SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boris lijkt me eerder zo'n viespeuk die 'fake detention' doetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof dat hij dat doet. Zie ik een Merkel of Boris niet doen
Hongaren hebben dat ook. Dat land is 150 jaar bezet geweest en in die tijd totaal ontvolkt. En die geschiedenis wordt nog uitgebreid behandeld op scholen. Dus daar kijken ze wat anders aan tegen het moslimgeloof.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Bijzonder eigenlijk dat die mentaliteit van The Winged Hussars nog steeds in de harten van de Polen zit, die zien zich nog steeds als de hoeder van Europa tegen de Arabische wereld en de Islam en dan niet eens op een vage manier maar daar zijn veel Polen dagelijks mee bezig.
Ja dit zal vergelijkbaar zijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren hebben dat ook. Dat land is 150 jaar bezet geweest en in die tijd totaal ontvolkt. En die geschiedenis wordt nog uitgebreid behandeld op scholen. Dus daar kijken ze wat anders aan tegen het moslimgeloof.
In Nederland besteden we relatief weinig aandacht aan geschiedenis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja veel mensen zijn zich veel bewuster van hun eigen geschiedenis dan de gemiddelde Nederlander, keer iets met een Joods meisje gehad, heb nog nooit zoveel holocaust documentaires gezien als toen, tussen het wippen door, bijzondere combinatie was dat wel
Hahaha ja die Polen eigenlijk ook, op de laatste slag om Wenen na dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland besteden we relatief weinig aandacht aan geschiedenis.![]()
Ik vind de Hongaarse aanpak wel raar hoor. Ze hebben elke veldslag tegen de Ottomanen verloren, maar doen toch alsof zij de redders van Europa waren
jij zit al zes jaar 24/7 op fok waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja veel mensen zijn zich veel bewuster van hun eigen geschiedenis dan de gemiddelde Nederlander, keer iets met een Joods meisje gehad, heb nog nooit zoveel holocaust documentaires gezien als toen, tussen het wippen door, bijzondere combinatie was dat wel
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij zit al zes jaar 24/7 op fok waar is het mis gegaan?
Als je nog langer wacht, klotst de Noordzee tegen je voordeur.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even naar buiten maar het regentEn hoe langer ik wacht, hoe harder het gaat regenen.
Bootje besteld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht, klotst de Noordzee tegen je voordeur.
Dat zal bij mij eerder werkelijkheid zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén flinke najaarsstorm en je drijft zo je huis uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal bij mij eerder werkelijkheid zijn.
Lijkt me leuk om mee te maken........quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén flinke najaarsstorm en je drijft zo je huis uit.
Dit liedje kwam serieus net langs.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we deze nog.
Blub.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk om af en toe de oorlogszuchtige barbaar uit te hangen op Sabatonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit liedje kwam serieus net langs.
Joop heeft de cd aanstaan.
Het is ook geen klacht verder, vooral grappig toeval.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk om af en toe de oorlogszuchtige barbaar uit te hangen op Sabaton![]()
Is iets waar alle echte mannen recht op hebben
Reinhard Mey?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind de tune van Met het Oog op Morgen echt zo mooi![]()
Past er wel bij ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de muziek van het Metropole Orkest
Ik heb een heerlijke appelquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
Potver, wat kan soep toch lekker zijn
Nou, net weer verse pompoensoep opquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
Potver, wat kan soep toch lekker zijn
Pastinaak hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, net weer verse pompoensoep op
Boot'vluchteling' dus.quote:'Aanslagpleger is jonge Tunesiër die recent in Frankrijk aankwam'
Volgens de Franse zender BFMTV heeft de aanslagpleger in Nice tegen de politie gezegd dat hij uit Tunesië komt, in 1999 is geboren en begin deze maand via Lampedusa in Frankrijk is aangekomen. Hij zou niet bekend zijn bij de politie en veiligheidsdiensten. Zijn identiteit is nog niet bevestigd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)eerdere-plekken.html
Zuurgestofgebrek?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat bezielt zo'n jonge knaap toch?
Ik hoop dat ik me pas hoef laten testen als die blaastest ook een beetje is uitgeroldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
de Jonge zegt begin decembter snelteststraat
dus nog maandje vrij
Ben toch blij dat ik in een land zit waar maar weinig vluchtelingen worden toegelatenquote:
In noorwegen hadden ze breivik... Hetkan overal vandaan komenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik in een land zit waar maar weinig vluchtelingen worden toegelatenEn als ze worden toegelaten worden ze gelijk op school gezet om te integreren.
Is dat eigenlijk gratis in Nederland? De covid-test? Hier ben je al snel 150 euro kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me pas hoef laten testen als die blaastest ook een beetje is uitgerold
als je via de ggd gaat welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gratis in Nederland? De covid-test? Hier ben je al snel 150 euro kwijt.
Ja, gekkies die in je land geboren worden heb je altijd. Maar nog meer binnenhalen hoeft voor mij niet persequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In noorwegen hadden ze breivik... Hetkan overal vandaan komen
Daar is het 1 keer gebeurd, dit is al de 2e keer deze maand (en de weet ik veel hoeveelste de afgelopen jaren).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar belgie was ook voornamelijk homegrown terroristen. In Frankrijk waarschijnlijk ook homegrown. Het is echt te kort door de bocht om te zeggen dat dit een vluchtelingprobleem is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het 1 keer gebeurd, dit is al de 2e keer deze maand (en de weet ik veel hoeveelste de afgelopen jaren).
Dinges van Fortuyn, ook gewoon een Hollander.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volkertquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dinges van Fortuyn, ook gewoon een Hollander.
Ja die pakte het wel meteen grondig aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar belgie was ook voornamelijk homegrown terroristen. In Frankrijk waarschijnlijk ook homegrown. Het is echt te kort door de bocht om te zeggen dat dit een vluchtelingprobleem is.
Overigens heeft breivik iets van 70 mensen vermoord?
Ja absurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die pakte het wel meteen grondig aan.
nou net zoals bij de autochtonen. zijn net mensen allemaalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn 99,9999% vluchtelingen die een beter leven willen voor hun kinderen, maar net die ene lulhannes ertussen he
Ik vind banlieue een mooi woord.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
Frankrijk heeft gewoon flinke steken laten vallen met hun achterstandswijken
ja frans is ook een mooie taalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
Ik vi
[..]
Ik vind banlieue een mooi woord.
Ja is ook niet zozeer een vluchtelingenprobleem daar, eerder een 'isolatie' probleem, ze worden allemaal bij elkaar in achterbuurten gestopt, de banlieus. En de grote scheiding tussen kerk en staat is daar ondanks dat het een bewonderenswaardige waarde is ook wel een probleem geworden met een religie van 'buitenaf'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar belgie was ook voornamelijk homegrown terroristen. In Frankrijk waarschijnlijk ook homegrown. Het is echt te kort door de bocht om te zeggen dat dit een vluchtelingprobleem is.
Overigens heeft breivik iets van 70 mensen vermoord?
ja het is ook gestoord maar het is geen vluchtelingprobleem.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is ook niet zozeer een vluchtelingenprobleem daar, eerder een 'isolatie' probleem, ze worden allemaal bij elkaar in achterbuurten gestopt, de banlieus. En de grote scheiding tussen kerk en staat is daar ondanks dat het een bewonderenswaardige waarde is ook wel een probleem geworden met een religie van 'buitenaf'.
De vorige aanslag in Nice waren er trouwens ook 87 doden. Bij die in Parijs in 2015 129, en zo zijn er nog wel meer helaas.
ja, snel laten vallenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja frans is ook een mooie taal
Nee doelde ook meer op boot'vluchteling' omdat die uit Tunesië komt, wat een 'veilig' land is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is ook gestoord maar het is geen vluchtelingprobleem.
7 jaar gehadquote:
zon gelukszoekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee doelde ook meer op boot'vluchteling' omdat die uit Tunesië komt, wat een 'veilig' land is.
Aussi, je weet wel, zo'n trainingspakkie.quote:
Dus elke bootvluchteling is een goed mens, shit heb ik die memo weer gemist?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is ook gestoord maar het is geen vluchtelingprobleem.
Wat moet ik hier nou op zeggen uitstraling?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus elke bootvluchteling is een goed mens, shit heb ik die memo weer gemist?
Ja kale koppen niet te stoppenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aussi, je weet wel, zo'n trainingspakkie.
Als ze iets langzamer praatten ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja frans is ook een mooie taal
Al zijn er ook positieve dingen aan al die aanslagen, zonder die op Charlie Hebdo hadden wij elkaar niet leren kennenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zijn er ook positieve dingen aan al die aanslagen, zonder die op Charlie Hebdo hadden wij elkaar niet leren kennen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal bij mij eerder werkelijkheid zijn.
Wat romantischquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zijn er ook positieve dingen aan al die aanslagen, zonder die op Charlie Hebdo hadden wij elkaar niet leren kennen
Beetje realisme tentoonspreiden, daar zit gewoon ook kutvolk tussen, het zijn net mensen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou op zeggen uitstraling?
Allez vous faire.quote:
Zelden zo'n kut kapsel gehad, toen ik daarnaar vroeg bij de kapper.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
daarna kwam nog de coup in turkije ltdvk
en heeft wel een PS4 gekregenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die pakte het wel meteen grondig aan.
Christchurchquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
In nieuw zeeland in christenburg ofzo, die moskee. ook homegrown toch.
al die fucking schoolshooters in amerika
gaaaaaaaaaaaaaaaa maar door
En die grensbestormingenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
Zelden zo'n kut kapsel gehad, toen ik daarnaar vroeg bij de kapper.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
C'est tout, c'est ca, c'est hopjesvlaquote:
die komen vooral uit verder gelegen landen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee doelde ook meer op boot'vluchteling' omdat die uit Tunesië komt, wat een 'veilig' land is.
Hebben jullie meteen twee namen voor jullie eerste van de vele kinderen, Charlie en Hebdo, weet niet welke naam meer kut is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AF?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde paprikagenotStaat nu in de AF
Ta mere.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelden zo'n kut kapsel gehad, toen ik daarnaar vroeg bij de kapper.
[..]
C'est tout, c'est ca, c'est hopjesvla
Jij ook al?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde paprikagenotStaat nu in de AF
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Gaat Haags zijn grapjes nu dubbelposten?
ja dat heb ik toch ook nergens anders beweerdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje realisme tentoonspreiden, daar zit gewoon ook kutvolk tussen, het zijn net mensen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is hele rechtszaak geweest.. omdat ie maar een ps2 had ofzo.
Walgelijke ventquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok PS2 / 3 dus ipv ps3 / 4
https://www.ad.nl/buitenl(...)-marteling~a8458af4/
Alzheimer light is een bitchquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Gaat Haags zijn grapjes nu dubbelposten?
k vind dit soort berichten altijd lastig te gelovenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok PS2 / 3 dus ipv ps3 / 4
https://www.ad.nl/buitenl(...)-marteling~a8458af4/
Ja klopt.. Zweden heeft dat 'brave' ook wel..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Het is wel een apart land hoor qua gevangenissen. Zag er laatst een docu over, hoe alles gericht is op reīntegratie en een zo normaal mogelijk leven. Weet niet helemaal of ik het daar mee eens ben.
kan je lastig vinden. het is true storyquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind dit soort berichten altijd lastig te geloven
Ik weet niet wat jij snuift maar ik wacht er nog een paar uur meequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zie Etto nu voor me als een George Baker die ama de Paloma Blanca zingt als een gregoriaanse monnik terwijl ie aromat wierook rondzwaait in een augurkenrookding afgezet met erwten.
pastinaaksoepquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij snuift maar ik wacht er nog een paar uur mee
Geloof die playstation wel maar dat breivik dat afdoet als marteling vind ik twijfelachtigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je lastig vinden. het is true story
er is zelfs een rechtszaak over gevoerd afaik.
Living on the edgequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pastinaaksoep
en een lijntje aromat
Kijk voor mensen die wellicht nog te redden zijn, prima. Maar zo'n Breivikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja klopt.. Zweden heeft dat 'brave' ook wel..
Geloof dat de gevangenissen in Noorwegen nog beter zijn dan dat hotel waar ik in zat
Ben je BNW' er geworden?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
(en aan kleine jongetjes vraagt of ze in z'n Little green bag willen grabbelen)
Ik heb een lijntje chia zaden, voor de hardcore lijntjestrekkersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pastinaaksoep
en een lijntje aromat
Niet gewoon een sleepkabel snuivenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje chia zaden, voor de hardcore lijntjestrekkers
Baas boven baas.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gewoon een sleepkabel snuiven
is aandacht vragen joh. zulke figuren chargeren lekker om maar aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof die playstation wel maar dat breivik dat afdoet als marteling vind ik twijfelachtig
mja dan nog hoor. je hebt niet voor niks een straf gekregen..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk voor mensen die wellicht nog te redden zijn, prima. Maar zo'n Breivik![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje chia zaden, voor de hardcore lijntjestrekkers
PICS!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gewoon een sleepkabel snuiven
ja niks anders te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is aandacht vragen joh. zulke figuren chargeren lekker om maar aandacht te krijgen.
Nichtje van me deed dat 12 keer in de week voordat er camera's bestondenquote:
In Nairobi?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nichtje van me deed dat 12 keer in de week voordat er camera's bestonden
Heb je een knap nichtje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nichtje van me deed dat 12 keer in de week voordat er camera's bestonden
Nee is ook zo, maar je bent natuurlijk je vrijheid om te doen wat je wil nog steeds kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dan nog hoor. je hebt niet voor niks een straf gekregen..
maar een nieuwe PS3 claimen.. tja sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar je bent natuurlijk je vrijheid om te doen wat je wil nog steeds kwijt.
Mij ook, die man zou helemaal niks behalve een kale cel van 2x2 moeten hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar een nieuwe PS3 claimen.. tja sorrygaat tegen mijn principes in..
Aahquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
oops, sis
Heb het al eerder gezegd: gewoon een van de weinige leuke oprechte en goede mensen die ik online ken.
BOKS
de soep zit op mn scherm nuquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus zijn dat de billen van een baviaan?
Whehequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus zijn dat de billen van een baviaan?
Laat mensen toch lekker eten wat ze willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Dit soort kutzooi gaat echt op de binnenwand van je aorta leven
Zonde als mensen die je mag zich doodeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat mensen toch lekker eten wat ze willen.Please.
Stel je even lekker aan zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde als mensen die je mag zich doodeten.
ik las dit als kwiwirookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.... wel KERKWIEROOK???
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.... wel KERKWIEROOK???
Heb de hele dag thuisgewerkt met mijn wierookvat aan het raam... was niet altijd even goed idee; alles blauw manquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo na het afwassen maar even stokje aansteken.
Hele dag wierook vind ik wel heftig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb de hele dag thuisgewerkt met mijn wierookvat aan het raam... was niet altijd even goed idee; alles blauw man
Achter de schermen, daar is het pas blauwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb de hele dag thuisgewerkt met mijn wierookvat aan het raam... was niet altijd even goed idee; alles blauw man
Jezus wat slecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef Justin_Case het volgende:
A
[..]
Achter de schermen, daar is het pas blauw
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
dus.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef Justin_Case het volgende:
A
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
dus.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en af toe steekt Amarantha me even in de fik voor een lekker geurtje.
Haagse humor, moet je van houden. Zoals je van kniegewrichtspijn houdt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef Justin_Case het volgende:
A
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
dus.
Oh ik snap 'm nu pasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef Justin_Case het volgende:
A
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
dus.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haagse humor, moet je van houden. Zoals je van kniegewrichtspijn houdt.
OOOOOOOOOOWWOWOWOWOWOWOWWWW... Doe de spiritus maar weg, dit fikt vanzelf wel ahahahahahaha
Ik ben heul niet blauwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef Justin_Case het volgende:
A
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
dus.
zou sniftenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en af toe steekt Amarantha me even in de fik voor een lekker geurtje.
Gaat lekker met je soep vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en daar ging de volgende lepel soep
Straks onder het genot van dit nummer er af likken danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer tegen m'n scherm dan in m'n mond
Verstandskiezen kunnen het niet zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Had vandaag leuk uitje buiten de deur.
Uurtje in de tandarts stoel.
Niks beter dan versgemaakte soep.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Wist niet dat er nog mensen onder de 80 soep aten als avondeten doordeweeks.
eigenlijk eet ik m'n soep als de mosselmanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks onder het genot van dit nummer er af likken dan
Van de week ook groentesoep gehad als avondeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
aan boord aten we altijd 's middags warm. Als er nog soep over was 's avonds at ik dat ipv de rare creaties uit het Manila Institute of culinary artsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aan boord aten we altijd 's middags warm. Als er nog soep over was 's avonds at ik dat ipv de rare creaties uit het Manila Institute of culinary arts
Wat den boer niet kent dat vreet ie niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aan boord aten we altijd 's middags warm. Als er nog soep over was 's avonds at ik dat ipv de rare creaties uit het Manila Institute of culinary arts
ga jij lekker pannenkoeken met corned beef etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat den boer niet kent dat vreet ie niet?
Zo kijk jij als ik weer eens wat onaardigs heb gezegdquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij lekker pannenkoeken met corned beef eten
of pasta waarvan de saus bestaat uit olie met een hint van tomatenpasta en ontdooide bitterballen
hmmm heeft potentiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij lekker pannenkoeken met corned beef eten
of pasta waarvan de saus bestaat uit olie met een hint van tomatenpasta en ontdooide bitterballen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kijk jij als ik weer eens wat onaardigs heb gezegd
Ze kijken ook gewoon niet lief, iemand zijn radar staat verkeerd afgesteldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kijk jij als ik weer eens wat onaardigs heb gezegd
Weer die hyena's?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
hoe langer je ze aan het aan het woord laat hoe dommer ze worden
https://scontent-amt2-1.x(...)9f6478db&oe=5FBF0DA9
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
@:HPLC kom we gaan klappen uitdelen.
Neem eens een kijkje in BNW als je echt hersenverrotting wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
hoe langer je ze aan het aan het woord laat hoe dommer ze worden
https://scontent-amt2-1.x(...)9f6478db&oe=5FBF0DA9
nee daar kom ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in BNW als je echt hersenverrotting wil.
Maakt wel duidelijk waarom er miljonairs zijn en mensen die het niet zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaarg nee die niet![]()
https://www.facebook.com/(...)9536333240542/?t=317
Het is al weekend sinds dinsdagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nog 1 dag en dan is het weer weekend.
Bill gates wil zoveel procent van de wereldbevolking uitroeien, wordt gewoon op tv gezegd zegt ze.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt wel duidelijk waarom er miljonairs zijn en mensen die het niet zijn.
Oh lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is al weekend sinds dinsdag
Is wel lekker energiebesparend die gedimde lichten hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaarg nee die niet![]()
https://www.facebook.com/(...)9536333240542/?t=317
lucht het het meer op dan een flinke drolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is al weekend sinds dinsdag
"Dan moe je vassisnaties krijguh slaat helemaal nergens op joh"quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bill gates wil zoveel procent van de wereldbevolking uitroeien, wordt gewoon op tv gezegd zegt ze.
????
@IJsdraakje, dit vind jij stiekem ook wel leuk denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit leuker dan ik wil toegeven
ja nou dit dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dan moe je vassisnaties krijguh slaat helemaal nergens op joh"
Bitterballen zijn door de elite gemaakt om de monden van onschuldigen te verbranden.quote:
Bezuinigen op de GGZ, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal psychiatrische patiënten, raar dat het los loopt op straat.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bitterballen zijn door de elite gemaakt om de monden van onschuldigen te verbranden.
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FAKKELS EN HOOIVORKEN BIJ HET VRIESVAK
Wrom hedde gij zo'n krekkante korst terwijl er ammel lava in zit???quote:
SPEK EN VERENquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FAKKELS EN HOOIVORKEN BIJ HET VRIESVAK
Nou wordt gedoogd zegt zequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Seks met dode dieren en overleden mensen is een schande mensen en dat doet de regering.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Seks met dode dieren en overleden mensen is een schande mensen en dat doet de regering.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Hitler liet deze mensen vergassen en hier komen ze op televisie.
Zouden ze achteraf wel gelijk hebben dat de regering niet te vertrouwen is
Dat weten we op 4 november, als hij de macht gewoon overdraagt bij verlies dan lijkt hij in niets op Dolfje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
in die docu laatst over trump zeiden ze dat trump dezelfde eigenschappen als o.a. hitler heeft in het karakter
spannend eigenlijk welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weten we op 4 november, als hij de macht gewoon overdraagt bij verlies dan lijkt hij in niets op Dolfje.
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
in die docu laatst over trump zeiden ze dat trump dezelfde eigenschappen als o.a. hitler heeft in het karakter
ja ze zeiden dat het trump niet om democratie ging maar puur om macht en dat hij actief bezig was om de democratie af te breken richting fascisme. Hitler sloeg natuurlijk wel absurd ver door jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Dan zou die pas op zijn 70ste evil zijn geworden.
Als dat zo was had het nieuws er wel bol van gestaan denk je niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
maar er zijn nu al staten aan het stemmen toch? zijn dat er niet al zoveel dat je al beetje weet wie wint?
Ettelijke weken geleden zei hij bijna dagelijks iets over het feit dat hij de uitslag niet zou respecteren maar ik hoor hem al tijden niet meer daarover eigenlijk.quote:
klopt early voters mogen al.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
maar er zijn nu al staten aan het stemmen toch? zijn dat er niet al zoveel dat je al beetje weet wie wint?
ohhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt early voters mogen al.
maar tellen/resultaten mag pas later vanwege beīnvloeding enzo
zowel Trump als Biden hebben afgelopen weekend al gestemd bv. is uitgebreid op NL nieuws geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat zo was had het nieuws er wel bol van gestaan denk je niet?
Ja Trump is zowat kansloos wat kiesmannen betreft in de swing states maar tja het is en blijft Trump hč.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
ja van trump heb ik idd gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zowel Trump als Biden hebben afgelopen weekend al gestemd bv. is uitgebreid op NL nieuws geweest.
k begrijp dat hele kiesmannensysteem nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Trump is zowat kansloos wat kiesmannen betreft in de swing states maar tja het is en blijft Trump hč.
Voor Hitler was er niet zo'n soort "kookpunt van ergheid". Dus de sky was de limit. Nu is Hitler een beetje het plafond denk ik. Iedereen spiegelt zich daaraan en niemand wil zo erg worden als Hitler. Hoe zeg je dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zeiden dat het trump niet om democratie ging maar puur om macht en dat hij actief bezig was om de democratie af te breken richting fascisme. Hitler sloeg natuurlijk wel absurd ver door ja
ja dat is 1 stem.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zowel Trump als Biden hebben afgelopen weekend al gestemd bv. is uitgebreid op NL nieuws geweest.
ik ook niet, maar ze zweren erbij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k begrijp dat hele kiesmannensysteem niet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiescollege_(Verenigde_Staten)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k begrijp dat hele kiesmannensysteem niet
Blijkbar hebben sommige staten meer kiesmannen ofzo dus als je dan zon grote staat ofzo wint dan heb al een voorsprong ook al heb je effectief minder stemmen gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ze zweren erbij.
correct. als ze naar absolute stemmen hadden gekeken ipv kiesmannen. dan had Hilary gewonnen in 2016quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijkbar hebben sommige staten meer kiesmannen ofzo dus als je dan zon grote staat ofzo wint dan heb al een voorsprong ook al heb je effectief minder stemmen gehad
ja hitler was echt de max. Zou het deze tijd hem ok gelukt zijn denk je ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Hitler was er niet zo'n soort "kookpunt van ergheid". Dus de sky was de limit. Nu is Hitler een beetje het plafond denk ik. Iedereen spiegelt zich daaraan en niemand wil zo erg worden als Hitler. Hoe zeg je dat.
Ik weet in Nederland al niet eens op wie ik moet stemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
maar de keuze is ook onmogelijk. Op wie moet je nou stemmen
ja nou ja das raar denk ik danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
correct. als ze naar absolute stemmen hadden gekeken ipv kiesmannen. dan had Hilary gewonnen in 2016
ben nog nooit wezen stemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet in Nederland al niet eens op wie ik moet stemmen
Nee maar heir maakt het ook niet zoveel uit heb ik het ideequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet in Nederland al niet eens op wie ik moet stemmen
klopt. maar ze zweren er echt bij. met menig amerikaan een discussie erover gevoerd, maar ze zijn echt overtuigd van de genialiteit van het systeemquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja das raar denk ik dan
ik 2 jaar terug voor het eerst dacht ik toen de pvv zo groot scheen te worden :p Heb ik vvd gestemt maar voorheen gaf ik de stem aan mijn vader, hij mocht niet stemmenquote:
maar het is zeer ongelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt. maar ze zweren er echt bij. met menig amerikaan een discussie erover gevoerd, maar ze zijn echt overtuigd van de genialiteit van het systeem
Ik heb te weinig met LP denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:IJsdraakje, dit vind jij stiekem ook wel leuk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |