Dat gaat niet vanzelf hèquote:
Goeie! Ik moet me natuurlijk wel aan de regels houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet in sommige landen wel rekening houden met een avondklok hè, dus niet te laat beginnen!
Het is zelfs schitterend weer. Wat wil een mens nog meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima plan hoor! Zelfs zonder semi-lockdown.
Ik zou geen nee zeggen tegen een warme chocomel en een stuk speculaasbrokquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is zelfs schitterend weer. Wat wil een mens nog meer.
Dat is dan een mooi cadeau om aan Sinterklaas te vragen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een warme chocomel en een stuk speculaasbrok
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
Zo. Weer thuis. Helaas niet weg geweest om een leuke reden. Onderstaande in een spoiler gezet i.v.m. de lengte. Het is een verhaal wat voor mensen met huisdieren niet heel prettig te lezen isWat een heftig verhaal! Huisdieren kunnen net zo'n groot gat achterlaten als mensen. Veel sterkte aan jullie beiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Een hele goedemordag terug!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
Verder goedemorgen in de middag allemaal.
PatLefquote:Vooral in Nederland heb ik klaarblijkelijk weinig fans. Maar tot spijt van wie het benijdt: het glijdt van me af als water van een eend. Ik zeg mijn mening en wat Sjaak Klootvis uit Achterhoek daarvan vindt: ik lig er in de verste verte niet wakker van. Sjaak Klootvis heeft drie volgers. Ik heb er 55.000.
Dan lees jij een hele andere quote dan ikquote:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij dit had gezegd:quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan lees jij een hele andere quote dan ikOp Twitter niet in elk geval, tenzij hij het verwijderd heeft.
Ik gok dat je mijn vraag niet goed hebt gelezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij dit had gezegd:
"Vooral in Nederland heb ik klaarblijkelijk weinig fans. Maar tot spijt van wie het benijdt: het glijdt van me af als water van een eend. Ik zeg mijn mening en wat Sjaak Klootvis uit Achterhoek daarvan vindt: ik lig er in de verste verte niet wakker van. Sjaak Klootvis heeft drie volgers. Ik heb er 55.000."
Ja tegen nieuwsblad.bequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij dit had gezegd:
"Vooral in Nederland heb ik klaarblijkelijk weinig fans. Maar tot spijt van wie het benijdt: het glijdt van me af als water van een eend. Ik zeg mijn mening en wat Sjaak Klootvis uit Achterhoek daarvan vindt: ik lig er in de verste verte niet wakker van. Sjaak Klootvis heeft drie volgers. Ik heb er 55.000."
Ik gok dat jij er van uit gaat dat ik op dit moment echt wakker ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat je mijn vraag niet goed hebt gelezen
Ah, dat was dan inderdaad het misverstand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok dat jij er van uit gaat dat ik op dit moment echt wakker ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |