abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:51:51 #151
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195955234
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar zie jij die moslims ook in Nederland dan? Het is misschien te zien aan het stemgedrag.
Nee het is te zien aan de problemen die homo's binnen en buiten die gemeenschap ondervinden en het is te zien aan de problemen die mensen die die godsdienst willen verlaten ondervinden.
Maar wat maakt jou het uit hč. Je ervaart het niet persoonlijk dus is het heel makkelijk je ogen er voor te sluiten

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 11-11-2020 11:33:54 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:58:14 #152
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195955369
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De achterban van DENK bijvoorbeeld, die toch wel een groot deel van de zogenaamde 'gematigde' moslims vertegenwoordigen. Wanneer ik uitlatingen van Azarkan, Ozturk en Kuzu voorbij zie komen dan denk ik steeds: ah, de aap komt weer eens uit de mouw..dit is de ware aard van dat volk. Islam = public enemy no 1
O, ga ik ook eens op letten.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:05:23 #153
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195955505
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

O, ga ik ook eens op letten.
Er was hier al een lijstje bij een erdogan topic geplaatst met allerlei moties die iedere partij gesteund had behalve denk. Daar kun je goed zien met wie je te maken hebt als het om kleur bekennen gaat.
pi_195955523
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

O, ga ik ook eens op letten.


Dit is Polen op dit moment. Protesten tegen abortuswetgeving. En die wetten komen dan vanuit een zogenaamde gematigde religie. De enige gematigde religie is er eentje die zich op geen enkele manier met anderen bemoeit en niet bij kinderen geďndoctrineerd wordt.

Het is allemaal enorme bagger. En momenteel voert de Islam het lijstje aan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195955551
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:33 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Hoe waren de Scandinaviërs in de pre-Vikingtijd "verder" dan daarna? Spiritueel bedoel je? }:|

Dat er een culturele verschraling was gaf ik al aan, maar die was in het Romeinse Rijk al in de 3e eeuw ingezet, voordat het christendom echt groot werd. Sommige dingen hangen natuurlijk wel direct samen met de machtsovername door het christendom. Tempelkunst en -architectuur en alle tradities rondom heidense culten verdwenen. De filosofie bleef wel bestaan maar werd ondergeschikt gemaakt aan christelijke dogmatiek. De klassieke literatuur van de heidenen was ineens verdacht en moest opnieuw gelegitimeerd worden (wat nog best goed lukte, zodat die teksten in de middeleeuwen toch gekopieerd werden). Maar dat de vroege middeleeuwen "donker" waren is ook een gevolg van de (langgerekte) val van Rome, die gepaard ging met chaos, ontvolking, economische achteruitgang, politieke versnippering en teloorgang van stedelijk leven en complexe sociale structuren die het onderwijs hadden gestimuleerd.
Het Christendom heeft onwijs veel wijsheden kapot of verboden gemaakt omdat Heidens. De hele wetenschap is gestagneerd door dit klote geloof. En anno 2020 accepteren we een geloof dat nog achterlijker is, de Islam.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:14:29 #156
1234 HiZ
Istanbullu
pi_195955691
Ik denk dat Jezus een profeet noemen al behoorlijk dicht in de buurt van godslastering komt voor mensen die geloven dat Jezus als zoon van God een deel van de goddelijke natuur is.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:23:28 #157
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195955856
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:07 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De hele wetenschap is gestagneerd door dit klote geloof.
Wetenschap gedijt bij uitwisseling van kennis en voor zover ze praktisch is ook bij het bestaan van een afzetmarkt. Als de overkoepelende staat wegvalt heeft dat invloed op beide factoren, en dat was het geval in het westen van het Romeinse Rijk, dat trouwens sowieso niet zo ver ontwikkeld was als het oosten. Daar bleven die (vooral praktische) wetenschappelijke tradities in eerste instantie wel bestaan, ook onder de Arabieren.

Veel wetenschappelijke literatuur was in het Grieks geschreven, en er waren in West-Europa maar weinigen die die taal konden lezen. Daar had het christendom geen rol in. Men was dan wel weer bekend met het idee van de ronde aarde, omdat enkele vroeg-middeleeuwse geestelijken dat in hun in het Latijn geschreven werken hadden opgenomen.
pi_195956010
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Wetenschap gedijt bij uitwisseling van kennis en voor zover ze praktisch is ook bij het bestaan van een afzetmarkt. Als de overkoepelende staat wegvalt heeft dat invloed op beide factoren, en dat was het geval in het westen van het Romeinse Rijk, dat trouwens sowieso niet zo ver ontwikkeld was als het oosten. Daar bleven die (vooral praktische) wetenschappelijke tradities in eerste instantie wel bestaan, ook onder de Arabieren.

Veel wetenschappelijke literatuur was in het Grieks geschreven, en er waren in West-Europa maar weinigen die die taal konden lezen. Daar had het christendom geen rol in. Men was dan wel weer bekend met het idee van de ronde aarde, omdat enkele vroeg-middeleeuwse geestelijken dat in hun in het Latijn geschreven werken hadden opgenomen.
De Romeinen waren op het gebeid van schoon water superieur. Iets wat in de Christelijke middeleeuwen nogal een probleem was.
pi_195956087
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

O, ga ik ook eens op letten.
Ik doel bijvoorbeeld op het filmpje van Kuzu waarin hij zit te jammeren over dat je niet zou mogen beledigen en dat beledigen van moslims niet zou moeten vallen onder vrijheid van meningsuiting. Voor de bühne keuren dat soort figuren de moord op onschuldigen af, maar het enige waar het hen echt om te doen is, is dat hun religie wordt 'beledigd'.
pi_195956137
Wat heerlijk dat in dit soort topics sommige users zo overduidelijk aan het trollen zijn dat het gewoon een act aan het worden is en dat er dan alsnog andere users zijn die er schuimbekkend op reageren :D
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:50:40 #161
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195956242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:35 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De Romeinen waren op het gebeid van schoon water superieur. Iets wat in de Christelijke middeleeuwen nogal een probleem was.
Oké. Ik heb hierboven geprobeerd e.e.a. te verhelderen, maar als je de zaken per se zwart-wit wilt blijven zien en alles wat er mis is aan de middeleeuwen enkel en alleen aan het christendom wilt wijten, ga je gang, dan ga ik mijn tijd nuttiger besteden.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:52:15 #162
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195956264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:35 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De Romeinen waren op het gebeid van schoon water superieur. Iets wat in de Christelijke middeleeuwen nogal een probleem was.
Wees die middeleeuwers trouwens maar dankbaar, want daar heb jij mede je Duvel aan te danken. ;)
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:53:08 #163
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195956272
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef WaikikiWim het volgende:
Wat heerlijk dat in dit soort topics sommige users zo overduidelijk aan het trollen zijn dat het gewoon een act aan het worden is en dat er dan alsnog andere users zijn die er schuimbekkend op reageren :D
Oeps. Ik begon me inderdaad een beetje te ergeren.
pi_195956356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:52 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Wees die middeleeuwers trouwens maar dankbaar, want daar heb jij mede je Duvel aan te danken. ;)
Nu verlaag je je trouwens extreem. En Duvel is geen abdij bier slimmerik puur commercieel, SKOL.
pi_195956364
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:50 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Oké. Ik heb hierboven geprobeerd e.e.a. te verhelderen, maar als je de zaken per se zwart-wit wilt blijven zien en alles wat er mis is aan de middeleeuwen enkel en alleen aan het christendom wilt wijten, ga je gang, dan ga ik mijn tijd nuttiger besteden.
Deze hoor ik standaard bij mensen die ontwetend zijn.
pi_195956412
twitter
pi_195956420
Dit bewijst maar weer eens hoe verknipt dat geloof is :')
metal up your ass
pi_195956564
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Respect kun je niet eisen, dat moet je verdienen, en wat respect verdienen betreft zitten de moslims op de totaal verkeerde weg.
En dat ligt jou dwars?
pi_195956696
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijd om de Blauwe Moskee te sluiten en die Imam per direct op een vliegtuig naar een land naar keuze
Ergens in de maghreb of midden oosten.

Niet. Welkom.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:48:45 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956764
Echt helemaal gehad met die club... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:54:02 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956800
Laten we wel zijn, een hoop salafisten in Frankrijk én Nederland vinden het prachtig; christenhonden onthoofd zien worden in hun tempels.

Is het hier te decadent? Teveel 'kruisvaarders'? Teveel vrijheid? Flikker op naar zo'n islamitische heilsstaat in het Midden-Oosten, Afrika of Azië. Ga daar die 'barmhartigheid' tussen het strotsnijden en stenigen door verkondigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:00:24 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956829
Hoe lang was die Tunesiër met kapmes in Frankrijk? Drie maanden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:01:46 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956834
"Het lijkt een wedstrijd wie het hardste de islam kan beledigen."

Persoonlijk vind ik de onwaardige wijze waarop die Franse mensen de afgelopen paar weken afgeslacht zijn beledigender.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195956892
Welke debiel verhuisd er nou naar een land waarvan hij de cultuur en mensen van haat 8)7
I will do what i must !!
pi_195956907
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Welke debiel verhuisd er nou naar een land waarvan hij de cultuur en mensen van haat 8)7
Een debiel die denkt dat z'n/haar eigen cultuur superieur is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195956934
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Welke debiel verhuisd er nou naar een land waarvan hij de cultuur en mensen van haat 8)7
Is dat niet een beetje inherent aan religie? Die achterlijke zendingsdrang?
"Pools are perfect for holding water"
pi_195956965
Tja, heel bizar. Je vlucht naar veiligheid/een beter leven en vervolgens ga je daar zelf lopen moorden.
pi_195956984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe lang was die Tunesiër met kapmes in Frankrijk? Drie maanden?
Nog geen 24 uur. Hij had geen slaapplaats en ergens in een gebouwtje wat bij de kerk hoorde binnengedrongen. Belde zijn broer in Tunesie. En vervolgens ging die later tot zijn daad over. De jongen stond bij de autoriteiten in Tunesie niet bekend als crimineel of extremist.

Echter blijkt na onderzoek van Tunesische journalisten dat hij als 11-jarige tweemaal (in 2012 en 2013) de jaarlijkse bijeenkomst in Tunesie van de jihadistische groep Ansar Sharia bijwoonde. Die groep is in Tunesie in 2013 tot terroristische groepering verklaard en velen vluchtten naar Libië, en deels ook Syrië. In 2012 en ‘13 hielden die een jaarlijkse bijeenkomst met duizenden aanhangers met allerlei militant taalgebruik, Bin Laden verheerlijking en “karate shows”/martial arts.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:50:11 #179
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195957017
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:58 schreef Tengano het volgende:
Het lijkt dus bijna wel een soort patstelling waarbij als beide partijen aan hun dierbare behoeftes vasthouden dat minder goed verenigbaar lijkt.
Wat haaks op elkaar staat zijn religieuze behoeftes en het individueel recht van de vrije wil om zichzelf anders te verwezenlijken. Dat valt op geen enkele wijze te polderen anders dan "tijd" winnen door trekken en duwen.

Het is voor Godsreligies per definitie noodzakelijk dat er geen individuele interpretatie noch geloofsontkenning mogelijk is. Er is dan ook geen middenweg anders dan dat de religie zichzelf (zoals deels in het afvallige Christendom) aanpast wat voor fundamentalistische stromingen simpelweg weer niet mogelijk is.

De religie zal zichzelf niet willen aanpassen noch kunnen ontkennen omdat anders haar bestaan(srecht) vervalt. Omgekeerd zal een ongelovige geen religie aannemen die is gestoeld op onvoorwaardelijk "geloof" als overtuiging.

Dat "gelovigen*1" geďrriteerd raken omdat qua beleving hun godheid wordt beschimpt is vooral omdat "gelovigen" dusdanig zijn geďndoctrineerd dat hun God een overtuigend en onlosmakelijk deel van hun "zijn" is.
Het is ongeveer onmogelijk omdat anders (in) te voelen wanneer iemand in die eenzijdige overtuiging is opgegroeid en alleen zo recht van bestaan krijgt. Een af/verwijzing van de God, is dan een bericht aan de persoon zelf.
En dat kan, zoals we zien, heel erg ver gaan uitwerken hoe iemand dan als enig overblijvende "keus" gaat (af)reageren.

*1: Er zijn imho weinig gelovigen en vooral veel individuen die al eieren kiezend niet willen worden "uitgestoten" uit hun leefgemeenschap.

Het is te vergelijken of je "geliefde(n)" door een buitenstaander in woord-en-beeld op de hak wordt genomen of in het bestaan wordt ontkend.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195957037
Man man man, wat zijn dit soort moslims toch een stel debielen. Het zijn eerder fanatieke politici dan mensen die werkelijk hun profeet aanbidden, en de moeite proberen te nemen werkelijk in zijn geest en boodschap te kruipen. Ze volgen vooral interpretaties óver 'hun profeet'. Te dom om zoiets werkelijk te achterhalen.

Stel nu eens dat Mohammed nog werkelijk leefde, en een nog aanspreekbaar figuur was. Iemand die je vragen kon stellen, en die jou dan ook antwoorden op je vragen gaf. Is het dan serieus voor te stellen dat hij wetten ging lopen uitvaardigen die stelde: jij mag mij niet beledigen, want anders wil ik dat ambtenaren je bestráffen!
Én zul je die figuur nog serieus achterna lopen ook? _O- Hoe dom zou je zijn? Hoe krankzinnig.

Get real.

Zo kán hij het niet bedoeld hebben als hij een werkelijk gerealiseerde profeet was. Dat zijn té overduidelijke tekenen van idiotie. Als moslims zich dáár mee in laten is het wel heel erg duidelijk dat ze op een volkomen overduidelijk krankzinnig spiritueel spoor zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maharski op 31-10-2020 02:05:59 ]
Eens kijken
pi_195957247
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
Prima dat die meneer dat wil, we leven in een vrij land.
Als DENK, CU en de SGP kunnen gaan regeren met het CDA komt het er misschien nog wel eens van ook. Tot die tijd geef ik hem weinig kans...
Alsjeblieft niet, het zou fijn zijn als we ook de bizarre structuren van het christendom kunnen afschudden.
pi_195958275
El Forkani kunnen we dus okkk afschrijven als een vergetenwoordiger die wel begrijpt hoe de situatie in NL mbt moslims in elkaar steekt en wat wel de weg vooruit is.

Forkani snapt weinig van de samenleving waarin hij leeft. Als men hier de kerk heeft overwonnen, religieuze dogmatiek massaal achter zich heeft gelaten en mbt Jezus godslastering al lang niet meer strafbaar is en de overgrote meerderheid dat ook zo wil houden dan gaat men wel terug naar de jaren 1900 voor een Arabische profeet Mohammed??? Hoe kan je de plank misslaan zeg.

Hoe eerder hij mede-moslims oproept dat er maar een weg is; tegen stootje kunnen en doorgaan gewoon. En vrijheid van meningsuiting volledig omarmen als je hier wil leven. Hoe eerder hoe beter. Dit soort geluiden sterken het gevoel dat moslims onrecht wordt aangedaan terwijl dat niet zo is. Christenen en hun heilige overtuigingen worden ook vaak genoeg bespot en wat men als beledigend ervaart. Soms zelf door moslims....heel heel soms. Alleen daarom is een praktische uitwerking van godslastering al onmogelijk toe te passen zonder 1 partij te bevoordelen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_195958329
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ach man open je ogen toch eens
Het waren vroeger niet de gematigde christenen die de toon zetten, zoiets gebeurde door de fundamentalisten. De gematigde christen hield z'n commentaar achter de voordeur uit angst om verstoten te worden. Zoals nu ook de gematigde moslim wijselijk z'n mond houdt als de toon gezet wordt door de mensen die strenger in de leer zijn
Ik kan me de bagatelliserende praatjes van 20 jaar geleden nog herinneren "Nee, hier zouden jongeren nooit voor de gewapende strijd kiezen, die gaan de vrijheid waarin ze hier zijn opgegroeid niet op het spel zetten" (van Rossem)
En hoe is het afgelopen? We hadden op een bepaald moment honderden jongeren bij IS zitten.
Statistisch had van Rossem gelijk want anders hadden we wel uitloop van 100% moslimjongeren gehad.

Ons blinde al ziende oog van Fok gaat zelf weer eens op zn bek :)

punt voor Maarten.
pi_195958357
Eigenlijk moet je zo'n vent keihard uitlachen, op een strontkar door de stad rijden en vervolgens met pek en veren de velden over jagen.

Er zijn de afgelopen week 4 mensen onthoofd en meneer is aan het jammeren dat zijn profeetje beledigd is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195958374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:55 schreef Maharski het volgende:
Man man man, wat zijn dit soort moslims toch een stel debielen. Het zijn eerder fanatieke politici dan mensen die werkelijk hun profeet aanbidden, en de moeite proberen te nemen werkelijk in zijn geest en boodschap te kruipen. Ze volgen vooral interpretaties óver 'hun profeet'. Te dom om zoiets werkelijk te achterhalen.

Stel nu eens dat Mohammed nog werkelijk leefde, en een nog aanspreekbaar figuur was. Iemand die je vragen kon stellen, en die jou dan ook antwoorden op je vragen gaf. Is het dan serieus voor te stellen dat hij wetten ging lopen uitvaardigen die stelde: jij mag mij niet beledigen, want anders wil ik dat ambtenaren je bestráffen!
Én zul je die figuur nog serieus achterna lopen ook? _O- Hoe dom zou je zijn? Hoe krankzinnig.

Get real.

Zo kán hij het niet bedoeld hebben als hij een werkelijk gerealiseerde profeet was. Dat zijn té overduidelijke tekenen van idiotie. Als moslims zich dáár mee in laten is het wel heel erg duidelijk dat ze op een volkomen overduidelijk krankzinnig spiritueel spoor zitten.
Het Westen is ook elk spiritueel spoor bijster, net daarom dat de Islam hier vaste voet aan de grond kan krijgen.
pi_195958399
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

In een week waarbij Samuel Paty (41) op gruwelijke wijze van het leven is beroofd, vraag jij om respect voor een groepering waar ik even geen respect voor kan opbrengen.

Weg met dat ranzige gedoe. Jezelf beledigd voelen vanwege een tekening. Er zullen vast nog wel meer tekeningen volgen.

perfecte video voor dit topic. Religie hou je maar lekker achter je eigen voordeur.
pi_195958422
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:31 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Het Westen is ook elk spiritueel spoor bijster, net daarom dat de Islam hier vaste voet aan de grond kan krijgen.
Het Westen is zo het spoor bijster dat de gehele moslimwereld op bootjes stapt om maar aan deze kant van de wereld te wonen ipv eigen pauperlandjes.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:42:53 #188
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195958463
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:55 schreef Maharski het volgende:
Stel nu eens dat Mohammed nog werkelijk leefde, en een nog aanspreekbaar figuur was. Iemand die je vragen kon stellen, en die jou dan ook antwoorden op je vragen gaf. Is het dan serieus voor te stellen dat hij wetten ging lopen uitvaardigen die stelde: jij mag mij niet beledigen, want anders wil ik dat ambtenaren je bestráffen!
Ja, dat is wel voorstelbaar bij een heerser in het 7e-eeuwse Arabië. Het liberalisme en de vrijheid van meningsuiting zijn latere uitvindingen.
pi_195958476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:37 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Het Westen is zo het spoor bijster dat de gehele moslimwereld op bootjes stapt om maar aan deze kant van de wereld te wonen ipv eigen pauperlandjes.
Je bent een woordje vergeten.
pi_195958495
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Die wetgeving gaat nu uiteraard niet gebeuren maar over 50 jaar als de moslims een veel groter deel van de bevolking zijn dan gaan ze deze wet er wel doorheen drukken. Zie ook Maleisie en Indonesie.

Gelukkig ben ik dan al dood... ;)
pi_195958530
Ik zou wel een landelijke referendum willen over wat we met de Islam willen in toekomstig Holland!
Per slot van rekening zijn wij een Christelijk land van huis uit! Toch?
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:53:14 #192
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195958550
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Die wetgeving gaat nu uiteraard niet gebeuren maar over 50 jaar als de moslims een veel groter deel van de bevolking zijn dan gaan ze deze wet er wel doorheen drukken. Zie ook Maleisie en Indonesie.

Kwestie van tijd voordat het helaas zo ver is.
Yep. Het is al te laat, de vrijheid van meningsuiting gaat eraan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:02:39 #193
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195958625
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Statistisch had van Rossem gelijk want anders hadden we wel uitloop van 100% moslimjongeren gehad.

Ons blinde al ziende oog van Fok gaat zelf weer eens op zn bek :)

punt voor Maarten.
Zolang niet 100% van de moslimjeugd voor IS vecht is er volgens Beathoven geen probleem met geradicaliseerde jeugd :') Weet je hoe ze dat noemen Beathoven?
Wel opmerkelijk overigens dat als jij ergens racisme meent te zien je een compleet andere insteek hebt, dan is elk op zich zelfstaand geval een bewijs van institutioneel racisme
pi_195958789
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Statistisch had van Rossem gelijk want anders hadden we wel uitloop van 100% moslimjongeren gehad.

Ons blinde al ziende oog van Fok gaat zelf weer eens op zn bek :)

punt voor Maarten.
Had ie niet statistisch ongelijk? Omdat we anders 0,0% uitloop/radicalisering van moslim jongeren hadden moeten zien?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:48:48 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195959028
Ik zou er zo graag achter komen waar de gemeenschappelijkheid zit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 31-10-2020 10:04:33 ]
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:48:06 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195959724
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:37 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Het Westen is zo het spoor bijster dat de gehele moslimwereld op bootjes stapt om maar aan deze kant van de wereld te wonen ipv eigen pauperlandjes.
Als gasten zoals deze Forkani het echt voor het zeggen zouden krijgen verandert het hier net zo snel in een shithole als bijna al die moslimlanden.

Vooruitgang bereik je door mensen vrij te laten in hun keuzes, zodat ze zich geestelijk en maatschappelijk/economisch kunnen ontwikkelen. Als je tot in den treure in cirkeltjes blijft lopen met een oud boek in je hand gaat je samenleving nooit van de grond komen.
pi_195959815
Ik zou het liefst religie als geheel verbieden, maar dat gaat ook niet gebeuren :W
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195959916
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 10:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou het liefst religie als geheel verbieden, maar dat gaat ook niet gebeuren :W
Helemaal mee eens, verbied religie. Niets anders dan ellende. Ze zoeken maar een andere hobby. Misschien is scouting iets voor ze.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195960084
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dus hetgeen de PVV doet met hun gebler over mensen met een in hun ogen verkeerde huidskleur of komaf,
Wat apart. Ik had al voor de tweede keer gevraagd voor concrete voorbeelden van jouw bewering, maar dat is mysterieus verdwenen. Hmmm wellicht een mod die iets te enthousiast met zn toverstokje bezig is geweest.

Maar voor de DERDE keer dan; geef eens concrete voorbeelden van deze bewering, anders ben je natuurlijk niets anders dan die andere huistrol die ook idiote beweringen blijft doen zonder onderbouwing.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:26:26 #200
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195960166
Dan moet er ook een verbod komen op woorden als kech, hoer en homo.
Want dat mogen mislims nou wel weer roepen.
Praat over de hel en je komt er.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')