abonnement Unibet Coolblue
pi_195936003
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:53 schreef Predator40 het volgende:

[..]

met een legaal vuurwerk verbod gaat het rellen met zwaar illigaal vuurwerk alleen maar erger worden.
natuurlijk willen ze het aanpakken maar ze hebben daar helemaal de kennis en bezetting niet voor.

tevens mogen van mij de straffen voor het bekogelen van hulpverleners ook gewoon zwaar omhoog naar 10 jaar cel ofzo.
poging tot doodslag.

Ja mooi, maar de pakkans is niet zo groot als er een groep van die gasten op je staat te schieten he?
pi_195936028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:54 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja mooi, maar de pakkans is niet zo groot als er een groep van die gasten op je staat te schieten he?
Tja....droevig volk is het

rust die hulpverleners gewoon uit met tasers en een Mp5 dan !!!!
problem solved
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195936047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:56 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Tja....droevig volk is het

rust die hulpverleners gewoon uit met tasers en een Mp5 dan !!!!
problem solved
Hoppakee! :7 :D
pi_195936152
Ik zie dat Martijn Katan klaar zit bij Op1. Kijktip!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936184
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie dat Martijn Katan klaar zit bij Op1. Kijktip!
Durf het bijna niet te vragen maar eh....wie is dat? ;(
pi_195936199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:06 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Durf het bijna niet te vragen maar eh....wie is dat? ;(
Hoogleraar aan de VU in de voedingsleer. Heeft dit zeer lezenswaardige boek geschreven:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936200
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie dat Martijn Katan klaar zit bij Op1. Kijktip!
Wie?
So we just called him Fred too
pi_195936216
Algemene ontwikkeling, mensen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoogleraar aan de VU in de voedingsleer. Heef dit zeer lezenswaardige boek geschreven:

[ afbeelding ]
^O^ Las al iets over vitamine d op google ja.
Toevallig multivitamines ingeslagen bij het Kruidvat! Was in de aanbieding ook nog! :)
pi_195936225
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Algemene ontwikkeling, mensen.
Misschien heb je bij LIF of CUL meer succes.
So we just called him Fred too
pi_195936236
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Algemene ontwikkeling, mensen.
:D
Dat is best een uitdaging tegenwoordig met al die 'deskundigen' die tegelijk opduiken nu! ;)
pi_195936249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

^O^ Las al iets over vitamine d op google ja.
Toevallig multivitamines ingeslagen bij het Kruidvat! Was in de aanbieding ook nog! :)
Nutteloze multivitamines
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936252
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Algemene ontwikkeling, mensen.
Over ontwikkeling trouwens.... gaat het de goede kant op of... ?
pi_195936280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Over ontwikkeling trouwens.... gaat het de goede kant op of... ?
Nope, ben echt weer (of nog steeds) ziek. Wel vanavond (na 1,5 dag) de uitslag van de coronatest gehad. Negatief.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936286
quote:
:{w Met extra D3 he?! :P
Is ook niets speciaal voor corona, slikte dat sowieso altijd al in de winter.
pi_195936302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nope, ben echt weer (of nog steeds) ziek. Wel vanavond (na 1,5 dag) de uitslag van de coronatest gehad. Negatief.
Hmmm.... dat is tenminste wat, maar helpt je dus niet. :N
pi_195936312
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:{w Met extra D3 he?! :P
Is ook niets speciaal voor corona, slikte dat sowieso altijd al in de winter.
Wij slikken thuis al jaren braaf vitamine D. Over multivitamines verschillen we van mening. Lief slikt die wel, ik volg de lijn Katan. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936326
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij slikken thuis al jaren braaf vitamine D. Over multivitamines verschillen we van mening. Lief slikt die wel, ik volg de lijn Katan. :+
Ik volg jouw lief.... O+ .......... :o :@
pi_195936328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:{w Met extra D3 he?! :P
Is ook niets speciaal voor corona, slikte dat sowieso altijd al in de winter.
Ik slik het voor m'n botten, maar heb zitten slapen en heb er nog dertig. Pillen bedoel ik, botten heb ik iets meer van.
Tap tap tap
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 23:16:02 #220
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195936333
Heeft iemand nog een linkje naar dat onderzoek dat volgens mij 25% van de Nederlanders zich niet aan de regels van de quarantaine zouden houden als ze positief testen/een huisgenoot dat doet.
pi_195936343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik volg jouw lief.... O+ .......... :o :@
het zal je verbazen maar ik ook :P
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195936351
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik slik het voor m'n botten, maar heb zitten slapen en heb er nog dertig. Pillen bedoel ik, botten heb ik iets meer van.
Dan zou ik maar rap gaan voor het uitverkocht is! ;)
pi_195936358
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dan zou ik maar rap gaan voor het uitverkocht is! ;)
Is het dus al :')
Tap tap tap
pi_195936379
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Is het dus al :')
Hmm.... als het in de aanbieding is, heb je kans dat het misschien nog een keer extra aangevuld wordt deze week?
pi_195936390
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]

het zal je verbazen maar ik ook :P
Die man heeft volgers! :D
Of vrouw..... geen aannames... :@
pi_195936402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik volg jouw lief.... O+ .......... :o :@
Ik doe niet aan bijgeloof. :Y) Ik volg Katan omdat hij niet alleen een wetenschapper is maar ook nog eens ontzettend veel kennis over en ervaring met onderzoek naar voeding heeft en in zijn boeken een uitstekend overzicht biedt over het wetenschappelijke onderzoek. Hij kan goed de waan van de dag (krant die over een enkele studie publiceert) onderscheiden van gerepliceerde onderzoeksresultaten.

Het is kolder dat er iemand als Fajah Lourens met hem aan tafel wordt gezet. En dan die Pim Christiaans, pfft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936436
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik doe niet aan bijgeloof. :Y) Ik volg Katan omdat hij niet alleen een wetenschapper is maar ook nog eens ontzettend veel kennis over en ervaring met onderzoek naar voeding heeft en in zijn boeken een uitstekend overzicht biedt over het wetenschappelijke onderzoek. Hij kan goed de waan van de dag (krant die over een enkele studie publiceert) onderscheiden van gerepliceerde onderzoeksresultaten.

Het is kolder dat er iemand als Fajah Lourens met hem aan tafel wordt gezet,
Dat is voor iedereen kolder, zegt niets over die Katan! :{
Misschien is ze één van zijn kolonisten! :)
pi_195936446
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Die man heeft volgers! :D
Of vrouw..... geen aannames... :@
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij slikken thuis al jaren braaf vitamine D. Over multivitamines verschillen we van mening. Lief slikt die wel, ik volg de lijn Katan. :+
Wat een item was dit dan _O-
pi_195936494
Maar goed, het was een waardeloos item helaas door Fajah en Pim. Ze hadden Huub en Martijn met elkaar in gesprek moeten laten gaan in plaats van een podium te bieden aan fopexperts.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936520
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
Maar goed, het was een waardeloos item helaas door Fajah en Pim. Ze hadden Huub en Martijn met elkaar in gesprek moeten laten gaan in plaats van een podium te bieden aan fopexperts.
Ja, hij probeerde de aandacht er nog op terug te halen, maar dat lukte maar matig.
pi_195936538
quote:
88s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Een teststraat 'nice' noemen :')
Dus toen ze er nog maar net waren, was het nog wel spannend & nieuw, maar al het gepeupel zich laat testen, vinden ze het 'te populair' en gaan ze niet meer.

My Gods... het is geen wonder dat die besmettingen ophoog schieten met dit soort types.
:D @Lenny_Leonard check dit
Gino ♥
pi_195936557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:D @:lenny_leonard check dit
Aaah..... slecht zeg, Natalie dissen! :( :D
pi_195936563
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:31 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Aaah..... slecht zeg, Natalie dissen! :( :D
Iedereen zit dat dit iets van de Speld oid is toch?
Gino ♥
pi_195936579
Samenvattend, moraal van het verhaal was geloof ik dat Huub Savelhout (hoogleraar immunologie) vindt dat we vitamine D moeten slikken ook al is er (nog) geen bewijs voor dat het helpt tegen corona en Martijn Katan (hoogleraar voedingsleer) vindt dat we ons gewoon aan de regels van de overheid moeten houden omdat er nog geen bewijs voor is dat vitamine D helpt tegen corona. Katan is sowieso iemand die er doorgaans voor waarschuwt dat 'baat het niet dan schaadt het niet' bij het slikken van supplementen niet opgaat omdat je wel degelijk een overdosis binnen kunt krijgen en daar schade van kunt ondervinden. (Al geloof ik dat die kans bij vitamine D in het bijzonder niet zo groot is, maar dat weet ik niet precies meer.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Iedereen zit dat dit iets van de Speld oid is toch?
Was wel het eerste wat ik mij afvroeg, ja! :D
pi_195936605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Samenvattend, moraal van het verhaal was geloof ik dat Huub Savelhout (hoogleraar immunologie) vindt dat we vitamine D moeten slikken ook al is er (nog) geen bewijs voor dat het helpt tegen corona en Martijn Katan (hoogleraar voedingsleer) vindt dat we ons gewoon aan de regels van de overheid moeten houden omdat er nog geen bewijs voor is dat vitamine D helpt tegen corona. Katan is sowieso iemand die er doorgaans voor waarschuwt dat 'baat het niet dan schaadt het niet' bij het slikken van supplementen niet opgaat omdat je wel degelijk een overdosis binnen kunt krijgen en daar schade van kunt ondervinden. (Al geloof ik dat die kans bij vitamine D in het bijzonder niet zo groot is, maar dat weet ik niet precies meer.)
Je kan zeggen wat je wil, wij volgen toch je lief! :{w
hebben we meteen K, C en zink erbij! :P Jouw lief weet..... :Y
pi_195936607
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als ze dit ook gewoon op zo'n manier naar buiten communiceren. Prima uitleg en beredenering.
Dus dit is coronaproof?

twitter
pi_195936639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus dit is coronaproof?

[ twitter ]
Jij bent nog steeds niet over het monkapjesadvies heen? :s)
pi_195936675
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil, wij volgen toch je lief! :{w
hebben we meteen K, C en zink erbij! :P Jouw lief weet..... :Y
Niets ten nadele van mijn lief, maar ik vind Katan interessanter. Die maakt in zijn boeken overigens ook duidelijk waarom het godsonmogelijk is om 'gezond' eten in de winkels goedkoper te maken en 'ongezond' eten duurder. Het is namelijk niet te doen om van producten te zeggen of ze gezond zijn of niet omdat veel factoren een rol spelen. Zie deze passage:

Als voorbeeld noemt hij mayonaise: op zich een gezond product met veel gezonde vetzuren, weinig zout en onschuldige hulpstoffen. Maar het maakt wel je ongezonde knakworst lekkerder en daardoor eet je daar meer van. ‘We moeten de gezondheidseffecten van een product niet alleen afmeten aan de voedingsstoffen die erin zitten, maar ook meenemen of je er dik van wordt. (…) We moeten de verleidingskracht van ultrabewerkt voedsel meten en tabelleren zodat overheid, ouders en scholen maatregelen kunnen nemen, maar ik weet niet hoe dat moet. Hoe verwerk je calorieën, mondgevoel, geur, portiegrootte, verpakking en honderd andere factoren tot één dikmaakscore?’

En nee, dit is geen prietpraat. Het gaat hier regelmatig over het bevorderen van gezond leven teneinde mensen weerbaarder te maken tegen het coronavirus. Een van de maatregelen die regelmatig wordt genoemd is het goedkoper maken van gezond eten als fruit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936683
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Samenvattend, moraal van het verhaal was geloof ik dat Huub Savelhout (hoogleraar immunologie) vindt dat we vitamine D moeten slikken ook al is er (nog) geen bewijs voor dat het helpt tegen corona en Martijn Katan (hoogleraar voedingsleer) vindt dat we ons gewoon aan de regels van de overheid moeten houden omdat er nog geen bewijs voor is dat vitamine D helpt tegen corona. Katan is sowieso iemand die er doorgaans voor waarschuwt dat 'baat het niet dan schaadt het niet' bij het slikken van supplementen niet opgaat omdat je wel degelijk een overdosis binnen kunt krijgen en daar schade van kunt ondervinden. (Al geloof ik dat die kans bij vitamine D in het bijzonder niet zo groot is, maar dat weet ik niet precies meer.)
Effe gegoogled, maar dat kan:
"Het gevolg van te veel vitamine D kan een verhoogde calciumwaarde in het bloed zijn. Dat kan leiden tot tal van symptomen, zoals vermoeidheid, verwardheid, dorst, spijsverteringsproblemen en de continue drang om te urineren. Verder kan een vergiftiging verantwoordelijk zijn voor botverlies, nierfalen en dehydratatie."
pi_195936688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Effe gegoogled, maar dat kan:
"Het gevolg van te veel vitamine D kan een verhoogde calciumwaarde in het bloed zijn. Dat kan leiden tot tal van symptomen, zoals vermoeidheid, verwardheid, dorst, spijsverteringsproblemen en de continue drang om te urineren. Verder kan een vergiftiging verantwoordelijk zijn voor botverlies, nierfalen en dehydratatie."
Nou ja, je kunt van alles te veel binnen krijgen. Als je enkele tienduizenden boterhammen per dag eet, heb je een verhoogd risico op kanker. En ook door water kun je worden vergiftigd. Ik bedoelde vooral te zeggen dat je van vitamine D niet gauw een overdosis binnenkrijgt, al weet ik dus niet meer precies hoe dat zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195936696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niets ten nadele van mijn lief, maar ik vind Katan interessanter. Die maakt in zijn boeken overigens ook duidelijk waarom het godsonmogelijk is om 'gezond' eten in de winkels goedkoper te maken en 'ongezond' eten duurder. Het is namelijk niet te doen om van producten te zeggen of ze gezond zijn of niet omdat veel factoren een rol spelen. Zie deze passage:

Als voorbeeld noemt hij mayonaise: op zich een gezond product met veel gezonde vetzuren, weinig zout en onschuldige hulpstoffen. Maar het maakt wel je ongezonde knakworst lekkerder en daardoor eet je daar meer van. ‘We moeten de gezondheidseffecten van een product niet alleen afmeten aan de voedingsstoffen die erin zitten, maar ook meenemen of je er dik van wordt. (…) We moeten de verleidingskracht van ultrabewerkt voedsel meten en tabelleren zodat overheid, ouders en scholen maatregelen kunnen nemen, maar ik weet niet hoe dat moet. Hoe verwerk je calorieën, mondgevoel, geur, portiegrootte, verpakking en honderd andere factoren tot één dikmaakscore?’

En nee, dit is geen prietpraat. Het gaat hier regelmatig over het bevorderen van gezond lezen teneinde mensen weerbaarder te maken tegen het coronavirus. Een van de maatregelen die regelmatig wordt genoemd is het goedkoper maken van gezond eten als fruit.
Ik weet dat ik best wat meer op gezond eten zou moeten letten, maar heb zo geen zin om daarmee bezig te zijn. :N Leven is al saai zat zo. Wil gewoon lekker eten. :)
pi_195936707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt van alles te veel binnen krijgen. Als je enkele tienduizenden boterhammen per dag eet, heb je een verhoogd risico op kanker. En ook door water kun je worden vergiftigd. Ik bedoelde vooral te zeggen dat je van vitamine D niet gauw een overdosis binnenkrijgt, al weet ik dus niet meer precies hoe dat zit.
Heb je helemaal gelijk in. Alles waar te voor staat, behalve tevreden toch? ^O^
pi_195936709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus dit is coronaproof?

[ twitter ]
Waar is dit dan, hier zit het OV max 15-20% vol in de spits. Daarbuiten helemaal vrijwel leeg.

Dus fakenews of een bijzonder traject.
pi_195936713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:39 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jij bent nog steeds niet over het monkapjesadvies heen? :s)
Ze adviseren maar een eind weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:48 schreef -0- het volgende:

[..]

Waar is dit dan, hier zit het OV max 15-20% vol in de spits. Daarbuiten helemaal vrijwel leeg.

Dus fakenews of een bijzonder traject.
Hilversum
pi_195936721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:48 schreef -0- het volgende:

[..]

Waar is dit dan, hier zit het OV max 15-20% vol in de spits. Daarbuiten helemaal vrijwel leeg.

Dus fakenews of een bijzonder traject.
Ja, maar wel een heel mooi plaatje om je weer ergens tegen af te kunnen zetten! ;)
pi_195936832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Samenvattend, moraal van het verhaal was geloof ik dat Huub Savelhout (hoogleraar immunologie) vindt dat we vitamine D moeten slikken ook al is er (nog) geen bewijs voor dat het helpt tegen corona en Martijn Katan (hoogleraar voedingsleer) vindt dat we ons gewoon aan de regels van de overheid moeten houden omdat er nog geen bewijs voor is dat vitamine D helpt tegen corona. Katan is sowieso iemand die er doorgaans voor waarschuwt dat 'baat het niet dan schaadt het niet' bij het slikken van supplementen niet opgaat omdat je wel degelijk een overdosis binnen kunt krijgen en daar schade van kunt ondervinden. (Al geloof ik dat die kans bij vitamine D in het bijzonder niet zo groot is, maar dat weet ik niet precies meer.)
Die andere vitamine supplementen heb ik een probleem mee. Ik hoorde iemand roepen dat die een grote hoeveelheid vitamine c nam. Ik dacht meteen nierstenen en het werd meteen bevestig. Vitamine c kan namelijk bij te weinig vocht gaan kristalliseren in de nieren. Vitamine D kan wel helpen bij Interferon(nog even nagevraagd).

[ Bericht 0% gewijzigd door ipa84 op 30-10-2020 00:10:25 ]
pi_195936876
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:48 schreef -0- het volgende:

[..]

Waar is dit dan, hier zit het OV max 15-20% vol in de spits. Daarbuiten helemaal vrijwel leeg.

Dus fakenews of een bijzonder traject.
Hilversum. Zie de reacties bij de tweet. Trajecten in Amsterdam schijnen ook druk te zijn. Geen idee of het klopt, want ik pieker er niet over om met het openbaar vervoer te reizen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:33:51 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195937018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus dit is coronaproof?

[ twitter ]
Oh is dit echt? _O-
Het is toch niet te geloven :'(

Maar goed dat ze mondkapjes op hebben!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')