Ben jij Willeke uit Heerlen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:59 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Jaa, vroeger van de chatsites, idd van tmfchat.
Waarmee je dan gezellig ging verder kletsen op msn.
Spreek er eigenlijk geen enkele meer
Hoezo niet gegaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 01:47 schreef Aiciu het volgende:
Had eentje uit Marokko, helaas nooit ontmoet had wel een keer een vlucht geboekt maar niet gegaan.
Je zoekt maar een ander slachtoffer op voor je act.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh, en mijn contact op dit forum met @:zipportal is behoorlijk vriendschappelijk geworden en een van veel mailen geworden. We gaan na de covidcrisis zelfs met elkaar op vakantie.
Maar is toch anders in deze tijden dan vroeger echt met pen en papier.
En ben je inmiddels aan het appen met een Nigeriaanse prins?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Hij was zo'n rijk business mannetje, had een vriendin die meer plastic dan vlees was en allemaal sportwagens.
Ik krijg volgende week 450 euroquote:Op woensdag 4 november 2020 09:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En ben je inmiddels aan het appen met een Nigeriaanse prins?
Fantastisch!quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week 450 euro
Ik heb die gast gewoon ontmoet, maar je hoeft me niet te geloven hoor
Ja! Wie ben jij dan wel?quote:
Ja nu ik erbij nadenk denk ik ook wat was er dan zo interessant aan mijquote:Op woensdag 4 november 2020 10:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fantastisch!
Nou ja, het zal allemaal best waar zijn maar ik kan het me gewoon lastig voorstellen dat een stinkend rijke vent uit Amerika gaat pennen met een meisje uit Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |