abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195927496
Ik probeer een bedrijf te mailen maar al mijn mails komen onbestelbaar retour (wie ik ook mail: op naam naar info etc). Er wordt een verwijzing naar spamcop.net gegeven.
554 Service unavailable; Client host [smtpq4.tb.mail.iss.asxxx.net] blocked by bl.spamcop.net; Blocked -

Aangezien andere mail gewoon wel verstuurd en ontvangen wordt, lijkt het een probleem bij de ontvanger te zijn?
Ik ontvang wel mail van ze, maar als ik reply krijg ik het dus terug.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

[ Bericht 0% gewijzigd door utrecht1970 op 29-10-2020 17:20:33 ]
  Forum Admin donderdag 29 oktober 2020 @ 17:34:37 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_195928036
Jouw mail provider staat bij de ontvangende partij op de blokkeerlijst omdat er van hun systemen blijkbaar veel spam verzonden is. Daar zou jouw provider iets aan moeten doen.
De snelste oplossing is om even een andere mailer te gebruiken.
pi_195929260
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jouw mail provider staat bij de ontvangende partij op de blokkeerlijst omdat er van hun systemen blijkbaar veel spam verzonden is. Daar zou jouw provider iets aan moeten doen.
De snelste oplossing is om even een andere mailer te gebruiken.
Ok in mijn geval dus ziggo.
Moet ik daar melding bij ze van maken? Ik heb geen idee hoe ik dat doe? handigste is om de mail (mail delivery system) door te sturen naar ziggo denk ik?
  Forum Admin donderdag 29 oktober 2020 @ 18:54:35 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_195929538
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:39 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ok in mijn geval dus ziggo.
Moet ik daar melding bij ze van maken? Ik heb geen idee hoe ik dat doe? handigste is om de mail (mail delivery system) door te sturen naar ziggo denk ik?
Yep. Zou ik doen en in het vervolg gewoon gmail gebruiken. Heb je ook geen gezeur mocht je ooit van internetprovider wisselen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')