SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mooi moment om boodschappen te doen of even wat eten af te halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik reserveer dinsdagavond 19 uur vast in mijn agenda. Niet dat ik andere dingen te doen heb
Verkiezingsonzin toch dan? Dinsdag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik reserveer dinsdagavond 19 uur vast in mijn agenda. Niet dat ik andere dingen te doen heb
Waarvoor? Date met Sjerrie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vaste tennis-tijdstip. Krijg nooit iets mee van die persconferenties.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkiezingsonzin toch dan? Dinsdag?
Het blijft enorm complex. Op FOK! (in COV) lijkt het soms alsof mensen zich helemaal blindstaren op besmettingscijfers op dagniveau. Een plateau van 9000 besmettingen zijn er nog steeds teveel om de zorg op de langere termijn te ontlasten in Nederland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Een dag zegt niet zoveel, CE, maar een paar van zulke dagen wel.
* Schrapt dinsdagavond 19 uur uit agenda.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
niks aan de hand
14:22
Het RIVM meldt vandaag een nieuw record van 11.141 besmettingen, maar daar zitten veel vertraagde meldingen bij. Volgens een RIVM-woordvoerder is ondanks het grote aantal nieuwe gevallen geen reden voor paniek: ,,Er zitten veel na-meldingen bij, vertraagde rapportages. En ook het percentage positieve tests daalt iets, dus dat is positief. Nu moeten we ons allemaal aan de maatregelen blijven houden.”
quote:
Gemiste kans weer dit Budaquote:
Ik wilde net wat van m'n vegan frikandellen in de eeerfraaier gooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het echt speciaal wil maken kan ik de frikandel speciaal aanraden.
Ja, dat weet ik. Maar een stijgende lijn gaat zich ongetwijfeld vertalen in strengere maatregelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het blijft enorm complex. Op FOK! (in COV) lijkt het soms alsof mensen zich helemaal blindstaren op besmettingscijfers op dagniveau. Een plateau van 9000 besmettingen zijn er nog steeds teveel om de zorg op de langere termijn te ontlasten in Nederland.
Daarbij zijn de ziekenhuisopnames en IC opnames natuurlijk ook weer een vertraging. Daar moet de piek waarschijnlijk gewoon nog komen.
Ik ga denk ik ook de hele nacht kijken. 4 jaar geleden was het wel spannend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook
Dat wordt een latertje.
Toen had ik de wekker maar gezet. Niet lang gekekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook de hele nacht kijken. 4 jaar geleden was het wel spannend.
Thuistheater maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de theaterkaartjes.
O jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de theaterkaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |