondkapjes verbranding
Als het nog mag en ik heb geen corona ga ik volgende week naar de sauna denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een week zitten rimpelen in een thermaalbad in Boedapest
Dan moet je nakendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nog mag en ik heb geen corona ga ik volgende week naar de sauna denk ik
Mijn sterkste band met Polen momenteel.quote:
O, leuke vrouwquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn sterkste band met Polen momenteel.En een dame die alleen maar mooier wordt
![]()
Monia in 2003:
[ afbeelding ]
in 2009 (die linkse, lolbroeken)
[ afbeelding ]
en in 2013
[ afbeelding ]
Daar heeft het ooit vanuit de verte wel op geleken op zich. Haar toenmalige vriend had mijn tweelingbroer kunnen zijn. Maar nee.quote:
Oh jammer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heeft het ooit vanuit de verte wel op geleken op zich. Haar toenmalige vriend had mijn tweelingbroer kunnen zijn. Maar nee.
Ja en ja.quote:
Jammer. Maar wel leuk dat je nog contact hebt sinds je studietijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ja.
Niet dat ik daar wat aan heb hoor, sluit de boeken maar.
intentie is er steeds.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Maar wel leuk dat je nog contact hebt sinds je studietijd.
Misschien eens opzoeken na ceaureauna?
Tof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
intentie is er steeds.
Morgen gaan we videochattenWordt ook leuk
Klinkt top in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
intentie is er steeds.
Morgen gaan we videochattenWordt ook leuk
Dat laatste erbij zeggen is verdacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja wordt vast gezellig![]()
Maar verder niks hoor
Zolang hij zijn broek aanhoudt, komt het vast goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste erbij zeggen is verdacht.
Ja bij ieder ander misschien, Maar bij mij niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste erbij zeggen is verdacht.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij ieder ander misschien, Maar bij mij niet.
geen idee. Haags moet dat maar uit de database slurpenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Posten jullie ook (weer) meer op FOK! sinds corona?
Denk het wel. Overdag weer meer tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
iets meer dan normaal gok ik jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
He, wat bekrompenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op dit tijdstip je badkamer schoonmaken
ok.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het barst hier dan ook van de mensen met een sociaal leven.Wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En sociaal is toch iets op internet ofzo?quote:
Het is een Lotus Evoraquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
voor de fansOmdat ik zo van julle hou en zo. Nog een travelsnack
TRV / Fles' Travelsnacks #6
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik wil dit: https://www.stoov.com/nl/big-hug-usb.html?id=203452974
Een draadloze warmtedeken.
Nicequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
voor de fansOmdat ik zo van julle hou en zo. Nog een travelsnack
TRV / Fles' Travelsnacks #6
ik zal het corrigeren. Nog steeds een kar die ik heel graag wilquote:
eerst je rijbewijsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal het corrigeren. Nog steeds een kar die ik heel graag wil
Heb ikquote:
ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ikSuperleuk dat je me met Liesje verwart wel
Waarom zou je dat nou weer doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles loopt om 0700 al rondjes door zijn wijk
ik ben nog steeds om 3.30 wakkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Peppi loopt om 4:30 al Aziaten over izjn boot heen en weer te jagen, dan slaap ik nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu toch niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peppi loopt om 4:30 al Aziaten over izjn boot heen en weer te jagen, dan slaap ik nog
Dat hoeft toch niet al om 07.00 uurquote:
Ook als je pas zo laat op bed ligt?quote:
vast wel.. gaat wel ff paar weken duren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trekt wel weer bijhoop ik voor je
Dat klinkt wel vervelendquote:
Ik toch wel 7,5 uur eigenlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach.
heb maar 4-6u echt nodig hoor
wou dat ik het daarop kon reddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach.
kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wou dat ik het daarop kon redden
Zullen we met z'n allen naar een concert van Rene Le Blanc gaan???quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:49 schreef Amarantha het volgende:
6 uurtjes red ik het wel op maar 8 uur is beste.
Ik verheug me op uitslapen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach.
rip ettoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Uit nieuw wetenschappelijk onderzoek onder 38.000 volwassenen blijkt dat volwassenen die dagelijks vijf uur of minder slapen een grotere kans lopen op een vroegtijdige dood dan mensen die iedere nacht minstens zes ā zeven uur slapen.
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 02:58 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet slapen, dus ben maar gaan bakkenCitroencake
![]()
Irritant zo in het weekend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon weer erg vroeg wakker
hoe heet dat spel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Irritant zo in het weekend.
Inmiddels heb ik ook weer een nieuwe gevangenis gebouwd vannacht
Ik heb hier een plaag van lieveheersbeestjes sinds een week of 4, toen hebben ze bomen gesnoeid/weggehaald bij het huis. Elke keer als ik een raam open doe zitten ze binnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
er bestaan tegenwoordig dus ook wintermuggen
pics? (F12 = screenshot nemen, dan uploaden, klik view online, die url plaatsen OF plaatje klikken en dan die als plaatje hier posten)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Irritant zo in het weekend.
Inmiddels heb ik ook weer een nieuwe gevangenis gebouwd vannacht
Zal morgen ff doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
pics? (F12 = screenshot nemen, dan uploaden, klik view online, die url plaatsen OF plaatje klikken en dan die als plaatje hier posten)
Aan het jodelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal morgen ff doenBen vandaag in de bergen.
dat vind ik altijd een ding.quote:
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:57 schreef Karzai het volgende:
Snap niet waarom met zo hoog moet zijn? zit er een lift in ofzo?
Ik zit nu op de 135. Komt ook door de lift. Toen ik hier kwam wonen was het 115 geloof ik. Maar ik was destijds bij een ander appartement wezen kijken dat ik graag wilde en daar was het al 175. Vond ik te veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik altijd een ding.
schiedam is ook al 130. vind ik al op de rand. Voor dit huis is het 100 inmiddels. Was eerst 50 euro maar daar kom je nergens mee
ja vind het ook veel geld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 135. Komt ook door de lift. Toen ik hier kwam wonen was het 115 geloof ik. Maar ik was destijds bij een ander appartement wezen kijken dat ik graag wilde en daar was het al 175. Vond ik te veel.
Trump is een viruswappie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
oh god
Artsen in de Verenigde Staten zijn woedend over een uitspraak van president Donald Trump, die vrijdag zei dat ze zouden liegen over het aantal dodelijke slachtoffers als gevolg van de corona-epidemie in het land.
https://www.nu.nl/coronav(...)4a1n_dMTlj2Pw2wQxJ-Q
Ja?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
wel een jacuzzi
Jacuzzi, lift, mechanische ventilatie, schuifpui en TV kabel
schilderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:16 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Halve KSC zit er dagelijks in, scheelt tijd want dan kunnen we wat we hier typen gewoon naar elkaar roepenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om die servicekosten te compeseren kan ik die per uur verhuren
lekker cashen dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve KSC zit er dagelijks in, scheelt tijd want dan kunnen we wat we hier typen gewoon naar elkaar roepen
ja, wel kleine fee extra voor de full tomato soup experiencequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breng je dan ook drankjes en tomatensoep voor de badderaars?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja, wel kleine fee extra voor de full tomato soup experience
Mijn huis heeft karakterquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar vind dat het huis geen karakter heeft
maar is niet in bewoond gebiedquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
En kost je en stuk minder dan dat appartement
meer heb je niet nodig in het levenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
frantic, een bakker, palingroker en 2 kippen en een schaap
kijk eens aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna meteen op mijn sofa, win-win.
Nee niet voor jouw huis ;pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi. zal ik een afspraak maken bij de notaris?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bezorgt ze een trauma en ik lul dat trauma weer foetsie.
Rare vraag, maar ken jij daar in de buurt een muskusratjager met een Thaise vrouw toevallig?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer heb je niet nodig in het leven
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou serieus nog wel goed te verhuren zijn als vakantie woning
geen idee. ken niet ieders persoonlijk leven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare vraag, maar ken jij daar in de buurt een muskusratjager met een Thaise vrouw toevallig?
van de winst huur je een dik hotelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar moet er zelf ook wonen :p
Oud zuur Zeeuws gezicht met nominaal baardje, beetje grijze stoffige muis, dubbelloops jachtgeweer, blik alsof de zon al jaren niet meer schijnt, gebogen houding?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee. ken niet ieders persoonlijk leven.
ben beter in gezichten onthouden.
Weet ik veel. dat kan net zo goed een fries zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oud zuur Zeeuws gezicht met nominaal baardje, beetje grijze stoffige muis, dubbelloops jachtgeweer, blik alsof de zon al jaren niet meer schijnt, gebogen houding?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Moet vandaag echt poetsen hier in huis, wie wil er wat centen verdienen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je huishoudsterpakje maar alvast aan dan
tot zo danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De stofzuiger staat al aan hoor.
Ik komquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om die servicekosten te compeseren kan ik die per uur verhuren
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
k moet van die meeneem pantoffels halen voor buda's voeten en een hele grote badjas
Springt ernaast om over de geschiedenis en het belang van het Heilige Roomse Rijk te kwebbelen.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt ernaast om over de geschiedenis en het belang van het Heilige Roomse Rijk te kwebbelen.
Zeep je je klanten ook in met lavendelzeep?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
k moet van die meeneem pantoffels halen voor buda's voeten en een hele grote badjas
hmm liever nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeep je je klanten ook in met lavendelzeep?
Tof!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt ernaast om over de geschiedenis en het belang van het Heilige Roomse Rijk te kwebbelen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
En een menutje natuurlijk wat in bad wordt geserveerd. Sowieso iets met tomatensoep. wel ketosafe
Dat luchtje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!
Heb jij trouwens Blenheim Bouquet by Penhaligon's? Leek me echt iets voor jou
En pleisters en duct tape om je afgehakte hoofd weer een beetje te fatsoeneren op je romp.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zorg wel voor wat brandwondenzalf in je EHBO-doos dan.
doet me denken aan die dame die wat verliest in die jacuzzi op tvquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
En een menutje natuurlijk wat in bad wordt geserveerd. Sowieso iets met tomatensoep. wel ketosafe
diarree?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet me denken aan die dame die wat verliest in die jacuzzi op tv
Ok nu wil ik die kopen en ruiken, even afkijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk nu filmpjes van deze kerel.
Maak je hoofd leeg bij Bitterwellness is een slogan die je helaas letterlijk moet opvatten. Na het gebubbel komt Bal met haar haakje om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En pleisters en duct tape om je afgehakte hoofd weer een beetje te fatsoeneren op je romp.
k heb een keer iets gezien met meerdere vrouwen dacht ik in zon hottub waar een diarree kreeg ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar bestond toentertijd nog enige discussie over
'Verlies je hoofd in de Bitterness'quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je hoofd leeg bij Bitterwellness is een slogan die je helaas letterlijk moet opvatten. Na het gebubbel komt Bal met haar haakje om de hoek kijken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je hoofd leeg bij Bitterwellness is een slogan die je helaas letterlijk moet opvatten. Na het gebubbel komt Bal met haar haakje om de hoek kijken.
bij big brother ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb een keer iets gezien met meerdere vrouwen dacht ik in zon hottub waar een diarree kreeg ofzo
Hij heeft ook toffe video’s over suits. Die draag ik nooit, maar wel interessant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok nu wil ik die kopen en ruiken, even afkijken.
Die doe ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'Verlies je hoofd in de Bitterness'
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb een keer iets gezien met meerdere vrouwen dacht ik in zon hottub waar een diarree kreeg ofzo
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de entree zo’n rij met hoofden met de tekst: “Deze tevreden klanten gingen u voor!”
Die Vetiver ken ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft ook toffe video’s over suits. Die draag ik nooit, maar wel interessant.
verkeerde account USquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb als kleine frantic ooit in bad gepoept toen ik er met m'n zus in zat.
m'n zus dacht dat het speelgoed was, dus die ging met de drol spelen totdat m'n ma zei wat het was
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Vetiver ken ik niet.
Maar als ik echt vind dat ik wat geld moet uitgeven ga ik wel een segmentje of vier hoger zitten dan wat hij aanbeveelt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
m'n zus dacht dat het speelgoed was, dus die ging met de drol spelen totdat m'n ma zei wat het was
Ik heb echt zo'n schijtduur geurtje dat je op drie kilometer afstand ruikt en dan denk je, huh loopt The Fonz hier ergens rond?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn mij iets te duurAl heb ik wel ooit een flesje gehad van G. F. Trumper. Rook wel lekker.
Ik las diarreethicusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
09:55
Baal je van de gedeeltelijke lockdown waarin we zitten? Denk dan eens aan het gemiddelde huiskonijn; die zit áltijd in lockdown. Zet je in dit interview met dierethicus Franck Meijboom van de Universiteit Utrecht ‘mens’ op iedere plek waar ‘konijn’ staat, vind je aardig wat overeenkomsten. Het verschil: onze lockdown gaat voorbij, bij veel konijnen is ‘ie eeuwig.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Baal je van de gedeeltelijke lockdown waarin we zitten? Denk dan eens aan het gemiddelde huiskonijn; die zit áltijd in lockdown. Zet je in dit interview met dierethicus Franck Meijboom van de Universiteit Utrecht ‘mens’ op iedere plek waar ‘konijn’ staat, vind je aardig wat overeenkomsten. Het verschil: onze lockdown gaat voorbij, bij veel konijnen is ‘ie eeuwig.
vind ik überhaupt van overdreven luchtjes hoor.. ook bij vrouwen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik als mannen dat luchtje uit dat blik van Gaultier ophebben![]()
Niet te harden
Mweh nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen naar een concert van Rene Le Blanc gaan???
Deze bijvoorbeeld.quote:
Ja, eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind ik überhaupt van overdreven luchtjes hoor.. ook bij vrouwen.
Dat het een gifgasaanval lijkt zodra je er langs looptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eensVooral die zware bloemige luchtjes die oudere vrouwen weleens dragen. Brrr.
Dat konijn schittert tenminste nog een laatste keer op de kersttafel met abrikozen en dadels in zijn buik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
afknapperquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eensVooral die zware bloemige luchtjes die oudere vrouwen weleens dragen. Brrr.
Kan ballie ook wel voor zorgen hoor dat je met abrikozen en dadels in je buik op tafel ligt met kerstquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat konijn schittert tenminste nog een laatste keer op de kersttafel met abrikozen en dadels in zijn buik.
Lekker gevuld worden huehuequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat konijn schittert tenminste nog een laatste keer op de kersttafel met abrikozen en dadels in zijn buik.
Tonen van leer en hout. Dat vind ik meestal wel lekker ruikenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
https://www.douglas.nl/Pa(...)?trac=nl.10r.Prudsys...Products.000001&sourceRef=ext:prudsys
ja dacht net het zelfdequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ballie ook wel voor zorgen hoor dat je met abrikozen en dadels in je buik op tafel ligt met kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spookyseason is het nu toch?
Die Ombre en Leather van Tom Ford is aardig in prijs gezakt zie ik, die was eerst zeker tweemaal zo duur, is nog steeds prijzig wellicht maar een drupje in je nek en je ruikt als een wijze erudiete vorst, vrouwen die bh's naar je gooien dit datquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tonen van leer en hout. Dat vind ik meestal wel lekker ruiken
Die beschrijving alleen![]()
“Gelieve op te merken dat de naam van de geur een vloekwoord bevat dat expliciet op de flacon vermeld staat”
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
BoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spookyseason is het nu toch?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag Halloween. En ik heb niks geplandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spookyseason is het nu toch?
Tap tap tap
Leather? Krijg je dan geen leren petten naar je toe gegooid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Ombre en Leather van Tom Ford is aardig in prijs gezakt zie ik, die was eerst zeker tweemaal zo duur, is nog steeds prijzig wellicht maar een drupje in je nek en je ruikt als een wijze erudiete vorst, vrouwen die bh's naar je gooien dit dat
Nee ruikt echt lekker die meuk, snif maar eens een keertje ergens in een parfumerie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leather? Krijg je dan geen leren petten naar je toe gegooid?
Ik heb Rose Prick van Tom Ford. Gvd meer dan 300 euro betaald, en alles wat het doet is boze wespen aantrekkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Ombre en Leather van Tom Ford is aardig in prijs gezakt zie ik, die was eerst zeker tweemaal zo duur, is nog steeds prijzig wellicht maar een drupje in je nek en je ruikt als een wijze erudiete vorst, vrouwen die bh's naar je gooien dit dat
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Rose Prick van Tom Ford. Gvd meer dan 300 euro betaald, en alles wat het doet is boze wespen aantrekken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Rose Prick van Tom Ford. Gvd meer dan 300 euro betaald, en alles wat het doet is boze wespen aantrekken
Ja ruikt heerlijk, maar wespen denken dat ik een bloem ben, komen er vervolgens waarschijnlijk achter dat het niet zo is, en komen dan massaal boos achter me aan/om me heen vliegen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Kijk een kenner![]()
Maar ruikt die niet lekker dan?
Geurtje voor de winter dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ruikt heerlijk, maar wespen denken dat ik een bloem ben, komen er vervolgens waarschijnlijk achter dat het niet zo is, en komen dan massaal achter me aan/om me heen vliegen.
Ja, ik had beter moeten wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Klopt eigenlijk wel met die naam.
Alleen in bed met alle ramen dicht dragen dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ruikt heerlijk, maar wespen denken dat ik een bloem ben, komen er vervolgens waarschijnlijk achter dat het niet zo is, en komen dan massaal boos achter me aan/om me heen vliegen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Die Aqua di Parma valt ook onder de chiquere dure geuren en als mensen echt een wat duurder parfum opnoemen komen ze vaak daarmee aan maar ik vind het het wel ruiken als een sportschoolturkenluchtje eigenlijk
Vandaar het prickquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik ook niksquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Die Aqua di Parma valt ook onder de chiquere dure geuren en als mensen echt een wat duurder parfum opnoemen komen ze vaak daarmee aan maar ik vind het het wel ruiken als een sportschoolturkenluchtje eigenlijk
Beetje de dure chique versie van Homme van JPG, gore zoete opdringerige pleelucht, alsof er een roedel bijen heeft zitten kotsen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet lekker
Ze zaten in de zomer zelfs in m'n haar.. echt bizar. Overigens had ik 'm op het vliegveld gekocht, gelijk open gemaakt en opgesprayed. Maar miste eerst en sprayde het op m'n tas (quote:
Dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
k heb echt helemaal niets met parfum
Ja maar bitterballen ruiken van zichzelf al lekker, wij niet-snacks moeten dat kunstmatig uit een flesje halen anders ruiken we naar volle vuilniszakken in augustus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
k heb echt helemaal niets met parfum
Haha ik zie je naar het vliegtuig rennen met een hele zwerm wespen achter je aan, de steward angstig kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zaten in de zomer zelfs in m'n haar.. echt bizar. Overigens had ik 'm op het vliegveld gekocht, gelijk open gemaakt en opgesprayed. Maar miste eerst en sprayde het op m'n tas (), vervolgens op mezelf van dichtbij maar had geen idee hoe sterk die geur was. De héle hal rook naar tom ford
En niet zo'n beetje ook. Daarna moest ik nog het vliegtuig in
Le male, bedoel je? Ja, die is vreselijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de dure chique versie van Homme van JPG, gore zoete opdringerige pleelucht, alsof er een roedel bijen heeft zitten kotsen.
ja das wel waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar bitterballen ruiken van zichzelf al lekker, wij niet-snacks moeten dat kunstmatig uit een flesje halen anders ruiken we naar volle vuilniszakken in augustus.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zaten in de zomer zelfs in m'n haar.. echt bizar. Overigens had ik 'm op het vliegveld gekocht, gelijk open gemaakt en opgesprayed. Maar miste eerst en sprayde het op m'n tas (), vervolgens op mezelf van dichtbij maar had geen idee hoe sterk die geur was. De héle hal rook naar tom ford
Ik moet die Fucking Fabulous ook niet opspuiten als ik waxinelichtjes bij de Action of afbakbroodjes bij de Jumbo gaan kopen, zo'n combi gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
zon groen stukje fruit in een jurkje zou sowieso al op moeten vallen tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwiwi tegen een blind date: je kunt me herkennen aan de zwerm wespen rond mijn hoofd
Beetje sprayen met Axe en David Beckham als je naar de Action gaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet die Fucking Fabulous ook niet opspuiten als ik waxinelichtjes bij de Action of afbakbroodjes bij de Jumbo gaan kopen, zo'n combi gaat echt nergens over
Neefje (god wat had ik graag nichtje gezegd) van me heeft een parfumerie, die gooit regelmatig wel van die kleine flacons met dure parfum naar binnen dus ik ben wel bij met alle luchtjes ter wereld vrees ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had vroeger in de single tijd ook wel zo’n parfum ding. Na je 40ste is het gewoon belachelijk te ruiken naar de douglas.
Klinkt beetje gay hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet die Fucking Fabulous ook niet opspuiten als ik waxinelichtjes bij de Action of afbakbroodjes bij de Jumbo gaan kopen, zo'n combi gaat echt nergens over
quote:Expliciet. Exclusief. Fabulous.
Een decadent oosters leder met een bedwelmende greep vangt een zuivere lucht op. Door het oproepen van privéuitwisselingen en insider momenten waar fantasieën uitkomen, kan de geur maar op één manier worden beschreven.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon groen stukje fruit in een jurkje zou sowieso al op moeten vallen toch
ja kloptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Een bitterbal in een zomerjurkje die zichzelf in staat te smeren met mayo factor 50 valt trouwens ook wel op.
Volgens mij heeft de schrijver daarvan iets te lang aan het flesje gesnovenquote:
Het is nog lang geen tijd voor zomerjurkjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees het woord zomerjurkje vaak en daardoor begint kleine US wakker te worden
Mijn broertje gaat maandag voor 6 weken naar Dubai. Om te werken dat wel. Bijna jaloers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nog lang geen tijd voor zomerjurkjes
Klinkt als een match voor bitterbal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat maandag voor 6 weken naar Dubai. Om te werken dat wel. Bijna jaloers.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwiwi tegen een blind date: je kunt me herkennen aan de zwerm wespen rond mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |