abonnement Unibet Coolblue
pi_195945274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:10 schreef Questular het volgende:
We duiken vandaag gewoon onder de 9k ik voel het.
Fail.
pi_195945280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt, maar ja, dat ligt aan jou. ;)
Ah oke, ben duidelijk toe aan weekend :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:35:32 #253
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195945286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dit. Met een beetje pech zitten we tegen die tijd op 13, misschien wel 14K besmettingen per dag. Ik denk dat de gevolgen dan niet meer te overzien zijn voor de zorg....
zijn nog wel te overzien maar onwenselijk, resulteert dan in 20-25% meer opnames en dus extra afschaling.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:35:37 #254
14505 OProg
A Life in Music
pi_195945288
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het maar een rare uitleg.

Woensdag storing gehad, lage cijfers gepubliceerd. Shit happens.

Donderdag mooie cijfers gepubliceerd en gezegd dat de cijfers van woensdag waren bijgewerkt. Zag er goed uit.

Vandaag best slechte cijfers gepubliceerd met een kanttekening dat het een vertekend beeld geeft, want veel vertraagde meldingen.

Je kan er toch helemaal niks mee -O-
Tsjah, mijn ervaring met IT-projecten bij (semi)overheid is dat er überhaupt niet veel controle is over het geheel. Dus zo'n verklaring moet je ook maar met een korrel zou nemen er eerder naar de daadwerkelijke cijfers over een periode kijken als ze de tijd hebben gehad het bij te werken.

Dat was initieel ook de bedoeling trouwens maar door dat ze een API hebben zitten er blijkbaar nog steeds allemaal mensen opgewonden conclusies te trekken aan de dagmutaties in hun database.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_195945290
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het maar een rare uitleg.

Woensdag storing gehad, lage cijfers gepubliceerd. Shit happens.

Donderdag mooie cijfers gepubliceerd en gezegd dat de cijfers van woensdag waren bijgewerkt. Zag er goed uit.

Vandaag best slechte cijfers gepubliceerd met een kanttekening dat het een vertekend beeld geeft, want veel vertraagde meldingen.

Je kan er toch helemaal niks mee -O-
Dit topic daarom gewoon afschaffen en geen dagkoersen meer behandelen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:35:41 #256
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195945293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Het RIVM meldt vandaag een nieuw record van 11.141 besmettingen slaat dus nergens op volgens jou?
Ik doel op die achterstanden hé, niet dat de besmettingen over eerdere data gaan.
Dat slaat inderdaad nergens op. De RIVM upload elke dag een file en andere mensen tellen dan het aantal rijen in die file en rapporteren dat als 'het aantal nieuwe besmettingen'. De RIVM publiceert elke week een statistisch overzicht, vol uitsplitsingen naar groepen enzo. Dagelijkse cijfers en dergelijke is allemaal van publieke figuren die excelrijen turven.
pi_195945294
Ik ga er maar vanuit dan dat de data-analisten van FOK! hun shit wel op orde hebben en het inderdaad meevalt.
blablablabla
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:35:47 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195945297
pi_195945298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ah oke, ben duidelijk toe aan weekend :)
Nee, het ligt helemaal niet aan jou.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:36:22 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195945306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:33 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het is net alsof ze niet voor niets zeggen dat je niet moet kijken naar dagkoersen, juist door dit soort zaken die regelmatig voorkomen.

Geven ze er uitleg bij , is het ook weer niet goed :')
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:36:24 #261
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195945308
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Waarom is dit dan voor het eerst (of ligt dat aan mij) dat het RIVM zo expliciet is over achterstallige data?
Omdat ze misschien een keer dachten: goh, iedereen op twitter gaat aan de haal met misinterpretatie van de data. Laten we het eens een keer toelichten.
pi_195945309
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:34 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Als je ziet hoe snel het in België is gegaan dan lijkt het mij voor de regering wel heel belangrijk om dagelijkse trends in de gaten te kunnen houden. Maar krijg langzaam het idee dat de politiek het met dezelfde cijfers moet doen als wij.
Natuurlijk moet je per dag de trend in de gaten houden, maar het is niet zo dat je o.b.v. één dag een beslissing neemt. Niet voor niets wordt de analogie van de mammoettanker gebruikt. Sommigen hier vinden het kinderachtig om zo te praten, maar het is wel een accurate. Alles verloopt vrij geleidelijk en enigszins voorspelbaar.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195945320
quote:
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:36:58 #264
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195945324
Nou ja, positieve is in ieder geval dat de opnames lijken te stabiliseren. Die zijn sowieso iets betrouwbaarder.
pi_195945343
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
Ik ga er maar vanuit dan dat de data-analisten van FOK! hun shit wel op orde hebben en het inderdaad meevalt.
Bij het RIVM zeggen ze het zelf toch ook? En uitgesplitst naar de data zie ik vooralsnog geen reden waarom de stemming opeens anders zou moeten zijn dan gisteren.

Behalve dan dat ik vind dat er gisteren een overdreven jubelstemming was.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:37:50 #266
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195945345
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
Ik ga er maar vanuit dan dat de data-analisten van FOK! hun shit wel op orde hebben en het inderdaad meevalt.
Bedankt voor het vertrouwen en we zullen er alles aan doen om het niet te beschamen.
pi_195945346
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op. De RIVM upload elke dag een file en andere mensen tellen dan het aantal rijen in die file en rapporteren dat als 'het aantal nieuwe besmettingen'. De RIVM publiceert elke week een statistisch overzicht, vol uitsplitsingen naar groepen enzo. Dagelijkse cijfers en dergelijke is allemaal van publieke figuren die excelrijen turven.
Ok duidelijk, wel vreemd dat Rutte ook vaak over die dagcijfers praat als argument of het wel of niet goed gaat als ze in absolute zin zo weinig betekenis hebben.
blablablabla
  Redactie Games vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:38:01 #268
181272 crew  Noppie2000
pi_195945353
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Omdat ze misschien een keer dachten: goh, iedereen op twitter gaat aan de haal met misinterpretatie van de data. Laten we het eens een keer toelichten.
Wat ze overigens elke keer doen bij achterstallige cijfers na een storing. Wat hier ook het geval is, tenzij je natuurlijk het RIVM niet wil geloven.

Grappig ook wel dat men zich niet kan focussen op de positieve aspecten van die boodschap, namelijk dat er ook weer meer getest is én dat het positiviteitspercentage op zijn minst stabiel is. Maar nee, we moeten achterdochtig worden omdat het RIVM een uitleg wil binden aan de stijging _O-
pi_195945358
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Omdat ze misschien een keer dachten: goh, iedereen op twitter gaat aan de haal met misinterpretatie van de data. Laten we het eens een keer toelichten.
Het is nogal een vage toelichting, doe het dan goed wat mij betreft. Zeker na de toelichting van gisteren..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195945387
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
Ik ga er maar vanuit dan dat de data-analisten van FOK! hun shit wel op orde hebben en het inderdaad meevalt.
Ik heb even gefactchecked bij Maurice de Hond: Er zitten hier alleen maar betrouwbare data-analisten
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:39:32 #271
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195945390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het maar een rare uitleg.

Woensdag storing gehad, lage cijfers gepubliceerd. Shit happens.

Donderdag mooie cijfers gepubliceerd en gezegd dat de cijfers van woensdag waren bijgewerkt. Zag er goed uit.

Vandaag best slechte cijfers gepubliceerd met een kanttekening dat het een vertekend beeld geeft, want veel vertraagde meldingen.

Je kan er toch helemaal niks mee -O-
Misschien moeten we de afgelopen dagen door drie delen :?
pi_195945394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat ze overigens elke keer doen bij achterstallige cijfers na een storing. Wat hier ook het geval is, tenzij je natuurlijk het RIVM niet wil geloven.

Grappig ook wel dat men zich niet kan focussen op de positieve aspecten van die boodschap, namelijk dat er ook weer meer getest is én dat het positiviteitspercentage op zijn minst stabiel is. Maar nee, we moeten achterdochtig worden omdat het RIVM een uitleg wil binden aan de stijging _O-
Ik heb aan het begin van deze crisis wel eens een discussie gehad met iemand hier. Of het beter is dat men liever 'droge' cijfers krijgt of met de hele context erbij.

De realiteit is volgens mij dat je soms beter de platte cijfers kunt geven, omdat die dan vertrouwder overkomen. Met alle mitsen en maren creëer je soms alleen maar achterdocht.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:40:22 #273
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195945403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat ze overigens elke keer doen bij achterstallige cijfers na een storing. Wat hier ook het geval is, tenzij je natuurlijk het RIVM niet wil geloven.

Grappig ook wel dat men zich niet kan focussen op de positieve aspecten van die boodschap, namelijk dat er ook weer meer getest is én dat het positiviteitspercentage op zijn minst stabiel is. Maar nee, we moeten achterdochtig worden omdat het RIVM een uitleg wil binden aan de stijging _O-
De druk op de teststraten is ook echt aan het verminderen, wat ook heel fijn is. Zodra we langere tijd (een week oid) met een overdaad aan testcapaciteit zitten, gaat het percentage positief ook een mooie graadmeter zijn voor de kant die we op gaan.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:40:26 #274
3542 Gia
User under construction
pi_195945406
Heeft @Serial een snipperdag?
Of kijk ik er overheen?
pi_195945407
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:26 schreef Kyran het volgende:

7 november? Als de huidige maatregelen niet werken kan je niet tot 7 november wachten, dan ben je echt te laat. Je bent dan ruim drie weken verder na je laatste set van maatregelen. Neem aan dat hij het over opnames had.
Overheid wacht op natuurlijk beloop.

Ze hadden allang extra maatregelen kunnen nemen, en wanneer achteraf zou blijken dat de eerdere maatregelen afdoende waren, de laatste maatregelen schrappen. Of indien niet afdoende heb je daar alvast een voorschot op genomen mbt het inperken van verdere verspreiding, wat je uiteraard wilt als overheid.

Dat hebben ze niet gedaan. Wel gekeken naar maart toen er zo ongeveer daags na de intelligente lockdown een significante drop was, los van welke maatregelen dan ook.

Ze willen dus, IMO het natuurlijk beloop afwachten, die strategie is er al langer, tot ze op gegeven moment door de cijfers in paniek raken en weer, volkomen zinloss, wat gaan dichtgooien.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:40:29 #276
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_195945409
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
Nou ja, positieve is in ieder geval dat de opnames lijken te stabiliseren. Die zijn sowieso iets betrouwbaarder.
Ik wil daar wel een kanttekening bij plaatsen. De toename van 1 patiënt is in werkelijkheid een toename van 89 omdat er 88 patiënten in deze cijfers zijn overleden en daarmee het ziekenhuis verlaten.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:40:45 #277
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195945412
134 besmettingen ineens hier vandaag _O-

:X
pi_195945426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:37 schreef VoMy het volgende:

[..]

Bedankt voor het vertrouwen en we zullen er alles aan doen om het niet te beschamen.
:D

Dat dagcijfers als losse statistiek niet zoveel zeiden had ik inmiddels begrepen, maar heb dus altijd gedacht dat die dagkoersen redelijk accuraat waren (tenzij expliciet vermeld van niet) en gewoon door het RIVM gepubliceerd werden.

Hoe naïef kan je zijn.
blablablabla
pi_195945429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ik wil daar wel een kanttekening bij plaatsen. De toename van 1 patiënt is in werkelijkheid een toename van 89 omdat er 88 patiënten in deze cijfers zijn overleden en daarmee het ziekenhuis verlaten.
Daarvan ligt 2/3e niet in het ziekenhuis.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:41:43 #280
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195945431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ik wil daar wel een kanttekening bij plaatsen. De toename van 1 patiënt is in werkelijkheid een toename van 89 omdat er 88 patiënten in deze cijfers zijn overleden en daarmee het ziekenhuis verlaten.
Nee, de overlijdens komen niet allemaal uit het ziekenhuis en zijn ook niet van gister op vandaag. Maar inderdaad is het wel zo dat druk op de zorg verlicht wordt doordat mensen de ziekenhuizen verlaten en dat helaas soms ook doen omdat ze overleden zijn.
pi_195945433
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik heb aan het begin van deze crisis wel eens een discussie gehad met iemand hier. Of het beter is dat men liever 'droge' cijfers krijgt of met de hele context erbij.

De realiteit is volgens mij dat je soms beter de platte cijfers kunt geven, omdat die dan vertrouwder overkomen. Met alle mitsen en maren creëer je soms alleen maar achterdocht.
In die lijn had ik gisteren een discussie met iemand buiten FOK! (ja, het kan verkeren!). Over de testcapaciteit per land en dat Nederland hoog inzet op de kwaliteit van de testen.

Zou je liever:
100.000 testen per dag doen met 60% betrouwbaarheid
óf
50.000 testen per dag met 95% betrouwbaarheid

Als je alleen kijkt naar de testcapaciteit zou je zeggen dat situatie 1 twee keer zo goed is als situatie 2. Als je corrigeert voor de betrouwbaarheid slaat dat opeens anders uit.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195945452
Ik weet dat je niet op dagcijfers af mag gaan. Had ook eigenlijk niet meteen een lijn naar beneden verwacht, rekende op zo'n 10.000 eigenlijk voor vandaag. Maar toch... met dit cijfer en dan al die landen om ons heen die zo bruut hard omhoog schieten, vind ik dit niet een prettig cijfer. :N
Zeker niet met de berichten van de Jonge die het dus wel best vindt en de brandbrieven van de zorg dat ze kraken. Hoelang wil je die mensen overbelasten? -O-
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:42:52 #283
3542 Gia
User under construction
pi_195945453
In Nederland is regeren achterom kijken.

Hoor het Rutte nu al zeggen: "Achteraf hadden we beter, eerder, hard in moeten grijpen, maar dat is achteraf."
pi_195945459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]

:D

Dat dagcijfers als losse statistiek niet zoveel zeiden had ik inmiddels begrepen, maar heb dus altijd gedacht dat die dagkoersen redelijk accuraat waren (tenzij expliciet vermeld van niet) en gewoon door het RIVM gepubliceerd werden.

Hoe naïef kan je zijn.
De hoeveelheid achterstallige/verlate rapportage kan behoorlijk verschillen per dag. De enige betrouwbare manier om de trend te analyseren is door ze in een grafiek te plaatsen a.d.h.v. de daadwerkelijke datum. Vandaar dat vertragingstopic. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Redactie Games vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:43:09 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_195945462
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik heb aan het begin van deze crisis wel eens een discussie gehad met iemand hier. Of het beter is dat men liever 'droge' cijfers krijgt of met de hele context erbij.

De realiteit is volgens mij dat je soms beter de platte cijfers kunt geven, omdat die dan vertrouwder overkomen. Met alle mitsen en maren creëer je soms alleen maar achterdocht.
Mjah, maar je ziet wat de 'droge' cijfers hier deden: kabinet is een stelletje idioten die ons de dood injagen, waarom wachten, het gaat helemaal fout en weet ik het wat.

Is dat écht beter dan even melden van joh, de cijfers zijn inderdaad hoger, maar dat is te verklaren dankzij dit en dat? Weet ik niet, misschien wel :+
pi_195945473
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]

:D

Dat dagcijfers als losse statistiek niet zoveel zeiden had ik inmiddels begrepen, maar heb dus altijd gedacht dat die dagkoersen redelijk accuraat waren (tenzij expliciet vermeld van niet) en gewoon door het RIVM gepubliceerd werden.

Hoe naïef kan je zijn.
Dat is toch echt al vanaf het begin ongeveer.
pi_195945487
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef Gia het volgende:
Heeft @:serial een snipperdag?
Of kijk ik er overheen?
Dat ja. Ook zorgwekkend. O-) :D
pi_195945491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:43 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mjah, maar je ziet wat de 'droge' cijfers hier deden: kabinet is een stelletje idioten die ons de dood injagen, waarom wachten, het gaat helemaal fout en weet ik het wat.

Is dat écht beter dan even melden van joh, de cijfers zijn inderdaad hoger, maar dat is te verklaren dankzij dit en dat? Weet ik niet, misschien wel :+
Soms willen mensen gewoon horen of het de goede kant gaat of niet. Als de cijfers dan het tegendeel laten zien wordt men soms achterdochtig.

Het blijft een moeilijke spagaat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195945495
pi_195945497
Ik zat even met mijn hoofd druk met mijn hoofd in werk, vandaar wat later de gemeente cijfers

#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:

Positief getest: 11141
Totaal: 341374 (+11119 ivm -22 corr.)

Opgenomen*: 250
Huidig*: 1818

Opgenomen op IC*: 37
Huidig*: 567
* LCPS cijfers - lcps.nu

Overleden: 88
Totaal: 7345

Gemeentes met +10 gemeentes:
669 Rotterdam
615 Amsterdam
352 Den Haag
289 Utrecht
164 Dordrecht
161 Enschede
146 Almere
134 Apeldoorn
134 Alphen aan den Rijn
129 Haarlemmermeer
128 Amersfoort
119 Breda
108 Nijmegen
107 Zaanstad
104 Tilburg
96 Nissewaard
95 Eindhoven
94 Helmond
93 Ede
90 Arnhem
87 Almelo
85 Haarlem
84 Vlaardingen
84 Zoetermeer
79 's-Hertogenbosch
76 Leiden
75 Westland
73 Schiedam
73 Hoeksche Waard
72 Veenendaal
72 Gouda
70 Berkelland
68 Roosendaal
64 Hengelo
62 Delft
62 Katwijk
59 Zwolle
55 Molenlanden
54 Tiel
54 Stichtse Vecht
53 Zwijndrecht
53 Lansingerland
51 Nieuwegein
50 Zutphen
50 Venlo
49 Groningen
49 Maastricht
48 Vijfheerenlanden
47 Bergen op Zoom
46 Barneveld
46 Oss
45 Hendrik-Ido-Ambacht
45 Oost Gelre
44 Deventer
44 Alkmaar
44 Amstelveen
44 Noordwijk
44 Oosterhout
44 Rijssen-Holten
42 Doetinchem
42 Hilversum
42 Capelle aan den IJssel
42 Meierijstad
41 Bunschoten
41 Huizen
41 Purmerend
41 Gorinchem
41 Teylingen
41 Zuidplas
40 Dinkelland
39 Losser
39 Houten
39 Barendrecht
39 Woerden
39 Hof van Twente
39 Bronckhorst
38 Beverwijk
38 Velsen
37 Schagen
37 Papendrecht
37 Krimpenerwaard
36 Hardenberg
36 Alblasserdam
36 Hellevoetsluis
36 Ridderkerk
36 Venray
35 Zeist
35 Waalwijk
35 Utrechtse Heuvelrug
35 Twenterand
35 Leidschendam-Voorburg
34 Oldenzaal
34 IJsselstein
34 Lelystad
33 Emmen
33 Hoorn
33 Rijswijk
33 Lingewaard
33 Súdwest-Fryslân
33 Berg en Dal
32 Tubbergen
32 Harderwijk
32 Sliedrecht
32 Oude IJsselstreek
31 Winterswijk
30 Heerhugowaard
30 Goeree-Overflakkee
29 Maasdriel
29 De Bilt
29 Weert
29 Halderberge
29 Geldrop-Mierlo
29 Montferland
28 Hellendoorn
28 Epe
28 Wijchen
28 De Ronde Venen
28 Heerlen
27 Ermelo
27 Soest
27 Heusden
27 Pijnacker-Nootdorp
27 West Betuwe
26 Heemskerk
26 Leiderdorp
26 Maassluis
26 Asten
26 Altena
25 Edam-Volendam
25 Waddinxveen
25 Tholen
25 Deurne
25 Dongen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 3 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 6 gemeentes met 1 besmetting
Er zijn 40 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 49 gemeentes met 6-9 besmettingen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195945512
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:44 schreef _serial_ het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:

Positief getest: 11141
Totaal: 341374 (+11119 ivm -22 corr.)

Opgenomen*: 250
Huidig*: 1818

Opgenomen op IC*: 37
Huidig*: 567
* LCPS cijfers - lcps.nu

Overleden: 88
Totaal: 7345

Gemeentes met +10 gemeentes:
Tijd om de 'spoilergrens' op te hogen naar 40 ofzo? :D
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:45:45 #292
3542 Gia
User under construction
pi_195945514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:44 schreef _serial_ het volgende:
Ik zat even met mijn hoofd druk met mijn hoofd in werk, vandaar wat later de gemeente cijfers

#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:

Positief getest: 11141
Totaal: 341374 (+11119 ivm -22 corr.)

Opgenomen*: 250
Huidig*: 1818

Opgenomen op IC*: 37
Huidig*: 567
* LCPS cijfers - lcps.nu

Overleden: 88
Totaal: 7345

Gemeentes met +10 gemeentes:
669 Rotterdam
615 Amsterdam
352 Den Haag
289 Utrecht
164 Dordrecht
161 Enschede
146 Almere
134 Apeldoorn
134 Alphen aan den Rijn
129 Haarlemmermeer
128 Amersfoort
119 Breda
108 Nijmegen
107 Zaanstad
104 Tilburg
96 Nissewaard
95 Eindhoven
94 Helmond
93 Ede
90 Arnhem
87 Almelo
85 Haarlem
84 Vlaardingen
84 Zoetermeer
79 's-Hertogenbosch
76 Leiden
75 Westland
73 Schiedam
73 Hoeksche Waard
72 Veenendaal
72 Gouda
70 Berkelland
68 Roosendaal
64 Hengelo
62 Delft
62 Katwijk
59 Zwolle
55 Molenlanden
54 Tiel
54 Stichtse Vecht
53 Zwijndrecht
53 Lansingerland
51 Nieuwegein
50 Zutphen
50 Venlo
49 Groningen
49 Maastricht
48 Vijfheerenlanden
47 Bergen op Zoom
46 Barneveld
46 Oss
45 Hendrik-Ido-Ambacht
45 Oost Gelre
44 Deventer
44 Alkmaar
44 Amstelveen
44 Noordwijk
44 Oosterhout
44 Rijssen-Holten
42 Doetinchem
42 Hilversum
42 Capelle aan den IJssel
42 Meierijstad
41 Bunschoten
41 Huizen
41 Purmerend
41 Gorinchem
41 Teylingen
41 Zuidplas
40 Dinkelland
39 Losser
39 Houten
39 Barendrecht
39 Woerden
39 Hof van Twente
39 Bronckhorst
38 Beverwijk
38 Velsen
37 Schagen
37 Papendrecht
37 Krimpenerwaard
36 Hardenberg
36 Alblasserdam
36 Hellevoetsluis
36 Ridderkerk
36 Venray
35 Zeist
35 Waalwijk
35 Utrechtse Heuvelrug
35 Twenterand
35 Leidschendam-Voorburg
34 Oldenzaal
34 IJsselstein
34 Lelystad
33 Emmen
33 Hoorn
33 Rijswijk
33 Lingewaard
33 Súdwest-Fryslân
33 Berg en Dal
32 Tubbergen
32 Harderwijk
32 Sliedrecht
32 Oude IJsselstreek
31 Winterswijk
30 Heerhugowaard
30 Goeree-Overflakkee
29 Maasdriel
29 De Bilt
29 Weert
29 Halderberge
29 Geldrop-Mierlo
29 Montferland
28 Hellendoorn
28 Epe
28 Wijchen
28 De Ronde Venen
28 Heerlen
27 Ermelo
27 Soest
27 Heusden
27 Pijnacker-Nootdorp
27 West Betuwe
26 Heemskerk
26 Leiderdorp
26 Maassluis
26 Asten
26 Altena
25 Edam-Volendam
25 Waddinxveen
25 Tholen
25 Deurne
25 Dongen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 3 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 6 gemeentes met 1 besmetting
Er zijn 40 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 49 gemeentes met 6-9 besmettingen
🤗
pi_195945525
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:44 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

maar eerst WEEKEND!

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195945531
Wat is ook alweer record aantal besmettingen?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:46:28 #295
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195945533
Week op week lijkt het wel stabiel op 10k te liggen, is ook wat waard als je de rest van europa omhoog ziet schieten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Miss 200.000.000! vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:46:36 #296
367000 roos94
pi_195945539
In mijn vriends vriendengroep zit een mongool steeds te juichen als de cijfers kut zijn want dan hoeft hij niet naar de uni :N sommige mensen..
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:46:59 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195945548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Misschien moeten we de afgelopen dagen door drie delen :?
Hier een wat uitgebreider artikel van nu.nl erover: https://www.nu.nl/coronav(...)tion-open&redirect=1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195945551
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:46 schreef zalkc het volgende:
Week op week lijkt het wel stabiel op 10k te liggen, is ook wat waard als je de rest van europa omhoog ziet schieten.
De vraag is (misschien onnodig, misschien terecht): is dit een plateau en gaan we de rest achterna of doen we het echt zoveel anders/beter dan de rest?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195945556
Extra persconferentie soon?
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:47:21 #300
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_195945559
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:46 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat is ook alweer record aantal besmettingen?
honderdmiljoenmiljard.

-einde-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')