abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:46:09 #26
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195941171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:43 schreef Momo het volgende:

[..]

35 euro kom ik wel aan per week. Maar in de bestelling die zo komt is het toiletpapier, schoondoekjes, melk en kip er niet. |:)
OMG zijn andere wcpapier-hamsteraars je voor geweest :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:47:11 #27
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195941187
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:46 schreef Arizona het volgende:

[..]

OMG zijn andere wcpapier-hamsteraars je voor geweest :P
Deja vu naar half jaar geleden :+
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:48:47 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195941214
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
Gatver, mijn dochter appte net, ze heeft wéér een onvoldoede gehaald in de toetsweek en nu zit ze helemaal overstuur op school. Denk dat we maar eens een afspraak met de mentor moeten gaan maken, dit gaat zo niet langer. Zo sneu ;(
Zit ze boven haar schoolniveau of heeft het ook vooral te maken met deze tijden?
pi_195941284
Even heerlijk actief geweest, vijgenboom in de voortuin verliest zijn blad en vijgen maar er hangt nog genoeg in de boom. Dus tijdens het vegen bedacht ik even met de bezem op de takken te rammen zodat de rest eraf zou vallen. Dat ging in eerste instantie heel goed want de vijgen en bladeren vlogen om mijn oren maar de bezem vond het niet zo'n goed idee :(
Ik kan ook zo'n domme doos zijn want ik heb een schoffel met een lange ijzeren stang die ik meestal gebruik voor dit karwei maar ja die staat achter het huis...

Kortom of een nieuwe bezem kopen of het afgebroken stuk hout uit de bezem peuteren en een nieuwe steel kopen! Wat een dilemma }:|
Ach ja je maakt wat mee in deze tijd maar het blad en de vijgen zijn opgeruimd, hoe? met een hark, sorry buren want met een ijzeren hark over stenen schrapen |:)

pi_195941343
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef Arizona het volgende:
Gatver, mijn dochter appte net, ze heeft wéér een onvoldoede gehaald in de toetsweek en nu zit ze helemaal overstuur op school. Denk dat we maar eens een afspraak met de mentor moeten gaan maken, dit gaat zo niet langer. Zo sneu ;(
Ah wat zielig voor haar, sterkte!
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:59:41 #31
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195941401
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:48 schreef Momo het volgende:

[..]

Zit ze boven haar schoolniveau of heeft het ook vooral te maken met deze tijden?
Mijn inschatting: een combinatie van beide. Ze moest vorig jaar ook al hard werken om bij te blijven maar het ging nog wel. Toen heeft ze vanaf maart t/m juli alleen thuis les gehad en zijn ze praktisch niet getoetst. Ik denk dat ze toen wat achterop is geraakt en dat merk je nu in de cijfers.

Ik kan me zelf niet eens meer concentreren nu op mijn werk :') , vind het zo sneu dat ze nu zo droevig op school zit. Ze was de hele week al verdrietig omdat het niet lekker liep en dan nu wéér een onvoldoende.

Klein lichtpuntje: ik ken haar mentor heel erg goed dus ik weet zeker dat we daar een goeie aan hebben om te kijken wat nu de passende weg is om te bewandelen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:00:55 #32
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195941416
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:52 schreef summer52 het volgende:
Even heerlijk actief geweest, vijgenboom in de voortuin verliest zijn blad en vijgen maar er hangt nog genoeg in de boom. Dus tijdens het vegen bedacht ik even met de bezem op de takken te rammen zodat de rest eraf zou vallen. Dat ging in eerste instantie heel goed want de vijgen en bladeren vlogen om mijn oren maar de bezem vond het niet zo'n goed idee :(
Ik kan ook zo'n domme doos zijn want ik heb een schoffel met een lange ijzeren stang die ik meestal gebruik voor dit karwei maar ja die staat achter het huis...

Kortom of een nieuwe bezem kopen of het afgebroken stuk hout uit de bezem peuteren en een nieuwe steel kopen! Wat een dilemma }:|
Ach ja je maakt wat mee in deze tijd maar het blad en de vijgen zijn opgeruimd, hoe? met een hark, sorry buren want met een ijzeren hark over stenen schrapen |:)

[ afbeelding ]
Ducktape om alles te maken toch?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:01:19 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195941424
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:52 schreef summer52 het volgende:
Even heerlijk actief geweest, vijgenboom in de voortuin verliest zijn blad en vijgen maar er hangt nog genoeg in de boom. Dus tijdens het vegen bedacht ik even met de bezem op de takken te rammen zodat de rest eraf zou vallen. Dat ging in eerste instantie heel goed want de vijgen en bladeren vlogen om mijn oren maar de bezem vond het niet zo'n goed idee :(
Ik kan ook zo'n domme doos zijn want ik heb een schoffel met een lange ijzeren stang die ik meestal gebruik voor dit karwei maar ja die staat achter het huis...

Kortom of een nieuwe bezem kopen of het afgebroken stuk hout uit de bezem peuteren en een nieuwe steel kopen! Wat een dilemma }:|
Ach ja je maakt wat mee in deze tijd maar het blad en de vijgen zijn opgeruimd, hoe? met een hark, sorry buren want met een ijzeren hark over stenen schrapen |:)

[ afbeelding ]
Ik zou een nieuwe bezem kopen :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:03:22 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195941451
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:59 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn inschatting: een combinatie van beide. Ze moest vorig jaar ook al hard werken om bij te blijven maar het ging nog wel. Toen heeft ze vanaf maart t/m juli alleen thuis les gehad en zijn ze praktisch niet getoetst. Ik denk dat ze toen wat achterop is geraakt en dat merk je nu in de cijfers.

Ik kan me zelf niet eens meer concentreren nu op mijn werk :') , vind het zo sneu dat ze nu zo droevig op school zit. Ze was de hele week al verdrietig omdat het niet lekker liep en dan nu wéér een onvoldoende.

Klein lichtpuntje: ik ken haar mentor heel erg goed dus ik weet zeker dat we daar een goeie aan hebben om te kijken wat nu de passende weg is om te bewandelen :)
Heel herkenbaar mijn concentratie voor werk is ook superlaag deze weken. Geen makkelijke tijden als scholier. En dan te bedenken dat er ook superveel kinderen zijn met weinig ondersteuning vanuit de familie en school. Hopelijk vind je iets waar ze gelukkig van wordt.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:03:34 #35
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195941457
Ik viel net bij toeval in de laatste aflevering van Frasier op het Britse Channel 4. Laatste afleveringen van comedyseries zijn altijd zo melancholiek hè.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_195941481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:00 schreef Momo het volgende:

[..]

Ducktape om alles te maken toch?
Zou dat blijven zitten? Ik weet het niet, moet ik trouwens eerst ducktape kopen, weer iets om over na te denken :P
pi_195941492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik zou een nieuwe bezem kopen :P
Kijk jij snapt het *O*
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:08:00 #38
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195941522
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:03 schreef Strani het volgende:
Ik viel net bij toeval in de laatste aflevering van Frasier op het Britse Channel 4. Laatste afleveringen van comedyseries zijn altijd zo melancholiek hè.
Meestal wel ja. Bij Frasier nog eens dubbelop. Wel een geweldige serie _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:09:37 #39
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195941557
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Meestal wel ja. Bij Fraaier nog eens dubbelop. Wel een geweldige serie _O_
Zeker!! _O_
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:11:02 #40
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195941590
En nu zeker geen zemelliedje. Wolfmother - Joker and the Thief _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:17:30 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195941720
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:03 schreef Momo het volgende:

[..]

Heel herkenbaar mijn concentratie voor werk is ook superlaag deze weken. Geen makkelijke tijden als scholier. En dan te bedenken dat er ook superveel kinderen zijn met weinig ondersteuning vanuit de familie en school. Hopelijk vind je iets waar ze gelukkig van wordt.
Mijn concentratie voor het werk is ook niet heel goed. Maar dat is niet zo erg, als het werk maar gedaan wordt. Dat het op een iets lager pitje gaat en bepaalde dingen wat langer op de plank blijven is geen drama.

Maar voor scholieren gaat het inderdaad gewoon door qua lesstof. En als je dan al niet een echte topper bent (beetje gek om dat van je eigen kind te zeggen :P maar het is gewoon geen scholier die met twee vingers in de neus door het VWO wandelt :P ) dan kan dit net de extra druppel zijn waardoor je nu vastloopt.

We moeten inderdaad gewoon kijken waar zij het gelukkigst van wordt. Als dat bijles is om op het VWO te blijven, doen we dat en als afstromen naar de Havo de meest geschikte optie lijkt dan is dat ook prima. Maar zo blijven aanmodderen als nu is geen optie.

He, ben er zelf ook sip van.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:21:08 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195941765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn concentratie voor het werk is ook niet heel goed. Maar dat is niet zo erg, als het werk maar gedaan wordt. Dat het op een iets lager pitje gaat en bepaalde dingen wat langer op de plank blijven is geen drama.

Maar voor scholieren gaat het inderdaad gewoon door qua lesstof. En als je dan al niet een echte topper bent (beetje gek om dat van je eigen kind te zeggen :P maar het is gewoon geen scholier die met twee vingers in de neus door het VWO wandelt :P ) dan kan dit net de extra druppel zijn waardoor je nu vastloopt.

We moeten inderdaad gewoon kijken waar zij het gelukkigst van wordt. Als dat bijles is om op het VWO te blijven, doen we dat en als afstromen naar de Havo de meest geschikte optie lijkt dan is dat ook prima. Maar zo blijven aanmodderen als nu is geen optie.

He, ben er zelf ook sip van.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:22:15 #43
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195941786
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn concentratie voor het werk is ook niet heel goed. Maar dat is niet zo erg, als het werk maar gedaan wordt. Dat het op een iets lager pitje gaat en bepaalde dingen wat langer op de plank blijven is geen drama.

Maar voor scholieren gaat het inderdaad gewoon door qua lesstof. En als je dan al niet een echte topper bent (beetje gek om dat van je eigen kind te zeggen :P maar het is gewoon geen scholier die met twee vingers in de neus door het VWO wandelt :P ) dan kan dit net de extra druppel zijn waardoor je nu vastloopt.

We moeten inderdaad gewoon kijken waar zij het gelukkigst van wordt. Als dat bijles is om op het VWO te blijven, doen we dat en als afstromen naar de Havo de meest geschikte optie lijkt dan is dat ook prima. Maar zo blijven aanmodderen als nu is geen optie.

He, ben er zelf ook sip van.
Is er misschien ook al eens gekeken naar de wijze waarop ze dingen leert? Misschien dat daar ook nog wat te halen valt?

En verder een :* voor jullie want het is natuurlijk gewoon heel vervelend als het niet wil lukken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:22:19 #44
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195941787
@Arizona, lastig inderdaad. Vervelend dat je dochter zo te lijden heeft onder deze gekke schooljaren en daardoor nog wat meer moeite heeft met goede cijfers te behalen.

Ik kan mij goed voorstellen dat het nu moeilijker concentreren is. Dat hebben we allemaal nu wel met werk al. En daar is het inderdaad vooral een kwestie van het werk gedaan hebben en geen fouten maken. Dat is makkelijker om even de focus op te leggen dan op leren.

Hopelijk gaat het voor haar, en eigenlijk iedereen die naar school gaat/studeert, z.s.m. een stuk beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:23:46 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_195941806
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:52 schreef summer52 het volgende:
Even heerlijk actief geweest, vijgenboom in de voortuin verliest zijn blad en vijgen maar er hangt nog genoeg in de boom. Dus tijdens het vegen bedacht ik even met de bezem op de takken te rammen zodat de rest eraf zou vallen. Dat ging in eerste instantie heel goed want de vijgen en bladeren vlogen om mijn oren maar de bezem vond het niet zo'n goed idee :(
Ik kan ook zo'n domme doos zijn want ik heb een schoffel met een lange ijzeren stang die ik meestal gebruik voor dit karwei maar ja die staat achter het huis...

Kortom of een nieuwe bezem kopen of het afgebroken stuk hout uit de bezem peuteren en een nieuwe steel kopen! Wat een dilemma }:|
Ach ja je maakt wat mee in deze tijd maar het blad en de vijgen zijn opgeruimd, hoe? met een hark, sorry buren want met een ijzeren hark over stenen schrapen |:)

[ afbeelding ]
Met de steel kan je nog wel gewoon rammen toch? Alleen vegen wordt wat lastiger zo.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:24:51 #46
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195941833
@summer52 waarom moeten ze eruit eigenlijk? Deze rijpen volgend voorjaar dan toch lekker vroeg af?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_195941860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is er misschien ook al eens gekeken naar de wijze waarop ze dingen leert? Misschien dat daar ook nog wat te halen valt?

En verder een :* voor jullie want het is natuurlijk gewoon heel vervelend als het niet wil lukken.
@Arizona ook zeker namens mij. Ik hoop dat jullie met de mentor met een passende oplossing kunnen bedenken :*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_195941876
Ging trouwens weg met Cold Little Heart en kwam weer binnen vallen met Wolfmother _O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:27:33 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_195941894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn concentratie voor het werk is ook niet heel goed. Maar dat is niet zo erg, als het werk maar gedaan wordt. Dat het op een iets lager pitje gaat en bepaalde dingen wat langer op de plank blijven is geen drama.

Maar voor scholieren gaat het inderdaad gewoon door qua lesstof. En als je dan al niet een echte topper bent (beetje gek om dat van je eigen kind te zeggen :P maar het is gewoon geen scholier die met twee vingers in de neus door het VWO wandelt :P ) dan kan dit net de extra druppel zijn waardoor je nu vastloopt.

We moeten inderdaad gewoon kijken waar zij het gelukkigst van wordt. Als dat bijles is om op het VWO te blijven, doen we dat en als afstromen naar de Havo de meest geschikte optie lijkt dan is dat ook prima. Maar zo blijven aanmodderen als nu is geen optie.

He, ben er zelf ook sip van.
Sterkte voor jou en je dochter! Gesprek met de mentor klinkt als een goed idee. Als de onvoldoende niet al te ruim is of al te zwaar meetelt dan is er vaak nog wel herstel mogelijk :)

En het kan later in haar voordeel werken dat ze nu wat meer moeite moet doen. Dan is ze gewend dat sommige dingen moeite kosten, of dat ze dingen echt moet bijhouden en op tijd moet beginnen. Er zijn al genoeg mensen geweest die met gemak VWO halen en vervolgens op de universiteit op hun bek gaan omdat ze niet gewend zijn hun eigen tijd goed in te delen en echt te werken/leren voor de vakken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:30:00 #50
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195941942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is er misschien ook al eens gekeken naar de wijze waarop ze dingen leert? Misschien dat daar ook nog wat te halen valt?

En verder een :* voor jullie want het is natuurlijk gewoon heel vervelend als het niet wil lukken.
Dat is iets wat ik met de mentor zou willen bespreken. Volgens mij kan ze het leren in ieder geval wat beter spreiden dan dat ze nu doet. Vaak plant ze aardig goed, soms leert ze teveel op één dag. Maar dat verklaart lang niet alles.
Als ik haar begeleid met het huiswerk, dan lijkt ze de stof vaak wel goed te beheersen, maar haalt ze toch bij de toets weer een slecht cijfer.
Ik vermoed zelf dus dat het een combinatie van meerdere factoren is.

Vanmiddag als ze thuis is maar even een extra grote pot thee zetten met een extra hoeveelheid koekjes en chocola erbij :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')