1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:06 schreef colivo het volgende:

[..]

Want masturbatie is vies?
Jij masturbeert met teksten op je lichaam dat je de hele maatschappij fuckt enzo? Ok, dan weten we dat ook weer...
Agnes, easy on the churros!
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:23 schreef roos94 het volgende:

[..]

Omdat Albert Verlinde zegt dat het zo'n extreem heftig en mensonterend ding is. dan blijven er een paar dingen over o.a. uitwerpselen
Yes, ze hebben het bij Shownieuws flink lopen opblazen. Als ze er geen aandacht aan hadden besteed was het gewoon overgewaaid.

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.

gna gna
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou ik had meer ranzigheid verwacht. Twee hele vuisten die in zijn anus verdwenen of zoiets. Maar dit....morgen zijn we het vergeten.
:D
Heh.
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:06 schreef colivo het volgende:

[..]

Want masturbatie is vies?
Helemaal naar de klote met een camera erbij en dat soort teksten op je borst, ja dat vind ik wel een beetje viezig ja. Helemaal oke als jij dat normale masturbatie vind hoor maar ik vind dit niet normaal.

-nee-

Woef!
Dit gaat natuurlijk weer tot in den treure uitgemolken worden door de media.
En straks als Fredje toch weer aandacht nodig heeft na twee dagen -net als Gordon- door hem zelf ook nog tig keer opgelepeld. :O
Uitgesproken.
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Helemaal naar de klote met een camera erbij en dat soort teksten op je borst, ja dat vind ik wel een beetje viezig ja. Helemaal oke als jij dat normale masturbatie vind hoor maar ik vind dit niet normaal.
En bespuugd en uitgescholden worden...

Ach, waarschijnlijk heeft ‘ie het als onderdeel van het spel zelf op zijn Instagram moeten zetten, al dan niet bij bewustzijn.

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.

7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:09 schreef vosss het volgende:
Filmpje gezien. Het heftigste om te zien was zijn kleine piemel. Die knaker heeft op zeker geen account op FOK! _O-

Verder viel het wel mee, beetje blowen, fuck the system en homo op zn pens staan en wat trekken. Big fucking deal.
Maar heb jij zelf ook getrokken tijdens het kijken? :9~
Kan dit topic niet op slot ?

Zonder filmpje/beelden kunnen we niks mee.
We kunnen dan niks beoordelen.

Als het geen 'bekende' was dan was het allang gebeurd :{w
Maar hij neemt dus 5 trekjes van een joint en is dan helemaal van de wereld? :')
Wat is dat voor sneu figuur
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:04 schreef BeriBeri het volgende:
Maar hij neemt dus 5 trekjes van een joint en is dan helemaal van de wereld? :')
Wat is dat voor sneu figuur
Voor de camera. Hoeveel daarvoor heeft genomen weet je niet.
5s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Maar heb jij zelf ook getrokken tijdens het kijken? :9~
Nee :')

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.

Zou Albert Verlinde snappen dat hij het met zijn "duiding" voor sommige mensen juist interessanter maakt om te gaan kijken?
Ik hoef het zelf niet te zien hoor, maar de beschrijving maakte me wel iets nieuwsgieriger dan naar een "gewone" seksvideo.
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 07:22 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Yes, ze hebben het bij Shownieuws flink lopen opblazen. Als ze er geen aandacht aan hadden besteed was het gewoon overgewaaid.
Die ernstige gezichten erbij, die zogenaamde duiding, de drang van Albert Verlinde om toch vooral aan te geven dat het geen gewone seksvideo was. En net doen alsof ze niet anders konden dan dit naar buiten brengen. Man man.

Filmpje niet gezien maar zo ranzig als het item bij Shownieuws zal het niet zijn.
Godver, wat erg. Ook als het een "grap" is. Wat ik wel denk....
Piña colada
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:31 schreef RipCity het volgende:

[..]

zal iig niet voor niets met brandweer uit huis zijn gehaald. IIg zelfmoordpoging denk ik..
Ik vind het nogal wat dat die app gesprekken met allerlei speculaties zo volop gedeeld worden.

Just skip all the layers and go straight to the crazy!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo