SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heeft hij jou ook besmet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
meh makelaar is ziek
volgende afspraak pas 9 nov.
Eh, iets meer dan een weekje, valt te overzien toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
meh makelaar is ziek
volgende afspraak pas 9 nov.
2e bezichtigingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, iets meer dan een weekje, valt te overzien toch?
Wel jammer, zou het een spannende afspraak zijn?
makelaarsafspraken zijn op bepaalde websites altijd spannendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon een kort rondje door het huis gemaakt hebben in plaats van "intensief contact" waar jij op doelt.quote:
Dit is een speciale categorie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon een kort rondje door het huis gemaakt hebben in plaats van "intensief contact" waar jij op doelt.
Ik doelde op deze gezien de TTquote:
GMTAquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een speciale categorie.
Mmmmmmquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het was ook een vrouw vorige keer, vandaag zou er een andere vrouw zijn
dat je meer moet betalen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tis meer dat ik een beetje in mijn maag zit met die overdrachtsbelasting die gaat wijzigen
Minimaal 4 - 5 weken voordat een hypotheek rond is toch? Ja en tel dan de kerstdagen er ook maar af want de makelaarswereld is vrij lui.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tis meer dat ik een beetje in mijn maag zit met die overdrachtsbelasting die gaat wijzigen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal 4 - 5 weken voordat een hypotheek rond is toch? Ja en tel dan de kerstdagen er ook maar af want de makelaarswereld is vrij lui.
Soms lijk je op een vriend van me, als je daar mooi weer hč tegen zegt dan vraagt hij, wat is er mooi?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , als het minder zou zijn zou ik er niet mee in mijn maag zitten
Die begrijp ik niet : Pquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms lijk je op een vriend van me, als je daar mooi weer hč tegen zegt dan vraagt hij, wat is er mooi?
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet : P
Als de overdrachtsbelasting zou zakken ipv stijgen zou dat natuurlijk geen punt van zorg zijn
Zal wel door die Duitse macaroni komen, die wil er toch weer uit hč.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg echt veel pukkels door mondkapje. 😐
heb je ook make up op ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg echt veel pukkels door mondkapje. 😐
Dit. Of eigenlijk vooral niet lang genoeg, ik ben meestal met een kwartier wel weer uitgemaskerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik draag die dingen niet vaak genoeg om er last van te krijgen gelukkig.
Ik vind de uitknijpreddit tegenvallen op het moment. Vooral blaren, die boeien me niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Laten we het anders over poepen hebben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
joh..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Niet elke sector heeft te klagen.
https://www.nu.nl/economi(...)nk-doorwinkelen.html
Ik merk sinds ik op het werk het ook op moet dat het echt 10x erger is geworden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
wat een schijtopmerking..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
een land vol vrslaafdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
We kunnen ons hier met de sc bij aansluiten
20 MINUTEN GELEDEN
Branchevereniging: we missen ons koffie- en theemoment
Nu mensen hun contacten moeten beperken, missen ze het met een kop koffie of thee bijkletsen met familie of vrienden. Dat zeggen twee op de drie ondervraagden in een onderzoek van branchevereniging Koffie & Thee Nederland. Het onderzoek werd in juni gehouden.
In het algemeen hebben de coronamaatregelen weinig invloed gehad op het koffie- en theegedrag van Nederlanders. Koffie en thee zijn voor veel mensen onmisbaar, zegt de branchevereniging; ze maken deel uit van onze dagelijkse rituelen en geven ritme aan de dag.
Mensen zijn minder verschillende soorten koffie gaan drinken en er werd minder koffie buiten de deur gehaald. Volgens Koffie & Thee Nederland komt dat door de maandenlange horecasluiting, de sluiting van scholen en universiteiten en het vele thuiswerken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
We kunnen ons hier met de sc bij aansluiten
20 MINUTEN GELEDEN
Branchevereniging: we missen ons koffie- en theemoment
Nu mensen hun contacten moeten beperken, missen ze het met een kop koffie of thee bijkletsen met familie of vrienden. Dat zeggen twee op de drie ondervraagden in een onderzoek van branchevereniging Koffie & Thee Nederland. Het onderzoek werd in juni gehouden.
In het algemeen hebben de coronamaatregelen weinig invloed gehad op het koffie- en theegedrag van Nederlanders. Koffie en thee zijn voor veel mensen onmisbaar, zegt de branchevereniging; ze maken deel uit van onze dagelijkse rituelen en geven ritme aan de dag.
Mensen zijn minder verschillende soorten koffie gaan drinken en er werd minder koffie buiten de deur gehaald. Volgens Koffie & Thee Nederland komt dat door de maandenlange horecasluiting, de sluiting van scholen en universiteiten en het vele thuiswerken.
Ze zijn naast ons in ieder geval druk bezig. Zag op een gegeven moment drie verschillende aannemersbusjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat de aannemers en zo het ook erg goed doen gezien meer mensen verbouwen
Ja die 1 of 2 keer in de week in de supermarkt voor 5 minuten krijg je weinig last van. Scheelt misschien ook wel dat ik die wegwerpkapjes heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik las bad pakken en ik snapte hem al niet, badpakken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of nu m'n volgende bak pakken verstandig is. Matig slapen en gaan overcompenseren met koffie is nooit zo'n heel geweldig plan.
ze lopen echt gigantisch achter.quote:
Mwah, goed heet wassen helpt ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 1 of 2 keer in de week in de supermarkt voor 5 minuten krijg je weinig last van. Scheelt misschien ook wel dat ik die wegwerpkapjes heb.
De AH bezorger is net geweest dus ik kan ook veilig gaan poepenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
en dan weer in de verhuur?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn naast ons in ieder geval druk bezig. Zag op een gegeven moment drie verschillende aannemersbusjes.(Wel voor twee huizen, die doen ze tegelijk)
Het is een typisch "wij van WC eend" artikel. Zo wil iedereen even aangeven dat ze nog bestaan.quote:
Ik kan toch nergens lekker zwemmen nu. Ja, qua drukte buiten, maar da's koud.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bad pakken en ik snapte hem al niet, badpakken.
Ik heb een iglo gemaakt van rollen WC papier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH bezorger is net geweest dus ik kan ook veilig gaan poepen
APPELTAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH bezorger is net geweest dus ik kan ook veilig gaan poepen
Ja das voor vanmiddagquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
APPELTAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRt
Had hem van de week bij de Ikea de hele tijd op, krijg je het wel warm van als je die zware pakketten aan het tillen bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, goed heet wassen helpt ook.![]()
Maar vooral langer dragen is funest voor je huid. Je ademt toch ook rotzooi uit en dat blijft lekker op je huid chillen.
Ik verwacht verkoop eigenlijk, dat past bij de trend in de wijk. En ik twijfel hoe goed het in de huurmarkt ligt, denk dat dit verkopen en de opbrengst elders investeren meer oplevert nu.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem van de week bij de Ikea de hele tijd op, krijg je het wel warm van als je die zware pakketten aan het tillen bent
Goedruiken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze lopen echt gigantisch achter.
wij hier van de slowchat hebben nog steeds onze momentjes onder het genot van een vers glaasje thee of goedruiken bak pleur
op werk moet ik hem de hele dag op, dan krijg ik wel beetje last van die elastiekjes achter m'n oren..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem van de week bij de Ikea de hele tijd op, krijg je het wel warm van als je die zware pakketten aan het tillen bent
4-5 weken ga je niet halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal 4 - 5 weken voordat een hypotheek rond is toch? Ja en tel dan de kerstdagen er ook maar af want de makelaarswereld is vrij lui.
Maar was het van de woningbouw?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwacht verkoop eigenlijk, dat past bij de trend in de wijk. En ik twijfel hoe goed het in de huurmarkt ligt, denk dat dit verkopen en de opbrengst elders investeren meer oplevert nu.
Nee, investeringsmaatschappij.quote:
Maar als hypotheek niet nodig is gaat dat allemaal niet op lijkt me?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4-5 weken ga je niet halen.
standaard zegt men 6 weken en door keroowna 8.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
goedruiken bak pleur klinkt gewoon als een hele nieuwe taal.
Snackiaans.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de tijd dat ik mijn huis kocht (was ook van de woningbouw) hadden ze een zelf een lijst gepubliceerd met welke huizen er de verkoop in zouden gaan zodra de huurders vertrokken. Zijn ze op een gegeven moment wel voor teruggefloten omdat ze te weinig sociale huur zouden overhoudenquote:
Bitterbaliaans is een taal die jaren kost om te begrijpenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kopen van sociale woningbouw is vaak niet slecht. Vaak hebben ze ook nog terugkoop garantiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik mijn huis kocht (was ook van de woningbouw) hadden ze een zelf een lijst gepubliceerd met welke huizen er de verkoop in zouden gaan zodra de huurders vertrokken. Zijn ze op een gegeven moment wel voor teruggefloten omdat ze te weinig sociale huur zouden overhouden
Er hoeft nog niks aan de hand te zijn. Zoals de regel nu is betaal ik niets extra als het mijn hoofdverblijf wordt. Dat wordt het ook. Het is alleen de vraag hoe lang het dat moet zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als hypotheek niet nodig is gaat dat allemaal niet op lijkt me?
En zal per regio verschillen, vriendinnetje van me had met 5 weken hypotheek rond. Gisteren.
Niet zozeer een garantie maar de verplichting dat als je het verkoopt je het eerst bij hun moet aanbieden. Was de 'slimmer kopen' regeling, waardoor de prijs wel met iets van 10% omlaag ging, maar je moet het ook met die korting verkopen aan de woningbouw. Mochten ze het niet willen dan komt dat percentage te vervallen en is dat dus pure winst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kopen van sociale woningbouw is vaak niet slecht. Vaak hebben ze ook nog terugkoop garantie
Jij hebt een degree in de bitterbalkunde, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbaliaans is een taal die jaren kost om te begrijpen
Ah in rotterdam lees ik vaak de garantie dat ze het terugkopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zozeer een garantie maar de verplichting dat als je het verkoopt je het eerst bij hun moet aanbieden. Was de 'slimmer kopen' regeling, waardoor de prijs wel met iets van 10% omlaag ging, maar je moet het ook met die korting verkopen aan de woningbouw. Mochten ze het niet willen dan komt dat percentage te vervallen en is dat dus pure winst.
Jarenlange keiharde trainingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt een degree in de bitterbalkunde, toch?
Ja, dat was duidelijk een geval eerst er doorheen douwen en daarna eens kijken wat er gebeurt ipv even goed onderzoeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er hoeft nog niks aan de hand te zijn. Zoals de regel nu is betaal ik niets extra als het mijn hoofdverblijf wordt. Dat wordt het ook. Het is alleen de vraag hoe lang het dat moet zijn
sowieso slechte wet, denk dat de huizenprijzen nog meer zullen stijgen
Ja, dan gaat het wel snellerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als hypotheek niet nodig is gaat dat allemaal niet op lijkt me?
En zal per regio verschillen, vriendinnetje van me had met 5 weken hypotheek rond. Gisteren.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah in rotterdam lees ik vaak de garantie dat ze het terugkopen
Eigenlijk zou ik hier liever hebben dat ze zeggen van laat maar, ze bieden sowieso te weinig plus dat kortingspercentage. Gewoon in de vrije markt levert het een hoop meer opquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp de regels wel hoor. Denk alleen dat het het verkeerde effect gaat hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat was duidelijk een geval eerst er doorheen douwen en daarna eens kijken wat er gebeurt ipv even goed onderzoeken.
Mja, maar waarvoor kopen ze het dan terug. Kan me niet voorstellen dat dat in het voordeel van het kopende/verkopende individu is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde je dat ontkennen danquote:
Oh ja, op zich prima dat ze speculatie willen tegengaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp de regels wel hoor. Denk alleen dat het het verkeerde effect gaat hebben.
er worden hier geen woningbouw woningen uit de grond gestampt.. hooguit gerenoveert en veel te dure een gezinswoningen met voor en achtertuin voor de vrije sector gebouwd..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Woningbouw is vooral bezig met woningen uit de grond stampen (letterlijk, en om de hoek, klotegehei), maar die hebben inderdaad een tik gekregen dat ze te weinig aanbod hadden in het goedkopere segment.
'Ja meer dan 2 tientjes gaan we niet geven voor dat stapeltje oude stenen hoor'quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar waarvoor kopen ze het dan terug. Kan me niet voorstellen dat dat in het voordeel van het kopende/verkopende individu is.
9 november?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
makelaar is ziek. verplaatst naar 9 nov
ja marktprijs zeggen ze. Is dat boven de aankoopwaarde is de winst voor de persoon en bij verlies is het ook voor de persoon. maar wee hebben natuurlijk een tijd gehad dat huizen nauwelijks verkocht raaktequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar waarvoor kopen ze het dan terug. Kan me niet voorstellen dat dat in het voordeel van het kopende/verkopende individu is.
en hoe onafhankelijk wordt de marktwaarde bepaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja marktprijs zeggen ze. Is dat boven de aankoopwaarde is de winst voor de persoon en bij verlies is het ook voor de persoon. maar wee hebben natuurlijk een tijd gehad dat huizen nauwelijks verkocht raakte
Wil je hier een eerlijk antwoord op?quote:
ja. ze zeiden al dat er collega's ziek waren. misschien klein kantoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 november?![]()
En dat terwijl de meeste huizen tegenwoordig binnen een paar dagen weg zijn.
Net als autohandelaren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja meer dan 2 tientjes gaan we niet geven voor dat stapeltje oude stenen hoor'
Mja, rekbaar begrip dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja marktprijs zeggen ze. Is dat boven de aankoopwaarde is de winst voor de persoon en bij verlies is het ook voor de persoon. maar wee hebben natuurlijk een tijd gehad dat huizen nauwelijks verkocht raakte
Ja dat gaat idd misschien niet zo onafhankelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hoe onafhankelijk wordt de marktwaarde bepaald
uhm jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je hier een eerlijk antwoord op?
Corona-uitbraak in het Schiedamse makelaarscircuit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. ze zeiden al dat er collega's ziek waren. misschien klein kantoor.
Ik koop mijn auto nooit op verkoopwaarde maar hoeveel plezier ik er van heb als ik er zelf in rijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als autohandelaren.
Als je koopt: “Met die kleur slaat u nooit de plank mis, meneertje.”
Als je verkoopt: “Op die kleur zitten mensen niet te wachten, meneertje.”
Dan ja.quote:
Ondertussen genoeg rare spelletjes langs zien komen met dat soort instanties.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat gaat idd misschien niet zo onafhankelijk![]()
Ja oke jullie hebben misschien wel een punt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Corona-uitbraak in het Schiedamse makelaarscircuit.
Niet doen hoor, krijg je twee weken geen seks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je hier een eerlijk antwoord op?
auto's helemaal op rijdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop mijn auto nooit op verkoopwaarde maar hoeveel plezier ik er van heb als ik er zelf in rijd
Ik ook. Anders moet je zo’n saaie VW kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop mijn auto nooit op verkoopwaarde maar hoeveel plezier ik er van heb als ik er zelf in rijd
Mijn hypotheek kwam destijds net niet rond, heeft de bank even een paar taxateurs geregeld die het 10k lagen taxeerdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
Bedoel.. als ik naar een taxateur hier om de hoek ga en vraag of die mn huis op bedrag x wil taxeren. dan doet ie dat
ze trouwen toch pas 1 januari. dus wat maakt het uit :pquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet doen hoor, krijg je twee weken geen seks.
Ok, dan ben ik dus ook niet moeilijkquote:
mja ik heb mn huis voor 175k ofzo gekocht. huis hier tegenover hebben ze gekocht voor 120k en is vorige maand voor 260 verkocht. Is uiteraard wel wat aan verbouwd, maar is kleiner dan het mijne, tuin op het noorden, veel kleinere garage etc.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hypotheek kwam destijds net niet rond, heeft de bank even een paar taxateurs geregeld die het 10k lagen taxeerden
Geen seks voor het huwelijk is een erg slecht idee, dat is hetzelfde als een huis van Funda kopen voordat je een keer de voordeur binnen bent gestapt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze trouwen toch pas 1 januari. dus wat maakt het uit :p
Ik moet nog steeds een beetje grinniken om de lui die een nieuwe auto kochten en een jaar later in geldnood zaten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
auto's helemaal op rijden
mensen die denken dat het investeringsobjecten zijn.. die moeten zichzelf even voor de kop slaan
dat gaat alleen met die antiekers en auto's die alleen uitstraling denkt te kunnen betalen
Ja auto's zijn gewoon waardeloze investeringen, tenzij je een volledig gerestaureerde klassieker hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
auto's helemaal op rijden
mensen die denken dat het investeringsobjecten zijn.. die moeten zichzelf even voor de kop slaan
dat gaat alleen met die antiekers en auto's die alleen uitstraling denkt te kunnen betalen
ja of die idioten die private lease doen en geen hypotheek krijgen want bkr registratie..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een beetje grinniken om de lui die een nieuwe auto kochten en een jaar later in geldnood zaten.
Eigenlijk zou je 24 uur in een huis moeten kunnen leven voordat je het koopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk is een erg slecht idee, dat is hetzelfde als een huis van Funda kopen voordat je een keer de voordeur binnen bent gestapt.
Da's wel waar op zich.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk is een erg slecht idee, dat is hetzelfde als een huis van Funda kopen voordat je een keer de voordeur binnen bent gestapt.
Brrrrrquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Anders moet je zo’n saaie VW kopen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik dus ook niet moeilijk
Die van mij was toen 125k, vorig jaar een zelfde huis hier in de straat voor 190kquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb mn huis voor 175k ofzo gekocht. huis hier tegenover hebben ze gekocht voor 120k en is vorige maand voor 260 verkocht. Is uiteraard wel wat aan verbouwd, maar is kleiner dan het mijne, tuin op het noorden, veel kleinere garage etc.
heb goede hoop
Jep.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja of die idioten die private lease doen en geen hypotheek krijgen want bkr registratie..
Afhankelijk van de auto hoeft volledig gerestaureerd ook niet hoor. Als je 'm maar veilig achterin een droge schuur kan schuiven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja auto's zijn gewoon waardeloze investeringen, tenzij je een volledig gerestaureerde klassieker hebt.
Dat was een eenmalig incidentquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
*denkt terug aan aankoop koffer*
NOu zat ik dus laatst over nate denken ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je 24 uur in een huis moeten kunnen leven voordat je het koopt.
mja ik hoef die 260 er niet voor. heb er 15 aan investeringen in zitten (met name betonvloer / tuindeuren, want laten doen). als ik dat + k.k. eruit heb ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij was toen 125k, vorig jaar een zelfde huis hier in de straat voor 190k
Beetje de vrouw van de bijna ex-bewoner aanduwen en daarna zeggen nee man wat een armzalig kuthuis hebben jullie, kksssttt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je 24 uur in een huis moeten kunnen leven voordat je het koopt.
Mijn vader had vroeger deze auto. Jammer dat hij die niet in een schuur heeft bewaardquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Afhankelijk van de auto hoeft volledig gerestaureerd ook niet hoor. Als je 'm maar veilig achterin een droge schuur kan schuiven.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger deze auto. Jammer dat hij die niet in een schuur heeft bewaard
[ afbeelding ]
@LTVDK moeten we over een loungeset gaan beginnen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Typerend voor jouw karakter
Kijk maar naar je keukenkraan
k las dat je aanschaf keuken en badkamer er vrijwel niet uitkrijgt bij verkoop.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik hoef die 260 er niet voor. heb er 15 aan investeringen in zitten (met name betonvloer / tuindeuren, want laten doen). als ik dat + k.k. eruit heb ben ik al tevreden.
Die is juist heel praktisch, dat staat haast tegenover mijn karakter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat makelaarswereldje is een vies en raar wereldje ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu zat ik dus laatst over nate denken ja.
Dat mooie huis in Rotterdam vroeg ik wanneer ik 2e keer kon komen, zegt ze ja moet je eerst een bod doen![]()
Die hier in Schiedam begon ook nou het is druk hoor maar toch gezegd dat k nog een keer wilde kijken maar het gaat niet van harte.
Voor een broek van 40 euro die ik bij zalando bestel ka ik thuis 100 dagen over nadenken
Leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger deze auto. Jammer dat hij die niet in een schuur heeft bewaard
[ afbeelding ]
klopt. smaakafhankelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k las dat je aanschaf keuken en badkamer er vrijwel niet uitkrijgt bij verkoop.
Ja, dat is bizar. De grootste aankoop die je ooit doet, maar je mag een kwartiertje kijken en dan moet je beslissen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu zat ik dus laatst over nate denken ja.
Dat mooie huis in Rotterdam vroeg ik wanneer ik 2e keer kon komen, zegt ze ja moet je eerst een bod doen![]()
Die hier in Schiedam begon ook nou het is druk hoor maar toch gezegd dat k nog een keer wilde kijken maar het gaat niet van harte.
Voor een broek van 40 euro die ik bij zalando bestel ka ik thuis 100 dagen over nadenken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:LTVDK moeten we over een loungeset gaan beginnen?
Vertel eens?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neuh, ik gun haar even d'r momentje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:LTVDK moeten we over een loungeset gaan beginnen?
ja en die arbeidskosten blijkbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt. smaakafhankelijk.
daarom dat ik die twee als laatste heb bewaard mocht ik hier zijn blijven wonen
javind het ook wat hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is bizar. De grootste aankoop die je ooit doet, maar je mag een kwartiertje kijken en dan moet je beslissen.
Is op zich ook logisch, want te trendgevoelig. Kan je dat beter steken in verduurzaming ofzo. (Overal HR+++++ glas ofzo, geen idee hoeveel plussen nu normaal zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k las dat je aanschaf keuken en badkamer er vrijwel niet uitkrijgt bij verkoop.
De vriendin van de eigenaar van mijn huis in Sliedrecht was best aanduwbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de vrouw van de bijna ex-bewoner aanduwen en daarna zeggen nee man wat een armzalig kuthuis hebben jullie, kksssttt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik gun haar even d'r momentje.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en die arbeidskosten blijkbaar
nee is na tekenen van voorlopig koopcontract pas. Na het doen van een bod zonder handtekening kan je ten allen tijde je keutel terugtrekkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javind het ook wat hoor![]()
Maar als je eenbod hebt gedaan heb je blijkbaar 3 dagen om er vrijblijvend onderuit te komen
Ja, maar dan weet je nog niks over je huis. Als ik een nacht had kunnen slapen in dat huis in Sliedrecht had ik het nooit gekocht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javind het ook wat hoor![]()
Maar als je eenbod hebt gedaan heb je blijkbaar 3 dagen om er vrijblijvend onderuit te komen
25 fucking duizend euro. Wat wilde ze allemaal?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n ouders hadden een offerte laten maken voor hun badkamer. zou 25k moeten kosten.
Ik heb het meeste gedaan. Net tegelen uit besteed aan een lokale Ali. waren 7k kwijt. Waarvan merendeel aan het bad en de douchekraan
om daarna je eigen momentje even te nemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik gun haar even d'r momentje.
goedruiken bak pleur aanduwbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vriendin van de eigenaar van mijn huis in Sliedrecht was best aanduwbaar
Het zijn dure dingen ja. Is normaliter ook niet erg, als je iets uitzoekt waar je een jaar of tig tegenaan kijkt. Maar ergens geld in pompen wat er drie jaar later uitgerost wordt omdat lelijk bevonden, eh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en die arbeidskosten blijkbaar
aaah dus zo kan je wel die 2e bezichtiging afdwingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee is na tekenen van voorlopig koopcontract pas. Na het doen van een bod zonder handtekening kan je ten allen tijde je keutel terugtrekken
niet zo heel veel bijzonders. was allemaal arbeid. moesten wat leidingen verlegd worden. Naja dat is best easy werk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 fucking duizend euro. Wat wilde ze allemaal?
waarom zou een 2e bezichtiging niet mogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah dus zo kan je wel die 2e bezichtiging afdwingen
ja ben het met je eens hoor. Het is best raar.:Pquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je nog niks over je huis. Als ik een nacht had kunnen slapen in dat huis in Sliedrecht had ik het nooit gekocht.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
goedruiken bak pleur aanduwbaar.
Nee moet zo even een stukje gaan lopen voordat het straks weer allemaal regentquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om daarna je eigen momentje even te nemen?
Ja ze doen net alsof ze zo veel bezichtigingen hebben dat een 2e gewoon echt niet past,.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom zou een 2e bezichtiging niet mogen
ja vlucht maar weg jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet zo even een stukje gaan lopen voordat het straks weer allemaal regent
ik zit te wachten tot het droog is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet zo even een stukje gaan lopen voordat het straks weer allemaal regent
Omdat stomme spelletjes in het huizenkoop/verkoopcircus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom zou een 2e bezichtiging niet mogen
hecht je je niet al een beetje teveel aan de woningen voordat je daadwerkelijk een bod doet enzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze doen net alsof ze zo veel bezichtigingen hebben dat een 2e gewoon echt niet past,.
schiedam ook weer. En je ziet gewoon gewoon dat ze bluffen
Ja kun jij lekker gaan schilderen gezien je toch niet naar Schiedam hoeft vandaagquote:
mja dat sowieso. maar dan zou ik al door fladderen naar het volgende huis.. graag of niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat stomme spelletjes in het huizenkoop/verkoopcircus?
Van dat grapje met jouw vloer was ik wel een beetje zenuwachtig geworden ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hecht je je niet al een beetje teveel aan de woningen voordat je daadwerkelijk een bod doet enzo?
heb zelf dik 20 huizen bekeken voor ik dit eigenlijk vrij impulsief gekocht heb.
Achteraf een beetje te impulsief gezien sommige issues die het had en nog steeds heeft, maarja. Duidelijk op papier zetten bij verkoop, geen zin in verborgen gebreken gezeik.
ja hechten weet ik niet maar weet wel wat ik zoek en het is geen garantie dat naarmate je wacht betere huizen beschikbaar krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hecht je je niet al een beetje teveel aan de woningen voordat je daadwerkelijk een bod doet enzo?
heb zelf dik 20 huizen bekeken voor ik dit eigenlijk vrij impulsief gekocht heb.
Achteraf een beetje te impulsief gezien sommige issues die het had en nog steeds heeft, maarja. Duidelijk op papier zetten bij verkoop, geen zin in verborgen gebreken gezeik.
Hmpfquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kun jij lekker gaan schilderen gezien je toch niet naar Schiedam hoeft vandaag
Ja, true. Al zitten wij niet met de vraag of we wel of niet in dat hogere overdrachtsbelastingsegment vallen natuurlijk, in dat opzicht snap ik de haast wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat sowieso. maar dan zou ik al door fladderen naar het volgende huis.. graag of niet.
mja. dat is allemaal redelijk opgelost uiteindelijk. als in het heeft wat tijd gekost maar god.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van dat grapje met jouw vloer was ik wel een beetje zenuwachtig geworden ja.
ja maar das de markt niet hequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat sowieso. maar dan zou ik al door fladderen naar het volgende huis.. graag of niet.
op huis in schiedam scheelt dat zon 16 duizend euroquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. Al zitten wij niet met de vraag of we wel of niet in dat hogere overdrachtsbelastingsegment vallen natuurlijk, in dat opzicht snap ik de haast wel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. Al zitten wij niet met de vraag of we wel of niet in dat hogere overdrachtsbelastingsegment vallen natuurlijk, in dat opzicht snap ik de haast wel.
Uhu, maarja ik sta in zulke dingen sowieso wat zakelijker/nuchterder denk ik.quote:
Je neemt jezelf mee waar op Aarde je ook heen gaat hč?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hechten weet ik niet maar weet wel wat ik zoek en het is geen garantie dat naarmate je wacht betere huizen beschikbaar krijgt.
maar k moet voor mijn mentale gezondheid ook uit dit huis
hangt er maar vanaf waar je gaat wonenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
maar het vrijblijvend fladderen kan niet meer. Je hebt meer kans dat je naast het huis vist tegenwoordig
ja zakelijk ben ik niet nee :pquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Uhu, maarja ik sta in zulke dingen sowieso wat zakelijker/nuchterder denk ik.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je neemt jezelf mee waar op Aarde je ook heen gaat hč?
Jij kunt heel veel zelf. Ik was bankroet gegaan aan aannemersquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja. dat is allemaal redelijk opgelost uiteindelijk. als in het heeft wat tijd gekost maar god.
heb nu een stukje van 1 meter waar mn behandeling tegen optrekkend vocht niet gepakt heeft
ja ik zoek randstadquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf waar je gaat wonen
is ook maar hoeveel moeite je wil doen. ik heb 3/4e van wat ik nu kan mezelf aangeleerd met dit huis hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kunt heel veel zelf. Ik was bankroet gegaan aan aannemers
Mja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als ik echt een huis vind helemaal 100 procent naar mijn zin bied ik gewoon de helft meer.
Van hier sta je ook zo in de randstad hoorquote:
Mja, verliefd worden op een huis doe ik sowieso niet zo snel. M'n constructie-eisen wegen zwaarder dan hoe mooi het is, zeg maar. De buitenkant zie ik sowieso altijd maar kort en de binnenkant kan je (laten) verbouwen tot het je smaak is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Uhu, maarja ik sta in zulke dingen sowieso wat zakelijker/nuchterder denk ik.
ja toch ver weg allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Van hier sta je ook zo in de randstad hoor
en binnen 5 minuten op het strand.
Ik zou het ook niet echt willen. Schilderen vind ik prima en nog wel leuk om te doen ook, maar daar blijft het ook wel bij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is ook maar hoeveel moeite je wil doen. ik heb 3/4e van wat ik nu kan mezelf aangeleerd met dit huis hoor.
YouTube liefde.
Pcies. ik zie het vooral zoals ik het kan maken..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, verliefd worden op een huis doe ik sowieso niet zo snel. M'n constructie-eisen wegen zwaarder dan hoe mooi het is, zeg maar. De buitenkant zie ik sowieso altijd maar kort en de binnenkant kan je verbouwen tot het je smaak is.
schilderen vind ik dan weer het vervelendste hahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt willen. Schilderen vind ik prima en nog wel leuk om te doen ook, maar daar blijft het ook wel bij.
jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Er zit wat charme in het zelf opknappen van een huis maar het is zooooooveel lekkerder om alles zelf te bepalen en dan met een whisky in de hand te kijken naar mensen die klussen voor wat centjes.
Mja, hangt van de klussen af. Hoe minder vreemden ik in huis hoef, hoe beter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Er zit wat charme in het zelf opknappen van een huis maar het is zooooooveel lekkerder om alles zelf te bepalen en dan met een whisky in de hand te kijken naar mensen die klussen voor wat centjes.
Moeten die mensen het precies doen zoals je voor ogen had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje groeit er een derde rechterhandje uit jequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
keek net naar mijn gister geschilderde slaapkamerdeur.
geen druppels
Ja dat is meestal echt geen probleem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten die mensen het precies doen zoals je voor ogen had.
Dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een tijdje groeit er een derde rechterhandje uit je
Ha, grapjas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is meestal echt geen probleem.
Dit is best een goed idee, Black TV is er eigenlijk nog niet, ja MTV dan een beetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:48 schreef Koen66 het volgende:
whehehehe Aquarium wil een eigen journaal maken
Nee als je al jarenlang een aannemer hebt die exact weet wat hij moet doen en hoe je het wil hebben, kunnen echt vaklui en kunstenaars zijn hoor., kost wel wat.quote:
Omroep Zwart wil ie gaan hetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is best een goed idee, Black TV is er eigenlijk nog niet, ja MTV dan een beetje.
En Opsporing Verzocht
Mwah, hoge kosten zijn geen garantie voor goed werk hoor. Een historie hebben met de aannemer helpt absoluut, maar het gros van de mensen heeft dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee als je al jarenlang een aannemer hebt die exact weet wat hij moet doen en hoe je het wil hebben, kunnen echt vaklui en kunstenaars zijn hoor., kost wel wat.
Dat is de rest toch al?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omroep Zwart wil ie gaan heten
Nee, dat is dan niet racistisch. Moet je proberen een Omroep Blank op te richten
Sterk afhankelijk van je budget natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is meestal echt geen probleem.
denk dat de NPO percentueel gezien qua culturen echt wel redelijk in balans is.quote:
Heb niet een aannemer voor me klaar staan die even dingen komt doen inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hoge kosten zijn geen garantie voor goed werk hoor. Een historie hebben met de aannemer helpt absoluut, maar het gros van de mensen heeft dat gewoon niet.
Komt toch vaak gekunsteld over, excuus-tintjes en dat hele "kijk ons eens deugen" werken niet, dat is nu al een paar jaar zo en dat maakt de onderlinge verhoudingen er niet beter op, juist door het gekunstelde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de NPO percentueel gezien qua culturen echt wel redelijk in balans is.
Als 50% niet-blank zou zijn is het juist wel uit balans imho
Als ik hem nu bel staat hij er over een half uur, maakt niet uit waarvoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb niet een aannemer voor me klaar staan die even dingen komt doen inderdaad
50% niet-Hollandse boer (even opgeblazen, uiteraard, want waar leg je de grens niet-blank met alle halve Indo's bijvoorbeeld) zou denk ik een prima verdeling zijn ondertussen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de NPO percentueel gezien qua culturen echt wel redelijk in balans is.
Als 50% niet-blank zou zijn is het juist wel uit balans imho
"Krab m'n reet eens"quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik hem nu bel staat hij er over een half uur, maakt niet uit waarvoor
mja kijk naar de slimste mens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt toch vaak gekunsteld over, excuus-tintjes en dat hele "kijk ons eens deugen" werken niet, dat is nu al een paar jaar zo en dat maakt de onderlinge verhoudingen er niet beter op, juist door het gekunstelde.
maar een "oplossing" als "omroep Zwart", "omroep Mo met petje", "omroep Gender X" werkt imho alleen maar meer polariserend, kijkt dan buiten die 'doelgroep' niemand naar. Dus wat bereik je er mee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt toch vaak gekunsteld over, excuus-tintjes en dat hele "kijk ons eens deugen" werken niet, dat is nu al een paar jaar zo en dat maakt de onderlinge verhoudingen er niet beter op, juist door het gekunstelde.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
50% niet-Hollandse boer (even opgeblazen, uiteraard, want waar leg je de grens niet-blank met alle halve Indo's bijvoorbeeld) zou denk ik een prima verdeling zijn ondertussen.
Verder hou ik het op "joh, als je een omroep wil beginnen en je hebt er draagvlak genoeg voor, lekker doen".
Ja ik kijk ook niet naar sbs6 bvquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar een "oplossing" als "omroep Zwart", "omroep Mo met petje", "omroep Gender X" werkt imho alleen maar meer polariserend, kijkt dan buiten die 'doelgroep' niemand naar. Dus wat bereik je er mee?
meesten vinden het te politiek incorrectquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
of powned. ik vind dat super grappig maar ken ook mensen die het niets vinden
Zal wel meevallen, alle omroepen hebben toch hun eigen doelgroep en kleur?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar een "oplossing" als "omroep Zwart", "omroep Mo met petje", "omroep Gender X" werkt imho alleen maar meer polariserend, kijkt dan buiten die 'doelgroep' niemand naar. Dus wat bereik je er mee?
De SGP heeft geen omroep want die kijken geen tvquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En excuustintjes/groepen ben ik sowieso tegen, maar ik ben harder tegen de "we sluiten groep x buiten, want <onzinreden>".
Ik kijk naar jou, SGP.
Ik heb Netflix?quote:
Nee, ik trok 'm wat te algemeen, maar het sentiment blijft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De SGP heeft geen omroep want die kijken geen tv
achja. Hoe meer versnippering, hoe minder kijkers, het sterft vanzelf af danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, alle omroepen hebben toch hun eigen doelgroep en kleur?
Ik zie Henk en Ingrid ook niet snel VPRO kijken of zo.
Netnix heb ik opgezegd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Netflix?
Eigenlijk wil ik dat Shudder eens beschikbaar wordt hier. Giev fatsoenlijk aanbod horror.
Ik kan het onmogelijk eens zijn met de standpunten van die steile refo-mannenbroeders. Maar ze hebben wel goede politici.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik trok 'm wat te algemeen, maar het sentiment blijft.
We kijken er zeker wekelijks nog dingen op, dus mag voorlopig blijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netnix heb ik opgezegd.
Maar ik ga wel inloggen op het account van mijn pa voor The Crown
Ziggo is er hier nog uit luiheid, heb geen zin de hele infra hier te vernieuwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We kijken er zeker wekelijks nog dingen op, dus mag voorlopig blijven.Het is dat we sport kijken en tv lostrekken uit ons abo geen reet scheelt, anders hadden we dat eerder opgezegd.
Zo goed ben ik niet op de hoogte van de politici, moet ik toegeven. Ik verdiep me daar meestal pas weer in als het verkiezingstijd wordt. En sommige partijen kijk ik überhaupt niet naar wegens hun standpunten, SGP is er daar één van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan het onmogelijk eens zijn met de standpunten van die steile refo-mannenbroeders. Maar ze hebben wel goede politici.
Mja, F1 liefhebbers en "we hadden het al" uit de tijd dat hier alleen UPC fatsoenlijk internet aanbood.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziggo is er hier nog uit luiheid, heb geen zin de hele infra hier te vernieuwen
dat heb ik met SGP/CU/CDA/Denk, want ik ben tegen vermenging politiek en geloofquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet op de hoogte van de politici, moet ik toegeven. Ik verdiep me daar meestal pas weer in als het verkiezingstijd wordt. En sommige partijen kijk ik überhaupt niet naar wegens hun standpunten, SGP is er daar één van.
BITCH TVquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Sylvana Simons![]()
Wanneer gaat dat mens ook d'r eigen omroep starten.
Ik heb Ziggo uit financieel oogpuntquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziggo is er hier nog uit luiheid, heb geen zin de hele infra hier te vernieuwen
hebt aandelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo uit financieel oogpunt
Ik heb het voor ziggo sport.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo uit financieel oogpunt
Eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik met SGP/CU/CDA/Denk, want ik ben tegen vermenging politiek en geloof
+1quote:
Ik sliep, maar toen kwam klojoop op een rottijdstip naar bed waar ik wakker van werd. En net even te veel brakke nachtjes achter de rug ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+1
Vreemd genoeg wilde ik dat vannacht niet.
Althans, het lukte niet.
Nee.quote:
Eh, logisch wel dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee.
Nu betaal ik 0.00 aan internet tv telefonie, want het hoort bij het begeleid wonen. Ik mag wel zelf iets afsluiten, maar dan moet ik er voor gaan betalen..![]()
![]()
Was vannacht ook om 3:30 klaarwakker, en ook tandpijn. Heb ik normaal nooit, mij niks waard die slapeloze nachten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+1
Vreemd genoeg wilde ik dat vannacht niet.
Althans, het lukte niet.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee.
Nu betaal ik 0.00 aan internet tv telefonie, want het hoort bij het begeleid wonen. Ik mag wel zelf iets afsluiten, maar dan moet ik er voor gaan betalen..![]()
![]()
Ik heb deze mensen veel meegemaakt tijdens gemeenteraadsvergaderingen in de Alblasserwaard. Daar kwamen ze altijd zeer goed beslagen ten ijs. Ze leven alleen in een totaal andere wereld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet op de hoogte van de politici, moet ik toegeven. Ik verdiep me daar meestal pas weer in als het verkiezingstijd wordt. En sommige partijen kijk ik überhaupt niet naar wegens hun standpunten, SGP is er daar één van.
Dacht dat jij in de airco's zat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanochtend in overleg met een grote zorgstichting voor de ict structuur voor een grote ombouw van regelsystemen zodat we voor het weekend weer alles online hebben.
Is de hele staf vrij waardoor het niet lukt.
En dan lees je in de krant, ajb help ons.
Sta je in de krant ja?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanochtend in overleg met een grote zorgstichting voor de ict structuur voor een grote ombouw van regelsystemen zodat we voor het weekend weer alles online hebben.
Is de hele staf vrij waardoor het niet lukt.
En dan lees je in de krant, ajb help ons.
Snickers-automaten toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij in de airco's zat?
Luchtverversingsystemen zijn ook soort airco's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij in de airco's zat?
Los is dus eigenlijk Maurice de Hond?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Luchtverversingsystemen zijn ook soort airco's.
Toch ergens wel knap, die geloofsbubbel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb deze mensen veel meegemaakt tijdens gemeenteraadsvergaderingen in de Alblasserwaard. Daar kwamen ze altijd zeer goed beslagen ten ijs. Ze leven alleen in een totaal andere wereld.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch ergens wel knap, die geloofsbubbel.
Doet me eraan denken dat ik binnenkort even wat lui uit m'n vriendenlijst ga gooien. Die hebben jezus gevonden en ik kan ze beter nú muten dan dat ik er te hard tegenin ga en ze tegen me in het harnas jaag.
oh dat soort mensenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik binnenkort even wat lui uit m'n vriendenlijst ga gooien. Die hebben jezus gevonden en ik kan ze beter nú muten dan dat ik er te hard tegenin ga en ze tegen me in het harnas jaag.
In de basis is ze echt wel lief, maar een reactie als "ik bid voor je, als je Jezus in je hart sluit, helpt Hij jou ook!" op een "Joh, verwacht even niet te veel van me, want depressie" vind ik echt tenenkrommend.quote:
oh joh. ik vier m'n verjaardag al 20 jaar niet meer maar krijg stug elk jaar een kaart van iemand die de engelen gevonden heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de basis is ze echt wel lief, maar een reactie als "ik bid voor je, als je Jezus in je hart sluit, helpt Hij jou ook!" op een "Joh, verwacht even niet te veel van me, want depressie" vind ik echt tenenkrommend.
Ik heb er laatst ook nog eentje uit mijn lijst gegooid. Die had Jezus al wat langer gevonden, maar die begon nu irritant te worden. Sowieso schijnheilig ventje. Hij is baptist en zijn kerk is tegen alcoholgebruik. Maar bij recepties stond hij als eerste met een glas wijn in zijn handenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik vind het nogal een kutopmerking eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh joh. ik vier m'n verjaardag al 20 jaar niet meer maar krijg stug elk jaar een kaart van iemand die de engelen gevonden heeft
Ik heb alleen een mijnzus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vrienden die hebben Jezus nog niet gevonden
yup maarja.. wappies hequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik vind het nogal een kutopmerking eigenlijk.Het was niet eens een roep om hulp, dat oorspronkelijke bericht, en er dan iets onder zetten wat er eigenlijk op neerkomt dat je nu wat fout doet, want geen god, hrrrr.
ohjaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook nog eentje uit mijn lijst gegooid. Die had Jezus al wat langer gevonden, maar die begon nu irritant te worden. Sowieso schijnheilig ventje. Hij is baptist en zijn kerk is tegen alcoholgebruik. Maar bij recepties stond hij als eerste met een glas wijn in zijn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |