abonnement Unibet Coolblue
pi_195938485
quote:
KUALA LUMPUR - Twitter heeft een bericht van de voormalige premier van Maleisië verwijderd waarin deze Mahathir Mohamad schrijft dat moslims het recht hebben om Fransen te vermoorden.

Mahathir, die van 2018 tot 1 maart 2020 premier was, refereerde aan de moord op de Franse docent Samuel Paty, maar zei niets over de aanval in Nice eerder op de dag.

In de verwijderde tweet was te lezen: ,,Moslims hebben het recht om boos te zijn en om miljoenen Fransen te vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden." In eerste instantie voegde Twitter een waarschuwing toe aan het bericht, waarin stond dat de tweet de regel van het 'verheerlijken van geweld' schond, maar dat het mogelijk in het algemeen belang was dat de tweet toegankelijk bleef. Later werd het bericht toch verwijderd.

In een ander bericht schreef de 95-jarige Mahathir dat de Fransen in de geschiedenis 'miljoenen mensen hebben gedood, veel daarvan waren moslims'. Wel schreef hij daarbij dat moslims het 'oog-om-oog'-principe zoals genoemd in de Bijbel niet onderschrijven, maar dat ze het recht hebben om Fransen 'te straffen', omdat Frankrijk alle moslims de schuld heeft gegeven van de daad van één persoon.

Mahathir, die van 2018 tot 1 maart 2020 premier was, refereerde aan de moord op de Franse docent Samuel Paty, maar zei niets over de aanval in Nice eerder op de dag.

In de verwijderde tweet was te lezen: ,,Moslims hebben het recht om boos te zijn en om miljoenen Fransen te vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden." In eerste instantie voegde Twitter een waarschuwing toe aan het bericht, waarin stond dat de tweet de regel van het 'verheerlijken van geweld' schond, maar dat het mogelijk in het algemeen belang was dat de tweet toegankelijk bleef. Later werd het bericht toch verwijderd.

In een ander bericht schreef de 95-jarige Mahathir dat de Fransen in de geschiedenis 'miljoenen mensen hebben gedood, veel daarvan waren moslims'. Wel schreef hij daarbij dat moslims het 'oog-om-oog'-principe zoals genoemd in de Bijbel niet onderschrijven, maar dat ze het recht hebben om Fransen 'te straffen', omdat Frankrijk alle moslims de schuld heeft gegeven van de daad van één persoon.

Ook twitterde Mahathir naar zijn 1,3 miljoen volgers dat de Fransen 'hun kinderen zouden moeten leren hoe ze de gevoelens van anderen respecteren'.

Hij stak een betoog af waarin hij de westerse waarden bekritiseerde. Europa is alleen nog in naam christelijk, zegt hij, maar heeft in feite het geloof afgezworen. Dat is te zien aan vrouwen die 'alleen nog in een string' of soms naakt op het strand zitten, aldus Muhathir. Dat normaliseren moet het westen 'niet aan anderen opdringen'.

Mahathir, die van 2018 tot 1 maart 2020 premier was, refereerde aan de moord op de Franse docent Samuel Paty, maar zei niets over de aanval in Nice eerder op de dag.

In de verwijderde tweet was te lezen: ,,Moslims hebben het recht om boos te zijn en om miljoenen Fransen te vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden." In eerste instantie voegde Twitter een waarschuwing toe aan het bericht, waarin stond dat de tweet de regel van het 'verheerlijken van geweld' schond, maar dat het mogelijk in het algemeen belang was dat de tweet toegankelijk bleef. Later werd het bericht toch verwijderd.

In een ander bericht schreef de 95-jarige Mahathir dat de Fransen in de geschiedenis 'miljoenen mensen hebben gedood, veel daarvan waren moslims'. Wel schreef hij daarbij dat moslims het 'oog-om-oog'-principe zoals genoemd in de Bijbel niet onderschrijven, maar dat ze het recht hebben om Fransen 'te straffen', omdat Frankrijk alle moslims de schuld heeft gegeven van de daad van één persoon.

Ook twitterde Mahathir naar zijn 1,3 miljoen volgers dat de Fransen 'hun kinderen zouden moeten leren hoe ze de gevoelens van anderen respecteren'.

Hij stak een betoog af waarin hij de westerse waarden bekritiseerde. Europa is alleen nog in naam christelijk, zegt hij, maar heeft in feite het geloof afgezworen. Dat is te zien aan vrouwen die 'alleen nog in een string' of soms naakt op het strand zitten, aldus Muhathir. Dat normaliseren moet het westen 'niet aan anderen opdringen'.

Mahathir zette de berichten online nadat in Nice een terreuraanslag had plaatsgevonden waarbij drie doden vielen. Hij hekelde de terrorisme-aanpak van de Franse president Emanuel Macron, die zich fel heeft uitgesproken tegen islamitisch extremisme..
Bron

Zegt iemand van een land dat niet-islamitische inwoners zwaar discrimineert. :')

quote:
Dat normaliseren moet het westen 'niet aan anderen opdringen'.
Nee dat doen ze andersom nooooooooit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195938499
De wereld is beter af zonder geloof.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195938506
Seniele ouwe mafkees.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195938610
Moslims :')
Ideologie van de vrede hoor...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195938673
In het Nice/Frankrijk topic zijn er ook wat users te vinden die dit gerechtvaardigd vinden en het eens zijn met deze rat :r

Die posts zijn inmiddels weggehaald zie ik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:12:31 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195938677
95 jaar :') krijg corona oude gek.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:15:22 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195938699
Ik verwacht dat ambassadeurs worden ontboden en eventueel diplomatieke banden worden verbroken.

Wat betreft religie drie zaken;
1; Alles wat macht heeft moet geridiculiseerd kunnen worden. Dit relativeert en laat mensen nadenken, in plaats van kritiekloos volgen. En islam heeft heel veel macht, want het kan mensen er toe aanzetten anderen af te slachten.

2; Prima als iets heilig voor je is. Maak het niet heilig voor anderen. Dus leg anderen je idiote regeltjes niet op.

3; Voor mij als ongelovige zijn ook bepaalde zaken “heilig”. En die staan vaak haaks op hetgeen de gelovige vindt. Waarom zou een gelovige meer rechten hebben?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195938725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:15 schreef thedeedster het volgende:
Ik verwacht dat ambassadeurs worden ontboden en eventueel diplomatieke banden worden verbroken.

Wat betreft religie drie zaken;
1; Alles wat macht heeft moet geridiculiseerd kunnen worden. Dit relativeert en laat mensen nadenken, in plaats van kritiekloos volgen. En islam heeft heel veel macht, want het kan mensen er toe aanzetten anderen af te slachten.

2; Prima als iets heilig voor je is. Maak het niet heilig voor anderen. Dus leg anderen je idiote regeltjes niet op.

3; Voor mij als ongelovige zijn ook bepaalde zaken “heilig”. En die staan vaak haaks op hetgeen de gelovige vindt. Waarom zou een gelovige meer rechten hebben?
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195938730
Booslims
U MAD?
pi_195938731
quote:
Ook twitterde Mahathir naar zijn 1,3 miljoen volgers dat de Fransen 'hun kinderen zouden moeten leren hoe ze de gevoelens van anderen respecteren'.
Flikker op met je 'gevoel'.

Schijtziek word je er van. Zijn het niet de racisten van KOZP, BLM en Identity Politics, beginnen de moslims ook al de nadruk te leggen op 'gevoel'. Wat een feitenloze en 'gevoelige' watjeswereld is het aan het worden. :r

Ik pleit voor nog meer bespotting en humor. Vvmu forever!! *O*
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195938825
Lekker ook dat twitter in eerste instantie zoiets had van "this is fine".

Ongetwijfeld is er gedreigd met strafrechtelijke / juridische maatregelen als ze het lieten staan.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:33:27 #12
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_195938900
'Incidenteel' een moord of een aanslag. Mensen die bang zijn om hun mening te geven. Wen er maar aan, dat is de prijs van Islam in de Europa.

Want ze zouden wel eens gekwetst kunnen worden. :')
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:37:40 #13
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195938950
De beste man heeft best een punt
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:40:55 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195938987
Wat mij nog het meest opvalt zijn de wraakgevoelens en de drang tot vergelding die bij de mensen van de religie van de vrede bestaan. Mensen willekeurig onthoofden omdat er in het verleden iets heeft plaats gevonden. Eigenlijk zou je juist meer emoties als verdraagzaamheid en vergeving verwachten bij mensen die de vrede nastreven.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:41:12 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195938990
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:37 schreef damsco het volgende:
De beste man heeft best een punt
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195939359
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:37 schreef damsco het volgende:
De beste man heeft best een punt
Tussen zijn benen zeker.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:25:04 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195939671
quote:
,,Moslims hebben het recht om boos te zijn en om miljoenen Fransen te vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden."
Als ik zeg dat we miljoenen Gelovigen mogen vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden, wordt altijd iedereen boos. }:|
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:36:17 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195939869
quote:
Hij stak een betoog af waarin hij de westerse waarden bekritiseerde. Europa is alleen nog in naam christelijk, zegt hij, maar heeft in feite het geloof afgezworen. Dat is te zien aan vrouwen die 'alleen nog in een string' of soms naakt op het strand zitten, aldus Muhathir. Dat normaliseren moet het westen 'niet aan anderen opdringen'.
Er wordt helemaal niks opgedrongen. Jij mag lekker doorgaan met de onderdrukking van je eigen moslim volk, veel succes er mee maar verveel ons er niet mee ja.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:39:17 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_195939919
quote:
Moslims hebben het recht om boos te zijn en om miljoenen Fransen te vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden
Wat een fijn, weldenkend mens.
pi_195961903
Wat mij nog het meest opvalt is dat juist uit de hoek van de moslims er weinig reacties komen dat dit echt niet kan. Dit is denk ik een gigantisch verschil in normen en waarden tussen de meeste mensen in het westen (afkomst maakt niet uit) en moslims. Het is daar blijkbaar normaal dat mensen onthoofd worden als er een cartoon van de profeet wordt gepost. Ik denk dat dit hier een veel groter probleem is dan corona of wat dan ook.
pi_195964288
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als ik zeg dat we miljoenen Gelovigen mogen vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden, wordt altijd iedereen boos. }:|
Volgens mij krijgt een normale burger, dan zelfs gevangenisstraf als justitiemedewerkers hem dat horen zeggen.
pi_195966150
Is duidelijk zijn verstand al kwijt, als ik hier 'andersom' over zou berichten zouden de bedreigingen mij om de oren vliegen...
pi_195972477
Ik heb tijdens het spelen van een game contact met iemand uit Israël. Ik vroeg hem hoe hij over deze situatie dacht en hoe het komt dat de grens met buurlanden Syrië en Palestina zo pot dicht zitten.

Zijn reactie was: "There are some societies where honor is more important than life. People coming from this kind of background, are simply dangerous".

Ik hoop dat dit ook bij leiders van de EU landen door begint te dringen dat er ontzettend veel potentiële tikkende tijdbommen binnen komen als vluchteling. Het is een kwestie van tijd voordat er weer iets gebeurd waardoor onschuldige mensen worden onthoofd. De daders namelijk zijn opvallend vaak vluchtelingen uit Moslimlanden.
pi_195973011
Laat maar zitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door Lucci_Crocodille op 01-11-2020 00:52:00 ]
pi_195973200
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekker ook dat twitter in eerste instantie zoiets had van "this is fine".

Je hebt niet gelezen.
pi_195973221
De man brengt zijn eigen land imagoschade toe.
pi_195973229
Is niet de eerste keer dat de beste man aparte dingen zegt. Vorig jaar nog die vreemde kritiek op het JIT-onderzoek en in het verleden zijn boude uitspraken over joden. Mafklapper eerste klas is het.
  zondag 1 november 2020 @ 00:56:03 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195973243
Maleisie _O- Boycotten die hap, wat komt daar vandaan: Bananen ofzo :D
pi_195973390
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:37 schreef damsco het volgende:
De beste man heeft best een punt
Ja. Als je dit met een islamitische bril bekijkt, dan snap ik dat je kunt denken dat deze gestoorde idioot een punt heeft.

Case in point; een evenwichtige multiculturele samenleving + islam is vragen om de grootste problemen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 1 november 2020 @ 01:51:39 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_195973701
Eens kijken hoe het eruit ziet als we de tekst omdraaien:

quote:
Fransen hebben het recht om boos te zijn en om miljoenen Moslims te vermoorden voor alle slachtpartijen in het verleden.

In een ander bericht schreef de 95-jarige Mahathir dat de moslims in de geschiedenis 'miljoenen mensen hebben gedood, veel daarvan waren Fransen'. Wel schreef hij daarbij dat Fransen het 'oog-om-oog'-principe zoals genoemd in de Bijbel niet onderschrijven, maar dat ze het recht hebben om moslims 'te straffen', omdat moslims alle Fransen de schuld hebben gegeven van de daad van één persoon.


[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 01-11-2020 02:10:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')