abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:09:13 #76
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_195943650
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is Botteghin volgens mij. Wat Geertruida daar doet is ook een raadsel. Die jongen moet gewoon CV gaan spelen of banken. Nieuwkoop is ook niet geweldig, maar doet het imo wel beter dan Geertruida.
Ik vond Geertruida als cvm helemaal niet zo slecht. Zat overal goed tussen
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:09:50 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195943662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja die hele linkerkant heeft zich uit positie laten lokken :')

Of bedoel je die andere met dat witte kadertje? Dat is Botteghin
Ja Botteghin doet een beetje hetzelfde als ik altijd doe bij de zaterdag vijfde klasse reserves. Altijd achter het aanvallertje plakken omdat je zo traag als dikke stront bent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:11:34 #78
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195943694
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vond Geertruida als cvm helemaal niet zo slecht. Zat overal goed tussen
Ik vind hem als cv best goed. En als rb aardig.

Is ook niet zo gek, speelde in de jeugd vrijwel altijd cv.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:15:18 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195943747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vond Geertruida als cvm helemaal niet zo slecht. Zat overal goed tussen
Eens laat daar maar een tijdje staan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:26:52 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195943908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja Botteghin doet een beetje hetzelfde als ik altijd doe bij de zaterdag vijfde klasse reserves. Altijd achter het aanvallertje plakken omdat je zo traag als dikke stront bent.
bij dat penalty moment staat hij ook verkeerd, als je zo traag bent als hij moet je dat op z'n minst wel goed doen
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:28:56 #81
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195943940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

bij dat penalty moment staat hij ook verkeerd, als je zo traag bent als hij moet je dat op z'n minst wel goed doen
Hij doet daar ongeveer alles verkeerd wat je verkeerd kan doen.
pi_195943948
Gewoon hele matige selectie laat staan met een paar blessuregevallen er bij, dan blijft er toch ook amper wat over. Dat een gedeelte van de achterban en media nog steeds de pretentie heeft dat we een topclub zijn en dus altijd en overal maar even moeten winnen helpt ook niet mee.
Hopelijk maken ze Advocaat niet tot de kop van jut want als iemand het uiteindelijk weer op de rit krijgt is hij het wel.
blablablabla
pi_195943980
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
Gewoon hele matige selectie laat staan met een paar blessuregevallen er bij, dan blijft er toch ook amper wat over. Dat een gedeelte van de achterban en media nog steeds de pretentie heeft dat we een topclub zijn en dus altijd en overal maar even moeten winnen helpt ook niet mee.
Hopelijk maken ze Advocaat niet tot de kop van jut want als iemand het uiteindelijk weer op de rit krijgt is hij het wel.
Paar blessuregevallen?
Je halve basis valt weg momenteel.

Op papier is alleen de rechtsback positie zwaar ondermaats, dat roep ik al maanden maar ineens was Nieuwkoop de verlosser. Die kerel kan er werkelijk geen klote van.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:35:53 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_195944045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
Gewoon hele matige selectie laat staan met een paar blessuregevallen er bij, dan blijft er toch ook amper wat over. Dat een gedeelte van de achterban en media nog steeds de pretentie heeft dat we een topclub zijn en dus altijd en overal maar even moeten winnen helpt ook niet mee.
Hopelijk maken ze Advocaat niet tot de kop van jut want als iemand het uiteindelijk weer op de rit krijgt is hij het wel.
Advocaat heeft al heel lang niet meer voor meerdere seizoenen bij een club gewerkt. Hij is een trainer voor de korte termijn en hoe langer je hem aanhoudt hoe schadelijker dat kan zijn. Er zitten spelers met potentie in deze groep en we moeten oppassen dat hij die niet allemaal laat wegkwijnen op de bank.

Ik zeg niet dat we hem morgen moeten ontslaan, maar hij is mede schuldig aan deze situatie
pi_195944093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Paar blessuregevallen?
Je halve basis valt weg momenteel.

Op papier is alleen de rechtsback positie zwaar ondermaats, dat roep ik al maanden maar ineens was Nieuwkoop de verlosser. Die kerel kan er werkelijk geen klote van.
Janmaat is nog transfervrij
pi_195944147
Laat Wimpie Jonk maar komen samen met Antonucci in de winterstop.
pi_195944162
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Paar blessuregevallen?
Je halve basis valt weg momenteel.

Op papier is alleen de rechtsback positie zwaar ondermaats, dat roep ik al maanden maar ineens was Nieuwkoop de verlosser. Die kerel kan er werkelijk geen klote van.
Ja precies m'n punt maar bij ons is het in verhouding ook wel heel armoedig gesteld met de alternatieven. Je verhuurt Burger en Antonucci, Summerville was ook geen plek voor en je steekt de spaarzame euro's die je hebt in Diemers en en Linssen. Helemaal niet om AZ weer de hemel in te prijzen maar die kopen 7 of 8 jonge spelers die direct inzetbaar zijn waardoor je veel makkelijker kunt rouleren en spelers rust kunt geven. Nog naast het feit dat er wellicht 1 of 2 groeibriljantjes bij zitten die in de toekomst een substantiële transfersom opleveren. Echt gehoopt dat het na Van Geel een keer klaar was met die middelmatige aankopen van middelmatige club zonder restwaarde.

Het is ook niet dat je dit scenario niet had zien kunnen aankomen met die blessures, want overvol programma.
blablablabla
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:55:37 #88
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195944367
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
Gewoon hele matige selectie laat staan met een paar blessuregevallen er bij, dan blijft er toch ook amper wat over. Dat een gedeelte van de achterban en media nog steeds de pretentie heeft dat we een topclub zijn en dus altijd en overal maar even moeten winnen helpt ook niet mee.
Hopelijk maken ze Advocaat niet tot de kop van jut want als iemand het uiteindelijk weer op de rit krijgt is hij het wel.
Fer
Sinisterra
Teixeira
Jorgensen
Bozenik

En gisteren mis je dan ook Senesi. Dat zijn wel minimaal 4, waarschijnlijk 5, basisspelers die we missen. Moeten we ook niet onderschatten. Als dan je andere spelers niet thuisgeven is het toch bar en boos allemaal.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:55:45 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_195944374
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja precies m'n punt maar bij ons is het in verhouding ook wel heel armoedig gesteld met de alternatieven. Je verhuurt Burger en Antonucci, Summerville was ook geen plek voor en je steekt de spaarzame euro's die je hebt in Diemers en en Linssen. Helemaal niet om AZ weer de hemel in te prijzen maar die kopen 7 of 8 jonge spelers die direct inzetbaar zijn waardoor je veel makkelijker kunt rouleren en spelers rust kunt geven. Nog naast het feit dat er wellicht 1 of 2 groeibriljantjes bij zitten die in de toekomst een substantiële transfersom opleveren. Echt gehoopt dat het na Van Geel een keer klaar was met die middelmatige aankopen van middelmatige club zonder restwaarde.

Het is ook niet dat je dit scenario niet had zien kunnen aankomen met die blessures, want overvol programma.
Wie denk je dat die gearriveerde Nederlandse spelers wilde halen? Maar laten we hem vooral niet de kop van jut maken!!!

Het klopt dat AZ qua beleid mijlenver op ons voor loopt. Maar vanwege onze hogere begroting zou het niet heel moeilijk moeten zijn om die inhaalslag redelijk snel te maken, alleen dan moet je af van al die figuren die dat tegenhouden.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:56:37 #90
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195944402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het klopt dat AZ qua beleid mijlenver op ons voor loopt. Maar vanwege onze hogere begroting zou het niet heel moeilijk moeten zijn om die inhaalslag redelijk snel te maken, alleen dan moet je af van al die figuren die dat tegenhouden.
Zeker eens, maar laten we Arnesen hier ook even een paar jaar voor geven. Dat wordt niet gefixt na een transferwindow. Sterker nog; dat zal nog wel een tijdje duren.
pi_195944541
Ik heb de samenvatting gezien en de enige terechte strafschop werd niet gegeven na een overtreding op kokcu geloof ik. Die 3 andere waren schandalig. Zonde dat je de 2-2 niet maakt, want jullie kregen genoeg kansen.
pi_195944721
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wie denk je dat die gearriveerde Nederlandse spelers wilde halen? Maar laten we hem vooral niet de kop van jut maken!!!

Je hoeft daar toch als club niet in mee te gaan of zie ik dat verkeerd. Helemaal als je toch al werkt met een beperkt budget.

quote:
Het klopt dat AZ qua beleid mijlenver op ons voor loopt. Maar vanwege onze hogere begroting zou het niet heel moeilijk moeten zijn om die inhaalslag redelijk snel te maken, alleen dan moet je af van al die figuren die dat tegenhouden.
Was toch hoopvol dat we met Arnesen die weg ook hadden ingezet, in elk geval gedeeltelijk.
blablablabla
pi_195944770
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:55 schreef fetX het volgende:

[..]

Fer
Sinisterra
Teixeira
Jorgensen
Bozenik

En gisteren mis je dan ook Senesi. Dat zijn wel minimaal 4, waarschijnlijk 5, basisspelers die we missen. Moeten we ook niet onderschatten. Als dan je andere spelers niet thuisgeven is het toch bar en boos allemaal.
Maar met Senesi Texeira en Jorgensen leek het eigenlijk ook al nergens op tegen RKC, Bozenik ook amper nog gezien voor zijn blessure. Die wedstrijden tegen Ado en Twente waren ook gewoon mokerslecht.
blablablabla
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:15:51 #94
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_195944835
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hoeft daar toch als club niet in mee te gaan of zie ik dat verkeerd. Helemaal als je toch al werkt met een beperkt budget.
[..]

Was toch hoopvol dat we met Arnesen die weg ook hadden ingezet, in elk geval gedeeltelijk.
Tja ik weet niet hoe dat intern werkt. Ze zullen Advocaat wel enigszins tevreden willen houden.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:18:27 #95
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195944901
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar met Senesi Texeira en Jorgensen leek het eigenlijk ook al nergens op tegen RKC, Bozenik ook amper nog gezien voor zijn blessure. Die wedstrijden tegen Ado en Twente waren ook gewoon mokerslecht.
Tegen RKC was de eerste 20 minuten nog best acceptabel. Paar leuke combinaties gezien. Nadat Teixeira uitviel vond ik het niveau echt direct zakken naar abominabel.
pi_195944987
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Tegen RKC was de eerste 20 minuten nog best acceptabel. Paar leuke combinaties gezien. Nadat Teixeira uitviel vond ik het niveau echt direct zakken naar abominabel.
Ja maar komop man, acceptabel niveau tegen fucking RKC. Zo'n clubje moet je toch in de beginfase gelijk mee afrekenen, niet tot twee keer toe op een achterstand komen.

Het is echt zorgwekkend hoe moeilijk wij tot scoren komen of überhaupt grote kansen creëren.
blablablabla
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:55 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195945047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja maar komop man, acceptabel niveau tegen fucking RKC. Zo'n clubje moet je toch in de beginfase gelijk mee afrekenen, niet tot twee keer toe op een achterstand komen.

Het is echt zorgwekkend hoe moeilijk wij tot scoren komen of überhaupt grote kansen creëren.
Eens hoor het moet beter, veel beter. Maar met die spelers erbij zou het moeten kunnen. Maar mijn vertrouwen daarin is ook echt wel gezakt.
pi_195945195
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens hoor het moet beter, veel beter. Maar met die spelers erbij zou het moeten kunnen. Maar mijn vertrouwen daarin is ook echt wel gezakt.
Dat geloof ik ook wel maar je bent wel enorm kwetsbaar met zo weinig kwaliteit achter de hand, de halve selectie van PSV was CORRED maar die winnen wel gewoon hun uitwedstrijd.

Al scheelt het natuurlijk wel een stuk dat je tegenstander niet zijn eigen arbitrage mag meenemen ;(
blablablabla
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:33:07 #99
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195945224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Je zou er een eigen topic over kunnen openen. Want hier zit echt helemaal niemand op jouw voorspellingen te wachten verder.
Ik denk dat je je daarin vergist. Mijn kijk op deze wedstrijd was goed, we hebben allemaal kunnen zien dat bij Wolfsberger de lamme en de blinde spelen. Ook Ajax had weinig problemen met ze in de voorbereiding. Het zat gister gewoon deels niet mee, en Feyenoord zakte door een ondergrens heen op bepaalde momenten. Dat maakt mij als Nederlander wel droevig, het positieve is wel dat Feyenoord nog alle kansen heeft om door deze poule te komen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:44:11 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195945485
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:01 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb de samenvatting gezien en de enige terechte strafschop werd niet gegeven na een overtreding op kokcu geloof ik. Die 3 andere waren schandalig. Zonde dat je de 2-2 niet maakt, want jullie kregen genoeg kansen.
Die eerste vond ik gewoon terecht, die andere twee ja, niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')