Inderdaad, het is alsof die tandarts in de pitstraat opeens kritisch wordt op MAX (Verstappen). Stel je eens voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arjan geeft Michael voor het eerst in 10 jaar kritiek en hij wordt gelijk boos
hahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arjan geeft Michael voor het eerst in 10 jaar kritiek en hij wordt gelijk boos
Nee die gaat straks huilend op zijn hotelkamer een slagroomtaart opeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
HAHAHAHA hardop gelachen. Arjan kan hier totaal niet tegen.
Als die in zijn bek gescheten wordt zegt hij alsnog bedankt, dat was heerlijk Max.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is alsof die tandarts in de pitstraat opeens kritisch wordt op MAX (Verstappen). Stel je eens voor.
Dat hoop ik wel ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk uploaden ze dit gewoon op hun site en het niet in de doofpot stoppen
Ik neem aan dat ie straks op YouTube staat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk uploaden ze dit gewoon op hun site en het niet in de doofpot stoppen
Tijd om weer zijn nichtje of tante te verkrachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:PowerLoungen
inderdaad. Net als Tom Coronel. Als Max in de studio van Ziggo op de pot heeft gescheten gaat Tom na afloop hetzelfde hok in om de bril te likken alsof het z'n wijf is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die in zijn bek gescheten wordt zegt hij alsnog bedankt, dat was heerlijk Max.
Arjan zet een extra mandje bij in z'n hotelfrituur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Warm bad Arjan belt nu huilend zijn vrouw op.
Lijkt mij ook iemand die verder geen vrienden heeft en daarom maar wat gaat likken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ooit dat boekje van Arjan gelezen, die man leeft voor zijn vriendschappelijke relaties met die nikszeggende darters, dat is echt zijn hele leven. Ik denk niet dat hij hier nog bovenop komt.
waarom is die Fin niet te taggen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima uitslagen overigens na een tegenvallende middag@:el-stinho @:dutchsuomifan92
Noem jij MvG hier een nietszeggende darter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ooit dat boekje van Arjan gelezen, die man leeft voor zijn vriendschappelijke relaties met die nikszeggende darters, dat is echt zijn hele leven. Ik denk niet dat hij hier nog bovenop komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |